naisen karvat ja sinkkuelämä

toivotonta....

Seurustelin tuossa useamman vuoden ja kertyi reilut kymmenisen kiloa ylipainoa.
Karvoja alkoi kasvaa inhottaviin paikkoihin (alaselkä, leuka, viikset, varpaisiin, navan alle, nänneihin, peppuvakoon ja pakaroihin yms.) ja menkat alkoi olla epäsäännölliset.. no lääkäriin menin ja suositteli laihduttamaan ja jos ei ala karvankasvu tasottua, niin pyysi tulemaan uudestaan.

On tullut tässä laihduteltua ja ei kyllä tunnu karvankasvu vähentyneen!

Mies jätti (ei karvojen tai liikakilojen takia) ja nyt on itsetunto ihan nollassa! Jotenkin oli helppo elää niiden karvojen kanssa, kun kumppani tiesi ja hyväksyi tämän vian.. nyt erottu ja tämä pelko kävi toteen!

Nyt olen tavannut uuden miehen jonka kanssa tullut vietettyä aikaa hieman.. suuteleminen viiksien takia ahdistaa todella (ajelen höylällä pois, sänki tulee nopeaa)..
Esim. pakaroista en ole lähtenyt karvoja ajelemaan tai alaselästä ja aina saa olla nyhtämässä tämän uuden miehen käsiä pepulta jos ne sinne eksyy.. tämä on rasittavaa! Nänneissä luojan kiitos kasvaa niin vähän, että selviää nyppimällä.

Tietyssä valossa partakarvat saattaa näkyä ja varsinkin näin talvella kirkkaalla ilmalla saa väistellä miehen JA KAIKKIEN suoraa naaman alueen katsomista.. en halua alkaa sheivailemaan naamasta karvoja (muuta kun viiksistä) koska elinikäisen ja joka aamuisen helvetin siitä saa riesaksi. Olen tummat karvat ottanut pinseteillä pois.. se saa kelvata toistaiseksi.

Tämä on yhtä helvettiä ja tuntuu, että ajoittain en halua edes tuota miestä nähdä.. yhteen väliin lopetinkin yhteydenpidon, mutta hän sai minut aloittamaan sen taas.

Tuntuu, että minut on nyt tuomittu olemaaan yksin karvojeni kanssa.

Ei tätä edes tarvitse kommentoida, kunhan puran ajatuksia ja turhautumista.

12

3023

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Daisy--*

      Hei, minä myös pelkään et mut on tuomittu elämään yksin. En kehtaisi ikinä kertoa/näyttää kenellekkään miehelle "ongelma-alueitani". Joten mitä mahdollisuuksia sitten olisi...?

      Tavallaan helpottavaa kuulla, etten ole ainut. Minulla kasvaa myös juuri samoilla alueilla ihokarvoja, ja ei tosiaan mitään untuvaa.. Tämä on niin nöyryttävää. =( Pelkään, etten kelpaa kellekkään. =( Olen välillä ajatellut itsemurhaakin, en tosin pelkästään tämän ongelman takia, mutta tämä merkittävänä syynä myös.

      Toisaalta, herättää toivoa kun kerroit, että exäsi hyväksyi ongelmasi eli saattaisi siis olla mahdollista, että on olemassa mies/miehiä, jotka hyväksyisivät nuo asiat. Etkö sinäkin voisi ajatella näin? =)

      • kihloissa silti

        Minä olen kihloissa, vaikka olen karvainen. Säärikarvat on niin runsaat, että vaikka poistan ne miten tahansa, niin tuloksena on joko harmaita tai punaisia pilkkuja. Tummia ja paksuja karvoja kasvaa lisäksi peppuvaossa, navan alapuolella ja nännien ympärillä. Vatsaani epiloin ja nänneistä nypin pinseteillä. Leuassani ja huulen yläpuolella kasvaa paksuja vaaleita karvoja. Nämäkin pyrin nyppimään pinseteillä irti ja loput yleensä ajelen. Myös varpaissani kasvaa näitä ihania tummia karvoja.


      • alkup.

        Ex kyllä hyväksyi täysin tämän ärsyttävän vian.

        Hälle saattoi sanoa ennen lähtöä tyyliin, että "voi herranjumala, ootahhan ni ajan äkkiä viikset" :D Koomiselta kuulostaa, mutta täyttä totta. Jos hänellä tai minulla oli tuttavia tulossa käymään, niin hän saattoi sanoa, että "aja noi viikset, ku ne on pidemmät kun mulla"..
        Muistanpa pari kertaa, kun hän ajoi partaa ja minä viiksiä yhtä aikaa vessassa.

