Olin uskoton ja tunnustin sen

M42v.

Sanokaas naiset onko tässä suhteessa mahdollisuuksia enään. tapauksesta on viikko. ollaan yhdessä itketty ja nainen on melkoisen sekaisin olen minäkin. sen edellinen avioliitto päättyi juuri exän uskottomuuden takia ja sanoi mulle suhteen alussa että se on hänelle erittäin tärkeä asia että mies on uskoton. kuitenkin minulle kävi noin. olin voimakkaassa humalassa vaikka se ei ole hyvä selitys olekkaan.

Ollaan tavattu naisen kanssa nyt muutamia kertoja tilanne on hieman kummallinen. lupasin lopettaa alkoholin käytön kokonaan jos me saatais suhde uudelleen toimimaan ja olen siinä tosissani.

Sanokaas naiset mitä mun pitää nyt tehdä. tai sanokaa miten nainen tän kokee voinko tämän hyvittää. pääseekö nainen tästä ylitse?
rakastan tuota naista hyvin paljon ja sekin rakasti minua hyvin paljon,mitä nyt?

46

2657

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tagetessa

on vitun huora, oli se sitten nainen tai mies.

Mä jättäisin huoramiehen armotta. Sitä saa mitä tilaa. Joko ollaan yhessä tai nou. Jos äijä alkais takas roukumaan niin haulikon hommaisin...

Ja turhaan säkään lopetat viinanjuontia; siitä vaan känni päälle ja samaa halvalla saatavaa turskanperkaamoa vatkaamaan. Ja ainahan niitä on muitakin pimppi-iineksiä joilla on moraali yhtä huipussa kuin sulla.

Elä sinkkuna. Muuta et ansaitse.

PS. Kun tulet vanhaksi sulle ei enää anneta ilmatteeks vaan rahasta, joten avaa säästötili seksielämäs tulevaisuudelle.

• M42v.

Kerroin asian rehellisesti saitille ja kysyin neuvoja saitin naisilta miten nainen tän kokee voiko suhde vielä toimia.

Vastasit niin ala arvoisesti että taidat olla 14v. toki tiedän että saitilta saa paljon ilkkuvia vastauksia mutta uskon että myös asiallisia. nykyään uskottomuus ei ole tavatonta vaikkakaan ei hyväksyttävää. pitääkö kaikki hyvä heittää pois yhdestä hairahduksesta joka meni viinan piikkiin (osittain)

Pidän naisesta niin paljon että olen valmis tekemään tarvittavia muutoksia mm viina pois. nainenkin pitää minusta hyvin paljon mutta on ymmärrettävästi syvästi loukattu.

Missään nimessä en halua hänen kanssa leikkiä enkä loukata lisää. enkä itsekkään pystyisi olemaan suhteessa jos se ei palaa ennalleen. kaikki vika on minussa myönnän sen.

• loukattu..
        M42v. kirjoitti:

Kerroin asian rehellisesti saitille ja kysyin neuvoja saitin naisilta miten nainen tän kokee voiko suhde vielä toimia.

Vastasit niin ala arvoisesti että taidat olla 14v. toki tiedän että saitilta saa paljon ilkkuvia vastauksia mutta uskon että myös asiallisia. nykyään uskottomuus ei ole tavatonta vaikkakaan ei hyväksyttävää. pitääkö kaikki hyvä heittää pois yhdestä hairahduksesta joka meni viinan piikkiin (osittain)

Pidän naisesta niin paljon että olen valmis tekemään tarvittavia muutoksia mm viina pois. nainenkin pitää minusta hyvin paljon mutta on ymmärrettävästi syvästi loukattu.

Missään nimessä en halua hänen kanssa leikkiä enkä loukata lisää. enkä itsekkään pystyisi olemaan suhteessa jos se ei palaa ennalleen. kaikki vika on minussa myönnän sen.

Tosiaan riippuu naisesta..itse en voisi antaa pettämistä anteeksi, koska uskollisuus on mielestäni parisuhteen tärkein asia.

Jos yhtään kiinnostaa mielipiteeni, en voi naisesi puolesta puhua, mutta kun mua petettii ni se kirpas ja viilsi tosi syvältä pisti miettii että mikä mussa on vikana. Teit aika pahan kyllä.. jos naisesi edellinenkin suhde päättyi siihen, että mies petti uskon, että naisesi usko miehiin on kadonnut..

Valitettavasti näin on... pisteet rehellisyydestäsi ja toivon, että naisesi voisi antaa anteeksi. Vaatii kyllä jotain sellaista luonteenpiirrettä mitä minulla ei ole antaa anteeksi tuollainen teko..

ei muuta kuin tsemppiä

näytä naisellesi että olet oikeasti pahoillasi ja rakastat häntä etkä halua menettää häntä.
        vaatii pitkäjänteisyyttä (niin kuin naisten kanssa yleensä)ja yrittämistä älä luovuta heti!

• M42v.
        loukattu.. kirjoitti:

Tosiaan riippuu naisesta..itse en voisi antaa pettämistä anteeksi, koska uskollisuus on mielestäni parisuhteen tärkein asia.

Jos yhtään kiinnostaa mielipiteeni, en voi naisesi puolesta puhua, mutta kun mua petettii ni se kirpas ja viilsi tosi syvältä pisti miettii että mikä mussa on vikana. Teit aika pahan kyllä.. jos naisesi edellinenkin suhde päättyi siihen, että mies petti uskon, että naisesi usko miehiin on kadonnut..

Valitettavasti näin on... pisteet rehellisyydestäsi ja toivon, että naisesi voisi antaa anteeksi. Vaatii kyllä jotain sellaista luonteenpiirrettä mitä minulla ei ole antaa anteeksi tuollainen teko..

ei muuta kuin tsemppiä

näytä naisellesi että olet oikeasti pahoillasi ja rakastat häntä etkä halua menettää häntä.
        vaatii pitkäjänteisyyttä (niin kuin naisten kanssa yleensä)ja yrittämistä älä luovuta heti!

Minulla on vahva aavistus että hänkään ei voi tuota antaa anteeksi ei kerta kaikkiaan pysty vaikka haluaisikin. mutta aika näyttää.

tuota hänkin kyseli minulta että miksi tein niin miksi miksi... oliko hänessä jotakin vikaa. no vastasin että ei tietenkään ollut. syy oli se että annoin itseni humaltua aivan liikaa en edes muista asiasta paljoakaan siis siihen johtavista tapahtumista. mutta tehty mikä tehty.

en siis narahtanu mistään rysän päältä eikä se olisi ikinä saanu tota tietää toki vahvoja epäilyjä olisi ollu kun en saapunut illalla minne sovittiin mun saapuvan olisin voinu selitellä vaikka mitä esim olin putkassa tms..

en halunnu selitellä vaan kertoa totuuden, voi olla että oli virhe kertoa totuutta. tietenkin isoin virhe oli olla uskoton.
        nainen ihmettelee miten voin olla normaali kaiken jälkeen kun juttelen sille joskus normaalisti. en voi nyt kokoaikaa itkeä tai olla katuvainen allapäin. ei se tarkoita etten kadu asiaa.

kaiken tämän jälkeen ollaan oltu 1 yö yhdessä halattu suudeltukkin. seksistä on ihan turha kuvitella mitään sitä ei tipu kuukauteen tai vuoteen sen se on sanonu kans suoraan ja ymmärrän kyllä.
        ei ole helppoa ei

• lasldkjhfdsjfg
        M42v. kirjoitti:

Riippuu siitä, mistä roikkuu! Se on sinusta kiinni miten lupauksesi pitävät, etenkin tuon juomisen suhteen? Yksi asia joka, puhuu puolestasi on tuo rehellisyys! Se on niin tärkeä asia, että jos aiot todella pistää itsesi likoon 100% niin oikein olet aloittanut: ollut rehellinen itsellesi ja kumppanillesi! Ilman tuota rehellisyyttä ei ole mitään, ei mitään, eikä tulekkaan mitään!

