Mitä musta mies adustaa naiselle?

..............................

Olen huomannut, että usein suomalaiset ja muutkin valkoiset naiset suhtautuvat jotenkin kaunaisesti valkosiin miehiin. He kertovat, että mustan miehen löytäminen mullisti heidän elämänsä ja kokemusta voi verrata jopa uskonnollisen herätyksen kokemiseen. En vastusta herätyksen kokemista, koska olen itsekin uskovainen, mutta tunnistan uuden löytämisen riemun ja halun jättää kaikki entinen (valkoiset miehet vikoineen) taakse.

Alussahan uskovakin kokee toiset uskovaiset ja uskossa olemisen aivan ihanana asiana, eikä missään uudessa ole mitään vikaa. Kaikki on täydellisen tuntuista ja suloista. Tilaa kutsutaan herätyskristittyjen piirissä "ensirakkauden" tilaksi. Silloin uskova julistaa innolla evankeliumia kavereilleen ja vaikka koko maailmalle ja rakkaus Jumalaa kohtaan on palavaa. Samanlaisia tuntemuksia kokee moni mustan miehen itselleen hankkinut. Nämä naiset raavaavat kaiken maailman etnofestareilla, pukeutuvat joihinkin röyhelöhameisiin (aivan kuten meidän nutturapäämme haluavat monesti erottautua maailmasta pukeutumisellaan, ja sitten tulee niitä ylilyöntejä asiassa) ja julistavat palavasti mustan miehen ihanuutta ja kiroavat valkoiset miehet helvettiin rikostensa (orjuus, siirtomaavallat ja muu ei-ihana valkoisessa miehessä) takia. Niin vastauskoontulleetkin monesti tekevä. He karjuvat jossain kadulla tyyliin "Jos ette ota Jeesusta vastaan, joudutte jokainen helvettiin! Tuomiot ovat tulossa!". Sinänsä ihan oikeita asioita he uskovan näkökulmasta puhuvat, mutta kypsymättömällä tavalla.

Eli afrikkalaisen miehen naiminen ei ulkopuolelta katsottuna vaikuta ollenkaan normaalilta tapahtumalta. Siihen näyttäisi liittyvän paljon ns. identiteetin uudelleen muokkausta, katumusharjoituksia (oman valkoisuuden halveksimista), uskollisuuden vakuutelua (toki oma musta mies pitää saada käsittämään, miten kauheita valkoiset ovat, vaikka tämä musta mies ei sitä vaatisikaan) ja muuta täysin uuden elämäntavan ja opin omaksumista.

Toki ihminen voi rakastua eri rotua olevaan ja itsekin olen muutaman kerran viehättynyt mustasta naisesta, mutta mietin, että voisiko jonkinlainen isätrauma tai muiden miesten taholta koettu kaunaisuus johtaa siihen, että nainen ikään kuin alitajuisesti kostaa häntä loukanneille valkoisille miehille naimalla mustan miehen? Samanlainen ilmiö on mielestäni havaittavissa niissä suomalaisissa miehissä, jotka ihannoivat virolaisia naisia ja haukkuvat suomalaisia naisia epärealistisin perustein. Jonkinlaista pettymystä suomalaisiin naisiin on havaittavissa sellaisissa miehissä.

Tällaista vain pohdiskelen, enkä muuten pidä itseäni rasistina.

Monesti mustat miehetkin kantavat kollektiivista kaunaa valkoisille miehille meidän tekemien rikosten tähden ja sen takia mustalle miehelle saattaa olla jonkinlainen henkinen voitto saada osoittaa länsimaalaiselle miehelle, että valkoinen nainen valitsee mieluummin mustan miehen kuin valkoisen.

En halua yleistää asiaa kaikkia suomalaisia naisia ja mustia miehiä koskevaksi, mutta ihmisen alitajuntaan jää jälki kaikista hylkäämiskokemuksista ja se näkyy ihmisen myöhemmässä käyttäytymisessä. Ihminen itse harvoin tunnistaa traumojaan ja niistä johtuvaa käyttäytymistä. Pohdin vain, että voisiko tietynlainen mustan miehen idean epätavallisen suuri ihannointi olla jonkinlaista traumaattisuutta.

56

8102

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taas juttua...

      "...että voisiko jonkinlainen isätrauma tai muiden miesten taholta koettu kaunaisuus johtaa siihen, että nainen ikään kuin alitajuisesti kostaa häntä loukanneille valkoisille miehille naimalla mustan miehen?"

      Minä ainakin olen (suomalaisen) isin tyttö, kuten myös yksi ystävänikin ja meillä on molemmilla afrikkalaiset miehet....Ollaan aiemminkin ihmetelty tätä ajatusta...Minulla ei ole kokemusta (valkoisesta) suomalaisesta miehestä, joten eipä ole traumoja, jotka pitäisi mustan miehen avulla kostaa...heh....
      En myöskään katso miestäni ja ajattele "oh, onpas hän komea MUSTA mies, kuinka tumma hän onkaan..." pöh! Komea mies kyllä on, mutta eipä meidän perheessä ihon väri merkkaa mitään, löytyy useampaa sävyä vuoden ajasta riippuen!

      • ..............................

        Niinkin, että ihan vaan eksoottisuus kiehtoo ja sitten kun sopiva ulkomaalainen mies tulee vastaan, niin nainen rakastuu. Sehän on täysin luonnollista.


      • eksoottisuus?
        .............................. kirjoitti:

        Niinkin, että ihan vaan eksoottisuus kiehtoo ja sitten kun sopiva ulkomaalainen mies tulee vastaan, niin nainen rakastuu. Sehän on täysin luonnollista.

        Kyllä, rakastuin minulle "sopivaan" mieheen,mutta ei siinä eksoottisuudella ollut mitään tekemistä...Taitaa teikäläisellä olla aika löyhät perusteet rakastumiselle ja aidoille tunteille.


      • eihän toki
        eksoottisuus? kirjoitti:

        Kyllä, rakastuin minulle "sopivaan" mieheen,mutta ei siinä eksoottisuudella ollut mitään tekemistä...Taitaa teikäläisellä olla aika löyhät perusteet rakastumiselle ja aidoille tunteille.

        "Kyllä, rakastuin minulle "sopivaan" mieheen,mutta ei siinä eksoottisuudella ollut mitään tekemistä..."

