Joko kyseessä on homo tais it en muuten kiinnosta, koska varattu se ei oo ja se on varma tieto! Kertokaa miehet miten teidät päät saa kääntyyn :)?? Olen ihan ok: nätti, pitkä, hoikka, tummat hiukset ja aikas hymyileväinen, mu siltikään tää yks ei vaan taivu. Kahville en oo vielä pyytänyt, mut ois kiva saada jotain vastakaikua. Et please kertokaa!!
Kun ei toiminiin mikään
13
2716
Vastaukset
- h.man
Ehkä hänellä on periaate: "Don't shit where you eat". Eli opiskeletko tai työskenteletkö samassa paikassa kuin hän?
Oikeeta vastausta antaa kun en ole sivusta seurannut, voi olla et se haluais katsoa mut pelkää tuijottaa tai jotain?Itsestäni olen huomannut sen jos pidän jostain naisesta niin en uskalla hirveästi kuikuilla häntä, en tiedä mikä siinä on?Varmaan rakkaus tekee varovaiseksi, mut ole sinä rohkea nainen ja kysy häneltä "et miten se nyt on ollako vai eikö olla" tai what ever...
- se etsii
jotain muita ominaisuuksia naisessa kuin ulkonäköä?
- -yx m
...itse ns. "mahdoton saalis"? Liian suosittu, liian hyvännäköinen, vaikutat siltä että rimasi on todella korkealla, tuollaiset jutut voivat saada miehen ajattelemaan että turha vaivautua, ei siitä kuitenkaan mitään tule. Tietääkö hän ylipäätään että olet vapaa ja kiinnostunut?
- hän ei tiedä
olenko varattu vai ei. Ainakin monet tuttavani sanovat et eikö sulla olekaan miestä, kun vaikutat siltä et ois, vaikka kyl flirttaat. Et miten näytetään sinkulta? 10kk olen ollut sinkkuna nyt.
- kokeillut
Oletko kokeillut tosiaan pyytää kahville?
Sitten sen tiedät kun kysyt jos lähtisi kanssasi jonnekin yhdessä.
Monet miehet ovat niin ujoja tai sitten olet niin komee, että hän ei usko mahdollisuuksiinsa.
Nosta kissa pöydälle! - aloittaja
mutta onpahan eka kerta, kun sen teen :, mutta onko hymyilyn lisäksi ja suoraan silmiin katsomisen yms lisäksi muuta millä voisi vuorovaikuttaa mieheen. Näen häntä melkein päivittäin, kun hän on työpaikkani ja muiden firmojen aulassa vartijana.
- asiakaspalvelia
Työn kuva valaisi valtavasti asiaa miksi mies ei ole reakoinut hymyilyyn.Pysähdy ja katso ympärillesi kuinka paljon ihmisiä kulkee tämän vartian silmien editse.
Sadat ihmiset katsovat silmiin ja jotkut jopa hymyilevät,mistä sen voi tiätää mitä jonkun ohikulkian hymyn taakse piiloutuu.
Jotain radikaalia pitää tehdä jotta huomio kiinittyy juuri sinuun.Esim.Mihin aikaan voisit lähteä kahville?
- vaan nappaa
vaikka ei mitään "vikaa" olisikaan. Ei minuakaan kiinnosta kaikki hyvännäköiset, täytyy olla jotain mistä kiinnostun, valloittaa persoonalla. Ehkä mies tykkääkin pienistä blondeista, ei voi tietää ;)
Tai ehkä sillä on raskas ero takana ja mikään nyt ei vaan kiinnosta.- olipas yllätys.
näytä mulle sellainen mies, joka ei tykkäisi pienistä ja blondeista, niin mä haen sulle kuun taivaalta. Hohhoijaa. Miehet on niin yllätyksettömiä aina. Keksikää nyt joskus jotain muuta.
- :/:/
pienissä blondeissa on? On miehillä kans stereotypiat!!
- Muikeloinen
:/:/ kirjoitti:
pienissä blondeissa on? On miehillä kans stereotypiat!!
Öhöm, olisiko tuossa otettu vain vastakohta aloituksen kuvaukselle... Ei tietenkään!
Mistä te naiset näitä paatuneita mielikuvitusleikkejänne vedätte, kun pitää ähkäistä ja syyllistää miehiä täysin kuvitteellisista asioista? :)
- muu syy
> Joko kyseessä on homo tais it en muuten
> kiinnosta, koska varattu se ei oo ja se on varma > tieto!
Minä en kehtaa ruveta unelmieni naista iskemään, kun mull aon pieni että tiedän että nainen jättäis kumminkin ekan yhteisen yön jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397820Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde412009Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251940- 911653
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801585Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071040Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5989- 50945
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34822