Häirikkö tekee avauksia nimimerkilläni

Ahdas portti

Toivon ettei kukaan ulkopuolinen osallistuisi tähän kiusantekoon. Tällaiset on saatava loppumaan!

18

487

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asiahoituu

      Etkö tiedä että minulle et sinä eikä muukaan mahda mitään, lopeta se kovistelu ja mene vessaa joogaamaan.

    • Ahdas portti

      Kusaaminen on saatanasta. Piru ei rakasta Jumalan lapsia, eivätkä Jumalan lapset rakasta sitä, mikä on pirusta kotoisin.

      Jumalasta syntynyt rakastaa sitä joka on Jumalasta syntynyt. Palstallamme toimiva häirikkö ei ole Jumalasta syntynyt, eikä
      tunne Jumalaa. Älkää vastailko mihinkään
      hänen vieteistään.

      • häirikkö tunnistetaan? Viestit näyttävät samanlaisilta.


      • niin kyllä tämä palsta rauh...

        Tee ap itse ensin parannus kielen käytöstäsi, niin kyllä tämä palsta rauhottuu.

        "Mitä kylvää, sitä niittää".


      • kahvimatti
        vihne kirjoitti:

        häirikkö tunnistetaan? Viestit näyttävät samanlaisilta.

        "Miten tunnistetaan" kysyy vihne!
        Pitää tietysti olla Hengen erottamisen lahja!
        Sitä voi pyytää Herralta, nöyränä anoen Jeesuksen nimessä. Herra antaa ja Herra ottaa, kiitetty olkoon Hänen nimensä!


      • 10 pistettä ja papukaija me...
        vihne kirjoitti:

        häirikkö tunnistetaan? Viestit näyttävät samanlaisilta.

        Aika hyvä kommentti.
        10 pistettä ja papukaija merkki päälle.

        Olisin huolestunut jos en mitenkään erottuisi.


      • riittää terve maalaisjärki
        kahvimatti kirjoitti:

        "Miten tunnistetaan" kysyy vihne!
        Pitää tietysti olla Hengen erottamisen lahja!
        Sitä voi pyytää Herralta, nöyränä anoen Jeesuksen nimessä. Herra antaa ja Herra ottaa, kiitetty olkoon Hänen nimensä!

        Kyllä tässä esimerkissä riittää terve maalaisjärki.

        Jos autosi on punainen, niin et tarvitse henkien erottamisen lahjaa värin tunnistamiseen.


      • kahvimatti kirjoitti:

        "Miten tunnistetaan" kysyy vihne!
        Pitää tietysti olla Hengen erottamisen lahja!
        Sitä voi pyytää Herralta, nöyränä anoen Jeesuksen nimessä. Herra antaa ja Herra ottaa, kiitetty olkoon Hänen nimensä!

        kirjoitin vissiin kolme viestiä satunnaisilla nimimerkeillä. Sain ryöpytyksen, että olen tehnyt kiusaa monta kuukautta. Tisi olla vielä, että sadoilla nimimerkeillä, en ihan tarkkaan muista.

        Siinä sitä oli hengenerottamista. Olen nimittäin kirjoitellut melko niukasti viime aikoina.


      • Vaatimus
        niin kyllä tämä palsta rauh... kirjoitti:

        Tee ap itse ensin parannus kielen käytöstäsi, niin kyllä tämä palsta rauhottuu.

        "Mitä kylvää, sitä niittää".

        Etkö sinä, joka olet ylentänyt itsesi tuomariksi, huomaa miten annat itsesi sielunvihollisen käyttöön?

        Sinä kylvät, kylvät ja kylvät! Sitä myös niität, jos et saa katumisen armoa. Tee siis parannus ja ojentaudu Sanan mukaan. Anteeksiannosta raamattu puhuu eniten.

        Joulu lähestyy, miten voit astua Herran pöytään kauna sydämessä?

        "Jos muistat, että sinulla on kannetta veljeäsi vastaan, käy sopimassa hänen kanssaan ENSIN, astu vasta sitten Herran pöytään", omin sanoin muisteltu....


      • monta joukkoa
        Vaatimus kirjoitti:

        Etkö sinä, joka olet ylentänyt itsesi tuomariksi, huomaa miten annat itsesi sielunvihollisen käyttöön?

        Sinä kylvät, kylvät ja kylvät! Sitä myös niität, jos et saa katumisen armoa. Tee siis parannus ja ojentaudu Sanan mukaan. Anteeksiannosta raamattu puhuu eniten.

