Hei, eli kuukautiset on olleet pari kuukautta kateissa. Mietin tässä että pitääkö odotella menkkoja ennen e-pillereiden aloittamista (aloitan taas uudelleen)..? Että voiko pillereillä ns. palauttaa kierron taas paikoilleen?
E-pillereillä kuukautiset takaisin..?
le-mon
6407
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 6
Vanhimmat
Miksi ihmiset eivät välitä terveydestää vaan leikkivät sillä tuolla tavalla? Eikö kukaan ole kertonut sinulle, ettei ole terveellistä lopettaa ja aloittaa pillereitä uudelleen lyhyen ajan sisällä. Kroppasi ei selkeästi ole toipunut vielä edes lopettamisesta ja haluat sotkea sitä lisää aloittamalla taas pillerit. Voi huokaus.
Mitään ehkäisytehoa pillereillä ei ole jos aloitat ne keskellä kiertoa. Vasta 4 viikon päästä (eka liuska tauko) tehoon voi luottaa.
eiköhän nyt olisi syytä käydä ensin lääkärissä ihmettelemässä mihin ne kuukautiset on kadonneet ja varmistamassa ettei ole kyse mistään vakavammasta, ennen kuin itse sooloilee lääkkeiden kanssa.
Juu no en ala leikkimään, odottelen tässä rauhassa jos ne sieltä taas tulisivat.
pois eikä siinä menetetä mitään. Ei lääkäriin kannata mennä. Sehän osaa tehdä oikeita asioita. On paljkon mukavampaa elää epävarmuudessa ja jos jotain on, antaa sen vaan kasvaa rauhassa. Kyllä se sitten aikanaan ruumiinavauksessa selviää.
Pillereiden tauolla ei tule kuukautisia vaan tyhjennysvuoto. Kropassasi on jotain vialla kun kiertosi ei ole pillereiden lopetuksen jälkeen lähtenyt käyntiin. Kiertoa et saa takaisin pillereitä syömällä.
Eihän kukaan ole sanonut, että ketjun aloittaja olisi aloittamassa pillerit uudestaan LYHYEN AJAN JÄLKEEN, pelkästään että aikoo taas aloittaa.
Eikä sun kropassa välttämättä ole mitään vikana, vaikkei menkkoja kuulukaan. Voi johtua stressistä, elämäntilanteen muutoksista, laihtumisesta.....
Miten muuten ajattelit aloittaa pillereiden syömisen ilman menkkoja? Eka pillerihän otetaan ensimmäisenä vuotopäivänä, ja jos vuotoa ei ole, niin... en halua edes ajatella miten sekasin kroppa sen jälkeen on. :/