Ikävät treffit mulla

Mirka

En ole eläessäni ollut näin oudoilla treffeillä kuin eilen. Niin hurmaava kavaljeeri vei minut päivälliselle hienoon ravintolaan ja siitä kaikki karmeus alkoi. Aluksi mies oli niin kohteas ja huomaavainen kuin olla vain voi. Juttelimme kaikkea mukavaa, kunnes yhtäkkiä 30v. seuralaiseni kysyy "haiseeko sun perse paskalta?"
Olin aivan ymmälläni enkä voinut kuvitella tuo´n lauseen tulevan hänen suustaan. Mies sanoi, että sitä ei tarvitse ottaa vakavasti.

Hetken päästä mies sanoi minulle "Mä tahdon vedellä tota sun pyykkilautaa kikkelillä edestakas,jotta tietäisin mitä ääntä se pitää" .. Siinä vaiheessa sanoin, että minua alkaa ahdistaa ja mies sanoi "kyllä sä siihen totut, me nussitaan tänään, läskiperse!" Sen jälkeen juoksin lähimmälle taksitolpalle ja pääsin turvallisesti kotiin. Aamulla kännyssäni oli viesti "saanko hieroa pilluasi?" Nyt olen peloissani kotona enkä tiedä koska tuo hullu yllättää!!

136

106792

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ikävä juttu.

      Ikävä tapahtuma sulla,varmaan saattaa ahistaa jonkin aikaa.Uteliaisuuttani kyselen vain että oletkos Espoolaisia.

      • Mirka

        Asia on minua vaivannu niin paljon, etten poistunut viikonloppuna kotoa ollenkaan siltä varalta etten vain törmäisi tohon häirikkö-mieheen. Olen Espoosta, tarkemmin Otaniemestä.


      • Mirka
        Mirka kirjoitti:

        Asia on minua vaivannu niin paljon, etten poistunut viikonloppuna kotoa ollenkaan siltä varalta etten vain törmäisi tohon häirikkö-mieheen. Olen Espoosta, tarkemmin Otaniemestä.

        Tarkoitin, etten ole poistunut kotoa tänään. Olen aivan järkyttynyt tapahtuneesta.


      • M47
        Mirka kirjoitti:

        Tarkoitin, etten ole poistunut kotoa tänään. Olen aivan järkyttynyt tapahtuneesta.

        Satuit tapaamaan mielenterveydeltään järkkyneen ihmisen. Heitä on. Toisilla viiraa enemmän toisillä vähemmän.

        Tulet tapaamaan elämässäsi vielä monia. Töissä ja siviilissä.

        Vinkiksi: niillä, joilla viiraa menee överiksi suuntaan tai toiseen usein a)seksiin liittyvät asiat b) siisteyteen liittyvät asiat c) toisten ihmisten tekemisen kontrollointi.


      • montajunaa
        M47 kirjoitti:

        Satuit tapaamaan mielenterveydeltään järkkyneen ihmisen. Heitä on. Toisilla viiraa enemmän toisillä vähemmän.

        Tulet tapaamaan elämässäsi vielä monia. Töissä ja siviilissä.

        Vinkiksi: niillä, joilla viiraa menee överiksi suuntaan tai toiseen usein a)seksiin liittyvät asiat b) siisteyteen liittyvät asiat c) toisten ihmisten tekemisen kontrollointi.

        ... oli aikoinaan sellainen deitti, jota olin jo pidempään tapaillut ihan hyvissä fiiliksissä, että väitti yhtäkkiä kesken treffien, että olen vienyt häneltä rahaa. Hän kyllä tiesi minunkaltaiseni miehet ja pyysi rahojaan takaisin (summaa mitä olin vienyt ei kertonut, tiesin kuulemma itse sen).

        Huh, mutta tällaista tämä elämä joskus on ja meitä on moneen junaan. Toivottavasti alkuperäinen kirjoittaja ei saa syvempääkin traumaa miehiä kohtaan, sen verran rajulta hänen deittinsä jutut tuntuivat.


      • DWQA
        Mirka kirjoitti:

        Asia on minua vaivannu niin paljon, etten poistunut viikonloppuna kotoa ollenkaan siltä varalta etten vain törmäisi tohon häirikkö-mieheen. Olen Espoosta, tarkemmin Otaniemestä.

        mirka, oot käyny teekkarin kanssa deiteillä? :D:D


      • paljon nähnyt
        montajunaa kirjoitti:

        ... oli aikoinaan sellainen deitti, jota olin jo pidempään tapaillut ihan hyvissä fiiliksissä, että väitti yhtäkkiä kesken treffien, että olen vienyt häneltä rahaa. Hän kyllä tiesi minunkaltaiseni miehet ja pyysi rahojaan takaisin (summaa mitä olin vienyt ei kertonut, tiesin kuulemma itse sen).

        Huh, mutta tällaista tämä elämä joskus on ja meitä on moneen junaan. Toivottavasti alkuperäinen kirjoittaja ei saa syvempääkin traumaa miehiä kohtaan, sen verran rajulta hänen deittinsä jutut tuntuivat.

        Monelle on tärkeää saada käsiteltyä täällä tällaisia asioitaan. Jos "Mirka" olikin pilailija, hän törkeästi tuhoaa sellaisten ihmisten mahdollisuuksia. Jatkan olettaen, että Mirka on tosissaan.

        Tuollaista voi joskus sattua, etkä sinä ole mitenkään syyllinen etkä tehnyt mitään väärin, vaikka Anne-Mari ehkä yritti niin vihjata alla. (Naisella on oikeus jopa olla huorahtavasti pukeutunut, flirttailla täysillä, vihjailla seksillä, viedä kotiinsa ja silti kieltäytyä, hän on silti syytön, jos mies raiskaa, mutten suosittele sellaista riskinottoa tuntemattomien kanssa.) Kaikki on hyvin, ja se mies tuskin aiheuttaa sinulle minkäänlaista vaaraa.

        Kuulostaa siltä, että hän tahallaan olisi yrittänyt ahdistella sinua seksuaalisesti sanallisesti. Käsittääkseni tuollainen on rikollista, joten toivoisin sinun kysyvän poliisilta neuvoa.

