Ne paranevat kuin viini vanhetessaan:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=10000000000005&conference=3500000000000010&posting=22000000032469369#22000000032469369
"Dialogia voi tässä tapauksessa vaikuttaa koomisen kömpelöltä, mutta onko sillä mitään merkitystä"
MarttyyriMallari-TTt
Vanhat kirjoitukset
12
417
Vastaukset
- ajattelinkin
että sinä ja rose ootte satua kumpikin.
sanotaan niin että keskustelupalstoilla ihmisten luonteenpiirteet korostuvat ja ellei vaivaudu kamppailemaan luomaansa imagoa vastaan, niin vähitellen muuttuu karikatyyriksi.
"Ja sehän ei ole hyvä asia"
MarttyyriMallari-TTt- Onneksi en ole rekka
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
sanotaan niin että keskustelupalstoilla ihmisten luonteenpiirteet korostuvat ja ellei vaivaudu kamppailemaan luomaansa imagoa vastaan, niin vähitellen muuttuu karikatyyriksi.
"Ja sehän ei ole hyvä asia"
MarttyyriMallari-TTtMiksi tästä ei varoiteta missään?
- Kukaan...
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
sanotaan niin että keskustelupalstoilla ihmisten luonteenpiirteet korostuvat ja ellei vaivaudu kamppailemaan luomaansa imagoa vastaan, niin vähitellen muuttuu karikatyyriksi.
"Ja sehän ei ole hyvä asia"
MarttyyriMallari-TTtei vois olla enempää kaavoihin kangistunut kuin sä!
- mhmhmhmh
todella vanhaa kirjoitusta. Onko se raamattu?
- sininen_sitruuna
Purskahdin nauruun jo ensimmäisen lauseen luettuani.. :)
Ja epäilyttävästi tuli mieleen sellainen asia, että susikoiran omistajat ovat pieniä ja epämääräisen oloisia.
Muuten en ota kantaa.joskus viini muuttuu etikaksi :)
"Susikoiran omistajista puheenollen, niin taidat olla se poikkeus joka vahvistaa säännön"
MarttyyriMallari-TTt- sininen_sitruuna
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
joskus viini muuttuu etikaksi :)
"Susikoiran omistajista puheenollen, niin taidat olla se poikkeus joka vahvistaa säännön"
MarttyyriMallari-TTtkäy harvemmin. :)
Kiitos, sehän oli kauniisti ilmaistu.
- Rakas!
Olet Marthyyri!
Et mikään Karikathyyri!kiitos kannustuksesta, mutta jotenkin nyt on alkanut tuntua siltä että olen roolini vanki.
"Näytelmät vaihtuvat, mutta vuorosanat ovat aina samat"
MarttyyriMallari-TTt- Rakas!
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
kiitos kannustuksesta, mutta jotenkin nyt on alkanut tuntua siltä että olen roolini vanki.
"Näytelmät vaihtuvat, mutta vuorosanat ovat aina samat"
MarttyyriMallari-TTtTunnetko itsesi lillerilalleriksi?
*etsiskelee hoito-opasta* Rakas! kirjoitti:
Tunnetko itsesi lillerilalleriksi?
*etsiskelee hoito-opasta*en pysty samaistumaan tähän lillerilalleriin.
http://ac4.yt-thm-a02.yimg.com/image/bf1360a17c5f6be6
"Vaikuttaa ihan sympaattiselta olennolta, että ei siinä mitään"
MarttyyriMallari-TTt
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032165
- 1341188
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34751ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46567- 10540
