kun kuulit presidentti John F. Kennedyn salamurhasta, entä silloin kun Estonia upposi, tai syyskuun 11. päivänä 2001.
"Kollektiivinen syyllisyydentunne"
MarttyyriMallari-TTt
Muistatko missä olit,
13
651
Vastaukset
- kyllä :
JFK : en vielä ollut
Estonia : kotona aamupalaa vetämässä pöydässä,
televisiosta kuulin
Diana : hautajaisista tulossa, autoradiosta kuulin
911 : himassa netissä seurasin livenä kun toinen kone iskeytyi toiseen torniin - random_N
Kennedy = tyhjä arpa.
Estonia = vapaapäivä, piti mennä ystävän luo, muttei vastannut puhelimeen. Selvisi että oli saanut keskenmenon. Muistan kun katselin tekstiteeveestä ja ylimääräisistä uutiskähetyksistä tilanteen etenemistä ja hiljalleen selvisi sekin onko tuttuja siellä.
Nainileven: tulin lääkäristä, istuin autoon ja radio meni päälle automaattisesti. Luulin pitkään että kuuntelin fiktiota.olet kuitenkin joskus aiemmin kuullut presidentti John F. Kennedyn salamurhasta.
"Vai oliko 10.12.2008 klo 19.22 se hetki kun sait tietää asiasta ensimmäisen kerran"
MarttyyriMallari-TTt- tuo fiktiojutska nainileven
Olin ylitöissä (harvinaista kyllä) ja luulin kuunnelleeni jotain radiokuunnelmaa. xD
- random_N
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
olet kuitenkin joskus aiemmin kuullut presidentti John F. Kennedyn salamurhasta.
"Vai oliko 10.12.2008 klo 19.22 se hetki kun sait tietää asiasta ensimmäisen kerran"
MarttyyriMallari-TTtEn tiedä milloin olen asiasta saanut tietää.
Veikkaan että siihen on viitattu jossakin elokuvassa jota olen penskana seurannut mutta että se on mennyt ohi samoin kuin suurin osa leffan sisällöstä muutenkin.
- rapiskarpalo
Estoniasta kkun vein pojat tarhaan niin siellä ei aamulla muusta puhuttukaan.
Syyskuun 11 2001 olin duunissa autisten nuorten hoitokodissa. - dayum
,.,
koulussa kuulin ensimmäistä kertaa tästä JFK:n tapauksesta. Estonia uppoamisesta uutisoitiin muistaakseni aamulla ja silloin olin himassa.
11/9 en kumma kyllä muista yhtään missä olin...- mördattiin :
soi rarios Juoksuhauta twist kybällä
http://www.youtube.com/watch?v=iGs2zuhXn_0 Olen joskus ihmetellyt, miten jotkut muistavat jotain tuollaista, elleivät tapahtumat jotenkin linkity omaan elämään.
- KoppavaHoro
siis silloin kun Estonia upposi. Oli eka La Gacetan uutinen, jossa Suomi mainittiin.
Muistan kun isäni soitti ja kertoi tapahtuneesta enkä mä tähän päivään mennessä ole sitä maansurua voinut tajuta, koska en ollut täällä. Muistatko missä olit kun kuulit presidentti John F. Kennedyn salamurhasta,
-lapsuudenkodissani
entä silloin kun Estonia upposi,
-nykyisen asuintalon toisessa päässä kotona
tai syyskuun 11. päivänä 2001.
samaisessa asunnossa aamu-uutisissa- Enrique_Lister
Silloin nukuin. Olin lähdössä muistaakseni kahdeksaan kouluun ala-asteella, luokkaa en muista.
Syyskuun 11. päivä olin kauppiksessa.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448339Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde462288Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja262142- 951738
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811677- 321497
Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1081103Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51019- 531005
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28870