Nyt kun suomi24. treffit uusituivat.
EI vähävaraiset ja köyhät saa enään etsiä rakasta ihmistä joka tekis heidän elämästä ,paremman ja tarkoitukselliseman .
Nyt ei tarvitse kävellä enään kirjastoon tai netti-kahvillaan enään,vaihtamaan kuulumisia ja päiväntapahtumia toiselle. kiitos siitä teille.
Nyt voi vain hyvä tuloiset ja varkkaat etsi sitä rakkautta ,en kuuluu siihen joukkoon .
Joten toivottan suomi24.treffin uudelle hyvälle keksijälle hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta!
Hyvää joulua ja Onnetonta uutta vuotta suomi24.
6
1071
Vastaukset
- galleriassa
voit tehdä gallerian sivun sillä siitähän on tullut uusi nettideitti-palsta, ainakin siltä tuntuu :(
Jos jonkinmoista kulkijaa yrittää ehdotella vaikka mitä. Ja se on vielä ainakin ilmainen.- vinkistä'..
pitää uusia se sivu nyt ihan heti:)
kutenkin o ikävää kuin pitää maksaa ,että olisi halunut jatkaa tuolla profiilissa :( - Siellä
vinkistä'.. kirjoitti:
pitää uusia se sivu nyt ihan heti:)
kutenkin o ikävää kuin pitää maksaa ,että olisi halunut jatkaa tuolla profiilissa :(jatkaa maksamattakin, maksulla saa vaan laajemmat mahdollisuudet, itse aion jatkaa treffeillä niin kuin ennenkin, löytyy kumppani sitten "köyhistä" tai "rikkaista".
- maksaa...
Paljonkohan tuo tositarkoituksella-paketti maksaa, kun ei mistään näe? Pitäisi ensin tehdä profiili ja vasta sitten saa tietää, mitä palvelu maksaa.
- ja lisäpalvelut
päälle. Esim. pärstän saa näyteikkunaan 10 eurolla ja samalla saa huudella megafoniin.
- pettynyt.ap
Hyvää Jolua kaikille toivoen avaaja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392417
- 571393
- 841313
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381313- 631201
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40929Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122808- 31751
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23606Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58586