Rakastunut afrikkalaiseen mieheen

Oma mussukkani

Olen ollut suhteessa afrikkalaiseen mieheen jo kohta pari vuotta, ja edelleen olen ihan rakastunut.:) Suhteemme toimii hyvin. Hän on ensimmäinen poikaystäväni, voi aivan hyvin olla että jos olisin alkanut seurustella suomalaisen miehen kanssa, olisimme jo eronneet. Aika monet suomalaiset tuttava pariskunnat ovat alkaneet seurustella ja eronneet tänä aikana kun olen ollut poikaystäväni kanssa yhdessä ja me vaan mennä porskutamme eteenpäin.:)

Kulttuurieroja on toki ilmennyt, mutta tärkeimmistä asioista olemme samaa mieltä. Molemmat haluamme naimisiin ja lapsia, sekä korkeakoulututkinnon, mikä poikaystävälläni jo onkin. Lisäksi olen oppinut luottamaan poikaystävääni täysin, vaikka tiedän, että ulkomaalaisia playereitä on paljon. Yhtä varmasti tiedän se, että oma mussukkani ei ole sellainen.:)

17

2061

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Selitätkövähän?

      "...voi aivan hyvin olla että jos olisin alkanut seurustella suomalaisen
      miehen kanssa, olisimme jo eronneet"


      Juu, ihan mahdollista. On myös mahdollista, että olisit vielä yhdessä
      sen suomalaisen poikaystäväsi kanssa. On myös mahdollista, että jonkun
      toisen suomalaisen kanssa seurustelu olisi jo loppunut,
      tai että toisen afrikkalaisen kanssa et enää seurustelisi, tai ruotsalaisen,
      tai kiinalaisen, tai englantilaisen,
      tai sitten seurustelisit.



      Mikä ihme oli tuon toteumuksen pointti? Se että kaikkien afrikkalaisten
      (maasta riippumatta) kanssa seurustelu toimii paremmin kuin eurooppalaisten
      kanssa, tai sitten ei toimi? Hmmmmm? Jännää.

    • kyl ollut

      yllätys, että afrikkalaisella poikaystävälläsi on korkeakoulututkinto, kaikillahan niillä,hahahaaa.

    • €$@

      "Hän on ensimmäinen poikaystäväni, voi aivan hyvin olla että jos olisin alkanut seurustella suomalaisen miehen kanssa, olisimme jo eronneet."

      Voi olla, mutta sitä emme voi tietää, joten ainoastaan todennäköisyyksillä on merkitystä tässä asiassa. Suhde afrikkalaisen miehen kanssa päättyy eroon paljon todennäköisemmin kuin suomalaisen miehen kanssa. Kymmenen tai kahdenkymmenen vuoden päästä käytännössä kukaan suomalainen nainen ei ole enää yhdessä afrikkalaisen miehensä kanssa.

      "Lisäksi olen oppinut luottamaan poikaystävääni täysin, vaikka tiedän, että ulkomaalaisia playereitä on paljon. Yhtä varmasti tiedän se, että oma mussukkani ei ole sellainen."

      Ja jokainen afrolover sanoo tämän saman bullshitin suhteen alussa. Ja silti eroja on aivan järkyttävä määrä. Suomalaiset naiset on kai sitten paskoja ihmistuntijoita. Kyllä mua ainakin hävettäisi. Jopa Pattayalta vaimon ostanut suomalainen miesreppana voi nauraa teidän suhteillenne.

    • Pohdiskeleva

      Älä välitä noisata herjaavista kommenteista. Voi olla että oot löytäny todellisen kultajyvän.
      Veikkaan et hyvä parisuhde johon molemmat on valmiita sitoutuu on suomessa oikeasti harvinaista. Ainakin pettämisen yleisyyden takia.
      Ainakin oma luottoni suomalaiseen parisuhteeseen on lähellä nollaa. Liikaa mielen syvyyksissä olevia traumoja.

      • Tutustuisit asioihin

        "Veikkaan et hyvä parisuhde johon molemmat on valmiita sitoutuu on suomessa
        oikeasti harvinaista. Ainakin pettämisen yleisyyden takia"


        Saako nyt revetä totaalisesti, vai pitäisikö yrittää keskustella asiallisesti?

        Tiedätkö sinä yhtään mitään siitä, kuinka paljon afrikkalaiset miehet
        pettävät? En siis tarkoita nyt suomalaisten kanssa seurustelevia,
        vaan ihan kotimaassaan asuvia afrikkalaisia?

        Tiedoksesi, että afrikassa on todella (siis oikeasti) yleistä, että
        mies pettää vaimoaan jopa useiden naisten kanssa, mutta vaimo ei ole
        huomaavinaan koko pettämistä.