        Se hyvä puoli oli siinä, että pystyi ostamaan yhteiset parranajo vehkeet. Eri päillä tietysti.

        Hänen kanssa ei ahdistanut jos hän tunsi peppukarvat tai mahakarvat.. siellä oli todella hyvä olla ja sai olla pingottamatta ulkonäöstä ja vioista.

        Mutta hänellekkin minulla kesti pitkän aikaa ennen kun pystyin sanomaan, että ajelen viiksiäni, takapuoltani yms.. aluksi hän ei uskonut ja vähän huvittui sanomastani, mutta sitten huomasi että olen tosissani ja huolissani mitä hän on mieltä, niin osasi kyllä suhtautua todella hyvin. tällainen tilanne on oikeasti naiselle varmaan yksi pahimmista mahdollisista. Ainakin siis itselleni.

        Voisin toki ajatella, että kyllä tämäkin mies minusta voi tykätä oli miten paljon karvaa vaan, pidän kuitenkin huolta itsestäni ja ne karvat ei rehota. Mutta silti kauhea tilanne myöntää, että täytyisi ostaa kaupasta parranajovehkeet ja alkaa vessassa vähän viiksiä ajelemaan, että ei ihmettele jos ovi jää auki ja tulee yhtäaikaa vessaan, kun minulla on partavaahdot naamassa.

        Tosin emme asu yhdessä, eli onneksi saa partavaahdottaa niin paljon kuin haluaa rauhassa.

        En oikein osaa sanoa tuohon itsemurha hommaan muuta, kuin että onneksi et tehnyt sitä =)

        Eiköhän tämä meillä kummallakin ihan hyvinpäin käänny, mutta inhottava tilanne,.


      • Daisy--*
        alkup. kirjoitti:

        Ex kyllä hyväksyi täysin tämän ärsyttävän vian.

        Hälle saattoi sanoa ennen lähtöä tyyliin, että "voi herranjumala, ootahhan ni ajan äkkiä viikset" :D Koomiselta kuulostaa, mutta täyttä totta. Jos hänellä tai minulla oli tuttavia tulossa käymään, niin hän saattoi sanoa, että "aja noi viikset, ku ne on pidemmät kun mulla"..
        Muistanpa pari kertaa, kun hän ajoi partaa ja minä viiksiä yhtä aikaa vessassa.

        Se hyvä puoli oli siinä, että pystyi ostamaan yhteiset parranajo vehkeet. Eri päillä tietysti.

        Hänen kanssa ei ahdistanut jos hän tunsi peppukarvat tai mahakarvat.. siellä oli todella hyvä olla ja sai olla pingottamatta ulkonäöstä ja vioista.

        Mutta hänellekkin minulla kesti pitkän aikaa ennen kun pystyin sanomaan, että ajelen viiksiäni, takapuoltani yms.. aluksi hän ei uskonut ja vähän huvittui sanomastani, mutta sitten huomasi että olen tosissani ja huolissani mitä hän on mieltä, niin osasi kyllä suhtautua todella hyvin. tällainen tilanne on oikeasti naiselle varmaan yksi pahimmista mahdollisista. Ainakin siis itselleni.

        Voisin toki ajatella, että kyllä tämäkin mies minusta voi tykätä oli miten paljon karvaa vaan, pidän kuitenkin huolta itsestäni ja ne karvat ei rehota. Mutta silti kauhea tilanne myöntää, että täytyisi ostaa kaupasta parranajovehkeet ja alkaa vessassa vähän viiksiä ajelemaan, että ei ihmettele jos ovi jää auki ja tulee yhtäaikaa vessaan, kun minulla on partavaahdot naamassa.

        Tosin emme asu yhdessä, eli onneksi saa partavaahdottaa niin paljon kuin haluaa rauhassa.

        En oikein osaa sanoa tuohon itsemurha hommaan muuta, kuin että onneksi et tehnyt sitä =)

        Eiköhän tämä meillä kummallakin ihan hyvinpäin käänny, mutta inhottava tilanne,.

        ...mitä hyvää siinä on, etten ole tehnyt itsemurhaa.. Kai se kertoo aika paljon tilanteestani. Mutta se nyt ei ole teidän ongelma, enkä halua vaivata ketään sillä.

        Kaikkea hyvää teille! Ja olkaa onnellisia, että toinen teistä on kihloissa ja toisella on ollut kumppani, joka hyväksyi sinut juuri sellaisena kuin olet. Voisimpa itsekin uskoa vielä samaan omalla kohdallani... I'll try.


      • gogo89
        Daisy--* kirjoitti:

        ...mitä hyvää siinä on, etten ole tehnyt itsemurhaa.. Kai se kertoo aika paljon tilanteestani. Mutta se nyt ei ole teidän ongelma, enkä halua vaivata ketään sillä.