        Suomalaiset naisethan ovat niin tunnettuja neutraalista suhtautumisestaan ulkomaisiin miehiin. ;)


    • otappa ....

      raamattu luettavakses niin eikö se katkeruutesi ole kohta häipynyt kuvioista. Vai mitäs täällä etsit? ; -DDDDD

      • ..............................

        katkeruutta naisia kohtaan. Olen iso ja hyvän näköiseksi sanottu ja niin suomalaiset kuin ulkomaalaiset naiset ovat olleet kiinnostuneita. Kunhan pohdin asiaa ilmiönä. Naiset ovat nykyään mustien miestensä kanssa niin paljon esillä, että asia on ikään kuin pinnalla.


      • bidraldi
        .............................. kirjoitti:

        katkeruutta naisia kohtaan. Olen iso ja hyvän näköiseksi sanottu ja niin suomalaiset kuin ulkomaalaiset naiset ovat olleet kiinnostuneita. Kunhan pohdin asiaa ilmiönä. Naiset ovat nykyään mustien miestensä kanssa niin paljon esillä, että asia on ikään kuin pinnalla.

        missä ne ovat "esillä"?
        Tällä palstalla, koulussa? töissä? kotonasi? kaupungilla? julkisuudessa?
        Minulla ei ole tiedossa (tutuissa) yhtään afrikka suomi paria, ei etenkään niin päin että afrikkalainen mies ja suomalainen nainen (yhden blondin olen nähnyt silmäpuolen somalin kanssa mutta siinä se tosi harvoin tulee vastaan paria) (toisin päin on tiedossa ainakin gambialainen nainen, jolla on suomalainen mies (ehkä useampikin ainakin kaverina) ja kenialainen tyttö joka on naimisissa suomalaisen miehen kanssa ja heillä on lapsi.)

        Ovat tosiaan esillä... ihan VILISEE;D

        "Olen iso ja hyvän näköinen"
        Sehän se onkin ratkaisevinta ihmisessä... kumma kun naiset eivät mainosta olevansa isoja;D
        Olisi kiva kun palstan mies kirjoittaisi että minulla on pieni ja olen lyhyt mutta pidän naiseni tyytyväisenä sillä ja vain sillä on oikeasti väliä.


    • Rouva on Rouva

      Itse olen naimisissa mustan Afrikkalaisen miehen kanssa.
      Yhtähyvin mies voisi olla musta Englantilainen tai musta Amerikkalainen.

      Olen sitoutunut omaan aviomieheeni ihmisenä.

      Hänen kulttuurinsa , kielensä tai historiansa ei ole avioltton syy vaan mies jonka ajatusmaailma , tulevaisuuden suunnitelmat sopivat yhteen oman maailmani kanssa.

      Ihonvärillä ei ole mitään merkitystä.
      Yhtähyvin mies voisi olla vihreä tai sininen.

      Koska itse olen skandinaavi miksi suhtautuisin kaunaisesti valkoisiin miehiin ?
      Tärkein elämäni mies on poikani joka on valkoinen.

      Värillä ei ole väliä 2009 luvun maailmassa.

      Itse olen aina ollut hyvin kiinnostunut Afrikan mantereesta ja siinä mieheni asiantuntemus on auttanut minua.
      Historia, uskonto, kieli, murteet, kirjat, elokuvat, ruoka ,kaikki kiinnostaa ja siksi olen sitoutunut tulevaisuudessa asumaan mieheni kotimaassa.

      Afrikasta kiinnostunut, ei tarvitse aviomiestä , kyllä mantereelle pääsee ihan ominkin avuin.

      Itselläni ei ole koskaan tarvetta haukkua epärealistisesti Suomalaista miestä.
      Mielestäni Suomalainen mies on erittäin hyvä aviokumppani tasaarvoisuudessaan ja lasten kasvattajana.

      Menin mieheni kanssa naimisiin koska hän on myös paras ystäväni, rakastettuni ja täydellinen elämän opettaja.
      Vaikka hän istuisi pyörätuolissa , olisi raajarikko,olen valinnut juuri tämän miehen.

    • kuka, mitä, häh

      Oli niin pitkä kirjoitus, että kun pääsin loppuun, en enää muistanut mitä alussa luki.
      Ja jotenkin en oikein muista muuta kuin että musta on musta ja valkoinen on valkoinen.

    • ei uskottavia...

      Ei oikein vakuuta nää jutut "ei ollut mitään merkitystä juu." Kyllä se on ihan oma naisporukkansa, joka mustien ympärillä pyörii, ja monesti näillä naisilla on ollut useampiakin mustia miehiä. Että vähän kumma, kun ei siihen väliin ketään muuta mahdu, edes jotain aasialaista. :)

      Eikä siinä mitään häpeemistä sinällään oo vaikka näin onkin. Jokainen saa kicksinsä miten saa.

      • adelina67

        jotka ovat eronneet (useastikin) suomalaisesta miehestä, haluaa edelleen itselleen suomalaisen miehen! on se kumma, ettei kerrasta opi, ettei suomalaiseen kannata luottaa.


    • kröhhööm

      Sanot:

      "Monesti mustat miehetkin kantavat kollektiivista kaunaa valkoisille miehille meidän tekemien rikosten tähden ja sen takia mustalle miehelle saattaa olla jonkinlainen henkinen voitto saada osoittaa länsimaalaiselle miehelle, että valkoinen nainen valitsee mieluummin mustan miehen kuin valkoisen."

      Suomalaisen naisen ja afrikkalaisen miehen mielestä on siis todella oikein että afrikkalaiset miehet "kostavat" valkoisten siirtomaavaltioitten kuten Englannin Ranskan Hollannin jne tekemät pahuudet SUOMALAISELLE MIEHELLE.

      Haloo: Suomi on ollut itse siirtomaavallan alla, ensin Ruotsin sitten Venäjän. Meitä on riistänyt milloin Venäjä ja milloin Ruotsi milloin joku toinen valtio. Emmekä me ole riistänyt koskaan ketään.(Ai niin mutta tietysti se yksi paha suomalainen jjoka matkusti thaikkuihin... (tietysti mies!).

      Nyt sitten mustat miehet valkoisine naisineen KOSTAA oman maansa historialliset siirtomaapahuudet Suomalaisille miehille!? Tapahtumaajankohtana Suomalaiset tuskin tiesivät missä kyseinen maa edes on.

      Tämä on todellista RASISMIA. Suomalaista miestä syytetään IHONVÄRIN perusteella hänen omassa kotimaassaan jonkun toisen maan miesten tekemistä vääryyksistä?!! Inhon väreet kulkee jo kehoani myöten.

      Ihmettele sinä nyt sitten taas kanssasisareresiesi kanssa miksi suomalaiset miehet eivät suhtaudu positiivisesti "ulkomaalaisiin".