        Lisäksi, jos annat ko. miehen yhteystiedot poliisille, ja hän sittenkin ottaa sinuun yhteyttä, voit sanoa, että poliisi tietää hänen ahdistelleen sinua, poliisilla on hänen henkilötietonsa ja ilmoitat poliisille, jos hän ei lopeta. Tällöin hän tietää, että jäisi heti kiinni, jos tekisi jotain. Ei silti kannata huolestua, en usko, että tekisi, mutta tuollaiset on hyvä ilmiantaa ennen kuin häiriköivät liian monia naisia.

        Siitä en pidä, jos asiallisia seksiehdotuksia, -vitsejä tms. nimitetään ahdisteluksi ennen kuin on edes sanottu, ettei toivota tuollaista, mutta tuon miehen käytös kuulosti aivan muulta.

        En suosittele sitäkään, että lähtisit treffeille vain todella nihkeästi. Minä yleensä annan nihkeimpien naisten olla, koska vähemmän nihkeistä tuntuu löytyvän luonteeltaan ja ulkonäöltäänkin ihanampia. Nihkeimmille ehkä jäävät vain hulluimmat ja itsepintaisimmat miehet. Nyt tosin olen jo tavannut kaikkein ihanimman, kauneimman ja älykkäimmän naisen, joka on kaiken nihkeyden ja hankaluuden vastakohta. Häneltä terveisiä, että nihkeyttä sietäviä miehiä ei kannata ottaa, hän on kokeillut heitäkin.


      • ennakkoluuloinen
        montajunaa kirjoitti:

        ... oli aikoinaan sellainen deitti, jota olin jo pidempään tapaillut ihan hyvissä fiiliksissä, että väitti yhtäkkiä kesken treffien, että olen vienyt häneltä rahaa. Hän kyllä tiesi minunkaltaiseni miehet ja pyysi rahojaan takaisin (summaa mitä olin vienyt ei kertonut, tiesin kuulemma itse sen).

        Huh, mutta tällaista tämä elämä joskus on ja meitä on moneen junaan. Toivottavasti alkuperäinen kirjoittaja ei saa syvempääkin traumaa miehiä kohtaan, sen verran rajulta hänen deittinsä jutut tuntuivat.

        ajattelin laittaa ensmmäisen kerran profiilin suomi 24 palstalle, kun siellä on yksi mies, joka kiinnostaa mutta nyt en kyllä enää tiedä..ei taida ennakkoluuloni olla turhia??


      • Mies
        paljon nähnyt kirjoitti:

        Monelle on tärkeää saada käsiteltyä täällä tällaisia asioitaan. Jos "Mirka" olikin pilailija, hän törkeästi tuhoaa sellaisten ihmisten mahdollisuuksia. Jatkan olettaen, että Mirka on tosissaan.

        Tuollaista voi joskus sattua, etkä sinä ole mitenkään syyllinen etkä tehnyt mitään väärin, vaikka Anne-Mari ehkä yritti niin vihjata alla. (Naisella on oikeus jopa olla huorahtavasti pukeutunut, flirttailla täysillä, vihjailla seksillä, viedä kotiinsa ja silti kieltäytyä, hän on silti syytön, jos mies raiskaa, mutten suosittele sellaista riskinottoa tuntemattomien kanssa.) Kaikki on hyvin, ja se mies tuskin aiheuttaa sinulle minkäänlaista vaaraa.

        Kuulostaa siltä, että hän tahallaan olisi yrittänyt ahdistella sinua seksuaalisesti sanallisesti. Käsittääkseni tuollainen on rikollista, joten toivoisin sinun kysyvän poliisilta neuvoa.

        Lisäksi, jos annat ko. miehen yhteystiedot poliisille, ja hän sittenkin ottaa sinuun yhteyttä, voit sanoa, että poliisi tietää hänen ahdistelleen sinua, poliisilla on hänen henkilötietonsa ja ilmoitat poliisille, jos hän ei lopeta. Tällöin hän tietää, että jäisi heti kiinni, jos tekisi jotain. Ei silti kannata huolestua, en usko, että tekisi, mutta tuollaiset on hyvä ilmiantaa ennen kuin häiriköivät liian monia naisia.

        Siitä en pidä, jos asiallisia seksiehdotuksia, -vitsejä tms. nimitetään ahdisteluksi ennen kuin on edes sanottu, ettei toivota tuollaista, mutta tuon miehen käytös kuulosti aivan muulta.

        En suosittele sitäkään, että lähtisit treffeille vain todella nihkeästi. Minä yleensä annan nihkeimpien naisten olla, koska vähemmän nihkeistä tuntuu löytyvän luonteeltaan ja ulkonäöltäänkin ihanampia. Nihkeimmille ehkä jäävät vain hulluimmat ja itsepintaisimmat miehet. Nyt tosin olen jo tavannut kaikkein ihanimman, kauneimman ja älykkäimmän naisen, joka on kaiken nihkeyden ja hankaluuden vastakohta. Häneltä terveisiä, että nihkeyttä sietäviä miehiä ei kannata ottaa, hän on kokeillut heitäkin.

        Mitä vikaa hulluudessa ja itsepintaisuudessa on? Olen vahvasti molempia eikä kummastakaan ole valitettu... avohoitotasoa en ole. Voidaanko puhua asioista niiden oikeilla nimillä: toisen tunteet huomioonottamaton, kaveri jonka päässä sanoo "snap!" oikeasti huonolla tavalla, stalkkeri, häiriintynyt...


      • Selittää kaiken
        Mies kirjoitti:

        Mitä vikaa hulluudessa ja itsepintaisuudessa on? Olen vahvasti molempia eikä kummastakaan ole valitettu... avohoitotasoa en ole. Voidaanko puhua asioista niiden oikeilla nimillä: toisen tunteet huomioonottamaton, kaveri jonka päässä sanoo "snap!" oikeasti huonolla tavalla, stalkkeri, häiriintynyt...

        Touretten syndrooma.


      • vai-mistä

        Mistä osasit kysyä Espoota, olitko ite tuo kaheli?


