Niin?
.....
Mihin aikaan te menette yleensä tutimaan
11
432
Vastaukset
- en..
mene mihinkään tiettyyn aikaan
Ennen kymmentä ja siltikään ei meinaa päästä aamulla ylös. Viikonloppuna sitten joskus pikkutunneilla. Eilenkin meni viiteen.
- uk-ko
Olen nyt kahden viikon sisällä nukahtanut 4 kertaa tähän koneelle. Yhden kerran oluen avustuksella, kolme kertaa selvin päin. Eilenkin olin kyläilemässä ja tulin yhden pintaan kotiin. Tein 4 voileipää ja tulin tsekkaamaan postini, facebookin ja palstan. Heräsin kuudelta aamulla: yksi leipä oli syömättä vieressä. Laskin, että multa meni noin 20 minuuttia koneelle istumisesta nukahtamiseen.
Edes niska ei ollut kipeä, kun aamulla silmäni avasin ja suoristin itseni puoli-istuvaan asentoon. yleensä tuossa kahdentoista ja yhden välillä, jos on ihan normi-ilta kyseessä.
- Revolveri
suurinpiirtein, aika tarkkaan yhentoista kieppeissä.
kahteentoista mennessä, mielellään 23.30 arkisin.
Viikolla 23-24 välillä, viikonloppuna 01-02.
- Anonyymi
Aikaisin aamulla
- Anonyymi
Kohta.
- Anonyymi
päiväuniaika
- Anonyymi
Viimeistään 21:30, ja nukun seuraavaan aamuun 6:30 saakka
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643305Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433117- 432498
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1082356- 311923
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271820- 481626
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851425- 391300
- 821159