      • kerropa kaikille

        ""Nyt sitten mustat miehet valkoisine naisineen KOSTAA oman maansa historialliset siirtomaapahuudet Suomalaisille miehille!? Tapahtumaajankohtana Suomalaiset tuskin tiesivät missä kyseinen maa edes on.

        Tämä on todellista RASISMIA. Suomalaista miestä syytetään IHONVÄRIN perusteella hänen omassa kotimaassaan jonkun toisen maan miesten tekemistä vääryyksistä?!! Inhon väreet kulkee jo kehoani myöten. ""


      • kröhhööm
        kerropa kaikille kirjoitti:

        ""Nyt sitten mustat miehet valkoisine naisineen KOSTAA oman maansa historialliset siirtomaapahuudet Suomalaisille miehille!? Tapahtumaajankohtana Suomalaiset tuskin tiesivät missä kyseinen maa edes on.

        Tämä on todellista RASISMIA. Suomalaista miestä syytetään IHONVÄRIN perusteella hänen omassa kotimaassaan jonkun toisen maan miesten tekemistä vääryyksistä?!! Inhon väreet kulkee jo kehoani myöten. ""

        Et tiedä, vai et halua tietää, vai tahdotko uskoa johonkin, tai et halua uskoa johonkin? Mihinköhän ryhmään kuulut.

        Todennäköisesti miten tahansa perustelen et ymmärrä.

        Jos ryhdyn kertomaan näistä vääryyksistä joita mustat miehet ovat tehneet Suomessa e.m. perustein, ymmärrät kait, että minua syytetään yllyttämisestä. Ovat totta tai ei. Mustasta miehestä valkoinen mies ei saa sanoa yhtään poikittaista sanaa.

        Etkä uskoisi kuitenkaan. Vaatisit todisteita. Jos hankkisin todisteita, et haluaisi niitäkään uskoa: väittäisit niitä väärennöksiksi ja lopuksi syyttäisit minua RASISTIKSI: olethan suomalainen nainen! "Proud to be a Finnish woman!"


      • sinun....
        kröhhööm kirjoitti:

        Et tiedä, vai et halua tietää, vai tahdotko uskoa johonkin, tai et halua uskoa johonkin? Mihinköhän ryhmään kuulut.

        Todennäköisesti miten tahansa perustelen et ymmärrä.

        Jos ryhdyn kertomaan näistä vääryyksistä joita mustat miehet ovat tehneet Suomessa e.m. perustein, ymmärrät kait, että minua syytetään yllyttämisestä. Ovat totta tai ei. Mustasta miehestä valkoinen mies ei saa sanoa yhtään poikittaista sanaa.

        Etkä uskoisi kuitenkaan. Vaatisit todisteita. Jos hankkisin todisteita, et haluaisi niitäkään uskoa: väittäisit niitä väärennöksiksi ja lopuksi syyttäisit minua RASISTIKSI: olethan suomalainen nainen! "Proud to be a Finnish woman!"

        henkisestä hyvinvoinnistasi. Kannattaisi pyrkiä keskittymään omaan elämään ja koettaa etsiä jotain positiivista päivärutiineihin. Paisti jos
        kirjoitit:
        ""vääryyksistä joita mustat miehet ovat tehneet Suomessa ..."" olet itse joutunut kohteeksi. Kannattaa tilata aika terveyskeskukseen terapiaa tai muita tarvittavia hoitoja varten. Todella ikävää jos sulle on käynyt huonosti. Toivon sinulle parempaa tulevaisuutta.


      • kröhhöööm
        sinun.... kirjoitti:

        henkisestä hyvinvoinnistasi. Kannattaisi pyrkiä keskittymään omaan elämään ja koettaa etsiä jotain positiivista päivärutiineihin. Paisti jos
        kirjoitit:
        ""vääryyksistä joita mustat miehet ovat tehneet Suomessa ..."" olet itse joutunut kohteeksi. Kannattaa tilata aika terveyskeskukseen terapiaa tai muita tarvittavia hoitoja varten. Todella ikävää jos sulle on käynyt huonosti. Toivon sinulle parempaa tulevaisuutta.

        Oooh kuinka liikuttunut olen, siitä kuinka paljon sinä todella välität minusta ja hyvinvoinnistani.

        Unohdit mainita lääkkeet jotka minun tulee ottaa.
        No nyt sinun ei tarvitse käyttää aivojasi tähänkään, olen ajatellut puolestasi!Kiitos huolenpidosta.

        Olen todella liikuttunut siitä keskustelun tasosta johon pystyt kun oikein pinnistät. Hyvää jatkoa. Äläkä rasita liikaa aivojasi!


      • ;-DDD
        kröhhöööm kirjoitti:

        Oooh kuinka liikuttunut olen, siitä kuinka paljon sinä todella välität minusta ja hyvinvoinnistani.

        Unohdit mainita lääkkeet jotka minun tulee ottaa.
        No nyt sinun ei tarvitse käyttää aivojasi tähänkään, olen ajatellut puolestasi!Kiitos huolenpidosta.

        Olen todella liikuttunut siitä keskustelun tasosta johon pystyt kun oikein pinnistät. Hyvää jatkoa. Äläkä rasita liikaa aivojasi!

        en rasita aivojani, en tiennyt että mulla oli sellaset....;--DDD...täytyypi tutkia kaalia tarkemmin.


    • kröhhööm

      Tämän tiedän: tiedän noin 20 suomalaista naista jotka ovat avioituneet mustan miehen kanssa. Kaikki ovat eronneet, toiset aikaisemmassa vaiheessa toiset myöhemmässä, ja kaikki naiset ovat yksinhuoltajia!

      Mustat miehet jatkavat afrikkalaisen geeniperimän siittämistä suomalaisten naisten kanssa Suomessa, kunnes taas eroavat. Monenkohan naisen kanssa ehtivät olla aviossa, ja monenkohan eksotiikaa/erilaisuutta-ihannoivan naisen kanssa sängyssä, ja montakohan lasta ehtivät siittämään naisten elätettäviksi?

      Wau mikä kulttuuriperimä Suomelle, ja mikä RIKKAUS. Riemusta meidän tulisi kiljua ja olla kiitollisia näille afro-miehille kun ovat niin ahkerasti työskennelleet naistemme kanssa.

      Säälin vain lapsia jotka joutuvat kärsimään tyhmästä suomalaisesta ÄIDISTÄ.

      • 3 naisen elämän

        Yksi tälläinen yh kertoi mulle baarissa kännipäissään mielipiteenään, että jokainen Suomeen saapunut afro pilaa keskimäärin kolmen naisen elämän. Kun katteli lyyliä, enpä voinut muuta kuin olla samaa mieltä.


