Meni maku koko idolsista kun Pete ei ole enää mukana mutta noista kahdesta Anna ehdottomasti voittoon!
Anna vai Koop?
14
683
Vastaukset
- Koop.
Koop
- uk-ko
mun on pakko kuitenkin kannattaa tätä Kooppia. Anna on ihan herttainen ja hyvä. Mutta mä en oikein erota kaikkia näitä nättejä blondeja toisistaan. Kooppi-poika laulaa sen sijaan mun tunteet maailmaan.
Ja on siis ihan subjektiivinen mielipide. - samina
on olla voittaja.
..molemmat on sympaattisia. Mutta toi Koopin vetämä Somebody Told Me oli aivan loistosuoritus. Oli jollain tapaa viehko ristiriita kappaleen ja esittäjän persoonan välillä, mutta sopi kaikesta huolimatta aivan törkeen hyvin. Askel sivuun siitä rauhallisesta aor-tyylistä.
- vänkyrä-nainen
kumpikin osaa laulaa eli valinta menee siksi ulkonäön ja olemuksen perusteella Koopille (sekä biisivalintojen, koska Annan biisit on olleet aika tylsiä mun makuun)
Eli toiv. Koop voittaa.
Vellu oli mun suosikki ja Annastakin pidin aluksi enemmän mutta Koop on parantunut niin paljon kisan aikana, ja nyt mennyt Annan ohi.oli paras, aivan huutava vääryys että se tippui niin aikaisessa vaiheessa. No, mitäs en äänestänyt.. x)
- uk-ko
Mun mielestä noi ei kumpikaan ole sellaista "idoli-ainesta", mitä se sitten tarkoittaakin.
Se voi tosin olla hyväkin asia. Mitäpä me varsinaisella idoli-aineksella tehtäisiinkään? - Serpico
Koopin esitykset olivat enemmän kohdallaan. Jos puhutaan ihan nuoteista, niin kundi pysyi enemmän tavoitealueella. Mut siitähän ei näissä kisoissa ole kyse. Anna on toki herttainen kuin mikä, mutta minusta Koop on miellyttävämpi esiintyjä. Tuo Sarinin biisi kyllä sopi silti paremmin Annalle.
- zisel
kuinka se VOI olla mahdollista että Pete putos?? Oliko Peten fanit sitten niin varmoja sen finaaliin pääsystä ettei äänestäny..? Tai sitten tää on joku salaliitto, grrrrhh!
Mutta toisaalta hyvä kun Pete ei voittanut: saa tehdä vapaammin varmaan musiikkia eikä saanut sitä leimaa joka on esim. Ari Koivusella. Mieluummin kyllä oisin kuunnellut Peteä ja Annaa finaalissa kuin Koopia. - no....
Musta Parkkonen oli ehdottomasti karismaattisin. Hyvin vähän olen tätä kisaa seurannut, mutta se Parkkosen "White Cadillac"- juttu jäi aikoinaan mieleen. Kivan raikas ja jotenkin aiempiin vuosiin nähden tyylivalinnoiltaan erottuva tyyppi siinä. Jotenkin vois uskoa, että se kaveri pystyis laulamaan soulia tms. ylipäätään jazzahtavaakin ja vaikka mitä, ns. NRJ-formaattipopin lisäksikin. Monia on nimittäin viime vuosina ollut sellaisiakin tossa kisassa, jotka menee paljolti samaan piparimuottiin...Tylsiä ja mieleenjäämättömiä.
Tässä Parkkosessa olis musta kaveri, jota vois varmaan markkinoidakin nimenomaan fuusio- kykyisenäkin tyyppinä. Tosin vähän liiaksi "muovikkaaseen" Idols-muottiin sekin stailattiin ja viimeisimmissä esiintymisissään oli kyllä kohtuullisen jäykkä (mitä siis nyt seurasin...); kenties ennakkosuosikin paineidenkin vuoksi.
Näistä kahdesta finalistista en tiedä, että kumpi olisi parempi. Kundi laulaa aika varmasti, mutta naisessa on paljon taiteellista jännitettä. Mulle ja mun makuuni viimeksi mainitussa ehkä vähän liiaksikin sitä: tietyt maneerit alkaa rassata, jos paljon näkee. Ihan sama, kumpi voittaa. En ole nyt tarkkaan katsonut. Kumpikin yhtä hyviä.:) Toivon, että se voittaa, joka olis varmempi esiintymään pikkukuppiloissakin (tiedä en..).- vänkyrä-nainen
on just sellanen, jonka voisi kuvitella näkevänsä vaikka laivalla pubissa kitaransa kanssa siellä laulamassa :)
- no....
vänkyrä-nainen kirjoitti:
on just sellanen, jonka voisi kuvitella näkevänsä vaikka laivalla pubissa kitaransa kanssa siellä laulamassa :)
Laivat hmh... Ms. Europa & Symphony vuonna 2010, joo.;) No ei, oikeasti: Lahjakas laulaja siinäkin (tämä Koop nimittäin).
Musta, näin henkilökohtaisena mielipiteenäni, hänessä ei vain ollut samaa intensiteettiä, kuin esim. Parkkosessa. Aika hyvin silti tulkitsee jotakin Sting-tyyppistä laulantoa, esimerkiksi. Ei huono siis hänkään.:)
enemmän. Koop ei jostain syystä sytytä, vaikka on komea ja miellyttävä ja ties mitä ja laulaakin kohdilleen. Annassa on enempi persoonallista säteilyä ja on omaehtoisempi ja sympaattisempi. Koop silti voittaa, niinkuin tuomarit ja kaikki muukin taustatiimi toivoo. Kansaan vetoavampi pakkaus. Ja ehkä hyvä niin. Annasta ei ruveta liikaa muokkaamaan jotain, mitä ei ole, jos "jää" kakkoseksi.
- Revolveri
ei tietoa mutta pärstän perusteella Anna. Ei mikään hassumman näköinen pakkaus. =)
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell3347232Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss714428- 2083185
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa243017- 741962
- 1531846
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2151784Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1661587Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1201548- 891448