jos joku tietää mistä kyse,voisko auttaa? Eli liitin koneeseen sellasen popstar laulu koneen/pelin mikin ja aloin laulamaan mutta ääntäni ei kuulunut mikistä , MIKÄ SYY ? (:
karaokeparty.com netissä ilmainen laulupeli
8
3141
Vastaukset
- sinua!
en minäkään oo koskaan oo mikrofonista ääntä saanu kuulumaan ,, musääni tulee kaiuttimista!
,,,,,,Buah-ha-haaa,,,- juomauttava
jos toinen kysyy jotain,niin ei sun tatte leikkii tyhmää.sen kin tyhmä. ja kuka varasti mun nimi merkin milli! se on mun lempinimi! ja töppis nimen
- roccivaari-45
juomauttava kirjoitti:
jos toinen kysyy jotain,niin ei sun tatte leikkii tyhmää.sen kin tyhmä. ja kuka varasti mun nimi merkin milli! se on mun lempinimi! ja töppis nimen
se järjenvalo taas loistaa!!!! onko dosetissa jyvät menneet ritiin?
- löytyypi
Minä laitoin ensin mikin siihen tietsikan etuosassa olevaan mikkipaikkaan. Se ei auttanut asiaa, oikee reikä löytyi sieltä koneen takaosasta =)
- ni mihinkähän siinä
eli mul on kannettava ni ei siellä oo takan mitää mihin sen sais ;o mut kuuluuks sul sun ääni siit mikist sillai siis et kaikuuks sun ääni niik mikeis yleensäkki :D
- olleskaaan
ni mihinkähän siinä kirjoitti:
eli mul on kannettava ni ei siellä oo takan mitää mihin sen sais ;o mut kuuluuks sul sun ääni siit mikist sillai siis et kaikuuks sun ääni niik mikeis yleensäkki :D
Kajareista ei kuulu laulua ollenkaan, mikin kautta se juttu vaan pelaa siten että se 'lukee' laulun säveltarkkuutta ym. Mutta että ei siis kaiu tai kuulu mitenkään niinkun normaalisti laulu kaiuttimista kuuluu..
- vililee
Mikrofonin ääni ei kai'u kaiuttimista, jos sitä ei säädä kaikumaan asetuksista, mutta jos et osaa laittaa sitä kaikumaan, niin se peli kyllä mittaa säveltarkkuuden vaikkei ääni kaikuisikaan. Mutta jos sinulle on tärkeää(niin kuin minullekkin), että ääni kaikuu, niin sinun kannattaa kysyä joltain neuvoa, miten se ääni laitetaan kaikumaan. Itselläni on Windows Vista ja saan laitettua mikrofonin kaikumaan alapalkista ja siellä on ruskean kaiuttimen kuva ja sen kautta mennään asetuksiin mistä saan ääneni tulemaan kaiuttimista.
Karaokepartyyn vain laulelemaan!!:) - Nimeni on varastettu
Onko Karaokeparty siis ilmainen ohjelma?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69984
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193924- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818