      • elämän?
        3 naisen elämän kirjoitti:

        Yksi tälläinen yh kertoi mulle baarissa kännipäissään mielipiteenään, että jokainen Suomeen saapunut afro pilaa keskimäärin kolmen naisen elämän. Kun katteli lyyliä, enpä voinut muuta kuin olla samaa mieltä.

        Nämä naisetko ovat sitten aivan avuttomia, joilla elämänhallinta aivan hukassa? Yksi mies voi pilata koko elämän....kolmen naisen elämän....ja vain afrot...? Mitä se mies edes pilaa jos nainen niin hukassa,ettei osaa tehdä mitään itsensä hyväksi... Onpahan taas ajatuksia...


      • se on...
        elämän? kirjoitti:

        Nämä naisetko ovat sitten aivan avuttomia, joilla elämänhallinta aivan hukassa? Yksi mies voi pilata koko elämän....kolmen naisen elämän....ja vain afrot...? Mitä se mies edes pilaa jos nainen niin hukassa,ettei osaa tehdä mitään itsensä hyväksi... Onpahan taas ajatuksia...

        "Nämä naisetko ovat sitten aivan avuttomia, joilla elämänhallinta aivan hukassa?"

        No näinhän tuo tuntuu olevan.


      • Totuudenpuhuja

        Siinähän se tuli pähkinänkuoressa meidän jotka ovat nigger-ja niggerwhore-vastaisia, asia.
        Ei enää lolawallinkoskia ja janitoivoloita Suomeen, pidetään Suomi ja Eurooppa valkoisena.


      • ???
        Totuudenpuhuja kirjoitti:

        Siinähän se tuli pähkinänkuoressa meidän jotka ovat nigger-ja niggerwhore-vastaisia, asia.
        Ei enää lolawallinkoskia ja janitoivoloita Suomeen, pidetään Suomi ja Eurooppa valkoisena.

        vain kuolleella voidaan sanoa olevan jokseenkin kuolonkalpea valkeahko ihonväri. Lumihanki on toinen.
        Joten lopeta jo se tyhmä lässytys kun valkoista ihoa ei yhdelläkään elävällä ihmisellä löydy.


      • Totuudenpuhuja
        ??? kirjoitti:

        vain kuolleella voidaan sanoa olevan jokseenkin kuolonkalpea valkeahko ihonväri. Lumihanki on toinen.
        Joten lopeta jo se tyhmä lässytys kun valkoista ihoa ei yhdelläkään elävällä ihmisellä löydy.

        Lopeta turha saivartelu ja lässytys kuolonkalpeista ihoista. Totuus on sanottu ja se on mikä on nykymaailmassa, on ollut ennen ja luoja siunatkoon olkoon myös tulevaisuudessa,


    • mullistaa aina

      ja sitä hehkutetaan. Mikä olikaan uutta jutussasi?
      Musta mies edustaa miestä siinä, missä vasenkätinen, silmälasipäinen tai vaikkapa itäsuomalainen.

      • vaalea suomimimmi

        Harrastan vain mustia poikia,koska niillä on niin julmetun iso kulli.Sit ne on niin eläimellisiä,että tuntuu kuin olisi gorilla raiskannut..


      • oih doih
        vaalea suomimimmi kirjoitti:

        Harrastan vain mustia poikia,koska niillä on niin julmetun iso kulli.Sit ne on niin eläimellisiä,että tuntuu kuin olisi gorilla raiskannut..

        Gorillallahan on itseasiassa tosi pieni kalu kuten kaikilla apinoilla. Paljon pienempi kuin serkullaan homo sapiensilla. On muuten aika totta se asia,että monet mustien kanssa suhteessa eläneet ovat myöhemmin kuitenkin sitten lakusta eronneet ja tottakait....tuoneet suomalaisen veronmaksajan kontolle sitten mustat lapsensa. Lapsia en siitä syytä tietenkään,eihän se heidän vikansa ole. Voisivat vain äitinsä joskus miettiä asioita etukäteen ....pienet lapset joutuvat Suomessa taatusti kokemaan rasismia ja pahoittamaan mielensä monen monituista kertaa jo lastentarhasta alkaen puhumattakaan kouluvuosista. Luulen melkein,että ns. oikeasti mustaa lasta ei kiusata yhtä paljon jos ollenkaan kuin näitä naisten villien vuosien hedelmiä.


      • Laitela
        oih doih kirjoitti:

        Gorillallahan on itseasiassa tosi pieni kalu kuten kaikilla apinoilla. Paljon pienempi kuin serkullaan homo sapiensilla. On muuten aika totta se asia,että monet mustien kanssa suhteessa eläneet ovat myöhemmin kuitenkin sitten lakusta eronneet ja tottakait....tuoneet suomalaisen veronmaksajan kontolle sitten mustat lapsensa. Lapsia en siitä syytä tietenkään,eihän se heidän vikansa ole. Voisivat vain äitinsä joskus miettiä asioita etukäteen ....pienet lapset joutuvat Suomessa taatusti kokemaan rasismia ja pahoittamaan mielensä monen monituista kertaa jo lastentarhasta alkaen puhumattakaan kouluvuosista. Luulen melkein,että ns. oikeasti mustaa lasta ei kiusata yhtä paljon jos ollenkaan kuin näitä naisten villien vuosien hedelmiä.

        MUSTA MIES!


      • kä maalaisia
        oih doih kirjoitti:

        Gorillallahan on itseasiassa tosi pieni kalu kuten kaikilla apinoilla. Paljon pienempi kuin serkullaan homo sapiensilla. On muuten aika totta se asia,että monet mustien kanssa suhteessa eläneet ovat myöhemmin kuitenkin sitten lakusta eronneet ja tottakait....tuoneet suomalaisen veronmaksajan kontolle sitten mustat lapsensa. Lapsia en siitä syytä tietenkään,eihän se heidän vikansa ole. Voisivat vain äitinsä joskus miettiä asioita etukäteen ....pienet lapset joutuvat Suomessa taatusti kokemaan rasismia ja pahoittamaan mielensä monen monituista kertaa jo lastentarhasta alkaen puhumattakaan kouluvuosista. Luulen melkein,että ns. oikeasti mustaa lasta ei kiusata yhtä paljon jos ollenkaan kuin näitä naisten villien vuosien hedelmiä.

        sinun mielestäsi ovat Suomessa suomalaisen äidin synnyttämät lapset?


      • Anonyymi
        vaalea suomimimmi kirjoitti:

        Harrastan vain mustia poikia,koska niillä on niin julmetun iso kulli.Sit ne on niin eläimellisiä,että tuntuu kuin olisi gorilla raiskannut..

