oon alottanut 5kg punttien nostelun tässä pariviikkoa sitten. Oon ihan aloittelija ja suoraan sanottuna en tiedä mitään näistä jutuista, että mikä liike vaikuttaa mihinkäkin. Ruumiinrakenteeltani olen aika hoikka. Käsivarret on lirut ja hartioita ei ole. maha vähän pömpöttää. Haluaisin saada leveämmät hartiat ja juuri nuo olkapäänlihakset "pyöreämmäksi". Miten se onnistuu? Millainen liike tehoaa olkapäihin? Oon 177cm ja 65kg
Paljonko pitäs laihduttaa, että sais vähän vatsalihaksia näkyviin? En oo viittiny kokeilla laihduttamista, kun pelkään että käsivarret menee vielä lirumpaan kuntoon. Kiitos kaikille jotka viitsivät vastata. Otan mielelläni vastaan muitakin neuvoja, että saisin edes vähän miehekkäämmän yläkropan :)
Olkapään lihakset
2
473
Vastaukset
- näitä.
Jos jaksat, nii tee näitä liikkeitä: Vipunostot sivulle, pystypunnerrusta ja penkkiä.
- ainakin
No siis vipunostot kehittää olkapäiden sivuosaa nopeasti. Näin myös hartiat näyttävät leveämmiltä ja miehekkäämmiltä :D eli seisot jalat about hartioiden levysellä asennolla, taivutat yläkroppaa hieman eteenpäin ja sitten nostat käsissäsi olevia käsipainoja sivuille noin kaulan-korvan korkeudelle ( yritä pitää painoja sekunnin ylhäällä ennen kuin lasket ne hitaasti alas alkuasentoon)
Penkkipunnerrus yleisesti ehkä jopa paras yläkropan kehittäjä( rinta, olkapäät ja ojentajat)
Käytä vipunostossa kevyitä painoja( ihan vain muutama kilo aloittelijalla) ja penkissä mahd. raskaita)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2043085Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391590Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus921442- 881342
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461304Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1481206Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121168Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze120992Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89912Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44793