Poretablettireseptillä.
Ei tule sitä vähäistäkään korvausta jos ottaa poreena,ymmärrä en.
Panacodia ei kannata
7
1100
Vastaukset
- !!!
Kelan lääkehaustahan nuo voi tarkistaa, mutta muistaako aina ennen lääkäriin lähtöä. Todellakin Panacod pillerinä on peruskorvattava mutta poretablettina ei, mistäköhän sitten johtuu.
Lääkäri kirjoitti minulle Panacodin lisäksi myös Panadolia ja nyt huomasi kuinka olin maksanut itseni kipeäksi ostamalla käsikauppapakkauksia. Reseptillä iso purkillinen oli puoli-ilmaista pieniin käsikauppapakkauksiin verrattuna vaikka Kelakorvausta ei saanutkaan.- on myös
rinnakkaisvalmisteita esim.codaxol, 100kpl maksaa kelan korvauksen jälkeen 9 euroa.
- vielä se
Panadol Para-tabsiin tai Pamoliim, niin saat siitäkin sitten korvauksen. Paitsi jos Panadolisi on joko forte eli 1g taikka extend. Eli Panadol 500 mg voi vaihtaa korvattavaan valmisteeseen. Apteekissa kannattaa aina kysyä onko määrätylle lääkkeelle vaihtokelpoista valmistetta.
- vaan!
vielä se kirjoitti:
Panadol Para-tabsiin tai Pamoliim, niin saat siitäkin sitten korvauksen. Paitsi jos Panadolisi on joko forte eli 1g taikka extend. Eli Panadol 500 mg voi vaihtaa korvattavaan valmisteeseen. Apteekissa kannattaa aina kysyä onko määrätylle lääkkeelle vaihtokelpoista valmistetta.
Enpäs tuollaista huomannutkaan, eikä varmaan lääkärikään. Tuolla lääkevaihtoehdolla olisin säästänyt vajaan kympin, joskin tabletteja olisi joutunut popsimaan tuplaten. Vaihto ei olisi onnistunut koska resepti oli Panadol fortelle eikä sille ole vaihtokelpoista vastinetta. No seuraavalla kerralla pitää muistaa pyytää resepti 500 mg:n Panadolille.
- Siitähän sitä aihetta
On saatu istua palaveria,ruksitaan taas jotain pois ja taas tuli tulosta.
Ei järjen hiventäkään tuossa Panacodinkaan kohdalla,täytyisi aina tsekata kun on saanut reseptin ja sitten tarvittaessa lekurille puhelinaika että voitaisko muuttaa reseptiä,poretabletti kiinteäksi. Mun on pakko ottaa poreena kun ei nappula tepsi...
Mistähän lie johtuu..- eski
murskaa tabut , ni pitäs toimia samanlain ku poreenakin , eli nopeammin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.683198Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91851- 1111740
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241249- 1291048
- 99992
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926- 84869
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6865