        Olet väärässä,ei kaikilla ole.


      • Anonyymi
        vaalea suomimimmi kirjoitti:

        Harrastan vain mustia poikia,koska niillä on niin julmetun iso kulli.Sit ne on niin eläimellisiä,että tuntuu kuin olisi gorilla raiskannut..

        Olet väärässä,ei kaikilla ole.


    • se on varmaa

      Mitähän varten sinä kyttäilet muiden puolison valintaa jos kerta:

      "afrikkalaisen miehen naiminen ei ulkopuolelta katsottuna vaikuta ollenkaan normaalilta tapahtumalta."

      No miksi ihmeessä katsot ulkopuolelta? Mene sisäpuolelle niin saatat kokea itsesi jälleen normaaliksi: eli ota itsellesi afrikkalainen mies: ja logiikkasi mukaan koet itsesi jälleen normaaliksi. Paitsi jos olet suomimies jota heteromiehet tuskin haluavat puolisokseen. hähähäähäääää

      • v a i n

        huora houraa


    • Rakastunut nainen

      Miksi on niin vaikea uskoa, että mustan miehen ja valkoisen naisen välillä voi oikeasti olla puhdasta rakkautta?

      • ...

        Suomessa ei ainakaan voi. Mustat miehet on naisten perässä ihan muista syistä kuin rakkaudesta.
        Plus sitten tuo puhdas rakkaus kyllä tahriintuu niistä ukon muista naisista.


      • on ihmeellistä asiaa

        Toki voi. Ei se väristä ole kiinni. Mutta sitten kulttuurieroista ja elintasoeroista tuo puhdas rakkaus sitten usein jo kiikastaakin. Miksi se on niin vaikea uskoa, että todellisen rakkauden löytäminen näiden kulttuuri- ja elintasokuilujen toiselta puolelta on harvinaisempaa? On pyrkyä "lihapatojen ääreen", on länsimaisittain kehnoa naisen kohtelua jne. Usein on terveen järjen puutetta havaittavissa näissä asioissa. Siniset silmät ja niin eespäin...


      • kaikilla
        on ihmeellistä asiaa kirjoitti:

        Toki voi. Ei se väristä ole kiinni. Mutta sitten kulttuurieroista ja elintasoeroista tuo puhdas rakkaus sitten usein jo kiikastaakin. Miksi se on niin vaikea uskoa, että todellisen rakkauden löytäminen näiden kulttuuri- ja elintasokuilujen toiselta puolelta on harvinaisempaa? On pyrkyä "lihapatojen ääreen", on länsimaisittain kehnoa naisen kohtelua jne. Usein on terveen järjen puutetta havaittavissa näissä asioissa. Siniset silmät ja niin eespäin...

        mustilla miehillä iso kalu!

        Ja sängyssä ajattelevat vain itseään, ei sitä onko naisella kivaa. Eivät ole tottuneet tasa-arvoon missään asiassa. Miksi sitten sängyssäkään?

        Gorillaan viittaminen oli tosi osuvaa! Rynkytystä koko hoito.

        Seksin takia ei ainakaan kannata rynnätä mustan miehen kanssa sänkyyn.


      • kiisa....
        kaikilla kirjoitti:

        mustilla miehillä iso kalu!

        Ja sängyssä ajattelevat vain itseään, ei sitä onko naisella kivaa. Eivät ole tottuneet tasa-arvoon missään asiassa. Miksi sitten sängyssäkään?

        Gorillaan viittaminen oli tosi osuvaa! Rynkytystä koko hoito.

        Seksin takia ei ainakaan kannata rynnätä mustan miehen kanssa sänkyyn.

        sulla tuollaisia kokemuksia. No, minulla on aivan päinvastaista... ei todellakaan rynkytystä, vaan hellää ja ihanaa :-)
        Mutta tottakai, yksilökohtaiset erot.... kuten suomi-ukoillakin, eikös :)


      • !
        kaikilla kirjoitti:

        mustilla miehillä iso kalu!

        Ja sängyssä ajattelevat vain itseään, ei sitä onko naisella kivaa. Eivät ole tottuneet tasa-arvoon missään asiassa. Miksi sitten sängyssäkään?

        Gorillaan viittaminen oli tosi osuvaa! Rynkytystä koko hoito.

        Seksin takia ei ainakaan kannata rynnätä mustan miehen kanssa sänkyyn.

        Ehkä ei voi sanoa, että musta mies on huono sängyssä, mutta Afrikkalainen kyllä on juuri tuollainen. Esileikistä ja naisen tyydyttämisestä ei ole tietoakaan. Paitsi kyllä sen rynkytyksen jälkeen kysytään "saitko?" Ja jos on rehellinen ja sanoo, etten saanut, sitten suututaan ja syytellään vaikeaksi !!! Hahahahahhahaaaaa! Eli rakas Suomi-mies, älä ole niin kateellinen. Suomalaiset miehet on verrattain hyviä, herkkiä ja huomaavaisia rakastajia. Ja ne munatkin on ihan hyvän kokoisia. Ei kannata kantaa kaunaa mustille veljille!

        Itse olen naimisissa afrikkalaisen miehen kanssa ja meillä on lapsi. Avioliitto menee huonosti, mutta en silti suostu ottamaan niskaani tuota syyllisyyden viittaa, joita meille afrikkaisten puolisoille täällä sovitellaan. Tarinallamme oli kaunis alku ja lapsemme on ihaninta maailmassa. Avioliitossa vain on ongelmia. Naisia syytetään aina niin helposti; ihan kuin tuhannet vuosittaiset avioerot olisivat vain naisten valintakyvyttömyyttä!

        Nykymaailmassa mennään ehkä liian heppoisin perustein naimisiin ja sitten erotaan, mutta Suomen tuhansista vuosittaisista avioeroista monikulttuurisia on vain murto-osa. Eikä me kaikki afrikkalaisen kanssa naimisissa olevat/olleet olla päämäärättömiä raukkoja. Ehkä tein väärän valinnan aviomiehen suhteen, mutta en kadu. Tämä on minun elämääni ja elämä jatkuu! Minun elämääni ei ainakaan mies pysty pilaamaan!! Sen olen oppinut jo aiemmin suomalaisilta miehiltä! Samanlaisia häntäheikkejä ja Äijiä nekin ovat kuin eriväriset veljensä!

        Iloista ja rakkaudentäyteistä kesää kaikille; eronneille, eroaville ja niille, jotka saavat elää kultansa kainalossa tai sitä vielä etsivät!


