Voi "#¤ttu miten rasittava luonne on työkaverilla! Olen hänen projektityöparinsa ja tehtävissä hän itse häslää ja sitten sattuneesta syystä vierittää syyn minun niskoilleni. Se ei malta kuunnella kunnolla tai sitten ei yksinkertaisesti ymmärrä puhetta. Ja vanhempi sekä kokeneempi työntekijä vielä!!
työkaveri häslää ja syyttää minua
it-rotta
3
823
Vastaukset
- tyypillistä
"tiimityöskentelyä", eli voitot yksityisiä ja kulut yhteisiä. Tiimit ei toimi, jonkun pitää aina kantaa vastuu!
- car666
sinä itse voi olla syylinen siihen häslämiseen tai sun suurempi pomo
- Anonyymi
Pomo saa voitot ja työntekijät puolestaan firman kulut, näin se tiimityöskentely toimii löyhästi sanottuna.
Käy sääliksi työntekijöitä jotka joutuvat työskentelemään päivät pitkät tiimeissä saamatta mitään edistystä aikaiseksi. Kuten kaupan puolella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858519
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504178
- 593712
- 513186
- 502940
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262646- 412428
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382133- 292086