Legacy 2009

Ennakko spekulointia

Legacystä on ilmeisesti tulossa uusi malli 2009.
Heti kun jollain on tietoa tai kuvia tuosta uudesta mallista niin laittakaahan tänne.

Kun katsoo uutta foresteria ja imprezaa niin odotukset nousevat todella korkealle uuden legacyn suhteen, vanha malli alkoi jo kyllä olla aikansa elänyt.

10

1915

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • forre
      • mitsumiäs

Onko tuo varmasti se, miltä se näyttää, vai onko tämä vain "taiteilijan" näkemys.

Itse en ainakaan pidä etuvaloista ollenkaan, ja jos foresteria ja imprezaa katsoo, niin ne eivät tulekkaan olemaan tälläiset. Olettaen toki että subaru jatkaa uutta linjaansa.

Toivottavasti karmittomat ikkunat säilyvät edes Legacyssä. Se oli vanhemmissa Subaruissa mielestäni tyylikäs, subarumainen omaperäinen juttu, ja harmillista että uudessa impussa tai foresterissa ei karmittomia ikkunoita ole.

• mitsumiäs kirjoitti:

Onko tuo varmasti se, miltä se näyttää, vai onko tämä vain "taiteilijan" näkemys.

Itse en ainakaan pidä etuvaloista ollenkaan, ja jos foresteria ja imprezaa katsoo, niin ne eivät tulekkaan olemaan tälläiset. Olettaen toki että subaru jatkaa uutta linjaansa.

Toivottavasti karmittomat ikkunat säilyvät edes Legacyssä. Se oli vanhemmissa Subaruissa mielestäni tyylikäs, subarumainen omaperäinen juttu, ja harmillista että uudessa impussa tai foresterissa ei karmittomia ikkunoita ole.

Niille karmittomille ikkunoille joudutaan
        sanomaan hastalavista. Ennakkotieto taas
        kertoo, että 2010 Outback ei muistuttaisi
        ollenkaan Legasya. Toivottavasti se ei ole
        kasvanut "ylisuureksi" niin kuin uusi Forester.

• juudu
        mitsumiäs kirjoitti:

kkk

• äkstee
        mitsumiäs kirjoitti:

Kylläpä toivon, että tuo on vaan taitelijan näkemys.
        En tykkää tuon näköisestä, sivulinjalla hehtaari peltiä ja ikkunapintaa vähän.
        Kyllä nykyiset Legacyt ovat tyylikkäämpiä.

• Ei toiminu

• AllWheelDrive

...tosi hyvältä.
        Subaru näyttää vihdoin päässeen muotoilussa auton muun laadun ja parhaimpien kilpailijoiden tasolle.
        Mielenkiintoista nähdä, miltä uusi Outback tulee näyttämään, saattaa tulla ensi vuonna asiaa autokauppaan....

• forre

• Forestermies
        AllWheelDrive kirjoitti:

...tosi hyvältä.
        Subaru näyttää vihdoin päässeen muotoilussa auton muun laadun ja parhaimpien kilpailijoiden tasolle.
        Mielenkiintoista nähdä, miltä uusi Outback tulee näyttämään, saattaa tulla ensi vuonna asiaa autokauppaan....

Minä ainakin tykkään uudesta mallista. Tuosta taiteilijan kuvasta kun vähän mielikuvituksen avulla miettii miltä auto oikeasti tulisi näyttämään niin ainakin minun mielikuvitus tekee siitä tosi hyvännäköisen.

• Uusi kuva

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      26
      2486
    2. paras asia kaivatussasi?

❤️‍🔥
      Ikävä
      114
      2106
    3. Vihaan sua todella paljon.

Tiedoksi vaan 🙃
      Ikävä
      122
      1779
    4. Syitä välttelyyn

En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?
      Ikävä
      91
      1732
    5. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      9
      1527
    6. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      127
      1086
    7. Miksi kaivattunne

ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo
      Ikävä
      90
      1085
    8. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      89
      1001
    9. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      35
      967
    10. Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu

Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu
      Ikävä
      15
      959
    Aihe