      • käytöstä
        ! kirjoitti:

        Ehkä ei voi sanoa, että musta mies on huono sängyssä, mutta Afrikkalainen kyllä on juuri tuollainen. Esileikistä ja naisen tyydyttämisestä ei ole tietoakaan. Paitsi kyllä sen rynkytyksen jälkeen kysytään "saitko?" Ja jos on rehellinen ja sanoo, etten saanut, sitten suututaan ja syytellään vaikeaksi !!! Hahahahahhahaaaaa! Eli rakas Suomi-mies, älä ole niin kateellinen. Suomalaiset miehet on verrattain hyviä, herkkiä ja huomaavaisia rakastajia. Ja ne munatkin on ihan hyvän kokoisia. Ei kannata kantaa kaunaa mustille veljille!

        Itse olen naimisissa afrikkalaisen miehen kanssa ja meillä on lapsi. Avioliitto menee huonosti, mutta en silti suostu ottamaan niskaani tuota syyllisyyden viittaa, joita meille afrikkaisten puolisoille täällä sovitellaan. Tarinallamme oli kaunis alku ja lapsemme on ihaninta maailmassa. Avioliitossa vain on ongelmia. Naisia syytetään aina niin helposti; ihan kuin tuhannet vuosittaiset avioerot olisivat vain naisten valintakyvyttömyyttä!

        Nykymaailmassa mennään ehkä liian heppoisin perustein naimisiin ja sitten erotaan, mutta Suomen tuhansista vuosittaisista avioeroista monikulttuurisia on vain murto-osa. Eikä me kaikki afrikkalaisen kanssa naimisissa olevat/olleet olla päämäärättömiä raukkoja. Ehkä tein väärän valinnan aviomiehen suhteen, mutta en kadu. Tämä on minun elämääni ja elämä jatkuu! Minun elämääni ei ainakaan mies pysty pilaamaan!! Sen olen oppinut jo aiemmin suomalaisilta miehiltä! Samanlaisia häntäheikkejä ja Äijiä nekin ovat kuin eriväriset veljensä!

        Iloista ja rakkaudentäyteistä kesää kaikille; eronneille, eroaville ja niille, jotka saavat elää kultansa kainalossa tai sitä vielä etsivät!

        Kerran oli pientä vipinää mustan miehen kanssa.

        Kun en suostunu paneksimaan, perkeleen luolamies meinas alkaa hakkaamaan!

        Tämmöstä en ole koskaan kohdannut suomalaisen miehen kanssa.

        Eikä ne tiedä mitä sana ESILEIKKI tarkoittaa.

        Seksikin on heille alistamista.


      • Danette_73
        käytöstä kirjoitti:

        Kerran oli pientä vipinää mustan miehen kanssa.

        Kun en suostunu paneksimaan, perkeleen luolamies meinas alkaa hakkaamaan!

        Tämmöstä en ole koskaan kohdannut suomalaisen miehen kanssa.

        Eikä ne tiedä mitä sana ESILEIKKI tarkoittaa.

        Seksikin on heille alistamista.

        Itse olen seurustellut mustien miesten kanssa (kuitenkin existä noin 2/3 on ollut valkoisia ulkomaillakin, nyt olen naimisissa ulkomailla aikanaan asuneen "suomijuntin" kanssa), mutta kaikki ovat olleet asuessani USAssa tai UK:Ssa. Kolme suhteista oli vakavia. Yksi vakavimmista oli pikimusta amerikkalainen Detroitissa USAssa yliopistossa opiskellessani noin 20-vuotiaana. Tästä olisi jälkeenpäin ajatellen voinut jotain tullakin. Rasismi vain oli todella pahaa, sekä mustien että valkoisten taholta. Jouduimme mm. tapaamaan salaisesti. Brittimiehen kanssa seurustelin vakavasti 30 , hän oli puoliksi valkoinen ja elänyt valkoisessa ympäristössä. Miehellä oli kovia kipuja omaan identiteettiinsä liittyen, karibialainen isä oli hylännyt äidin ja hänet. Karibialla asiaan liittyy suurta historiallista painolastia. Moniavioisuus on kulttuurissa, mitä on vaikea myöntää.

        Oman (ja USAlaisten ystävieni) kokemukseni perusteella valitsisin amerikkalaisen (koska UK on luokkayhteiskunta) melko koulutetun miehen, koska USAssa mustilla hyvä identiteetti parhaimmillaan. UK:ssa "mixed race"-identity tuottaa ongelmia. Kaikki mieheni ovat olleet uskovaisia, kuten minäkin. Olen nähnyt onnellisia "interracial" liittoja USA:ssa. Yleensä suhteet alkaneet nuorena ja ovat kestäneet kaiken paineen. Eli "rodusta huolimatta"-liittoja on, ja tuntemani ovat keskimääräistä onnellisempia, kestäneet 20-30 v.

        Itse olen ollut todella onnellinen suhteissani, tuntenut olevani rakastettu. Musta mies on jotenkin sielukkaampi. Ja ehkä olisin musta miehen halunnut, mutta sen tasoisia mustia miehiä, kuin minulla on ollut, en ole Suomessa juuri koskaan nähnyt (tai jos olen, he ovat naimisissa ulkomaalaisen naisen kanssa, urheilijoita tms vain käymässä). Fyysisesti musta mies sopi paremmin, nykyisen kanssa ei fyysisesti synkkaa niin hyvin, mutta muuten on maailman kultaisin, turvallinen ihminen, jota en vaihtaisi!

        Suomessa en ottaisi afrikkalaista miestä, koska motiivit tänne tuloon ovat usein taloudelliset. (poikkeuksia toki on, mm. tuntemani eläinlääkäri).

        Omassa tapauksessa


      • Danette_73
        Danette_73 kirjoitti:

        Itse olen seurustellut mustien miesten kanssa (kuitenkin existä noin 2/3 on ollut valkoisia ulkomaillakin, nyt olen naimisissa ulkomailla aikanaan asuneen "suomijuntin" kanssa), mutta kaikki ovat olleet asuessani USAssa tai UK:Ssa. Kolme suhteista oli vakavia. Yksi vakavimmista oli pikimusta amerikkalainen Detroitissa USAssa yliopistossa opiskellessani noin 20-vuotiaana. Tästä olisi jälkeenpäin ajatellen voinut jotain tullakin. Rasismi vain oli todella pahaa, sekä mustien että valkoisten taholta. Jouduimme mm. tapaamaan salaisesti. Brittimiehen kanssa seurustelin vakavasti 30 , hän oli puoliksi valkoinen ja elänyt valkoisessa ympäristössä. Miehellä oli kovia kipuja omaan identiteettiinsä liittyen, karibialainen isä oli hylännyt äidin ja hänet. Karibialla asiaan liittyy suurta historiallista painolastia. Moniavioisuus on kulttuurissa, mitä on vaikea myöntää.