      • vai-mistä
        vai-mistä kirjoitti:

        Mistä osasit kysyä Espoota, olitko ite tuo kaheli?

        äh.. ikivanha ketju.. never mind..


      • Anonyymi

    • veikkaus
      • Mirka

        En huomannut kavaljeerillani mitään pakkoliikkeisiin viittaavaa, tosin olisin suhtautunut häneen suopeammin, mikäli hänellä olisi ollut jokin sairaus. Pervo ja seksin kipeä mies, jonka haluan mahdollisimman pian unohtaa,mutta olen edelleenkin hieman sokissa enkä ole varma lähdenkö huomenna ulos ollenkaan.


      • jaysire
        Mirka kirjoitti:

        En huomannut kavaljeerillani mitään pakkoliikkeisiin viittaavaa, tosin olisin suhtautunut häneen suopeammin, mikäli hänellä olisi ollut jokin sairaus. Pervo ja seksin kipeä mies, jonka haluan mahdollisimman pian unohtaa,mutta olen edelleenkin hieman sokissa enkä ole varma lähdenkö huomenna ulos ollenkaan.

        Ja koko juttuhan loppui tekstiviestiin. Tekstari-tourette? Ei taida olla oikea oireyhtymä. Äänestän sekopäisyyttä.


      • faijasoli87
        jaysire kirjoitti:

        Ja koko juttuhan loppui tekstiviestiin. Tekstari-tourette? Ei taida olla oikea oireyhtymä. Äänestän sekopäisyyttä.

        Viddu en oo nauranu näin makeasti pitkää aikaan....:::)))) heheheheheh
        Jäi vaivaamaan ..haiseeko ??


    • olette itse

      kun uskotte mitä typerimpiin avauksiin. Tuokin aloitus on ollut suoli24 vaikka kuinka monta kertaa!

      • Mirka

        mua kiusaamassa ja vähättelemässä sitä mitä koin ja kuinka pelästyin tuota kavaljeeriani. Hän oli uskomaton.


      • sinunkin nörttipoika
        Mirka kirjoitti:

        mua kiusaamassa ja vähättelemässä sitä mitä koin ja kuinka pelästyin tuota kavaljeeriani. Hän oli uskomaton.

        pitäisi yrittää etsiä töitä, olisi jotakin muuta tekemistä kuin istua koneella, kun huonot juttusikin kopiot jostakin vanhoista avauksista.


      • Xenax
        Mirka kirjoitti:

        mua kiusaamassa ja vähättelemässä sitä mitä koin ja kuinka pelästyin tuota kavaljeeriani. Hän oli uskomaton.

        Hei!

        Samanlainen tarina on ollut täällä ennenkin, kokeile hakea vaikka jollain haulla.

        Ehkä kyseisellä miehellä on enemmänkin uhreja....

        Voisikohan hänesta mahdollisesti laittaa varoituksen johonkin.


      • herää!
        Xenax kirjoitti:

        Hei!

        Samanlainen tarina on ollut täällä ennenkin, kokeile hakea vaikka jollain haulla.

        Ehkä kyseisellä miehellä on enemmänkin uhreja....

        Voisikohan hänesta mahdollisesti laittaa varoituksen johonkin.

        Olet itse uhri !
        Naiset on aika höveleitä, ei ihme että niitä kaikki auervaarat voi mielinmäärin johdatella.


      • Haha
        Mirka kirjoitti:

        mua kiusaamassa ja vähättelemässä sitä mitä koin ja kuinka pelästyin tuota kavaljeeriani. Hän oli uskomaton.

        Tuo tarina treffien yllättävästä käänteestä oli aivan loistava, päivän hauskin juttu.

        Millaista henkistä perseennuolemista odotitkaan ja mitä sait...

        Hahaaahahhaaaa !


      • kokemusta on......
        Xenax kirjoitti:

        Hei!

        Samanlainen tarina on ollut täällä ennenkin, kokeile hakea vaikka jollain haulla.

        Ehkä kyseisellä miehellä on enemmänkin uhreja....

        Voisikohan hänesta mahdollisesti laittaa varoituksen johonkin.

        Jos sama tarina on ollut monta kertaa, niin kertoo varmaan siitä, että kyseinen tyyppi on vienyt useamman deitin ulos syömään.

        Sen verran treffaaneena voin sanoa, että netistä löytyy ihmisiä moneen junaan. Kerran pelästyin todella kun kaksien treffien jälkeen mies oli yli mustasukkainen, soittelin tunnin kahden välein ja välissä viestiä. Oli varma, että kuulutaan yhteen. Oli yliahdistava ja kyttäävä ja kun sanoin, että tästä ei tule mitään niin alkoi puhumaan itsemurhasta....

        Olen muihinkin erikoisiin tyyppeihin törmännyt.


    • ystävällisesti

      kaiken maailman hulluja sitä onkin, ei tourettes pistä laittaa tekstiviestejä perään.

      • genius

        Mikä vittu on poliisi ilmoitus?


      • loldongs

        kuulin sinun pitävän mutakippareista


      • an hero
        loldongs kirjoitti:

        kuulin sinun pitävän mutakippareista

        Tuntuu hyvältä, mies.


      • Teehee!
        genius kirjoitti:

        Mikä vittu on poliisi ilmoitus?

        112 poliisisoitto :-/


    • ny uskoko

      tätä juttua, ollu ennenkin jo täällä, joku kersa taas huvittelee kustannuksellanne. Taas nähdään se miten hyväuskoisia naiset on, ei ymmärretä epäillä mitään, kas ku ette rahaa jo lähettäny lohdutukseksi.

      • puuhajukka

        älä kerro miten tarina päättyy jookos???? Pitää meitil olla vähän jännitystä ja pohtimista eiks ni.


      • PäiviAnnikki 123456

        ne täällä hyväuskoisia on. Ei kai nyt kukaan nainen uskonut tätä juttua.

        Vaikka kaikkia ääliöitä treffeillä liikkuukin, mutta aloitus on selvästi jonkun vinksahtaneen miehen ja täysin keksitty.


