Hei!
Taas olisi Diane Novasta kysymys.
Te, jotka olette sitä käyttäneet, kuinka kauan söitte että iho-ongelmat hävisi? vai hävisikö ollenkaan?
Lääkäri vannoi että tällä saan finnini pois, mutta nyt olen syönyt sitä 4 liuskaa, eli 4kk eikä mitään helpostusta tule, päinvastoin! Finnejä on kauhesti ja hurjan paljon enemmän kuin aiemmin, tämä siis vain pahentaa naamaani..
Mitä kokemuksia? kannattaisiko minun lopettaa?
Kiitos jo etukäteen paljon!
Taas olisi Diane Novasta kysymys.
Te, jotka olette sitä käyttäneet, kuinka kauan söitte että iho-ongelmat hävisi? vai hävisikö ollenkaan?
Lääkäri vannoi että tällä saan finnini pois, mutta nyt olen syönyt sitä 4 liuskaa, eli 4kk eikä mitään helpostusta tule, päinvastoin! Finnejä on kauhesti ja hurjan paljon enemmän kuin aiemmin, tämä siis vain pahentaa naamaani..
Mitä kokemuksia? kannattaisiko minun lopettaa?
Kiitos jo etukäteen paljon!
Vastaukset 3
Vanhimmat
väärin jos vannoi, sillä läheskään kaikkien iho-oireisiin ei DN auta, toisien iho-oireita se pahentaa.
Ihotautilääkärikö moista väitti?
Ei ollut ihotautilääkäri, perhesuunniteluneuvolan lääkäri vain. Kun en tarvitsisi niin välttämättä pillereitä ehkäisyyn vaan nimenomaan aknen hoitoon..
vaan mennä uudestaan lekuriin. Näyttää siltä, että nuo nyt eivät tehoa. Ehkä merfkin vaihto voisi auttaa. Tai kokonaan toisentyyppinen lääke, esimerkiksi Oricyklin (antibiootti) tai A-vitamiini.