        Oman (ja USAlaisten ystävieni) kokemukseni perusteella valitsisin amerikkalaisen (koska UK on luokkayhteiskunta) melko koulutetun miehen, koska USAssa mustilla hyvä identiteetti parhaimmillaan. UK:ssa "mixed race"-identity tuottaa ongelmia. Kaikki mieheni ovat olleet uskovaisia, kuten minäkin. Olen nähnyt onnellisia "interracial" liittoja USA:ssa. Yleensä suhteet alkaneet nuorena ja ovat kestäneet kaiken paineen. Eli "rodusta huolimatta"-liittoja on, ja tuntemani ovat keskimääräistä onnellisempia, kestäneet 20-30 v.

        Itse olen ollut todella onnellinen suhteissani, tuntenut olevani rakastettu. Musta mies on jotenkin sielukkaampi. Ja ehkä olisin musta miehen halunnut, mutta sen tasoisia mustia miehiä, kuin minulla on ollut, en ole Suomessa juuri koskaan nähnyt (tai jos olen, he ovat naimisissa ulkomaalaisen naisen kanssa, urheilijoita tms vain käymässä). Fyysisesti musta mies sopi paremmin, nykyisen kanssa ei fyysisesti synkkaa niin hyvin, mutta muuten on maailman kultaisin, turvallinen ihminen, jota en vaihtaisi!

        Suomessa en ottaisi afrikkalaista miestä, koska motiivit tänne tuloon ovat usein taloudelliset. (poikkeuksia toki on, mm. tuntemani eläinlääkäri).

        Omassa tapauksessa

        Lisäyksenä vielä: yksikään miehistä ei olisi voinut muuttaa Suomeen. Turistina tulivatkin käymään, mutta oli päivänselvää että elämä oli siellä ja minun olisi pitänyt jäädä lopullisesti. Tätä minulle myös ehdotettiin, ja kerran USAssa jopa kosittiin tummanpunaisten ruusujen kera. Olin vain liian epäkypsä itse tehdäkseni päätöstä, en uskaltanut ottaa riskiä. Rakastin kyllä. Oma identiteetti oli vielä hakusessa.

        Kaikki vanhat USA:n ystäväni, joilla on "interracial marriage" ovat muuttaneet Kaliforniaan tai itärannikolle. Kalifornian ilmapiiri sallivampi tässä.


      • jauhonaama
        Danette_73 kirjoitti:

        Itse olen seurustellut mustien miesten kanssa (kuitenkin existä noin 2/3 on ollut valkoisia ulkomaillakin, nyt olen naimisissa ulkomailla aikanaan asuneen "suomijuntin" kanssa), mutta kaikki ovat olleet asuessani USAssa tai UK:Ssa. Kolme suhteista oli vakavia. Yksi vakavimmista oli pikimusta amerikkalainen Detroitissa USAssa yliopistossa opiskellessani noin 20-vuotiaana. Tästä olisi jälkeenpäin ajatellen voinut jotain tullakin. Rasismi vain oli todella pahaa, sekä mustien että valkoisten taholta. Jouduimme mm. tapaamaan salaisesti. Brittimiehen kanssa seurustelin vakavasti 30 , hän oli puoliksi valkoinen ja elänyt valkoisessa ympäristössä. Miehellä oli kovia kipuja omaan identiteettiinsä liittyen, karibialainen isä oli hylännyt äidin ja hänet. Karibialla asiaan liittyy suurta historiallista painolastia. Moniavioisuus on kulttuurissa, mitä on vaikea myöntää.

        Oman (ja USAlaisten ystävieni) kokemukseni perusteella valitsisin amerikkalaisen (koska UK on luokkayhteiskunta) melko koulutetun miehen, koska USAssa mustilla hyvä identiteetti parhaimmillaan. UK:ssa "mixed race"-identity tuottaa ongelmia. Kaikki mieheni ovat olleet uskovaisia, kuten minäkin. Olen nähnyt onnellisia "interracial" liittoja USA:ssa. Yleensä suhteet alkaneet nuorena ja ovat kestäneet kaiken paineen. Eli "rodusta huolimatta"-liittoja on, ja tuntemani ovat keskimääräistä onnellisempia, kestäneet 20-30 v.

        Itse olen ollut todella onnellinen suhteissani, tuntenut olevani rakastettu. Musta mies on jotenkin sielukkaampi. Ja ehkä olisin musta miehen halunnut, mutta sen tasoisia mustia miehiä, kuin minulla on ollut, en ole Suomessa juuri koskaan nähnyt (tai jos olen, he ovat naimisissa ulkomaalaisen naisen kanssa, urheilijoita tms vain käymässä). Fyysisesti musta mies sopi paremmin, nykyisen kanssa ei fyysisesti synkkaa niin hyvin, mutta muuten on maailman kultaisin, turvallinen ihminen, jota en vaihtaisi!

        Suomessa en ottaisi afrikkalaista miestä, koska motiivit tänne tuloon ovat usein taloudelliset. (poikkeuksia toki on, mm. tuntemani eläinlääkäri).

        Omassa tapauksessa

        Sinähän olet ihan perinteinen rasisti. Puhut mustista ja valkoisista ihan kuin ihonväri jotenkin määrittelisi ihmisen muitakin ominaisuuksia. Toteat mm: "Musta mies on jotenkin sielukkaampi." Mitä? Että pigmentistä on sielukkuuskin kiinni?? Mistä olet sivistymättömän rotu-ajattelusi ammentanut?


    • ihan vaan

      ihonväriin liittyvä kysymys? Oma mieheni iho on ihan yhtä vaalea kuin minun, vaikka sitten muuten onkin tumma ja tulinen ulkomaalainen.

      Itselläni ei ole taipumusta ihailla mitään tiettyä ihonväriä, en oikeasti edes pistä sitä merkille ihmisten kanssa tekemisissä ollessani.

      Identiteettiäni en ole hakenut parisuhteen kautta, enkä myöskään muuttunut muutamia ihan pieniä kompromisseja lukuunottamatta - ja niitähän tehdään kaikenvärisissä suhteissa.

      Itse en ollut koskaan edes ajatellut, että ottaisin ulkomaalaisen miehen, en todella sitä hakenut, enkä suunnitellut. Tapasin hänet, ihastuin ja rakastuin.