    • anne-mari

      olet joutunut kokemaan kovia joo. mielestäni tollaset pedofiilit tulis laittaa lukkojen taa.

      • halipatsuippa1234

        Samaa mieltä! Tuollaiset nekrofiilit pitäisi pistää telkien taakse!


      • Joulupukki

        Hovimestari teki sen


    • käytöstä

      uskomattoman sairasta käytöstä ja pedofiilit ei saa edes kunnon tuomioita?

    • anne-mari

      Oliko tämä miehen ensimmäinen sammakko, jonka suustaan päästi? Sun olis pitänyt heti häipyy paikalta kun kuulit tuon lauseen eikä jäädä odottamaan lisää paskaa niskaan.

      • RStoner

        Uskomatonta tuo avuttomien henkisen suorituskyvyn puute: kysymykseenhän olisi aivan yksinkertaisesti vastata "Kyllä", "Ei" tai "En tiedä".


      • anne-mari
        RStoner kirjoitti:

        Uskomatonta tuo avuttomien henkisen suorituskyvyn puute: kysymykseenhän olisi aivan yksinkertaisesti vastata "Kyllä", "Ei" tai "En tiedä".

        Miksi siihen ylipäätään pitäisi vastata?


      • cyclamm
        anne-mari kirjoitti:

        Miksi siihen ylipäätään pitäisi vastata?

        Vastaamalla vaikkapa "Ei." pitämättä mietintä/säikähdystaukoa antaa miehelle varmasti suht itsevarman vaikutelman. Sellaisen että ei auta ryttyillä. Ensimmäisillä treffeillä kuuluisi olla aina hieman varuillaan juuri tällaisten juttujen takia.


      • Sepon Teppo
        cyclamm kirjoitti:

        Vastaamalla vaikkapa "Ei." pitämättä mietintä/säikähdystaukoa antaa miehelle varmasti suht itsevarman vaikutelman. Sellaisen että ei auta ryttyillä. Ensimmäisillä treffeillä kuuluisi olla aina hieman varuillaan juuri tällaisten juttujen takia.

        Ette voi väittää tosissanne etteikö haisisi.


      • Kirjoittanut:
        Sepon Teppo kirjoitti:

        Ette voi väittää tosissanne etteikö haisisi.

        Ei vaa haise jos suihkuttanu siihe saippuavettä!


      • hahhaaahha

    • typerää

      Itselläni ei ihan tuolleen käynyt.
      Kaveri oli monta kertaa jo pyytänyt treffeille, ja viimein suostuin sitten. Sovittiin treffit ravintolaan, no minä menin, ja olihan se kaveri siellä, oli jo ehtinyt kumota muutaman paukun ennen kuin saavuin paikalle.
      Istuttiin ehkä puolisen tuntia ja juteltiin, ja sitten mies sanoi menevänsä käymään veskissä, ja eipä enää sieltä palannut seuraani.
      Häippäsi kuin tuhka tuuleen.
      Minusta on tosi törkeää käytöstä tuollainen, olisi edes voinut viettää jonkin aikaa kanssani, vaikka ei ulkonäkö olisikaan miellyttänyt livenä, kuvanhan hän oli jo nähnyt aiemmin.
      Ja sen jälkeen olis voinut sanoa ettei oikein meillä synkkaa, ja olisi menty sitten eri teitä, vaan eipä ollut kaverilla rohkeutta sanoa suoraan.
      No Olihan tuokin kokemus, ja vahingosta viisastuneena en kovin helpolla lähde enää treffeille, on ikävää saada tuollaista kohtelua.
      Vaikka en olekaan mikään kaunotar, niin en silti omasta mielestäni ansaitse tuollaista kohtelua.
      Treffien jälkeen sitten voi kohteliaasti kertoa ettei kolahtanut eikä halua uudestaan tavata, ja asia olisi ollut sillä selvä.
      Olen minäkin joskus ollut sellaisilla treffeillä ettei mies ole ollut mieleeni livenä, mutta en karannut kesken illan, ja meillä oli ihan mukavaa kuitenkin. Myöhemmin kirjoiteltiin ja oltiin molemmat sitä mieltä että oli ihan mukava ilta, mutta ei meidän välille tule mitään suurempaa.
      Joten toivotettiin toisillemme hyvää jatkoa.
      Kohteliaisuus ei maksa mitään, joten sitä voisi ihmisiltä olettaa, eikä pahoittaa toisen mieltä tuollaisilla törkeillä käytöstavoilla.

      • Nice deittailija

        Mulle kävi kerran niin, että mies ei tullut ollenkaan treffeillä. Odottelin aikani ja poistuin paikalta. Oli varmaan käynyt jossain nurkan takana minut tsekkaamassa. Raukkamaista käytöstä tuokin. Itsekään en ole tykännyt ulkonäöllisesti monestakaan deittikumppanista, mutta silti istunut sen "pakollisen tunnin" kahvilla jotain jutellen. Fiksustikin voi toimia vaikka ei toisen pärstä miellyttäisikään.


      • Tuttujuttu...
        Nice deittailija kirjoitti:

        Mulle kävi kerran niin, että mies ei tullut ollenkaan treffeillä. Odottelin aikani ja poistuin paikalta. Oli varmaan käynyt jossain nurkan takana minut tsekkaamassa. Raukkamaista käytöstä tuokin. Itsekään en ole tykännyt ulkonäöllisesti monestakaan deittikumppanista, mutta silti istunut sen "pakollisen tunnin" kahvilla jotain jutellen. Fiksustikin voi toimia vaikka ei toisen pärstä miellyttäisikään.

        Jep, minullekin on kerran tehty nettideittioharit. Uskon äijän käyneen paikalla ja kulkeneen ohi, yksi kuvaukseen sopiva tyyppi nimittäin kulki ohi, mutta jos se hän oli, niin enpä tosiaankaan mitään menettänyt. Pituuteensa se autokauppias oli valehdellut vähintään 10cm eikä nyt ollut mikään Elvis muutenkaan.

        Kaikille ei vaan ole sillä kauhalla annettu, joillekin ei edes lusikan vertaa.