        Joulu lähestyy, miten voit astua Herran pöytään kauna sydämessä?

        "Jos muistat, että sinulla on kannetta veljeäsi vastaan, käy sopimassa hänen kanssaan ENSIN, astu vasta sitten Herran pöytään", omin sanoin muisteltu....

        Veljemme tai sisaremme Vihne.
        Viestikokeilusi ei kerro totuutta. Täällä on 3 eri ryhmää.

        1 Uskon saarnaa vihaava tiukkapipo eslest, mahd.
        Ap:n henkilökohtainen vihamies.

        2 Ateistihäirikkö teosofihäirikkö

        3 EsaT, joka ei saa oppiaan kaupaksi
        Hänen siivellään joku toinen ansiosidonnainen.

        4 Ap:n rivoon käytökseen suuttuneet, joilla ei
        sinänsä ole mitään evankeliumin sanaa vastaan.


      • ei-häirikkö

        Hyväksy tosiasia: sinulta toivotaan asennemuutosta!!
        Kirjoita ihmeessä Jumalan sanaa, mutta älä huutele rumia tai nimittele ketään häiriköksi.

        Erota nämä asiat toisistaan: häiriköinti ja rakkauden neuvo/muistutus.

        Niin kauan tämä jatkuu, kunnes tunnustat tosiasian.


      • teutatess
        Vaatimus kirjoitti:

        Etkö sinä, joka olet ylentänyt itsesi tuomariksi, huomaa miten annat itsesi sielunvihollisen käyttöön?

        Sinä kylvät, kylvät ja kylvät! Sitä myös niität, jos et saa katumisen armoa. Tee siis parannus ja ojentaudu Sanan mukaan. Anteeksiannosta raamattu puhuu eniten.

        Joulu lähestyy, miten voit astua Herran pöytään kauna sydämessä?

        "Jos muistat, että sinulla on kannetta veljeäsi vastaan, käy sopimassa hänen kanssaan ENSIN, astu vasta sitten Herran pöytään", omin sanoin muisteltu....

        Muistaisitte vaan itsenne, veljestä ei niin väliä ( siis kuunnella hänelle) vaan aina itselle .,. noin omin sanoin muistellen.


      • teutatess
        ei-häirikkö kirjoitti:

        Hyväksy tosiasia: sinulta toivotaan asennemuutosta!!
        Kirjoita ihmeessä Jumalan sanaa, mutta älä huutele rumia tai nimittele ketään häiriköksi.

        Erota nämä asiat toisistaan: häiriköinti ja rakkauden neuvo/muistutus.

        Niin kauan tämä jatkuu, kunnes tunnustat tosiasian.

        Ei ketään pidä uhata,., Että niin kauan se jatkuu kun....


      • välillhiljaa?
        teutatess kirjoitti:

        Ei ketään pidä uhata,., Että niin kauan se jatkuu kun....

        jos et mistään yhtään mitään tajua, älä sitä kuuluta koko maailmalle, teutatess! pidä ihan omana tietonasi.
        uhkailut ovat ihan omia luulojasi!


    • Ahdas portti

      Tämä oli häirikön avaus, muka 2Ahdas portti"! Ja siihen menitte mukaan, voi teitä harhaan johdetut lampaat. Minä oikea ja ainoa Ahdas portti olen jo tehnyt parannuksen rumista puheistani, enkä niitä halua enää viljellä, Jumala minua auttakoon.

      • Ahdas portti

        Sillä vain minä, Jumala paratkoon olen se ainoa oikea ja melkeen synnitön Ahdas portti, muut ovat onnettomia häiriköitä jotka sumentavat minun loistokkuuttani herran meidän sebaottimme silmissä hallelujaa ja aamenet päälle!


      • Ahdas portti
        Ahdas portti kirjoitti:

        Sillä vain minä, Jumala paratkoon olen se ainoa oikea ja melkeen synnitön Ahdas portti, muut ovat onnettomia häiriköitä jotka sumentavat minun loistokkuuttani herran meidän sebaottimme silmissä hallelujaa ja aamenet päälle!

        olen se ainoa oikea ja melkeen synnitön Ahdas portti, muut ovat onnettomia häiriköitä jotka sumentavat minun loistokkuuttani

        Kumartakaa minua!


      • näytä kirjotus

        misä sä olet sen parannuksen tehny? niitä konstiparannuksia oot tehny ennenkin peiton alla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      117
      2555
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      253
      1127
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1084
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1034
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1001
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      920
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      913
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      28
      881
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      822
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      32
      769
    Aihe