Niin?
.....
Mihin aikaan te menette yleensä tutimaan
11
452
Vastaukset
- en..
mene mihinkään tiettyyn aikaan
Ennen kymmentä ja siltikään ei meinaa päästä aamulla ylös. Viikonloppuna sitten joskus pikkutunneilla. Eilenkin meni viiteen.
- uk-ko
Olen nyt kahden viikon sisällä nukahtanut 4 kertaa tähän koneelle. Yhden kerran oluen avustuksella, kolme kertaa selvin päin. Eilenkin olin kyläilemässä ja tulin yhden pintaan kotiin. Tein 4 voileipää ja tulin tsekkaamaan postini, facebookin ja palstan. Heräsin kuudelta aamulla: yksi leipä oli syömättä vieressä. Laskin, että multa meni noin 20 minuuttia koneelle istumisesta nukahtamiseen.
Edes niska ei ollut kipeä, kun aamulla silmäni avasin ja suoristin itseni puoli-istuvaan asentoon. yleensä tuossa kahdentoista ja yhden välillä, jos on ihan normi-ilta kyseessä.
- Revolveri
suurinpiirtein, aika tarkkaan yhentoista kieppeissä.
kahteentoista mennessä, mielellään 23.30 arkisin.
Viikolla 23-24 välillä, viikonloppuna 01-02.
- Anonyymi
Aikaisin aamulla
- Anonyymi
Kohta.
- Anonyymi
päiväuniaika
- Anonyymi
Viimeistään 21:30, ja nukun seuraavaan aamuun 6:30 saakka
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad971615- 541083
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4201031- 166952
- 57782
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126762- 51698
- 79680
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38655- 57651