      • kittye4

        Tosi raukkamaista käytöstä. Jos treffeille mennään niin kyllä itse ainakin omistan koko illan seuralleni, olis sitten kiinnostava tai ei. Kyllä nyt se on kohteliasta ja reilua molempia kohtaan. Tosiaan kuten sanoit niin sittenhän voi myöhemmin kekustella jatkosta yms mutta ei se yksi ilta voi olla liikoja vaadittu :) Toivottavasti deittisi kokee joskus saman kohtalon ja viisastuis edes hiukan


    • Dupuna

      Just tämän vuoksi kannattaa pysyä anonyyminä ekoihin treffeihin asti; ei osoitetta, ei oikeaa nimeä, ei puhelinnumeroa toisen tietoon. Vain anonyymi sähköpostiosoite. Kun sitten näkee ihmisen, näkee voiko siihen luottaa.

      Paljon on tuolla avohoidossa olevia. Itse kerran menasin mennä ekoilla treffeillä miehen autoon, hän ehdotti menoa läheiseen kahvilaan. Mies kyllä käyttäytyi hiukan omituisesti sitä ennen ja olin varuillani. Ennen kuin istuin autoon, huomasin siellä aseen ovitaskussa. Ehdotin miehelle, että josko käveltäisiin kahvilaan kun se on niin lähellä. Ei käynyt miehelle, kaasutti lujaa pois paikalta. Kiittelin varovaisuuttani, ettei hän tiennyt minusta mitään.

    • Roope Vuohinen

      Jätit kertomatta olennaisen jutun, nimittäin että haiseeko?

    • mar

      Mä oisin vaa heittäny tossa lisää vettä myllyyn kun tajuu ettei kaveril terävin kynä penaalis. Ois pistäny ihan överiks vielki sairaammilla vastaheitoilla. Huumoril noi pitää ottaa, jos siit ei sittenkää oo tulossa vuosisadan rakkaustarinaa.

      • Tuoksuperse

        Olisin kyllä heittäny juttua takas kun aikas sanavalmis olen. Olisin voinut vastata vaikka että juu paska haisee lähdetäänkö ruuan jälkeen kuraleikkejä leikkii...


    • zieopepepe

      Trolled!

      • sapii

        :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD


    • daft

      ROFLCOPTER!!1 xDDD

      "haiseeko sun perse paskalta?"
      - ei mikään ruudinkeksijä.

      "saanko hieroa pilluasi"
      - mutta kohtelias!

      kuulostaa oikealta herrasmieheltä!

      • 123

        tiedän kyllä mistä herrasmiehet tulevat. heillä on oma sivustonsa.


      • :------D
        123 kirjoitti:

        tiedän kyllä mistä herrasmiehet tulevat. heillä on oma sivustonsa.

        miks avaudutte sivustolla "suomi24" :-----)


      • kekekekeke
        :------D kirjoitti:

        miks avaudutte sivustolla "suomi24" :-----)

        hyvä että on ainakin muistettu intternetin säännöt yks ja kaks =)


      • rules 1 and 2
        kekekekeke kirjoitti:

        hyvä että on ainakin muistettu intternetin säännöt yks ja kaks =)

        facepalm.jpg


    • Taneli Junttila

      Uskotteko kaiken mitä tällä sivustolla sanotaan? Oletteko oikeasti noin tyhmiä? Tiedättekö mitä "röllääminen" tarkoittaa? Minulla on mikropenis ja tykkään haistella koirien peräreikiä.

    • Meitsi vaan

      siis mä oon ihan normaali nuori nainen ja meitsi ois ollu ihan messissä :D heittäny vaa läppää takas ;)
      Jotkut ihmiset on vaan tosikoita ;D

      • Jaana72ss

        Aivan hirvittävää! En pysty ymmärtämään! Uskomatonta! En pysty edes kirjoittamaan mitään


      • sanatonna
        Jaana72ss kirjoitti:

        Aivan hirvittävää! En pysty ymmärtämään! Uskomatonta! En pysty edes kirjoittamaan mitään

        En pysty vastaamaan tähän viestiin


      • joooio
        sanatonna kirjoitti:

        En pysty vastaamaan tähän viestiin

        Enkä mä pysty kommentoimaan mitään tähän viestiin.


    • UotisenJorma

      Ehkä kyseessä oli sellainen juttu, kuin leffassa "My best friend's girl"

      Vielä ilmainen neuvo: hieno nainen ei puhu muna suussa.

      • se haisu

        Olisihan se tärkeää tietysti tietää haiseeko se. Tavallaan ymmärrän, että se on tärkeä tietää ettei hienon neidin paloaukko haiskahda!


      • hirveitä sika
        se haisu kirjoitti:

        Olisihan se tärkeää tietysti tietää haiseeko se. Tavallaan ymmärrän, että se on tärkeä tietää ettei hienon neidin paloaukko haiskahda!

        Kyllä mä sanoisin et aika harvassa on tollaset siat! Rohkeesti vaan kohti uusia haisu..haasteita!


      • tiedämme
        hirveitä sika kirjoitti:

        Kyllä mä sanoisin et aika harvassa on tollaset siat! Rohkeesti vaan kohti uusia haisu..haasteita!

        ettei se hullu vaani meitä täällä sivustolla?


      • nääsnääs
        tiedämme kirjoitti:

        ettei se hullu vaani meitä täällä sivustolla?

        Ensin kysyy haiseeko paska, sitten saanko räplätä sämpylääsi, illan päätteeksi taisi kysyä vielä puhelinnumeroasi jonka sitten menit antamaan :) HYVÄHYVÄHYVÄHYVÄHYVÄHYVÄHYVÄHYVÄHYVÄHYVÄHYVÄHYVÄ!


      • 123
        se haisu kirjoitti:

        Olisihan se tärkeää tietysti tietää haiseeko se. Tavallaan ymmärrän, että se on tärkeä tietää ettei hienon neidin paloaukko haiskahda!

        Miltä naisen pimppi haisee

        t: Yksinäinen


    • Suojelijasdasd

      Voin tulla suojelemaan sinua tuolta hullulta. Vastineeksi tahdon tietää haiseeko perseesi paskalta ja rämplätä pimppiä. Ok?