Jokainen meistä tekee virheitä, sortuu lillukanvarsiin, kukaan ei ole täydellinen ja jokainen kriisi ei ole kaiken loppu vaan mahdollisuus ymmärtää itseään ja toista! Siis mahdollisuus oikeaan, todelliseen, rehelliseen rakkauteen, joka ei vaadi täydellisyytä ei itseltä, ei toiselta vaan antaa sen täydellisesti epätäydellisen sydämensä! Siinä se!

• M42v.
        lasldkjhfdsjfg kirjoitti:

Riippuu siitä, mistä roikkuu! Se on sinusta kiinni miten lupauksesi pitävät, etenkin tuon juomisen suhteen? Yksi asia joka, puhuu puolestasi on tuo rehellisyys! Se on niin tärkeä asia, että jos aiot todella pistää itsesi likoon 100% niin oikein olet aloittanut: ollut rehellinen itsellesi ja kumppanillesi! Ilman tuota rehellisyyttä ei ole mitään, ei mitään, eikä tulekkaan mitään!

Jokainen meistä tekee virheitä, sortuu lillukanvarsiin, kukaan ei ole täydellinen ja jokainen kriisi ei ole kaiken loppu vaan mahdollisuus ymmärtää itseään ja toista! Siis mahdollisuus oikeaan, todelliseen, rehelliseen rakkauteen, joka ei vaadi täydellisyytä ei itseltä, ei toiselta vaan antaa sen täydellisesti epätäydellisen sydämensä! Siinä se!

Vastauksesi oli se mitä sympatiaa kaipailinkin. kuitenkin haluan rehellisiä kommentteja. jos hommalla ei ole edellytyksiä jatkua niin sitten ei ole.

mielestäni kuitenkaan se ei ole nyt minusta kiinni ja viina lakon pitävyydestä vaan siitä voiko nainen sulattaa tuota isoa töppiä mitä tein. jos se lupaa sen sulattaa sen jälkeen vasta pallo on mulla ja on näytön paikka olla puheen mittainen mies.

olen jo ennen tätä naista lopettanut tupakan polton (4v sitten) joten uskon että mulla löytyy tarvittava selkäranka lopettaa viinakin varsinkin kun se tulee omasta halusta.

asiaan kuulumattomana kommenttina tuo nainen polttaa josta en pidä pätkääkään ja olen sen kyllä sanonutkin ja nainen on luvannu lopettaa. ekan kerran 2007 uutenavuotena--> ei tullu mitään. sit se lupas että kunhan sen asuntohommat selviää kesällä nii sitten. ne selvis.-->ei tullu lakosta mitään. nyt se sano että jos lopetan viinan se lopettaa tupakan-->saapa nähdä sit.

kuitenkin minä en tartu lillukanvarsiin rakastan naistani ja katson sormien läpi se tupakoinnin vaikka siitä en pidäkkään enkä tupakalle maistuvista suudelmista. kukaan ei ole täydellinen. eikä virheetön.

• lLKSJHJFD
        M42v. kirjoitti:

Vastauksesi oli se mitä sympatiaa kaipailinkin. kuitenkin haluan rehellisiä kommentteja. jos hommalla ei ole edellytyksiä jatkua niin sitten ei ole.

mielestäni kuitenkaan se ei ole nyt minusta kiinni ja viina lakon pitävyydestä vaan siitä voiko nainen sulattaa tuota isoa töppiä mitä tein. jos se lupaa sen sulattaa sen jälkeen vasta pallo on mulla ja on näytön paikka olla puheen mittainen mies.

olen jo ennen tätä naista lopettanut tupakan polton (4v sitten) joten uskon että mulla löytyy tarvittava selkäranka lopettaa viinakin varsinkin kun se tulee omasta halusta.

asiaan kuulumattomana kommenttina tuo nainen polttaa josta en pidä pätkääkään ja olen sen kyllä sanonutkin ja nainen on luvannu lopettaa. ekan kerran 2007 uutenavuotena--> ei tullu mitään. sit se lupas että kunhan sen asuntohommat selviää kesällä nii sitten. ne selvis.-->ei tullu lakosta mitään. nyt se sano että jos lopetan viinan se lopettaa tupakan-->saapa nähdä sit.

kuitenkin minä en tartu lillukanvarsiin rakastan naistani ja katson sormien läpi se tupakoinnin vaikka siitä en pidäkkään enkä tupakalle maistuvista suudelmista. kukaan ei ole täydellinen. eikä virheetön.

Tuo asia vierestä kirjoittamasi, lupasi lopettaa tupakan polton, mutta ei lopettanutkaan.. Teillä on sellainen kaupankäynti/riippuvuussuhde ja se on vähän eri asia kuin rakkaussuhde. Ja ystävä hyvä: pallo on sinulla! Jos olet jotain luvannut niin silloin jos rakastaa: haluaa tehdä toisen hyväksi mitä vain, että hän olisi onnellinen, voisi luottaa ja rakastaa sinua!

Asetat ehtoja muutoksellesi, esität vaatimuksia rakaallesi: JOS HÄN SULATTAA TEKONI!! Jos haluat rakkautta, hyvää elämääsi niin anna sitä!! Ilman ehtoja! Jos jätät viinan pois: sinä ja vain SINÄ hyödyt siitä!!! Ymmärrätkö??

• M42v.
        lLKSJHJFD kirjoitti:

Tuo asia vierestä kirjoittamasi, lupasi lopettaa tupakan polton, mutta ei lopettanutkaan.. Teillä on sellainen kaupankäynti/riippuvuussuhde ja se on vähän eri asia kuin rakkaussuhde. Ja ystävä hyvä: pallo on sinulla! Jos olet jotain luvannut niin silloin jos rakastaa: haluaa tehdä toisen hyväksi mitä vain, että hän olisi onnellinen, voisi luottaa ja rakastaa sinua!

Asetat ehtoja muutoksellesi, esität vaatimuksia rakaallesi: JOS HÄN SULATTAA TEKONI!! Jos haluat rakkautta, hyvää elämääsi niin anna sitä!! Ilman ehtoja! Jos jätät viinan pois: sinä ja vain SINÄ hyödyt siitä!!! Ymmärrätkö??

