Osaako joku auttaa asiassa että kuinka pitkä keskimäärin tulee miehelle tarkoitetun kaulaketjun olla? Onko olemassa jotain standardimittoja?
Ostin korun jossa oli ketju mukana, mutta nyt mietin mahtuuko tämä miehen kaulaan. Ketjun pituus on n. 44cm. Mies on normaali kokoinen (ennemmin laiha kuin lihava).
Kävin salaa mittaamassa että hänen kauluspaitansa kauluksen pituus on n.40 cm (napinreijästä nappiin). Eli ketjun pitäisi mahtua, mutta onko silti liian nafti?
Ja jos joku nyt suivaantuu siitä että miksei myyjä myynyt minulle sitä mitä tarvitsen niin sanottakoon että kyseessä on vain hopeakoru, ei sen kalliimpaa sekä liikkeessä oli enemmän kuin kiirettä. Enkä tajunnut asiasta kysyä kiireessä.
Ja kyseessä siis joululahja jos joku ihmettelee salamyhkäistä käytöstäni :)
Kiitos vastauksista jo etukäteen.
kaulaketjun pituus??
miehelle
1
1839
Vastaukset
- mahtuu jo hsluss
jos kyseessä pieni koru niin mielestäni mitta ok
jää noin 5cm kaulasta alaspäin ,isot korut vaatii hieman pitemmän ketjun ,muuten, sen ketjun pituus on 45cm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkkeet ovat pois työntekijän palkasta
Jokainen työeläkkeen nimissä maksettu euro on otettu pois työtä tekevältä palkansaajalta. Mitä korkeampi työeläketaso o1181568- 771237
Etkö sä muru mussakaiseni ymmärrä
Että me päästään lähenemään vain kaveruuden kautta? Vain siten mä voin lähettää sulle kuvia ja viestejä 😌 Tänäänkin o351237- 501056
- 61772
Martina Aitolehdeltä kova tilitys podcastilla: "Kyllä mä turpaan vetäisin"!
Martina Aitolehti tilittää brutaalin rehellisesti Eskolle podcastilla syitä, miksi hän ei ole lähtenyt mukaan julkkisten196721- 28690
Siinäpä jäät
Punapää kaipaamaan, kun päätän maallisen vaellukseni. Oma oli valintasi. Sillä minä en jaksa enää kovin pitkää tätä. Ole56675Sosiaalinen lainalaisuus.
Tulipa mieleen tässä useammasta aloituksesta ja kirjoituksesta, että minusta ihmisilläkin (laumaeläimilläkin) on luonnol137670Hei, huomenta
Joskus tarvitaan kipua, että löytää itsestään voimaa ja vahvuutta! Aurinkoista päivää ja muutenkin mukavaa lauantaita ❤️65610