        Ethän sinä minua tietenkään usko, mutta googleta vaikka asiasta, tai
        keskustele aiheesta afrikkalaisten itsensä kanssa. Siis sellaisten kanssa,
        jotka eivät kaunistele asioita ja lepertele vain päästäkeen kanssasi sänkyyn.

        Ovatko kaikki afrikkalaiset pettäjiä? No eivät tietenkään. Onko pettäminen
        Afrikassa vähäisempää kuin Suomessa? No ei takuulla ole. Ei varmasti.
        Jos sinä oikeasti niin luulet, niin olet kyllä harvinaisen naiivi ja
        hyväuskoinen.


    • mutta realismi

      pisti silmään tuossa yhden vastaus että suurin osa lähes kaikki ovat eronneet 10 tai 20 vuoden päästä ja niin se kyllä on, itse ollut 10 vuotta naimisissa afrikkalaisen miehen kanssa ja näin jälkeenpäin voin vaan todeta että, ellei lapsia olisi tullut niin varmasti olisimme eronneet jo paljon aikaisemmin..hän oli myös minun ensimmäinen poikaystäväni ja olin kovin nuori, hän ei vuosien varrella kasvanut samaan suuntaan kanssani vaan ajatusmaailmamme vuosien kuluessa erkani vain lisää ja lisää. Olemme erosta huolimatta hyviä ystäviä ja kasvatamme lapset yhdessä, mutta ihan heti en afrikkalaista miestä ottaisi...

    • Laupeudensisar

      Jos rakastuu Saharan eteläpuoliseen olentoon, voi tietysti kysyä itseltään paljon. Aids harppasi apinasta ihmiseen Kongossa nykytietämyksen mukaan. Saharan eteläpuoliset menestyvät älykkyystesteissä yllättävän heikosti (selvitä, jos kertoisin tieteellisen totuuden, saisin rasismisyytteen).

      Etkö voisi sen Saharan eteläpuolisen ihmisen kanssa muuttaa Afrikkaan. Euroopan kansoilla on historiallisesti ollut yllättävän raju ratkaisu eri kansallisuuksien ongelmaan. Siitä sai eilen Ahtisaari Nobelin, kun hän hienosti ratkaisi kansanmurhan Balkanilla. Siis aivan aito kansanmurha sivistyneessä Euroopassa.

      Jos naapurit sivistyneessä Euroopassa, Serbiassa ja Kosovossa murhasivat toisiaan - sama historiallinen perintö - olisiko sinun ja ystävästi sittenkin turvallisempaa elää Afrikassa. Minä nyt haluan teille vain hyvää enkä halua monikulttuurisuuden koituvan liian merkittäväksi asiaksi - siis Afrikkaan.

    • ,,,

      "...korkeakoulututkinnon, mikä poikaystävälläni jo onkin."

      Eräässä Kantsun opiskelija-asunnossa nigerialaisliiga tehtaili väärennettyjä todistuksia vuosikaudet. Kenties poikaystäväsikin on ostanut "tutkintonsa" sieltä ja päässyt Suomeen sen turvin.

    • olisi tämä

      mies kajaanin suunnalta ???

    • ulkomaalaisia

      minulla on ollut kavereina kaksi ulkomaalaista ja molemmilla 1 tai 2 tutkintoa. Aika jännää...

      • myös..

        Mä tunnen yhen jolla on niin paljon tutkintoja et se myy niitä kaikille tarvitseville.


      • jottei
        myös.. kirjoitti:

        Mä tunnen yhen jolla on niin paljon tutkintoja et se myy niitä kaikille tarvitseville.

        jos on pari ylimääräistä niin kaverille kans.


    • Jöröpetteri

      Josko tekisit ne lapsesi sen mustan miehesi kanssa jossain aivan muualla kuin Suomessa! Täällä on jo JOUTOMIEHIÄ aivan tarpeeksi kylillä pyörimässä ja en kaipaa YHTÄÄN AINUTTA enään meidän tavallisten duunarien elätettäväksi. Totuus ns. "tutkinnoista" on se, että ne EIVÄT JOHDA työelämään. Mies voi olla geparditutkija, mutta entäs sitten? Pitää mennä TÖIHIN elättääkseen itsensä ja perheensä!

    • Anonyymi

      Niillä on iso kulli monella ja nuolevat vitun joka kohdasta.

      • Anonyymi

        Vitut


    • Anonyymi

      Tuolla tutkinnolla on varmasti jo hyvässä työpaikassa...

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      697
      5539
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      476
      3589
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      159
      3383
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      170
      2623
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2429
    6. 264
      2019
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1517
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      105
      1436
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1399
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1180
    Aihe