Niin siis mielestäni meillä on rakkaus suhde ei kaupankäynti/riippuvuus. siis siksi ei kaupankäynti koska hänen tupakoinnillaan minä en ole kauppaa käyny. olen toivonu että hän lopettaa mutta en painostanut. hän ei ole lopetanut mutta se ei ole vähentänyt rakkautta häneen, niinkuin sanoin toi oli sivu kommentti.

olen sitä mieltä että pallo on hänellä ei minulla. minä virheen tein minä olen seinää vasten. hän joko sulattaa sen tai ei sulata mutta en minä mitään ehtoja voi sanella enkä haluaisikaan. enkä käy myös kauppaa viina lakolla vaan olen kertonut hänelle että töppi johtu viinasta ja koska rakastan häntä voin sen lopettaa.

mutta ennnen lopettamis sopimista hänen pitää valita jatkaako kanssani vai ei eli se on nyt hänestä kiinni. jos hän jatkaa niin minä olen juomatta mutta ei toi ole vaade tai kauppa minulta.

ja kun sanot että vain minä hyödyn siitä niin olen samaa mieltä että loppupeleissä minä hyödynkin siitä monin eri tavoin mutta hyötyy kyllä naisenikin. hänen ei tarvi enää pelätä uutta töppiäni se on suurin ja muita hyviä asioita toki löytyy lisää.

• jatkaa
        M42v. kirjoitti:

Niin siis mielestäni meillä on rakkaus suhde ei kaupankäynti/riippuvuus. siis siksi ei kaupankäynti koska hänen tupakoinnillaan minä en ole kauppaa käyny. olen toivonu että hän lopettaa mutta en painostanut. hän ei ole lopetanut mutta se ei ole vähentänyt rakkautta häneen, niinkuin sanoin toi oli sivu kommentti.

olen sitä mieltä että pallo on hänellä ei minulla. minä virheen tein minä olen seinää vasten. hän joko sulattaa sen tai ei sulata mutta en minä mitään ehtoja voi sanella enkä haluaisikaan. enkä käy myös kauppaa viina lakolla vaan olen kertonut hänelle että töppi johtu viinasta ja koska rakastan häntä voin sen lopettaa.

mutta ennnen lopettamis sopimista hänen pitää valita jatkaako kanssani vai ei eli se on nyt hänestä kiinni. jos hän jatkaa niin minä olen juomatta mutta ei toi ole vaade tai kauppa minulta.

ja kun sanot että vain minä hyödyn siitä niin olen samaa mieltä että loppupeleissä minä hyödynkin siitä monin eri tavoin mutta hyötyy kyllä naisenikin. hänen ei tarvi enää pelätä uutta töppiäni se on suurin ja muita hyviä asioita toki löytyy lisää.

joka perjantain juomistasi niin kauan kuin naisesi ehtii tekemään jotain päätöstä?! Vai vaaditko päätöksen tekemistä viikossa, jotta pääsisit itse juomaan!

Siis herää jo! Ensin lopetat juomisen, koska olet sen jo luvannutkin ja annat naisesi samaan aikaan miettiä ajatuksian selväksi, rauhassa!

Kyllä sinä nyt asetat vatimuksia, etä jos toinen tekee jotain (=lupaa jatkaa suhdetta) niin silloin vasta sinäkin teet jotain (=lopetat alkoholinkäytön)! Herranen aika sentään, kun osaat olla lapsellinen! Et edes itse ehdottamasi päätöksen takana uskalla seistä.

Itse olet mokannut, ja minun silmissäni ainakin kiukku ja muut tunteet olisivat vielä vahvempia, jos alkoholin piikkiin yritetäisiin laittaa omia töppäilyä! Sulla menee välillä vähän yli etkä hallitse itseäsi... Eikö sulle ole koskaan tullut mieleen, että ei siitä käytöksestä ole kukaan muu vastuussa kuin sinä itse?! Et voi piiloutua tuollaisten selitysten taakse!

• piron
        loukattu.. kirjoitti:

ei muuta kuin tsemppiä

mutta näin menee homma:jos naisesi rakastaa sinua hän luultavasti "antaa anteeksi",mutta suhteessanne on särö, joka heti seuraavassa riidassa ponnahtaa pinnalle.Usko minua on 35 vuotta kokemusta.

• jos petät

Se on niin yksinkertaista.

• M42v.

Mielestäni jos jompikumpi pettää selvinpäin niin silloin voidaan väittää noin. minun tapauksessa asiaan vaikuttaa se että kun juon joskus juominen menee "yli" ja humallun aivan liikaa. silloin en ole enään oma itseni ja kyseinen virhe on mahdollista. en siis halunnut pettää eikä siihen ole mitään syytäkään.

Rakastan kyllä häntä todella paljon ja meillä on ollut yhdessä hyvä olla. siitä syystä ehdotin hänelle että lopetan alkon kokonaan koska haluan näyttää että olen tosissani ja rakastan hänmtä niin paljon.

• alkoholia
        M42v. kirjoitti:

Mielestäni jos jompikumpi pettää selvinpäin niin silloin voidaan väittää noin. minun tapauksessa asiaan vaikuttaa se että kun juon joskus juominen menee "yli" ja humallun aivan liikaa. silloin en ole enään oma itseni ja kyseinen virhe on mahdollista. en siis halunnut pettää eikä siihen ole mitään syytäkään.

Rakastan kyllä häntä todella paljon ja meillä on ollut yhdessä hyvä olla. siitä syystä ehdotin hänelle että lopetan alkon kokonaan koska haluan näyttää että olen tosissani ja rakastan hänmtä niin paljon.

Se on pelkkä tekosyy ja naisesi tietää sen myös. Järki pelaa humalassakin JA TUNTEET. Vain änkyräkännissä menettää muistin, mutta silloin nukahtaa pian... eikä seksihommista tule kyllä yhtään mitään huonovointisena ja muistin menettäneenä. Tuskin edes stondis onnistuu.

• Oivoi!

No mutta juurihan naisesi oli toivonut suhteen alussa sinulta että tärkeää on että olet uskoton:)...Lues tekstisi uudelleen:))

• M42v.

Kyllä minä tiesin sen että se on tärkeä asia naiselleni koska häntä oltiin petetty edellisessäkin avioliitossa. (nyt asutaan erillaan ei sormuksia)

Tiesin että toi on tärkeä asia mutta en pettänyt tarkoituksellisesti en tahalleni vaan armottomassa humalassa. vahinko sattui ja olen siitä pahoillani sekä suutuksissa itselleni. missään nimessä en tekis moista selvistä päin ja siksi lupauduin lopettamaan juomisenkin.

Juominen ei minulle varsinaisesti ongelma ole. juon 1krt viikossa eli pe mutta en joka vkl käyn töissä työni hoidan hyvin harrastan myös urheilua. mutta joskus kun otan niin jos se menee määrätyn pisteen yli en ehkä pysty sitten enään kontrolloimaan juomistani vaan humallun liikaa.

• saffronin kaveri
        M42v. kirjoitti:

Kyllä minä tiesin sen että se on tärkeä asia naiselleni koska häntä oltiin petetty edellisessäkin avioliitossa. (nyt asutaan erillaan ei sormuksia)

Tiesin että toi on tärkeä asia mutta en pettänyt tarkoituksellisesti en tahalleni vaan armottomassa humalassa. vahinko sattui ja olen siitä pahoillani sekä suutuksissa itselleni. missään nimessä en tekis moista selvistä päin ja siksi lupauduin lopettamaan juomisenkin.

