Yksinkertainen

ihminen.

On hienoa olla yksinkertainen. Pidän yksinkertaisista asioista. Osaan jopa nauttia niistä. Viihteeksi riittää simppelit jutut ja ajan saa kulumaan hyvin vaikkapa yksinkertaisia töitä tehden. Maailmantuskaa ei tarvitse kokea ja elämisen helppous on taattu.

Haluaisitko sinä olla yksinkertaisempi?

25

692

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gips
      • ihminen.

        Jos olisit yksinkertaisempi, niin ei vituttaisi noin paljon.

        Mikä sinut on saanut virittämään elämäsi kapasiteetin ylärajoille? Kannattaako se?


      • gips
        ihminen. kirjoitti:

        Jos olisit yksinkertaisempi, niin ei vituttaisi noin paljon.

        Mikä sinut on saanut virittämään elämäsi kapasiteetin ylärajoille? Kannattaako se?

        mikään vituta. Yksinkertaisesti vaan pidän Alangon biiseistä. Sunnuntai on jotenkin yksinkerainen päivä. Aikaa itselle. Nautin siitä.


      • ihminen.
        gips kirjoitti:

        mikään vituta. Yksinkertaisesti vaan pidän Alangon biiseistä. Sunnuntai on jotenkin yksinkerainen päivä. Aikaa itselle. Nautin siitä.

        on hieno artisti. Kappale ei ehkä parhaita kuitenkaan.

        Ymmärsin vastauksesi väärin. Yksinkertaisuudesta on joskus myös haittoja :)


      • gips
        ihminen. kirjoitti:

        on hieno artisti. Kappale ei ehkä parhaita kuitenkaan.

        Ymmärsin vastauksesi väärin. Yksinkertaisuudesta on joskus myös haittoja :)

        aina kuulijan silmässä:) Siis biisi. Mut ei tämmöisenä päivänä voi alkaa kinaamaan paremmuudesta. Ollaan kuin ois sielussa veli.


    • sitä se on
    • haluaisinko olla full-time tollo vaikka kieltämättä elämä saattais olla silloin paljon helpompaa ja tuskattomampaa. Mulle riittää se että oon silloin tällöin erinäisten nautintoaineiden avulla yksinkertainen.

      • ihminen...

        taitaa tarvita melko suuren perusvitutuksen päällensä koko ajan, jotta jaksaa porskuttaa eteenpäin.

        Luulen niin. Luulenko oikein?


      • ihminen... kirjoitti:

        taitaa tarvita melko suuren perusvitutuksen päällensä koko ajan, jotta jaksaa porskuttaa eteenpäin.

        Luulen niin. Luulenko oikein?

        ottaa. Jokainen ihminen joka tajuaa kuinka vituillaan tämä meidän pikku tellus on omaa jonkun sortin perusvitutuksen.


      • gips

        paras nautintoaine yksinkertaisuuteen pääsemiseksi?

        Kokeilin illalla rommilla terästettyä glögiä. Vietin koti-illan yksin ja kuuntelin musaa. Heräsin aamulla sohvasta ja tuntui yksinkertaiselle. Oudolle ja samalla upealle.


      • gips kirjoitti:

        paras nautintoaine yksinkertaisuuteen pääsemiseksi?

        Kokeilin illalla rommilla terästettyä glögiä. Vietin koti-illan yksin ja kuuntelin musaa. Heräsin aamulla sohvasta ja tuntui yksinkertaiselle. Oudolle ja samalla upealle.

        vanhin voitehista. Myös eräät poltettavat kasvit ovat toimiva ratkaisu, niitä on vaan pirskatin vaikea saada täällä perkeleen periferialla.


      • ihminen..
        gips kirjoitti:

        paras nautintoaine yksinkertaisuuteen pääsemiseksi?

        Kokeilin illalla rommilla terästettyä glögiä. Vietin koti-illan yksin ja kuuntelin musaa. Heräsin aamulla sohvasta ja tuntui yksinkertaiselle. Oudolle ja samalla upealle.

        laittaa ehdottomasti vodkaa. Rommikin käy paremman puutteessa.

        Toivottavasti onnistuit listimään taas muutaman aivosolun. Tuoksuiko aamuvirtsa musteelle?