      • ffffffffffffffffffffffffffff

        3/10 yritä kovempaa


      • Hulluja täällä pelkästään
        ffffffffffffffffffffffffffff kirjoitti:

        3/10 yritä kovempaa

        Ettekö tajua ettei tälläisillä asioilla sovi leikkiä!!!!?? Voiko tästä tehdä poliisijuttua? Jotain tälle on tehtävä EHDOTTOMASTI!!!


      • Mirka
        Hulluja täällä pelkästään kirjoitti:

        Ettekö tajua ettei tälläisillä asioilla sovi leikkiä!!!!?? Voiko tästä tehdä poliisijuttua? Jotain tälle on tehtävä EHDOTTOMASTI!!!

        tapuksen jälkeen seuraavana arkipäivänä. Mielestäni kyseessä ei ollut rikollinen vaan psyykkisesti sairas hlö joka tarvitsee apua. Hän on todennäköisesti avohoitopotilas. Olen käynyt taas baareissa eikä vastaavia ole nyt siellä näkynyt.


    • marja69

      Hei!

      Valaisetko meitä kanssasisaria, että minkä nimimerkin takaa kyseinen tyyppi löytyi?

    • ihme touhua

      täytyy kyseessä olla todella sairas yksilö, jos kysyy "Haiseeko sun perse paskalta?" ensimmäisenä.Toki suihkussa kannattaa käydä säännöllisesti.

    • svittidiu

      Nimittäin voisin kuvitella tilanteen niin että jätkä puhtaasti pelleili kustannuksellasi.

    • onnela

      olipa tyhmä jätkä.kannattaa aina tehdä kaverista pika analyysi ensi tapaamisesta.jos pikkuisenkin on jotakin outoa kannatta perääntyä.mä en voi sietää että seksi on aina jätkällä ensin mielessä,sellainen saa vetää omaan käteen.sanon tään vaikka olen mies.hyvää jatkoa sulle.tv risto

    • haisee
    • etTJNEY

      olla totta!

      • ijjojojijodudwud

        kivannäköinen typy sormetti ravinlapöydässä useaan otteeseen.voin tyynesti viiniä.


    • rakett

      Kaikenlaiset friikit saavat treffejä jos vain "hyvältä vaikuttaa" (tuo mies tässä siis). Näin miehenä totean, en edes vois tuollaista sanoa. Joskus vain olis nyrkillä käyttöä tollasille paskiaisille- mutta "pelannut" varmaan tosi jees siihen päivälliseen asti.....?
      Voi kyllä sanoa että onneksi Hänen pokka ei kestänyt vetää järkevää roolia tuon pitempään, ei tiedä mitä olis tehnyt!

      • agahfdag

        kyllä vitsiin. Tämä aloitus on palstalla aika-ajoin omia paska- ja pierusisältöisiä fantasiatarinoitaan kirjoittelevan tyypin fetissitarina :)


    • Kokemuksella

      Olen käynyt viime vuosina noin viidelläkymmenellä treffillä (melkein kaukki S24 kautta, muutama citydeitin) ja kyllä on ollut muutama avohoitopotilas joukossa. Ja myös lievempiä mielenterveysongelmia (kahvikuppineuroosia, masentunutta ym.). Puhumattakaan päihderiippuvaisista.

      Jutut on näillä avopotilailla olleet semmoisia, että on saanut kiittää luojaa ja itseään ettei ole erehtynyt antamaan mitään hlötietoja itsestään. Tuntuu, että erityisesti täällä nettimaailmassa nämä saalistavat uhrejaan. Koskaan ei pidä mennä tietojaan antamaan, mieluumin ei edes etunimeä ennekuin livenä näkee onko tervepäinen ihminen kyseessä vai ei.

      Kyllä näitä on. Mielenterveyspotilaat itse vähättelevät ja yrittävät väittää ettei tämmöistä voi tapahtua. Kyllä voi, sanon kokemuksesta. Eiväthän he itse tunnusta olevansa sairaita.

      • thymhmf

        No ei taatusti ole toi juttu totta, kuten eivät muutamat muutkaan ulostejutut täällä


      • dsfafasg
        thymhmf kirjoitti:

        No ei taatusti ole toi juttu totta, kuten eivät muutamat muutkaan ulostejutut täällä

        Tai sitten tuo "nainen" valkkaa vaan pissa- ja kakkafetissimiehiä treffiseurakseen jatkuvalla syötöllä, heh heh. Juu ei todellakaan ole totta tuo.


    • Mirtsu22

      Tunnustan.... olen megaperse ja haisee ihan törkeelle....

    • ...........

      Vielä pelottavampaa oli kun nettituttu tuli mun luo kylään ja alkoi kertoa mitä teen. Nyt Katri kävelee, Nyt Katri keittää kahvia, Nyt Katri tekee sitä ja tätä. Arvaa ettei pelottanut yhtään.

      Ja sitten että sä käyttäydyt kun kiimainen kolli ja jotain muuta.

      • haisevat

        miesten paikat sitt törkyilee, kysyn vaan näkemyksin


    • peksi61

      Menit vielä treffeille, vaikka tiesit ukon olevan pähkähullu???!! mitä oikein ajattelit!!??

      • huh huh hoijaa

        ihminen joka ei halua kertoa itsestään yhtään mitään ketä sellainen kiinnostaa?


    • hovimestari herra 47

      Hankkiudu äkkiä eroon siitä hullusta! Tollanen mies joka tuollaista suustaan päästää on täysin seko! Avohoitopotilas kenties. Äkkiä eroon siitä.

      • Lihava Äijä

        Mun perse haisee paskalle. TUlkaa haistelemaan!! SNIF SNIF!!


      • lihava huora
        Lihava Äijä kirjoitti:

        Mun perse haisee paskalle. TUlkaa haistelemaan!! SNIF SNIF!!

        NUUH NUUH!!! HALOOO PERSE HAISEE PAskallE!


      • kokenut deittaaja
        lihava huora kirjoitti:

        NUUH NUUH!!! HALOOO PERSE HAISEE PAskallE!

        Tourettet ja assit tunnistaa paitsi kasvojen nykimisestä niin siitä että he eivät ymmärrä treffikulttuurista yhtään mitään. Treffit ovat heille yksinpuhelu tai tiukka haastattelu, josta pitäisi seurata pikainen avioliitto mieluiten jo muutaman tapaamisen jälkeen, mutta annas olla jos et siihen suostu niin alkaa uhkailu tai stalkkaus. Oman identiteetin suojelemista he pitävät henkilökohtauksena luokkauksena, kaikki pitää saada tänne nyt ja heti, mieluiten jo ensitapaamisella. Nettitreffeille parhaat saamani neuvot ovat olleet luottaa vaistoihinsa ja säilyttää rajat.


      • woosweeit
        kokenut deittaaja kirjoitti:

        Tourettet ja assit tunnistaa paitsi kasvojen nykimisestä niin siitä että he eivät ymmärrä treffikulttuurista yhtään mitään. Treffit ovat heille yksinpuhelu tai tiukka haastattelu, josta pitäisi seurata pikainen avioliitto mieluiten jo muutaman tapaamisen jälkeen, mutta annas olla jos et siihen suostu niin alkaa uhkailu tai stalkkaus. Oman identiteetin suojelemista he pitävät henkilökohtauksena luokkauksena, kaikki pitää saada tänne nyt ja heti, mieluiten jo ensitapaamisella. Nettitreffeille parhaat saamani neuvot ovat olleet luottaa vaistoihinsa ja säilyttää rajat.

        täällä noita jamppoja on ja mirkkujakin kans http://www.punkinfinland.net/forum/


    • selväjärkinen

      Aika paha juttu minkälaisen luuserin kanssa menitkään treffeeille taitanet itsekkin olla vähän hupsu tapaus

    • ronn

      Siis MITÄ??????? Etkö huomannut miehessä aikaisemmin mitään outoa??? Ei terveet ihmiset tollasii kysele. Avohoitopotilas todennäköisesti.

    • Nakkei

      Mua on nyt jäänyt vaivaamaan se, että haiseeko sun perse paskalta?

    • yaiksssss

      Täällä jauhetaan että tyyppi on avohoitopotilas, ehkä...
      Mutta mulla tulee mieleen joku narsisti-sadisti...

      Osaa olla hurmaava ja etenkin jos on vielä ulkonäköä. Ilmeisesti aika hyvä supliikki ja vakuuttava, itsevarma. Sit se sika saa oikeasti kiksit vaan siitä että saa jonkun kiltinoloisen tytön hämilleen, kyttää...sopivaa hetkeä jolloin pudottaa pommin.
      Jos on tällänen tapaus, ei ole kovin itsevarmojen naisten perään vaan nimenomaan jahtaa ns. "kilttejä tyttöjä"
      Jos yhtään tietää rajummasta sm-seksistä, niin voi vaan kuvitella millaiset otteet on sängyssä, jos jonkun saa sinne houkuteltua.

      Hyvä että et jäänyt kuuntelemaan sitä paskaa!

      Paras neuvo täällä on mun mielestä ladata jotain samanlaista takasin.
      Sit olisin ehkä tilannut kalleinta viiniä pullon, ja kun pullo olis tuotu pöytään, olisin noussut ylös. Mun täytyy lähteä kattomaan mun mummoa sairaalaan. Heippa!

    • kumpi ja kampi

      Tälleen tää menee, naiset tuijottavat ainoastaan ulkonäköön.
      Sitten alkaa itkuraivarit kun mies ei käyttäydykkään heidän haluamallaan tavalla.
      Hankkikaa arvon kaunottaret koira, se heiluttaa häntää aina uskollisesti.
      Ehkä aloittajan tapauksessa mies teki nää törkeät lauseensa ihan syystä.
      Tiedossa ei ole mitä tapahtui ennen näitä törkeyksiä, oliko juuuu jotain ?
      Miten nainen käyttäytyi / puhui ym ym muistakaa metsä vastaa niinkuin sinne huudetaan.

      • kampi ja akseli

        :D Mikähän sellanen syy mahtais olla, että juuri tollaset lauseet päättäisi suustaan pukata?


    • Härregyydtätä

      Voi hyvänen aika...jopas on treffikumppani ollut...Minua ainakin ihan puistattaa ja tää on ihan todellista, tämmönen...Apuva. Minä olisin kyllä varmaan heti sännännyt pois, juurikin niin kuin tässä tehtiin. Karkuun vaan ja lujaa...puhelinnumeron varmaan joudut vaihtamaan, et kait osoitettasi tälle vaan kerennyt kertoa. Mieshän on oikeesti hullu...juuri näitä pitää tällaisilla palstoilla varoa, nämä kun ei viestittelyvaiheessa selviä.Joku tuolla epäili, voisiko olla Touretten oireyhtymä...mutta ei kuullosta siltä..kyllä tää on ihan rehellinen hullu ja sekopää, avohoitohemmo, joka on yhteiskunnan säästöjen takia laitoksesta pois laitettu.Pelätä näitä pitää...luulikohan mies, että olet aivan ihastuksissasi häneen...oliko mies komea ja hyvinpukeutunut?

    • Iso G

      typerä provo

      kaikkea teille voi lässyttää


      helppo kusta silmään

    • LIHAVA HUORA

      NUUH NUUH HITTO MÄ TYKKÄÄN PASKALTA HAISEVASTA PERSEESTÄ. NUSSIESSA SORMEA PEBAAN! NUUH NUUH NUUH PIERE HUORA PIERE!!

    • haudi hau äijjä

      revettiin maken kans :D

    • yuuyuyyuyuyu

      joku vieläkin uskoo, että tämä tarina oli totta.

    • rumamies

      Kyllä mä järkkäisin paremmat treffit enkä puhelisi pas.kasta. En vaan taida päästä koskaan treffeille.