Juominen ei minulle varsinaisesti ongelma ole. juon 1krt viikossa eli pe mutta en joka vkl käyn töissä työni hoidan hyvin harrastan myös urheilua. mutta joskus kun otan niin jos se menee määrätyn pisteen yli en ehkä pysty sitten enään kontrolloimaan juomistani vaan humallun liikaa.

että sillä ei loppujen lopuksi ole naisellesi niinkään väliä,olitko humalassa vai et, humalatila ei ole mikään puolustus. petit, eikä suhteenne voi enää milloinkaan olla sama,kuin se oli sitä ennen. ei,vaikka hän kuinka antaisi anteeksi. olet rikkonut jotain,mitä et millään saa enää täysin ehjäksi. yhtä ehdoton luottamus,mitä oli ennen pettämistä,on enää vain muisto. voitte jatkaa yhteistä elämäänne vaikka kuinka kauan,mutta nyt naisesi tietää,että pystyt pettämään ja sopivan tilaisuuden tullen saatat tehdä niin vastakin. puhun kokemuksesta.

• M42v.
        saffronin kaveri kirjoitti:

että sillä ei loppujen lopuksi ole naisellesi niinkään väliä,olitko humalassa vai et, humalatila ei ole mikään puolustus. petit, eikä suhteenne voi enää milloinkaan olla sama,kuin se oli sitä ennen. ei,vaikka hän kuinka antaisi anteeksi. olet rikkonut jotain,mitä et millään saa enää täysin ehjäksi. yhtä ehdoton luottamus,mitä oli ennen pettämistä,on enää vain muisto. voitte jatkaa yhteistä elämäänne vaikka kuinka kauan,mutta nyt naisesi tietää,että pystyt pettämään ja sopivan tilaisuuden tullen saatat tehdä niin vastakin. puhun kokemuksesta.

Tuossa vastauksessasi muuten paistoikin että et kerro tuota lämpimiksesi vaan tiedät mistä puhut.
        olen huomannut että vaikka miten vakuuttelen että se en ollut minä vaan viina, tai että selvinpäine en ikinä tekis noin. nainen ei yhtään pidä noita lieventävinä seikkoina vaikka niin toivoisin sen tekevän.

Ok.suhde ei voi palata enääs siihen tilanteeseen mitä se oli ennen. mutta meillä on molemmilla takana ihana vuosi paljon hyviä yhteisiä hetkiä. pitääkö ne pyyhkäistä nyt pois?

Jos nainen suostuu jatkamaan suhdetta onko se sittenkin vain turhaa ja ajan menetystä molemmille? jos luottamus on lopullisesti mennyt miten yhteistä tulevaisuutta voi olla missään muodossa?

Loukattu on nainen. virheen tein minä. kuitenkaan itsekkään en voi olla suhteessa jossa en saa luottamusta kunnioitusta. nöyräilemään en lähde enkä joka päivä anteeksi pyytelemään. odotan naiselta kypsyyttä ja aikuismaisuutta osata antaa nanteeksi jos sitä vilpittömästi pyydetään sekä luvataan kongreettisesti muuttua,kommentteja??

• hmmmmk
        M42v. kirjoitti:

Tuossa vastauksessasi muuten paistoikin että et kerro tuota lämpimiksesi vaan tiedät mistä puhut.
        olen huomannut että vaikka miten vakuuttelen että se en ollut minä vaan viina, tai että selvinpäine en ikinä tekis noin. nainen ei yhtään pidä noita lieventävinä seikkoina vaikka niin toivoisin sen tekevän.

Ok.suhde ei voi palata enääs siihen tilanteeseen mitä se oli ennen. mutta meillä on molemmilla takana ihana vuosi paljon hyviä yhteisiä hetkiä. pitääkö ne pyyhkäistä nyt pois?

Jos nainen suostuu jatkamaan suhdetta onko se sittenkin vain turhaa ja ajan menetystä molemmille? jos luottamus on lopullisesti mennyt miten yhteistä tulevaisuutta voi olla missään muodossa?

Loukattu on nainen. virheen tein minä. kuitenkaan itsekkään en voi olla suhteessa jossa en saa luottamusta kunnioitusta. nöyräilemään en lähde enkä joka päivä anteeksi pyytelemään. odotan naiselta kypsyyttä ja aikuismaisuutta osata antaa nanteeksi jos sitä vilpittömästi pyydetään sekä luvataan kongreettisesti muuttua,kommentteja??

Odotat naiselta kypsyyttä ja aikuisuutta! Jassoo, minusta ei näin naisena vaikuta kovin kypsältä tuo kännissä örveltämisesi! Myönnät sen: ok, mutta tuo, kuinka sinulla humalassa menee kontrolli täysin itsesi suhteen, se sinun olisi pitänyt kertoa naisellesi silloin kun hän kertoi sinulle kuinka tärkeää uskollisuus hänelle on!! Se, että et kertonut on toinen mokasi!

Naisellasi on täysi oikeus odottaa sinulta kypsää akuismaista suhtautumista itseesi: tiedät humalassa olevasi "toinen" mies, joka ei pysty vastaamaan teoistaan, mutta et ota sitä millään tavalla itse huomioon, toimi niin ettei näitä mokia tule! Se on sitä aikuismaista käytöstä, vastuuta itsestä ja tekemisistään!

Naisesi on varmasti lämmin sydämellinen nainen, joka ei ole ketään tuomitsemassa, mutta jos luvataan jotain SINUN pitää pystyä oikeasti hallitsemaan itsesi! Ei rakkaasi tähden vaan oman itsesi tähden: sillä minkä teet itsellesi sen teet toiselle! Onnea yrityksellesi!

• ulkomalainen n37
        M42v. kirjoitti:

Suhde voi palata siihen tilanteeseen mitä se oli ennen.... riipu kaikki siusta!

Minulla oli sama, mies petti, oli kauhea olo, itkin paljon jne...
        Kuitenkin mieheni sai anteeksi ja on ollut niin hellä miuta kohtaan, huomattavainen, on sanonut useasti rakastavansa minua jne, pikku lahjat taas useasti, kukat oli todella paljon, siis mieheni teki kaikki saavaksi sydämeni sulamaan, valillä roikukin (mut sekin oli mielyttävä, koska mie itse rakastan häntä ja virheitä jokainen voisi tehdä, pitäs osata antaa anteeksi)

Ja nyt meillä todella hyvä suhde, parempi kuin olenkaan, olemme nyt kun yksi ihminen koska saimme ylittä onnea ja surua yhdessä.

Sinulla on hyvä sydän, sie ansaitset onnea ja älä menettää sen! Taistele ja saat takaisin 100 kertaisesti enemmän!

Hyvää jatkoa sinulle!

• dooris
        ulkomalainen n37 kirjoitti:

Kuitenkin mieheni sai anteeksi ja on ollut niin hellä miuta kohtaan, huomattavainen, on sanonut useasti rakastavansa minua jne, pikku lahjat taas useasti, kukat oli todella paljon, siis mieheni teki kaikki saavaksi sydämeni sulamaan, valillä roikukin (mut sekin oli mielyttävä, koska mie itse rakastan häntä ja virheitä jokainen voisi tehdä, pitäs osata antaa anteeksi)

Ja nyt meillä todella hyvä suhde, parempi kuin olenkaan, olemme nyt kun yksi ihminen koska saimme ylittä onnea ja surua yhdessä.

Sinulla on hyvä sydän, sie ansaitset onnea ja älä menettää sen! Taistele ja saat takaisin 100 kertaisesti enemmän!