      • gips
        yrmio kirjoitti:

        vanhin voitehista. Myös eräät poltettavat kasvit ovat toimiva ratkaisu, niitä on vaan pirskatin vaikea saada täällä perkeleen periferialla.

        helposti. Polttelusta ei oo kokemusta. Kukin tyylillään. Ei oikein osaa suositella mitään, eikä tuomita.

        Jollekin riittää, kun heittelee lautaset ja lasit seinille. Tai huutaa ylitse kaikkien muiden äänien.

        Pääasia, että on joskus yksinkertainen, hyvä olo.


      • gips
        ihminen.. kirjoitti:

        laittaa ehdottomasti vodkaa. Rommikin käy paremman puutteessa.

        Toivottavasti onnistuit listimään taas muutaman aivosolun. Tuoksuiko aamuvirtsa musteelle?

        vodkan niin tuskallisesta ensikännistä, etten suostu koskemaan siihen aineeseen koskaan:)


      • yksinkertaiselle ihmiselle
        gips kirjoitti:

        vodkan niin tuskallisesta ensikännistä, etten suostu koskemaan siihen aineeseen koskaan:)

        on kertynyt paljon monenlaisia muistoja. Sellaista ystävää ei enää hylätä :)


    • cookos

      käännän ja väännän asioita aina, saan yksinkertaisistakin asioista mutkikkaita. Kyllä ihailen oikeesti inmisiä, jotka osaavat elää yksinkertaisesti. Eivät lähde mukaan kaikkeen hömppään, vaan elävät perusteellisti omaa pikku elämäänsä, toteuttavat niitä haaveita, joita haaveilevat. Ovat onnellisia, ilman mitään kuuta taivaalta-tavoittelemisia :)

    • yksinkertaisista asioista pidän.

      Monimutkaisuuden sitten tarjoaa moni eri taho.

      Ajan saa kuulumaan myös harrastusten kanssa.

      • ihminen.

        Nekin voivat olla tasapainossa.

        Yksinkertaisella ihmisellä on yksinkertaisia harrastuksia.


    • yksinkertaisuus

      Kun eräs vieraileva Pablo Picasso astui ulos kivikautisia ja primitiivisiä maalauksia sisältävästä luolasta, hänen kuultiin lausahtavan: "Meillä on paljon opittavaa!"

    • vänkyrä-nainen

      on kaunista ja pidän kaikista kauniista asioista mitä maailmassa on. Olisi helppoa, kun ajatuksetkin saisi aina kulkemaan yksinkertaisia ratoja pitkin.
      Yksinkertaisuudessa on niin paljon hyvää että mielestäni se kyllä on tavoittelemisen arvoinen asia.

      • ihminen.

        mutta kykenetkö siihen?

        Jos et, niin mikä saa sinut taipumaan monimutkaiseksi?


      • vänkyrä-nainen
        ihminen. kirjoitti:

        mutta kykenetkö siihen?

        Jos et, niin mikä saa sinut taipumaan monimutkaiseksi?

        tulenko koskaan kykenemään mutta siihen pyrin.

        Ajatukset toisinaan kulkee monien mutkien kautta koska mä uskon, että mulla on usein liiallinen tarve ylianalysoida asioita. Se on toisinaan raskasta.


    • olisi mukavaa olla yksinkertaisempi. Mutta minulla kaikki elämässä tuntuu menevän monimutkaisemman kautta. Jos ostan pelkästään astioita uuteen kotiini niin muutaman ensimmäisen pitää näköjään mennä ensin säpäleiksi ennen kuin saan ehjiä astioita kotiin saakka..

      Koska olen muuten niin kaoottinen niin ehkä siksi etsin kiihkeästi sitä yksinkertaisuuden harmoniaa..

    • uk-ko

      että minä alan olla riittävän yksinkertainen, ainakin itselleni. Ei ole tarvis enää simppelimmäksi muuttua.

      Allekirjoitan siis nuo sun yksinkertaiset asiat. On ollut myös vapauttavaa muuttua yhä yksinkertaisemmaksi. Kanssaihmisten silmissä sitä muuttunee samalla tylsemmäksi, pienemmäksi. Mutta se taas ei ole yksinkertaisessa mielessä mikään juttu.

    • suustani;) Tuohon olen pyrkinyt lähivuosina elämässäni.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      640
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe