Häirikkö tekee avauksia nimimerkilläni

Ahdas portti

Toivon ettei kukaan ulkopuolinen osallistuisi tähän kiusantekoon. Tällaiset on saatava loppumaan!

18

493

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asiahoituu

Etkö tiedä että minulle et sinä eikä muukaan mahda mitään, lopeta se kovistelu ja mene vessaa joogaamaan.

• Ahdas portti

Kusaaminen on saatanasta. Piru ei rakasta Jumalan lapsia, eivätkä Jumalan lapset rakasta sitä, mikä on pirusta kotoisin.

Jumalasta syntynyt rakastaa sitä joka on Jumalasta syntynyt. Palstallamme toimiva häirikkö ei ole Jumalasta syntynyt, eikä
      tunne Jumalaa. Älkää vastailko mihinkään
      hänen vieteistään.

• häirikkö tunnistetaan? Viestit näyttävät samanlaisilta.

• niin kyllä tämä palsta rauh...

Tee ap itse ensin parannus kielen käytöstäsi, niin kyllä tämä palsta rauhottuu.

"Mitä kylvää, sitä niittää".

• kahvimatti
        vihne kirjoitti:

häirikkö tunnistetaan? Viestit näyttävät samanlaisilta.

"Miten tunnistetaan" kysyy vihne!
        Pitää tietysti olla Hengen erottamisen lahja!
        Sitä voi pyytää Herralta, nöyränä anoen Jeesuksen nimessä. Herra antaa ja Herra ottaa, kiitetty olkoon Hänen nimensä!

• 10 pistettä ja papukaija me...
        vihne kirjoitti:

häirikkö tunnistetaan? Viestit näyttävät samanlaisilta.

Aika hyvä kommentti.
        10 pistettä ja papukaija merkki päälle.

Olisin huolestunut jos en mitenkään erottuisi.

• riittää terve maalaisjärki
        kahvimatti kirjoitti:

Sitä voi pyytää Herralta, nöyränä anoen Jeesuksen nimessä. Herra antaa ja Herra ottaa, kiitetty olkoon Hänen nimensä!

Kyllä tässä esimerkissä riittää terve maalaisjärki.

Jos autosi on punainen, niin et tarvitse henkien erottamisen lahjaa värin tunnistamiseen.

• kahvimatti kirjoitti:

kirjoitin vissiin kolme viestiä satunnaisilla nimimerkeillä. Sain ryöpytyksen, että olen tehnyt kiusaa monta kuukautta. Tisi olla vielä, että sadoilla nimimerkeillä, en ihan tarkkaan muista.

Siinä sitä oli hengenerottamista. Olen nimittäin kirjoitellut melko niukasti viime aikoina.

• Vaatimus
        niin kyllä tämä palsta rauh... kirjoitti:

Tee ap itse ensin parannus kielen käytöstäsi, niin kyllä tämä palsta rauhottuu.

"Mitä kylvää, sitä niittää".

Etkö sinä, joka olet ylentänyt itsesi tuomariksi, huomaa miten annat itsesi sielunvihollisen käyttöön?

Sinä kylvät, kylvät ja kylvät! Sitä myös niität, jos et saa katumisen armoa. Tee siis parannus ja ojentaudu Sanan mukaan. Anteeksiannosta raamattu puhuu eniten.

Joulu lähestyy, miten voit astua Herran pöytään kauna sydämessä?

"Jos muistat, että sinulla on kannetta veljeäsi vastaan, käy sopimassa hänen kanssaan ENSIN, astu vasta sitten Herran pöytään", omin sanoin muisteltu....

• monta joukkoa
        Vaatimus kirjoitti:

Etkö sinä, joka olet ylentänyt itsesi tuomariksi, huomaa miten annat itsesi sielunvihollisen käyttöön?

Sinä kylvät, kylvät ja kylvät! Sitä myös niität, jos et saa katumisen armoa. Tee siis parannus ja ojentaudu Sanan mukaan. Anteeksiannosta raamattu puhuu eniten.

"Jos muistat, että sinulla on kannetta veljeäsi vastaan, käy sopimassa hänen kanssaan ENSIN, astu vasta sitten Herran pöytään", omin sanoin muisteltu....

Veljemme tai sisaremme Vihne.
        Viestikokeilusi ei kerro totuutta. Täällä on 3 eri ryhmää.

1 Uskon saarnaa vihaava tiukkapipo eslest, mahd.
        Ap:n henkilökohtainen vihamies.

2 Ateistihäirikkö teosofihäirikkö

3 EsaT, joka ei saa oppiaan kaupaksi
        Hänen siivellään joku toinen ansiosidonnainen.

4 Ap:n rivoon käytökseen suuttuneet, joilla ei
        sinänsä ole mitään evankeliumin sanaa vastaan.

• ei-häirikkö

Hyväksy tosiasia: sinulta toivotaan asennemuutosta!!
        Kirjoita ihmeessä Jumalan sanaa, mutta älä huutele rumia tai nimittele ketään häiriköksi.

Erota nämä asiat toisistaan: häiriköinti ja rakkauden neuvo/muistutus.

Niin kauan tämä jatkuu, kunnes tunnustat tosiasian.

• teutatess
        Vaatimus kirjoitti:

Muistaisitte vaan itsenne, veljestä ei niin väliä ( siis kuunnella hänelle) vaan aina itselle .,. noin omin sanoin muistellen.

• teutatess
        ei-häirikkö kirjoitti:

Hyväksy tosiasia: sinulta toivotaan asennemuutosta!!
        Kirjoita ihmeessä Jumalan sanaa, mutta älä huutele rumia tai nimittele ketään häiriköksi.

Erota nämä asiat toisistaan: häiriköinti ja rakkauden neuvo/muistutus.

Niin kauan tämä jatkuu, kunnes tunnustat tosiasian.

Ei ketään pidä uhata,., Että niin kauan se jatkuu kun....

• välillhiljaa?
        teutatess kirjoitti:

Ei ketään pidä uhata,., Että niin kauan se jatkuu kun....

jos et mistään yhtään mitään tajua, älä sitä kuuluta koko maailmalle, teutatess! pidä ihan omana tietonasi.
        uhkailut ovat ihan omia luulojasi!

• Ahdas portti

Tämä oli häirikön avaus, muka 2Ahdas portti"! Ja siihen menitte mukaan, voi teitä harhaan johdetut lampaat. Minä oikea ja ainoa Ahdas portti olen jo tehnyt parannuksen rumista puheistani, enkä niitä halua enää viljellä, Jumala minua auttakoon.

• Ahdas portti

Sillä vain minä, Jumala paratkoon olen se ainoa oikea ja melkeen synnitön Ahdas portti, muut ovat onnettomia häiriköitä jotka sumentavat minun loistokkuuttani herran meidän sebaottimme silmissä hallelujaa ja aamenet päälle!

• Ahdas portti
        Ahdas portti kirjoitti:

Sillä vain minä, Jumala paratkoon olen se ainoa oikea ja melkeen synnitön Ahdas portti, muut ovat onnettomia häiriköitä jotka sumentavat minun loistokkuuttani herran meidän sebaottimme silmissä hallelujaa ja aamenet päälle!

olen se ainoa oikea ja melkeen synnitön Ahdas portti, muut ovat onnettomia häiriköitä jotka sumentavat minun loistokkuuttani

Kumartakaa minua!

• näytä kirjotus

misä sä olet sen parannuksen tehny? niitä konstiparannuksia oot tehny ennenkin peiton alla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      145
      3026
    2. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      50
      2472
    3. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      107
      2451
    4. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      238
      2131
    5. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      237
      1689
    6. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      100
      1678
    7. Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä

"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä
      Maailman menoa
      441
      1609
    8. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      9
      1564
    9. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      14
      1522
    10. R.I.P. Kristian Antila

Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi
      Maailman menoa
      20
      1329
    Aihe