Hyvää jatkoa sinulle!

Ottaa päähän nämä selittelijät "liikaa, en tiennyt mitä tein.." Ja paskan marjat, kyllä se pettämisen halu on siellä taustalla ollut, viina vain laukaisee estot. Minulle olisi ainakin ihan turha tulla selittämään, että en minä muuten mutta kun olin humalassa. Tilaisuuksia olisi ollut minullakin naisena ja humalassa olen myös ollut, mutta koska haluan olla uskollinen, niin olen myös ollut. Niin yksinkertaista se on.

• M42v.
        hmmmmk kirjoitti:

Odotat naiselta kypsyyttä ja aikuisuutta! Jassoo, minusta ei näin naisena vaikuta kovin kypsältä tuo kännissä örveltämisesi! Myönnät sen: ok, mutta tuo, kuinka sinulla humalassa menee kontrolli täysin itsesi suhteen, se sinun olisi pitänyt kertoa naisellesi silloin kun hän kertoi sinulle kuinka tärkeää uskollisuus hänelle on!! Se, että et kertonut on toinen mokasi!

Naisellasi on täysi oikeus odottaa sinulta kypsää akuismaista suhtautumista itseesi: tiedät humalassa olevasi "toinen" mies, joka ei pysty vastaamaan teoistaan, mutta et ota sitä millään tavalla itse huomioon, toimi niin ettei näitä mokia tule! Se on sitä aikuismaista käytöstä, vastuuta itsestä ja tekemisistään!

Naisesi on varmasti lämmin sydämellinen nainen, joka ei ole ketään tuomitsemassa, mutta jos luvataan jotain SINUN pitää pystyä oikeasti hallitsemaan itsesi! Ei rakkaasi tähden vaan oman itsesi tähden: sillä minkä teet itsellesi sen teet toiselle! Onnea yrityksellesi!

ja en todellakaan ollu kypsä kun humalassa örvelsin. huomasin sen ja lupasin siihen kunnon muutoksen kongreettisesti. mielestäni olen vilpittömästi yrittänyt parantaa tapani.

tuo on totta että en ole kertonut että viina menee joskus ylitse mutta harvapa se heti on kertomassa kaikkia pahimpia tapojaan.

• M42v.
        ulkomalainen n37 kirjoitti:

Hyvää jatkoa sinulle!

Itsekkin olen eronnut aikoinaan. elämä on kohdellut välillä kovaakin. silti uskon hyvään ja rakkauteen. minulla on sattumalta melko hyvä ulkoinen olemus. saisin uuden naisen helposti. naiseni ei ole miss suomi mutta rakastan sitä enkä halua vaihtaa sitä kehenkään. yritän kyllä taistella tästä naisesta. haluan hyvittää tämän jos vain keksisin miten. hyvänä häntä ainakin pidän sekä olemalla rehti rakastava mies.

olisikohan tässä tilanteessa kukat/lahjat se hyvä juttu. en haluaisi että se on kornia tai liian läpinäkyvää kuitenkaan.

• M42v.
        dooris kirjoitti:

Ottaa päähän nämä selittelijät "liikaa, en tiennyt mitä tein.." Ja paskan marjat, kyllä se pettämisen halu on siellä taustalla ollut, viina vain laukaisee estot. Minulle olisi ainakin ihan turha tulla selittämään, että en minä muuten mutta kun olin humalassa. Tilaisuuksia olisi ollut minullakin naisena ja humalassa olen myös ollut, mutta koska haluan olla uskollinen, niin olen myös ollut. Niin yksinkertaista se on.

Tuo on sun näkemys ja ilmeisesti se on jo asenne valmiiksi. tottakai osalla selittäjistä tilanne onkin toi halutaan pettää ja sitten selitellää. minun kohalla ei ollut halua. suhde meni hyvin. halattiin pussailtiin yhdessä tehtiin asioita. en olisi eden narahtanu tosta ellen olisi kertonut.

• sklakshjgjdfhgj
        M42v. kirjoitti:

ja en todellakaan ollu kypsä kun humalassa örvelsin. huomasin sen ja lupasin siihen kunnon muutoksen kongreettisesti. mielestäni olen vilpittömästi yrittänyt parantaa tapani.

tuo on totta että en ole kertonut että viina menee joskus ylitse mutta harvapa se heti on kertomassa kaikkia pahimpia tapojaan.

Totta, mutta sain sellaisen käsityksen, että olet ITSELLESI tehnyt selväksi miten haluat/tahdot toimia niin, että saat rakastamasi naisen takaisin, uskomaan sinuun.

Kyllä pallo on SINULLA! Niin kuin itse sanoit sinä töppäsit, vaikka toinen kertoi sinulle arimman kohtansa ja tiesit tapasi! Ei ole rakkaasi asia todistaa/ymmärtää sinulle kuuluvia asioita! Jos haluat rakastaa olla uskollinen, siis tässä on kyse siitä mitä sinä haluat, ei naisesi tekemisistä/haluamisista.

Se uskon palauttaminen vaatii sinulta rehellisyyttä ensin itsellesi ja sitten hänelle. Varaudu siihen, että vie jonkun aikaa ennen kuin hän uskaltaa luottaa sinuun, kiristämällä et päätöstä saa tai tietysti saat, on vain eri asia minkälaisen saat.

Nyt olet vilpittömästi katunut, sen uskon, mutta parannus: se vaatii aikaa ja tekoja ja tämän luokan muutokset eivät käy ihan viikossa tai kahdessa sinultakaan!!

• herranjumala
        M42v. kirjoitti:

Itsekkin olen eronnut aikoinaan. elämä on kohdellut välillä kovaakin. silti uskon hyvään ja rakkauteen. minulla on sattumalta melko hyvä ulkoinen olemus. saisin uuden naisen helposti. naiseni ei ole miss suomi mutta rakastan sitä enkä halua vaihtaa sitä kehenkään. yritän kyllä taistella tästä naisesta. haluan hyvittää tämän jos vain keksisin miten. hyvänä häntä ainakin pidän sekä olemalla rehti rakastava mies.

olisikohan tässä tilanteessa kukat/lahjat se hyvä juttu. en haluaisi että se on kornia tai liian läpinäkyvää kuitenkaan.

"minulla on sattumalta melko hyvä ulkoinen olemus. saisin uuden naisen helposti."
        ja nöyräilemään et rupea???
        naiseltasi odotat kypsyyttä????

• Petetty nainen
        M42v. kirjoitti:

että jos olisin naisesi, ikinä en voisi jatkaa. Kerran pettäjä, aina pettäjä. Humala ei ole mikään puolustus. Jos kunnioittaa ja rakastaa toista, ei voisi pettää vaikka olisi sata pillua leväällään edessä ja kolmen promillen humala!

Mikä on tekosyysi kun seuraavan kerran petät? Lopeta suhde ja anna naisesi etsiä itselleen kunnollinen mies, hän on sen ansainnut!

• M42v.

Joudun poistumaan koneelta nyt. kiitos kaikille vastaajille. noista kommenteista on ollut apua. myös negatiiviset kommentit olen lukenut ja hyvä että molempia on tullut.

jos joku haluaa kysyä jotakin tai antaa neuvoja otan ne vastaan mielelläni. huomenna palaan koneelle ja kommentoin takaisin.
      terveisin pettynyt pettäjä.