        Kaikkea hyvää teille! Ja olkaa onnellisia, että toinen teistä on kihloissa ja toisella on ollut kumppani, joka hyväksyi sinut juuri sellaisena kuin olet. Voisimpa itsekin uskoa vielä samaan omalla kohdallani... I'll try.

        heip! itellä samaa vikaa myös...ja tää on tosi ahdistava kokemus kun joutuu jatkuvasti peitellä itseään jotenkín,ainut hyvä puoli on vain se että tietää ketkä tosi ystäviä ja hyväksyy sut sellasena kuin olet!

        itselläkin käynyt monet kerrta mielessä nuo itsetappo jutut... mutta olen päättänyt että väkisinkin koetan elää tämän asian kanssa tietysti minäkin karvija poistelen millon mistäkin :D kaikkea on tullut kokeiltua epilaattoria,nyppimistä,sheivaus,vahauas jopa neulaepilaatio(LHE) mutta takaisinhan nuo tulee painoa on kertynyt melkein 10kg lisää ja pahentanut asiaa entisestään. pillerit hain mutta eivät ole auttaneet asiaan...

        seurustelen muutta en ole kertonut miehelleni tästä,niin vähän aikaaakin ollaan vasa oltu eikä mikään helpo kertoa. mutta pää pystyyn ja kuono päin tuulta :)


      • Anonyymi
        alkup. kirjoitti:

        Ex kyllä hyväksyi täysin tämän ärsyttävän vian.

        Hälle saattoi sanoa ennen lähtöä tyyliin, että "voi herranjumala, ootahhan ni ajan äkkiä viikset" :D Koomiselta kuulostaa, mutta täyttä totta. Jos hänellä tai minulla oli tuttavia tulossa käymään, niin hän saattoi sanoa, että "aja noi viikset, ku ne on pidemmät kun mulla"..
        Muistanpa pari kertaa, kun hän ajoi partaa ja minä viiksiä yhtä aikaa vessassa.

        Se hyvä puoli oli siinä, että pystyi ostamaan yhteiset parranajo vehkeet. Eri päillä tietysti.

        Hänen kanssa ei ahdistanut jos hän tunsi peppukarvat tai mahakarvat.. siellä oli todella hyvä olla ja sai olla pingottamatta ulkonäöstä ja vioista.

        Mutta hänellekkin minulla kesti pitkän aikaa ennen kun pystyin sanomaan, että ajelen viiksiäni, takapuoltani yms.. aluksi hän ei uskonut ja vähän huvittui sanomastani, mutta sitten huomasi että olen tosissani ja huolissani mitä hän on mieltä, niin osasi kyllä suhtautua todella hyvin. tällainen tilanne on oikeasti naiselle varmaan yksi pahimmista mahdollisista. Ainakin siis itselleni.

        Voisin toki ajatella, että kyllä tämäkin mies minusta voi tykätä oli miten paljon karvaa vaan, pidän kuitenkin huolta itsestäni ja ne karvat ei rehota. Mutta silti kauhea tilanne myöntää, että täytyisi ostaa kaupasta parranajovehkeet ja alkaa vessassa vähän viiksiä ajelemaan, että ei ihmettele jos ovi jää auki ja tulee yhtäaikaa vessaan, kun minulla on partavaahdot naamassa.

        Tosin emme asu yhdessä, eli onneksi saa partavaahdottaa niin paljon kuin haluaa rauhassa.

        En oikein osaa sanoa tuohon itsemurha hommaan muuta, kuin että onneksi et tehnyt sitä =)

        Eiköhän tämä meillä kummallakin ihan hyvinpäin käänny, mutta inhottava tilanne,.

        Vian??? Oletko vähän tyhmä?? Karvat naisella ovat LUONNOLLISET ja seksikkäät!


    • Karvainnen!!!!!!!!

      karvaisille naisille: Jos mies ei hyväksy teitä sellaisenaan niin ei hän teitä silloin myöskään ansaitse. Olette ihania naisia kaikkine ominaisuuksinenne. Monet miehet kammoksuvat jos nainen on kliinisen karvaton ja koko ajan vain hermoilee karvojen kimpussa. Olkaa rohkeasti omia karvaisia itsejänne!

