mun uusi kalleriakuva julkaistiin :D
kattokaa,
13
302
Vastaukset
- näköinen..
öh, jokin
- orpana-67
itse väsäsit? Se on kyllä söpö :D
- gek-ko
itse :D
Miksei sillä ole porkkananenää? Oletko juuresvastainen?
- talouksissa..
ei ole varaa leikkiä ruualla!
- gek-ko
talouksissa.. kirjoitti:
ei ole varaa leikkiä ruualla!
ei ollut. Huomautan, etten 1) jaksanut lähtä sisältä asti nenää hakemaan 2) koko on vain noin 25 cm, joten ei hänelle itsensä pituista murikkaa voi naamaan iskeä.
- Papeete1
Miten söpö :)
- KoppavaHoro
aikaa sitten, oothan sä mun galleriakamu! :)
On se hieno, niin hieno, että kateuden peikko meinasi tulla kylään. on söpö ja näköinen. Mutta etkö pelkää, että sinut tunnistetaan:O
- gek-ko
se suli jo.
- SupremeSatan
Itse vaihdan galleriakuvan siinä vaiheessa kun saan perseeseen asti yltävät villarastani päähän. Tosin tällä vauhdilla se menee ensi vuoteen.
- gek-ko
että miten sofi oksanen pesee tukkansa?
- sininen_sitruuna
...veikeä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun705005KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1903923- 2033838
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?803377Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo503039- 252024
- 252014
- 1941909
- 301716
HULLU MERSU KUSKI LIIKKEELLÄ
Onko kukkaan pannu merkille shamppanjan väristä w211 mersua josta puuttuu taka puskuri, ajelee hirveitä nopeuksia keskus991457