• sitäsaa mitä pilaa

Haluaisit varmasti kuulla täällä vastattavan, että ei haittaa ja teidän suhde tulee vaan entistä paremmaksi tästä...
        Wake up! Olet pilannut teidän suhteenne iäksi. Voi olla, että kumppanisi antaa anteeksi, mutta hän ei koskaan tule unohtamaan tapahtunutta.
        Hän ei koskaan enää tule täysin luottamaan sinuun. Sillä hänen tunteensa ja itsetuntonsa kokivat valtavan kolauksen. Todennäköisesti toivuttuaan shokista kumppanisi ei halua jatkaa suhdettanne.

Sinun päällimäiset tunteesi tällä hetkellä ovat syyllisyys ja katumus.
        Mietin, että miksi kerroit uskottomuudestasi? Halusitko ehkä päästä eroon kurjasta ja syyllisestä olostasi? Auttoiko?
        Ehkä alitajuisesti halusitkin suhteenne katkeavan tai tulevan jonkinlaiseen käännekohtaan?
        Humalatila ilmeisesti vain laukaisi tuon käyttäytymisen sinussa nyt helpommin. Mutta humala ei todellakaan ole selitys tai syy. Ymmärräthän, että vaikka ryhtyisit munkiksi se ei tee sinusta syytöntä tai luotettavampaa.

Todellisen rakkauden tunnistaa teoista ei sanoista. Sinä olet omat tunteesi nyt esittänyt.
        Niin makaa kuin petaa...

• Miss Drinkwater

suhde on kestänyt vasta vuoden ja nyt jo olet pettänyt, niin ei vaikuta lupaavalta. Sillä ei ole mitään väliä tapahtuiko pettäminen kännissä vai selvinpäin, ei yhtään mitään.

Se, että menit vielä kertomaan pettämisestä, vaikka se omien sanojesi mukaan ei olisi muuten tullut koskaan ilmi, oli viimeinen niitti. Mitä ei tiedä, se ei voi loukata, mutta sinä loukkasit naistasi oikein kaksinkertaisesti.

Toki hän voi antaa anteeksi ja suhteenne jatkuu, mutta et tule pysymään loppuikääsi juomatta; et voi koskaan lähteä illanviettoon ilman että hän pelkäisi että juot ja sama toistuu uudestaan.

Olette seurustelleet vuoden ja se vuosi on osoittanut, että arvonne ja elämänasenteenne ovat liian erilaiset. Eikö ole parempi hyväksyä se ja erota ystävinä nyt kuin jatkaa ja kärsiä luottamuksenpuutteesta vuosikausia ja erota sen jälkeen?

Lopeta se juominen, jos kerran juovuksissa olet valmis pettämään, niin seuraavalla suhteellasi on paremmat onnistumisen mahdollisuudet.

Ja jos et halua epämiellyttäviä vastauksia niin älä kysy mielipiteitä, tai kerro jo etukäteen, että haluan vain kivoja vastauksia.

• Olisit vain muuttunut

Olisit pitänyt asian painamassa itseäsi miksi siirsit painolastia myös naisellesi?
      Sinähän olisit voinut tehdä päätöksen vain omassa päässäsi että lopetat juomisen etkä petä.
      Kinkkinen juttu tulee olemaan mikäli jatkatte vielä.
      Joka riidassa tulet kuulemaan pettämisestäsi ja aina kun vilkaisetkin jotakin muuta naista oma naisesi tuntee riittämättömyyttä.
      Meidän naisten on vaikea käsittää että nuo pettämiset ei merkitse mihille mitään mutta meille ne merkitsee. Se loukkaa meidän seksuaalisuutta, naisellisuutta ja jos sitä lahjaa jonka haluamme antaa rakastamallemme miehelle ei arvosteta me emme halua antaa sitä uudestaan. (sielu ja ruumis)
      Nainen on hirveä jos hän on katkera ja loukattu.
      Et halua itsekkään enään olla tämän naisen kanssa.
      Ole viisaampi seuraavassa suhteessasi ja yritä hillitä itsesi.

• niin et olisi pettänyt.

Niin se vain on. Naisesi ansaitsee paremman, mutta samanlaisia te kaikki miehet taidatte olla. Mitä tulee alkoholiin, niin mulle se olisi vain pahempi että teit sen kännissä; jos naisesi antaa nyt anteeksi, niin sitten taas seuraavalla kerralla pääset sanomaan, että sori, olin kännissä...

Sinä olet pettäjä luonteeltasi ja sitä tosiasiaa ei mikään pysty pyyhkimään koskaan pois. Toivottavasti naisesi älyää antaa sinulle kenkää. Seuraavassa suhteessa etsi nainen, joka on myös pettäjä.

• mikä tulee

mieleen tästä on että miksi ton ikänen mies on noin tyhmä? Anteeksi, mutta itse olen sua lähes 10 v nuorempi, kokenut avioeron, vaikean sellaisen ja jos joskus tapaan vielä ihanan miehen jonka kanssa jakaisin elämäni niin en olisi ikinä noin tyhmä että jonkun kännisähellyksen takia sen pilaisin. Ja sinäkin kokenut joskus eron, etkö ole oppinut mitään?

Nykypäivänä on vaikeaa tavata ihminen joka kolahtaa ja jos sellaisen tapaa niin kannattaisi pitää kiinni.

Aika halvalla menee teidän hyvä suhde, ei teidän suhteesta tule enää mitään, jatkuva epäilys on aina läsnä vaikka päällä seisoisi.

• M42v.

On tullut paljon hyviä kommentteja siis kriittisiäkin joita kaipasinkin.

Eräs kyseli kuinka voin olla niin tyhmä että meen tekeen tollasta, enkö ollu erostani mitään oppinut.
      vastaan tuohon että onhan toi todella typerää mutta kun veressä 3 promillea ei siinä aivot toimi yhtään. jos oisin kyenny ajattelemaan en moista olisi tehnyt, en siis tehnyt asiaa tahalleen tyhmyyttäni. no ois ehkä pitäny tajuta olla juomatta liikaa kun tietää että ei voi lopettaa ajoissa ja sitten ei pysty kontrolloimaan enään ollenkaan itseä.

avioliitosta opin sen että suhde ei kestä jos sitä ei hoida, sekä muutamia puutteitani huomasin. samoin huomasin sen millä kriteereillä kumppani pitää valita (rakkaus)

• M42v.

Niin en olisi kongreettisesti kärynnyt asiasta. kuitenkin minä en tavannut naistani sovitussa paikassa sovittuna aikana. hän varmasti olisi epäilly että missä se mies on pikkujoulujen jälkeen. eli vaika en olisi kärynnyt olisi naiseni ollut äärimmäisen epäluuloinen ja pelännyt juuri pettämistä.

arvelin että parempi on puhua suoraan ja tunnustaa. en vieläkään tiedä oliko se parempi vai ei mutta koska välit ei ole vielä poikki se tuntuu oikealle ratkaisulle.

