Ku lähes kaikilla on joku, niin pitää jonkun kertoo tälläkin palstalla, että meitä on kai muutamia outoi tässäkin maassa, joilla ei oo muuta kaverii ku suuri ja mahtava yksinäisyys. Olaan jotain luusereita kai. Tai mitä lie ihme kummajaisia. Ehkä maailman jengi ei meistä diggaa ku ollaan ujoi tai ei sosiaalista porukkaa. Ei tehä aloitteita, ku ei osata tai ei uskalleta. Ja muu jengi tulkitsee sen ylpeydeks tai kiinnostuksenpuutteeks. Itte oon rämpiny elämää eteenpäin öpaut 40 v. ilman kummempii frendei (ystävä sana on jotain käsittämätöntä), silti yhä "elossa ja potkii"!
Osa meistä haluukin olla erakkoi. Ite en aina haluis mutta kun näkymättömät kahleet ei anna periksi löytää sielunfrendii. Ja varsinkin kun on syntyny ja ihastunu idän maisemiin, niin mitä vähemmän on seidulla porukkaa, niin sitä vaikeempaa on löytää muita kummajaisii.
Ystävä. Mikä se on?
4
475
Vastaukset
- Et ole yksin
Väsynyt Soturi
Eilinen hyökkää takaa,
Tänään molemmilta laidoilta
Huominen edestä...
He ovat minut piirittäneet.
Taistelen tänään tämän päivän kanssa
ja taistelen tänään huomisen kanssa,
eilisen vielä ampuessa nuoliaan selkääni.
Se huutaa minulle joka nurkan takaa...
ei jätä rauhaan.
Uuden päivän valo herättää kuin vihollinen, joka on hyökännyt vuoteeseeni.
Niillä jokaisella naamarit, naamarien takana minun kasvoni...
Koska pääsen näistä kirotuista naamareista?
koska uskallan vain olla...olla MINÄ?Et ole yksin. Sulta upeeta riimittelyjä, varsinkin jos vielä omaa tuotosta. Kiitos siitä. Itte en kuitenkaan koe et mulla olis eri naamareita tai rooleja silleen kovin vahvana päällä. Sen sijaan vaan koen suurta tyhjyyttä ympärillä. Kun herää on on vastassa -ei mitään- Käyn jopa töissä, kun vielä jotenkin jaksaa, mutta sielläkin oikeastaan tyhjyys sisälläni, vaikka ympärillä on ihmisiä. Ahistaa kun ne puhuu frendeistään. He (työkaverit) vaan jäävät etäisiksi. Ihan kuin olis joku haamu, joka kattoo sivusta mitä muut touhuaa.
Haluis paeta kaikkee ja kaikkia, mutta kun ei oo mihin paeta.- jellyfish1
sumunlapsi kirjoitti:
Et ole yksin. Sulta upeeta riimittelyjä, varsinkin jos vielä omaa tuotosta. Kiitos siitä. Itte en kuitenkaan koe et mulla olis eri naamareita tai rooleja silleen kovin vahvana päällä. Sen sijaan vaan koen suurta tyhjyyttä ympärillä. Kun herää on on vastassa -ei mitään- Käyn jopa töissä, kun vielä jotenkin jaksaa, mutta sielläkin oikeastaan tyhjyys sisälläni, vaikka ympärillä on ihmisiä. Ahistaa kun ne puhuu frendeistään. He (työkaverit) vaan jäävät etäisiksi. Ihan kuin olis joku haamu, joka kattoo sivusta mitä muut touhuaa.
Haluis paeta kaikkee ja kaikkia, mutta kun ei oo mihin paeta.Itse en ole aivan yksin, mutta olen monta kertaa ollut ja tälläkin hetkellä tuntuu kuin erkanisin muista. Itse olen kuitenkin löytänyt maailmani taiteesta; sävellän ja maalaan paljon, mutta ennen kaikkea yksinäisyyden hienous on se ajattelunkulku mikä siinä syntyy. Yksinäisenä tunnen itseni itsenäisemmäksi ja avarakatseisemmaksi. Toiset meistä on ehkä luotu ulkopuolisiksi kulkureiksi, jotka pysähtyvät katsomaan kuinka lehdet putoavat puista. Yksinäisyys on toki haikeaa, mutta otan sen myös henkisenä, avartavana rikkautena.
jellyfish1 kirjoitti:
Itse en ole aivan yksin, mutta olen monta kertaa ollut ja tälläkin hetkellä tuntuu kuin erkanisin muista. Itse olen kuitenkin löytänyt maailmani taiteesta; sävellän ja maalaan paljon, mutta ennen kaikkea yksinäisyyden hienous on se ajattelunkulku mikä siinä syntyy. Yksinäisenä tunnen itseni itsenäisemmäksi ja avarakatseisemmaksi. Toiset meistä on ehkä luotu ulkopuolisiksi kulkureiksi, jotka pysähtyvät katsomaan kuinka lehdet putoavat puista. Yksinäisyys on toki haikeaa, mutta otan sen myös henkisenä, avartavana rikkautena.
Yksinäisyyden voi kokea esim. juuri noin mitä jellyfish1 kirjoitit.Itse ole kokenut myös tuollai, mutta ittellä siihen liittyy kuitenkin usein tunne siitä, että jotain kuitenkin puuttuu. Eli vaikka tulee hetkiä, jolloin kokee että periaatteessa kaikki on ok ja on hienoo kattoo vaikka kaunista tähtitaivaan loistoa, niin silti jotain on vialla. Asioista joista ihminen tykkää, niin niitä hän tekee. Samalla se on usein kuitenkin pakenemista asioista, tapahtumista joista ei tykkää. Itte kun teen jotain josta tykkään, niin samalla mä yritän korvata tekemisellä oman yksinäisyyden.Siitä saa hetkeksi jotain positiivista fiilistä, mutta pian se katoaa ja on taas pelkkää tyhjyyttä. Mutta silti on hienoo kun oot löytänyt jotain harrastusta johon "paeta". Ilman niitä on sitäkin vaikeempaa jaksaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492338- 262213
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271545Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161534- 1241447
- 191093
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71984Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut117954Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad89944Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333883