    • GirlNotAGirl

      Et tosiaan ole ainut jolla on "karvaongelma."
      Olen pian 17 vuotias, henkisesti hyvinkin kypsä nuori, ja minulla ei ihossa montaa kohtaa ole, missä ei olisi vaaleaa "turkkia." Selkärankaa pitkin menee melko tuuhea vaalea karvaviiva ja myös muualla selässä on tätä ohutta valkeaa karvaa. Jalkakarvat ovat paksut ja mustat, mutta koska en seurustele, olen täydellinen poikatyttö, enkä muutenkaan joudu jalkojani esittelemään - en edes vaivaudu niitä sheivaamaan, koska se on rasittavaa puuhaa.
      Myös vatsasta ja rinnoista (varsinkin niiden välistä) löytyy tätä untuva karvaa. Kädet ovat karvaisemmat kuin kaverini isällä, sormissa ja varpaissa on myös karvaa.

      Onneksi minä en stressaa moisista jutuista, enemmänkin pidän huvittavana juttuna. Mutta helpotti kyllä mieltä, kun en ole ainut karvainen yksilö.

      Olen samaa mieltä, että jos mies ei hyväksy sellaisena kuin sattuu olemaan - ei mies todellakaan ole sinun arvoinen. :)
      Sitäpaitsi jos totta puhutaan, mielestäni täysin sheivattu karvaton ihminen näyttää lähinnä teurastetulta possulta jolta on vedetty ihokarvat veke...vähän raakaa kuvailua, mutta siltä se mielestäni näyttää ja tuntuu. :S

      • mutta-

        Entäpä jos joskus löytyykin se oikea ja haluaisi lapsia. Noin kova karvoitus voi olla oire sairaudesta ja seurauksena voi olla lapsettomuus. Kannattaisi käydä gynellä ja pyytää tarkistamaan hormoniarvot vaikka olisi kuinka poikatyttö ja haluaisi pitääkin karvansa.


      • GirlNotAGirl
        mutta- kirjoitti:

        Entäpä jos joskus löytyykin se oikea ja haluaisi lapsia. Noin kova karvoitus voi olla oire sairaudesta ja seurauksena voi olla lapsettomuus. Kannattaisi käydä gynellä ja pyytää tarkistamaan hormoniarvot vaikka olisi kuinka poikatyttö ja haluaisi pitääkin karvansa.

        ei ei ei, täysi mahdottomuus.

        olen transseksuaali, psykologini mukaan minulla on hyvät mahdollisuudet päästä sukupuolenkorjaukseen. mutta sehän nähdään sitten kun olen täysi-ikäinen.
        gyne jutut ja lapsien tahtomiset ovat siis melko turha juttu.


      • turhaa!
        GirlNotAGirl kirjoitti:

        ei ei ei, täysi mahdottomuus.

        olen transseksuaali, psykologini mukaan minulla on hyvät mahdollisuudet päästä sukupuolenkorjaukseen. mutta sehän nähdään sitten kun olen täysi-ikäinen.
        gyne jutut ja lapsien tahtomiset ovat siis melko turha juttu.

        No joo, tilanne on täysin erilainen kuin aloittajalla ja muilla viestiin vastanneilla. Vastaukseni koskikin lähinnä sitä että kyseessä on tavallinen nainen.

        Kohdallasi lasten tahtomiset on ohi kun lähdet transprosessiin. Suomen laki edellyttää että pitää olla steriili kun sukupuoli vahvistetaan toiseksi. Mutta onhan sentään jotkut transsukupuoliset miehet hankkineet lapsen ennen kuin transhoidot alkaa.


    • minävaan83

      ..sydäntäsi, älä karvojasi! Itsellä on sama ongelma (ollut jo vuosia, murrosiästä lähtien), eli karvoja on käytännössä katsoen kaikkialla. Ajelen päivittäin navasta alaspäin kaiken, ja nypin kulma- ja muut karvat kasvojen ja rintojen alueilta. Älä vaan jätä uutta ihastustasi (vai miestäsi, kumpaa termiä sitä nyt tässä vaiheessa on hyä käyttää...)karvojen takia, koska kyllä se rakkaus on jossain karvatuppea syvemmällä! Itsellä takana muutamia pitkiä seurustelusuhteita ja karvoista huolimatta niitä yhden illan juttujakin on kokeiltu. Eli vaikka häpeän karvojen ajosta johtuvaa punoittavaa ja ärtynyttä ihoani, en anna sen estää itseäni rakastumasta. Onhan se tosi raskasta välillä ja tuntuu, etten jaksa, mutta kyllä niitä parempia päiviä sitten taas tulee (ja karvahan kasvaa joka päivä sängeksi, oli hyvä tai huono päivä)! Paljon voimia ja jaksamista, ethän sinäkään luovu toivosta ja rakkaudesta, koska minäkään en tee niin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      117
      2625
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1148
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1094
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1054
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      930
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      923
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      896
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      832
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      799
    Aihe