• M42v.

ihmeellistä kyllä naiseni ei ole naputtanut asiasta 2 päivään. olen ollut hänen luonaan jopa yötä hän on pyytänyt. ollaan suudeltu ja erityisesti halailtu paljon. hänestä näkee että hän ei halua mua menettää. en minäkään häntä.

eli tilanne näyttää nyt melko hyvälle. se onko tää vaan silmän lumetta en tiedä. varmaa on se että ei tämä näin helpolla ohi mee. kuitenkin nainen kysy josko oltais talvilomalla mökillä yhdessä hänen lapsien kanssa 10v ja 15v lupasin että haluun tottakai mukaan. lapset pitää musta vaikka en näekkään heitä hirveen usein.

on tää hirvee tilanne olen ollu uskoton ja nainen kuitenkin halaa ja suutelee mua. viime vkl meni ilman tippaakaan viinaa vaikka talossani on sitä paljon. pitää kai joskus hävittää noi kaikki. uudeksi vuodeksi sen kaverit pyysi meitä sinne viettään iltaa. sanoin naiselleni että mun pitää olla sit selvistä siellä ja miten se niille selitetään. se jäi miettiin voidaanko mennä kylään.

jos jollakin on kommenttia tai neuvoa minulle luen ne mielihyvin. voi myös kysyä multa jotakin vastaan kyllä.

• ........

Vaikka olenkin vuosia nuorempi voin kokemuksen pohjalta sanoa, että suhde voi normalisoitua ja palata jopa ennalleen jos molemmat yrittävät. Aluksi se on todella vaikeaa, kamalaa katsoa edes toista silmiin, koskemisesta puhumattakaan.
        Kun aikaa kuluu, voi olla taas normaalissa parisuhteessa. Riippuuhan se tietysti ihan ihmisestä, miten reagoida.
        Pettäminen tuntuu molemmista pahalta, mutta kun oikeasti välittää, ja haluaa pitää kiinni, pystyy kyllä jatkamaan suhdetta. Tosin viehän se oman aikansa. Täytyy antaa haavojen vuotaa, ja antaa ajan mennä eteenpäin...

• M42v.
        ........ kirjoitti:

Vaikka olenkin vuosia nuorempi voin kokemuksen pohjalta sanoa, että suhde voi normalisoitua ja palata jopa ennalleen jos molemmat yrittävät. Aluksi se on todella vaikeaa, kamalaa katsoa edes toista silmiin, koskemisesta puhumattakaan.
        Kun aikaa kuluu, voi olla taas normaalissa parisuhteessa. Riippuuhan se tietysti ihan ihmisestä, miten reagoida.
        Pettäminen tuntuu molemmista pahalta, mutta kun oikeasti välittää, ja haluaa pitää kiinni, pystyy kyllä jatkamaan suhdetta. Tosin viehän se oman aikansa. Täytyy antaa haavojen vuotaa, ja antaa ajan mennä eteenpäin...

Kyllä itsekkin lähtisin siitä että tämmöisestä voi selvitä jos todellista halua löytyy molemmilta, rakkaus kestää ja antaa anteeksi. tosin jos minua olisi petetty olisihan se hirveä paikka kieltämättä mutta uskoisin että ajan kanssa antaisin anteeksi.

Meillä oli ekat päivät noin viikko todella vaikeaa ja eroa väläyteltiin päivittäin. väliin itsekkin sanoin että ei sille sit mitään maha jos haluut lähteä, no ei se sit kuitenkaan lähteny.

nyt ollu paripäivää melko rauhallista ja hän jo hymyilee ja pussaakin ja erityisesti halailee. minusta tuntuu että rakastan häntä nyt jopa enemmän kuin ennen uskottomuutta?

hän on kertonut asiasta isälleen joten voi olla vaikea nähdä sitä. aijon kuitenkin nähdä sitä joku kerta. asuu eri paikkakunnalla joten voi mennä useempi kk. saa sitten nähdä lyökö mua turpaan vai ei. tietty se on tyttären tukena ja puolella ja niin pitää ollakkin. naiseni sanoi että isä ymmärtää ja se on nähny elämää.

• on kuitenkin
        M42v. kirjoitti:

Kyllä itsekkin lähtisin siitä että tämmöisestä voi selvitä jos todellista halua löytyy molemmilta, rakkaus kestää ja antaa anteeksi. tosin jos minua olisi petetty olisihan se hirveä paikka kieltämättä mutta uskoisin että ajan kanssa antaisin anteeksi.

Meillä oli ekat päivät noin viikko todella vaikeaa ja eroa väläyteltiin päivittäin. väliin itsekkin sanoin että ei sille sit mitään maha jos haluut lähteä, no ei se sit kuitenkaan lähteny.

nyt ollu paripäivää melko rauhallista ja hän jo hymyilee ja pussaakin ja erityisesti halailee. minusta tuntuu että rakastan häntä nyt jopa enemmän kuin ennen uskottomuutta?

hän on kertonut asiasta isälleen joten voi olla vaikea nähdä sitä. aijon kuitenkin nähdä sitä joku kerta. asuu eri paikkakunnalla joten voi mennä useempi kk. saa sitten nähdä lyökö mua turpaan vai ei. tietty se on tyttären tukena ja puolella ja niin pitää ollakkin. naiseni sanoi että isä ymmärtää ja se on nähny elämää.

Luottamusta on kuitenkin todella vaikea saada takaisin, joka kerta kun lähdet ulos joko yksin tai kavereiden kanssa voi hänelle tulla todella epämiellyttävä tunne,ja mieleen tulee tietysti se mitä viimeksi teit. Alkoholin piikkiin sitä ei kannata laittaa, ei edes lieventämään.
        Kuukausia ainakin menee ennen kuin voidaan taas normaalisti puhua, puuhata kaikkea yms.
        Jotkut ihmiset ovat siltä mieltä ettei pettämistä kuulu antaa anteeksi, mutta mielestäni sen voi antaa anteeksi jos toisesta oikeasti välittää.
        En sano, etteikö joissakin tapauksissa uudelleen yrittäminen olisi ajan tuhlausta..

Uskon, että opit tästä ja voit näyttää hänelle että pidät hänestä todella. Kyllä hän sen jossain vaiheessa ymmärtää että olet tosissasi, ja haluat pitää hänet. Jos tosiaan pidät hänestä niin paljon kuin sanot. Näytä olevasi luottamuksen arvoinen. Jos et pysty, hän taatusti ansaitsee paremman ihmisen rinnalleen.

Kun nainen kerran lähtee kanssasi noin keskustelemaan heti parin päivän jälkeen, hän haluaa vielä selvästi pohtia mitä tilanteelle tulisi tehdä. On ehkä vielä hieman shokissa, ja yrittää ottaa sinusta selvää...

• naiselta
        M42v. kirjoitti:

Miten pystyit seksiin 3 promillen humalassa kun useimmilla jo pienempi määrä saa pikkuveljen tainnoksiin, tuntuiko seksi edes miltään eli oliko vaivan arvoista?
        Ja se ulkonäkösi taitaa olla sinulle rasite, uusia naisia jatkuvasti tyrkyllä ettei pikku pettäminen ole kovin kohtalokasta. Samoin auttaa että petetty haluaa sittenkin sinua kohta takaisin, kun olet komea:((

• M42v.
        naiselta kirjoitti:

Miten pystyit seksiin 3 promillen humalassa kun useimmilla jo pienempi määrä saa pikkuveljen tainnoksiin, tuntuiko seksi edes miltään eli oliko vaivan arvoista?
        Ja se ulkonäkösi taitaa olla sinulle rasite, uusia naisia jatkuvasti tyrkyllä ettei pikku pettäminen ole kovin kohtalokasta. Samoin auttaa että petetty haluaa sittenkin sinua kohta takaisin, kun olet komea:((

Tuo 3promillea on vain suuntaa antava mutta kyllä olin poskettoman humalassa pikkujouluthan oli ja firma tarjosi.

