Kävin varikolla ja tämä sen aiheutti check engine valon päällä olon.On yleistä Samara koneissa
Nokka-akselin tunnistimen vaihto ja hinta?
12
9434
Vastaukset
- tällä palstalla
ettei vaan olisi provo?
- vioista
Ladan viat hoidetaan kaikessa hiljaisuudessa. Ulkopuolisille Lada pitää esitellä viattomana laatuautona. Muista tämä.
- k28.
rehellisiä auton omistajia, kirjoittelemme ja puhumme kaikista asiosta ihan vapaasti kaikkien kuullen.Muilla automerkin omistajilla on toisin,ovat hiljaa kuin kakka tai pissa ois housusa jos auto on taasen resuna korjaamolla ja varaosat kaukana "kuussa" asti, kun merkki tehdas on konkassa tai menossa.
- Provo...
Omistaja 02. Ei tätä palstaa seuranneena ole pahemmin provoillut. 2 vuoden aikana tämä on ainoa Ladan tekninen kysymys, toivottavasti saat asiallisia vastauksia "chekc engine" valoon.
- 9. vuosi omistajana
Nokka-akselin tunnistimen vika ei riko mitään moottorista, mutta katsastuksessa ei mene läpi OBD-testissä, joten anturi on vaihdettava. OBD testi aiheuttaa eniten Ladan hylkäyksiä katsastuksessa.
- auto jos pienen tunnistimen
rikki meno aiheuttaa hylkäyksen katsastuksessa
- on..
auto jos pienen tunnistimen kirjoitti:
rikki meno aiheuttaa hylkäyksen katsastuksessa
tilanne se, että mikään auto ei mene katsastuksesta läpi, jos nokka-akselin asennontunnistin ei toimi!
- omistaja 02
Minkä ihmeen takia pitää olla tämmöinen indicaattori.Onko tässä mitään järkeä.?
- pksfg
tunnistinta vaihdat se maksaa kuitenkin suurinpiirtein samanverran kun saisit 3-4 vuotta vanhasta Ladasta vaihdoss. jos joku sen huolii, joten anna valon palaa vaan. Pitääkö nämä "laatuautotkin" katsastaa? Pist6ä syylariin katsatukseen mennessä vaikka nakkeja ja sano ettei tämä ole mikään auto,niinkuin se ei olekaan, vaan pyörillä kulkeva nakkikioski, niin ei tartte kaikista turhista länsimaisista valohärpäkkeistä välittää.
- omistaja 02
pksfg kirjoitti:
tunnistinta vaihdat se maksaa kuitenkin suurinpiirtein samanverran kun saisit 3-4 vuotta vanhasta Ladasta vaihdoss. jos joku sen huolii, joten anna valon palaa vaan. Pitääkö nämä "laatuautotkin" katsastaa? Pist6ä syylariin katsatukseen mennessä vaikka nakkeja ja sano ettei tämä ole mikään auto,niinkuin se ei olekaan, vaan pyörillä kulkeva nakkikioski, niin ei tartte kaikista turhista länsimaisista valohärpäkkeistä välittää.
Tuo 100 euroa tuosta on kallis hinta.Onko siitä mitään haitaa jos ei vaihda?
- se mitään
omistaja 02 kirjoitti:
Tuo 100 euroa tuosta on kallis hinta.Onko siitä mitään haitaa jos ei vaihda?
haittaa. Hyvä korjaus keino on peittää lamppu, mustalla kiiltävällä teipillä.
- homma..
tosi helppo homma tehdä. Kestää noin minuutin ja anturi maksaa Delta-autolla noin 100 euroa ja jos käyt Venäjällä noin muuten, niin osta se sieltä 15 eurolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442470Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961157Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131071Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389930Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi296888- 66858
- 53841
- 89837
- 46829
- 51743