    • gadne92

      gnu gadne :D:d

    • kittye4

      Hyi ihan puistatti lukee sun kokemustas ;/ Onneks eioo ite viel tollasen herran kans eksyny treffeille... Pistää kyl pahasti miettimää sitä ettei kaik oo sitä milt näyttää... Täytyis olla aina vähä varovaisempi itekki enneku tuntemattomien kyydis tyylii baareihi mee tai jätä niitä vahtimaa juomia yms.. Mut sä hoidit tilanteen hienosti ja asenne oli oikee et rauhotuit kotona enneku lähit takas ulkomaailmaa, kyl tollane kokemus vaatii kunnon lataukset koton enneku pystyy taas kävelee ihmisten ilmoil :(

    • oli

      Sekopää

    • Anja-Maija46

      Olin vuosia sitten treffeillä erikoisen miehen kanssa. Hän kertoi harrastuksiina kuuluvan vessanpönttöjen haistelun. En varhaisessa vaiheessa sitä uskonut, mutta voi kyllä kuten silloin kun hän kävi ensimmäistä kertaa luonani hän sanoi menevänsä vessaan, jotta voisi haistella vessanpönttöä. Sama toiminta jatkui kirjastossa, leffassa ja junassa. Hän oli aivan kaheli ja onneksi jätin hänet.

    • haiseeko

      Eikö tää sama ollu Ketosessa ja Myllyrinteessä?

    • järki käteen

      ei voi olla totta huah. kantsisko vähä miettii kenelle numeroa jakaa

    • roland f.

      Taidat olla tosikko toi oli läppää silt sällilt

    • huumorilla selviää

      "haiseeko sun perse paskalta?"

      Juu paska haisee ja palalaikka soi. Tuli vaan mieleen haiseeko oma reikäsi.

      "Mä tahdon vedellä tota sun pyykkilautaa kikkelillä edestakas,jotta tietäisin mitä ääntä se pitää"

      Saat kunnian olla eka ja kokeilla, viimeksi siitä lähti poliisiauton pillin ääni ja toisella kertaa paloauton ääni. Niitä ääniä aina riemastuttavaa kuulla, puhumattakaan sinun äänestäsi.

      "kyllä sä siihen totut, me nussitaan tänään, läskiperse!"

      Perse on läskiä,en tiedä totutko sä? Nussiminen on fantastista puuhaa tottakai menussitaan senkin hupsu.

      "saanko hieroa pilluasi?"

      Oi kiitän kohteaisuudestasi sinä seksikäs herrasmies, mutta vain sillä ehdolla saat, jos mä saan nuolla sun kalua samalla viisiin kuin fazerin tikkaria. Rakastan vaniljatäytettä ylikaiken! Nami nami.

      • järki käteen

        Mirkan tapaama mies oli mielenterveydeltään sairas ihminen eikä sellaset ihmiset ymmärrä huumoria. Se olis voinu varmaan tehdä mitä vaan!


      • huonoa huumoria

        Jopa on surkean ääliömäisiä comebackeja.


      • pena11

        tosi huonoa huumoria jopa puolustukseksi


    • pate76

      Etkö muka käyny suihkussa ennen treffejäs? Hyvä hygienia pitää olla luonnollinen asia. Olin joulukuussa treffeillä naisen kanssa, joka haisi järkkytävälle hielle. Toisia treffejä ei tule saman naisen kanssa.

      • thymhmf

        ootsä joku neiti vai.. mitä väliä haiseeko vai ei luonne ratkasee sitäpaitsi luulis sulla miehenä olla enemmän munaa


    • faijasoli87

      Taisit deittailla kiimasta miestä. Naiset ei ymmärrä mikä tuska se on miehelle on ellei saa.

    • ,,,

      heti ravintolaan en menisi

    • Sabine S.

      Järkyttävää käytöstä, kuulostaa ihan narkomaanilta tuo mies jota deittailit. Oliko hänellä laajentuneet pupillit? Touretten syndrooman oireisiin viitaisivat myös pakonomainen kiroilu, muuttuminen herrasmiehestä aggressiiviseksi jne.

    • huonotrolli

      höpön löpön.

    • Tommi1

      Oon vissii väsy, mut en oo vähää aikaan nauranu millekkää viestille näin hyvi, kiitos siitä. Mut tottakai, oikees tilantees toi toki järkyttäs.

    • Manne Kaulasvuori

      Aivan ihanaa voi miten kohtelias ja kiimainen mies. Grauuuuuu!!!!!!!!
      Tämä puumanainen tykkkää!!!!

    • Mieto
    • vanha erkki

      vanha Erkki olis jo lipassu, on se niin namia se itsensä

    • käry & katku

      kylläpä hemaiseva neiti sai tylyä kohtaloa, täällä kirjoittelee veljekset käry ja katku, olemme löyhkälän veljekset. viimeksi kun olimme naisen kanssa treffeillä söimme katkun kanssa sata hodaria mieheen ja joimme lavan kaljaa puokkiin voi pojat se oli sitä elämää. valitettavasti se nainen lähti pois kun kyllästy meitin sikailuun örvellykseen. olemme universumin haisevimmat veljekset Käry ja Katku. joo nähdään me mennään snägärille syömään lisää hodareit nähää moro.

    • jousimies1212

      Parhaimmat naurut sain, vitun hyvä juttu.

    • Cyösti

      Tätä juttua olen etsiny ja löysin

    • Anonyymi

      aika paha, etenkin ku pohjois-tapiolan vanhalla ostaril ei oo ees valvontakameroit. kertokaa aina kavereille ku ootte menos treffeille, nii kaveri voi tarvittaes hälyttää kytät jos tulee pahat tilanteet
      itse en mee ikin treffeil koks tiedostan siihen liittyvät vaarat ja riskit

    • Anonyymi

      Sillä kaverilla saattoi olla touretten syndrooma joka aiheuttaa tuollaista outoa käytöstä

    • Anonyymi

      Hän oli mielisairas mies. Nykyisin näitä hulluja ihmisiä on paljon onneksi sinulle ei käynyt kuinkaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      20
      1750
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1339
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1229
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      10
      1143
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1085
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1056
    8. Paske perse pillu

      Kulli seksi hiv
      Ikävä
      5
      1040
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1010
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1009
    Aihe