Legacystä on ilmeisesti tulossa uusi malli 2009.
Heti kun jollain on tietoa tai kuvia tuosta uudesta mallista niin laittakaahan tänne.
Kun katsoo uutta foresteria ja imprezaa niin odotukset nousevat todella korkealle uuden legacyn suhteen, vanha malli alkoi jo kyllä olla aikansa elänyt.
Legacy 2009
10
1915
Vastaukset
- forre
http://www.subarucar.net/main fr 810 On_Deck__Redesigned_2010_Subaru_Legacy.html?newsID=1273&anneeID=2008&moisID=5 ..tuon litania kun naputtelet, pitäisi kuva tulla...
- mitsumiäs
Onko tuo varmasti se, miltä se näyttää, vai onko tämä vain "taiteilijan" näkemys.
Itse en ainakaan pidä etuvaloista ollenkaan, ja jos foresteria ja imprezaa katsoo, niin ne eivät tulekkaan olemaan tälläiset. Olettaen toki että subaru jatkaa uutta linjaansa.
Toivottavasti karmittomat ikkunat säilyvät edes Legacyssä. Se oli vanhemmissa Subaruissa mielestäni tyylikäs, subarumainen omaperäinen juttu, ja harmillista että uudessa impussa tai foresterissa ei karmittomia ikkunoita ole. mitsumiäs kirjoitti:
Onko tuo varmasti se, miltä se näyttää, vai onko tämä vain "taiteilijan" näkemys.
Itse en ainakaan pidä etuvaloista ollenkaan, ja jos foresteria ja imprezaa katsoo, niin ne eivät tulekkaan olemaan tälläiset. Olettaen toki että subaru jatkaa uutta linjaansa.
Toivottavasti karmittomat ikkunat säilyvät edes Legacyssä. Se oli vanhemmissa Subaruissa mielestäni tyylikäs, subarumainen omaperäinen juttu, ja harmillista että uudessa impussa tai foresterissa ei karmittomia ikkunoita ole.Niille karmittomille ikkunoille joudutaan
sanomaan hastalavista. Ennakkotieto taas
kertoo, että 2010 Outback ei muistuttaisi
ollenkaan Legasya. Toivottavasti se ei ole
kasvanut "ylisuureksi" niin kuin uusi Forester.- juudu
mitsumiäs kirjoitti:
Toivottavasti karmittomat ikkunat säilyvät edes Legacyssä. Se oli vanhemmissa Subaruissa mielestäni tyylikäs, subarumainen omaperäinen juttu, ja harmillista että uudessa impussa tai foresterissa ei karmittomia ikkunoita ole.kkk
- äkstee
mitsumiäs kirjoitti:
Toivottavasti karmittomat ikkunat säilyvät edes Legacyssä. Se oli vanhemmissa Subaruissa mielestäni tyylikäs, subarumainen omaperäinen juttu, ja harmillista että uudessa impussa tai foresterissa ei karmittomia ikkunoita ole.Kylläpä toivon, että tuo on vaan taitelijan näkemys.
En tykkää tuon näköisestä, sivulinjalla hehtaari peltiä ja ikkunapintaa vähän.
Kyllä nykyiset Legacyt ovat tyylikkäämpiä. - Ei toiminu
Mulla toi linkki ei ainakaan toiminut, mutta oisko kyse ollu näistä kuvista:
http://www.autoscoops.eu/autoforum/viewtopic.php?t=18164
Samalla tossa luin, että huhua ois hybridin tulosta ks. kiesiin... - AllWheelDrive
...tosi hyvältä.
Subaru näyttää vihdoin päässeen muotoilussa auton muun laadun ja parhaimpien kilpailijoiden tasolle.
Mielenkiintoista nähdä, miltä uusi Outback tulee näyttämään, saattaa tulla ensi vuonna asiaa autokauppaan.... - forre
Ei toiminu kirjoitti:
Mulla toi linkki ei ainakaan toiminut, mutta oisko kyse ollu näistä kuvista:
http://www.autoscoops.eu/autoforum/viewtopic.php?t=18164
Samalla tossa luin, että huhua ois hybridin tulosta ks. kiesiin...joo, sama kuva tuo farmarista.
- Forestermies
AllWheelDrive kirjoitti:
...tosi hyvältä.
Subaru näyttää vihdoin päässeen muotoilussa auton muun laadun ja parhaimpien kilpailijoiden tasolle.
Mielenkiintoista nähdä, miltä uusi Outback tulee näyttämään, saattaa tulla ensi vuonna asiaa autokauppaan....Minä ainakin tykkään uudesta mallista. Tuosta taiteilijan kuvasta kun vähän mielikuvituksen avulla miettii miltä auto oikeasti tulisi näyttämään niin ainakin minun mielikuvitus tekee siitä tosi hyvännäköisen.
- Uusi kuva
Iltasanomien sivulta näyttäs löytyvän yks uus kuva tulevasta legacysta:
http://www.iltasanomat.fi/autot/1627018
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv262486- 1142106
- 1221779
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?911732Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91527Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161271086Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901085Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891001Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35967Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15959