      En menisi sanomaan, että musta on yhtään parempi kuin valkoinen, tai toisinpäin... Vaikka onkin niin, että ruskettunut läski näyttää paremmalta kuin valkea läski. :D

      Värillä ei ehkä ole niin paljon väliä?

    • hulluja puhut

      Ja paskan marjat. Taidat itse olla vähän huuhaa-hurahtanut. Ettäkö nainen rakastuu johonkin mieheen kostaakseen alintajuntaisesti jollekin toiselle. Ha-ha!

      Jos ulkonäköseikat ovat sinulle noin tärkeitä, niin pohdi välillä myös miksi noin miljardi valkoista miestä ruskettaa itsensä ihosyöpäasteelle ollakseen vähemmän valkoinen. Jokin traumaattinen isä-suhde kenties? Pakko saada olla vähintään astetta eri värinen kuin oma äiti?

    • 48-29

      Alkuun sanon, etten kovin tarkasti lukenut kirjoitustasi joten jos vastaukseni "heittää" pahasti, se sallittakoon.
      Kuules, ei todellakaan suurin osa naisista halua mustaa miestä. Eiköhän suurin osa suomalaisista naisista halua suomalaisen miehen rinnalleen.
      Mutta joskus elämässä käy niin, että kohtaa ihmisen ja rakastuu ja silloin on ihan yksi lysti minkä värinen on rakkaan iho.
      Mun tuttavapiirissäni ei ole kuin serkkutytöllä intialainen mies ja toisella ruotsalainen mies, kaikilla muilla sukulaisilla ja ystävillä on suomalaiset miehet.
      Enkä koskaan ole ollut sellaisessa naisporukassa jossa olisi yksikään haaveillut mustasta miehestä....pikemminkin olen kohdannut naisia joilla on ns. rasistisia piirteitä mustia kohtaan.
      Ai niin, minullakaan ei ole mustaa miestä ja tuntuu etten voisi koskaan rakastuakaan mustaan mieheen.
      Joidenkin kohdalla, jotka etsimällä etsivät mustaa miestä, johtuu ehkä siitä, että he haluavat jotain eksoottista jännitystä elämäänsä, se heille sallittakoon........ei ole minulta mitään pois.

    • pensselitäti

      ovat kautta historiansa edustaneet "alempaa rotua" ruotsalaisten ja arjalaisten rinnalla. Ei ole montakaan vuosikymmentä siitä, kun suomalaiset luokiteltiin mongoleiksi, ja rotuominaisuuksia pyrittiin löytämään mm. kallonmittauksen avulla. Siitä juontaa kansallinen alemmuudentunteemme.
      Voi olla, että joillekuille suomalaisille musta mies on itselle sopiva tausta, jonka rinnalla voi leikkiä suurta valkoista naista, kadehdittua siirtomaarouvaa, ja jolta kuvittelee saavansa osakseen palvontaa.
      Muitakin syitä varmasi on. Jokainen tutkistelkoon sydäntään.

      • pensselitäti

        tosiaankaan näytä tietävän. Mitä jos menisit kallonmittaukseen?


    • sanoa

      sano etta se mita te naette kadulla ei tosiaan tarkoita mitaan.

      Me 80-luvulla syntyneet (ja 90-luku)olemme "tottuneet" tummiin kavereihin.

      Minullakin on tummia miehia ja naisia kaveri piirissa ja paljon muita kansoja on edustettuna.

      kirjoa siis riittaa.

      Itse pyorin teinina paljon helsingin keskustassa.Hauskaa kaikilla olikin.Mua on aina katsottu pahalla jos kavelin tumman pojan tai vietnamilaisen pojan kanssa kahdestaan.ikina en ole tumman tai muun maalaisen kanssa seurustellut.ainoastaan suomalaisten kanssa.

      tummia kavereita on nykyjaan hyvin monella ainakin meidan ika ryhmista ja nuoremmilla.Eli ei se valttamatta tarkoita yhtaan mitaan mita kadulla naette.

      Toisekseen inhoan tan sivun yleistyksia etta kaikki suomalaiset muijat on tummien patjoja ja kaikki suomalaiset miehet hakee osto vaimoja thaikuista.

      tosi asia on etta valta osa suomalaisista on suomalaisen kanssa.

    • että ei toisin päin

      Suomalainen mies ei huoli itselleen mustaa naista. Enpä ole kuulutkaan, että kukaan olisi Afrikasta etsinyt tai menossa etsimään vaimoa itselleen. Eivätkä Suomessa olevatkaan mustat suomalaisia miehiä juurikaan kiinnosta. Jokin syyhän tähän täytyy olla. Miksi mustat muriaanit kiinnostavat vain suomalaisia vaaleita naisia?

      • ................

        On valkoisilla mustia naisia jonkun verran.Mutta nämä naiset ovat korkeahkolla prosentilla kasvaneet länsimaissa.
        Harva valkoinen mies on niin höhlä että sekaantuu afrikan sarvesta tulevaan hiv-kaivoon ja todennäköisesti pääsee vielä rahoistaan eroon tämän letukan suvun iskiessä suonta kunnolla.
        Luottaisitko itse esim.Nigerialaisnaikkoseen?


    • tasa-arvo ja onni

      kuin suominainen vastaan aasialainen....

    • neroutta rakastaen

      http://www.riemurasia.net/jylppy/media.php?id=1527

      Insinöörit, korkeasti koulutetut,lääkärit, ja kaikenlaiset atk nerot kuten linkissä, vetoavat ilmiselvästi suomalaiseen naiseen.

      Moniosattaisipa meilläkin tuohon malliin niin olisimme suurvalta.

      • mutta myös miehillä

        Myös suomalaismiehet vaativat naiselta koulutusta, mielummin valmista uraakin,
        liikunnallista taustaa jne. Ja jos miehellä on antaa samalla mitalla itselläänkin, sellainen kohtaaminenhan vaatii onnittelut.


    • Anonyymi

      🤣🤣🤣🤣 voi jesus mitkä vammaset setit🤣🤣🤣🤣 eroista prosentuaalisesti kumpi laittaa aloitteen/ehdottaa, nainen. GAY pareissa naiset eroaa useammin kuin miehet, naiset=ongelma/syy

    • Anonyymi

      Mustilla on isot ja kestävyys hyvä. Jopa tunteja tauotta switch swatch. Itse en asumaan ottaisi enkä naimisiin,mutta nautiskelu silloin tällöin 💐

    Ketjusta on poistettu 109 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 125
      3156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      89
      2886
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2248
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      23
      1787
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1519
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1494
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1437
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1397
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1335
    Aihe