Minulla humalan nousu saa vaan pikkuveljen innostumaan. toki siinäkin lienee jokin raja mutta mulla jalat ja muna toimii vielä vaikka pää ei enään juurikaan. en kyllä muista juurikaan edes missä mm asennossa oltiin tms.. eli enpä ihmeemmin nauttinut sitten.

En koe ulkonäköä rasitteeksi vaan se hieman nostaa itsetuntoa kun joskus jopa nainen uskaltautuu kehumaan ääneen. en kuitenkaan ylpistyny ole. olen hyvin maanläheinen ja jopa vanhan aikainen.

Tänään menen naisen luokse yöksi. ei seksiä mutta lähellä oloa. pariinpäivään ei olla tästä aiheesta puhuttu laisinkaan?? mutta eiköhän se pulpahtele vielä usein esille.

• ....
        M42v. kirjoitti:

Tuo 3promillea on vain suuntaa antava mutta kyllä olin poskettoman humalassa pikkujouluthan oli ja firma tarjosi.

Minulla humalan nousu saa vaan pikkuveljen innostumaan. toki siinäkin lienee jokin raja mutta mulla jalat ja muna toimii vielä vaikka pää ei enään juurikaan. en kyllä muista juurikaan edes missä mm asennossa oltiin tms.. eli enpä ihmeemmin nauttinut sitten.

En koe ulkonäköä rasitteeksi vaan se hieman nostaa itsetuntoa kun joskus jopa nainen uskaltautuu kehumaan ääneen. en kuitenkaan ylpistyny ole. olen hyvin maanläheinen ja jopa vanhan aikainen.

Tänään menen naisen luokse yöksi. ei seksiä mutta lähellä oloa. pariinpäivään ei olla tästä aiheesta puhuttu laisinkaan?? mutta eiköhän se pulpahtele vielä usein esille.

Oletko ennen pettänyt naisia? entisiä tai nykyistä? jos olet aikaisemminkin pettänyt, suosittelen että pysyt sinkkuna.

• seksiäkin
        M42v. kirjoitti:

Onko naisesi halukas olemaan lähellä ja seksittömyys on sekä rangaistus että kokeilu oletko silti halukas jatkamaan hänen kanssaan. Miten kauan itse jaksat kyhnöttää naisen vierellä ilman seksiä, onko tämä uuvutustaistelu, jossa sinun toivotaan näyttävän oikea nahkasi??
        Olet itsesi aika liemeen saattanut, naisellasi on nyt aina valtit käsissään kun riitelette.

• M42v.
        seksiäkin kirjoitti:

Onko naisesi halukas olemaan lähellä ja seksittömyys on sekä rangaistus että kokeilu oletko silti halukas jatkamaan hänen kanssaan. Miten kauan itse jaksat kyhnöttää naisen vierellä ilman seksiä, onko tämä uuvutustaistelu, jossa sinun toivotaan näyttävän oikea nahkasi??
        Olet itsesi aika liemeen saattanut, naisellasi on nyt aina valtit käsissään kun riitelette.

Voi olla uuvutus taistelukin mutta hän on sanonut että ei vaan halua sitä. liemessä kyllä ollaan mutta sinänsä näyttää paremmalle kun ottaa jo viereenkin eli on halukas halauksiin ja pussailuihinkin. seksin suhteen mulla ei ole kiirettä ymmärrän että hän panttaa nytten jonkin aikaa.

Se että riidoissa jos se alkaa ottaan tätä esille en todellakaan sitten lämpiä. jos tämä kerran sovitaan sitä ei tarvii uudelleen nostella esille.

• siihen ajatukseen
        M42v. kirjoitti:

Voi olla uuvutus taistelukin mutta hän on sanonut että ei vaan halua sitä. liemessä kyllä ollaan mutta sinänsä näyttää paremmalle kun ottaa jo viereenkin eli on halukas halauksiin ja pussailuihinkin. seksin suhteen mulla ei ole kiirettä ymmärrän että hän panttaa nytten jonkin aikaa.

Se että riidoissa jos se alkaa ottaan tätä esille en todellakaan sitten lämpiä. jos tämä kerran sovitaan sitä ei tarvii uudelleen nostella esille.

että se pettäminen pulpahtaa AINA naisesi mieleen kun lähdet illanviettoon, joten siitä pettämisestäsi pitää sun pystyä keskustelemaan vielä ehkä vuodenkin kuluttua!

Jos et ole valmis hälventämään naisesi aiheellisia epäilyksiä keskustelemalla, niin et ole kovinkaan kypsä käsittelemään ongelmaa.

• seksiäkin
        siihen ajatukseen kirjoitti:

että se pettäminen pulpahtaa AINA naisesi mieleen kun lähdet illanviettoon, joten siitä pettämisestäsi pitää sun pystyä keskustelemaan vielä ehkä vuodenkin kuluttua!

Jos et ole valmis hälventämään naisesi aiheellisia epäilyksiä keskustelemalla, niin et ole kovinkaan kypsä käsittelemään ongelmaa.

Tottakai juttu singahtaa silmille usein ja uskomattomissa yhteyksissä, se on luonnollista.

Pettäminen on niin raju juttu, ettei se hetkessä unohdu. Ja seksi naisesi kanssa voi olla erilaista kuin ennen.
        Onkohan hänellä mielessä pettäminen kostoksi? Itsellä saattaisi olla.
        En ihan ymmärrä tuota läheisyyden kaipuuta pettäjän sylistä, tulee mieleen että on ollut isompaakin ihokontaktia - toiseen naiseen viimeksi..

• M42v.
        seksiäkin kirjoitti:

Tottakai juttu singahtaa silmille usein ja uskomattomissa yhteyksissä, se on luonnollista.

Pettäminen on niin raju juttu, ettei se hetkessä unohdu. Ja seksi naisesi kanssa voi olla erilaista kuin ennen.
        Onkohan hänellä mielessä pettäminen kostoksi? Itsellä saattaisi olla.
        En ihan ymmärrä tuota läheisyyden kaipuuta pettäjän sylistä, tulee mieleen että on ollut isompaakin ihokontaktia - toiseen naiseen viimeksi..

että ei lähtenyt kostamaan exällekkään vaikka se petti. mutta sillä oli avioliiton vika vuosi ilman seksiä ja sit erosivat.

tuo minuakin yllätti että se haluaa olla lähekkäin. viime yö nukuttiin vierekkäin. halailua pusuja ei muuta mutta melko välitön lämmin oli tunnelma.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      24
      4586
    2. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      88
      3714
    3. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      46
      3075
    4. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      54
      2657
    5. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      51
      2589
    6. Mitä haluaisit sanoa

Nyt kaivatullesi?
      Ikävä
      203
      2583
    7. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      32
      2390
    8. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      152
      2318
    9. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1945
    10. Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa

Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok
      Maailman menoa
      107
      1521
    Aihe