tääkin Idols- voitto kuin aikoinaan Ilkka Jääskeläisen voitto Idolsissa.... :(
Ai kuka Jääskeläinen? Aivan, just sitä tarkotinkin.
Samaan sarjaan meni
18
556
Vastaukset
- on ihana
ja karismaattinen. Uskon, et siitä kuullaan just niin kauan kuin se itse haluaa.:)
- zisel
mitäänsanomaton tapetti musiikkimaailmassa. Millasen levyn sekin tekee että se musiikki tosiaan ON hyvää...
- Revolveri
ota liian vakavasti. ;) Turhanpäiväsiä kisoja tulee aina lisää.
Mikälie Koopille kumminkin onnea.- zisel
mitenkään vakavasti ota. Mitä nyt revin täällä verkkareitani ja pistelen neuloilla Koopin kuvia :D
- Revolveri
zisel kirjoitti:
mitenkään vakavasti ota. Mitä nyt revin täällä verkkareitani ja pistelen neuloilla Koopin kuvia :D
sitä pitää. Noin rauhallinen käytös on kunniaksi sinulle. ;D
- gek-ko
ei sillä lailla voiteta, oikein meni.
Sitä mieltä minä oon :D- zisel
nenäänsä mutta Koop tais laulaa. Anna osas improvisoida ja oli paljon lahjakkaampi kuin joku britti-Koop :'''(
- gek-ko
zisel kirjoitti:
nenäänsä mutta Koop tais laulaa. Anna osas improvisoida ja oli paljon lahjakkaampi kuin joku britti-Koop :'''(
ja sen ääni on liikaa kurkussa,
Sitä mieltä minä oon :(
Tosin enmä kauhea Koop-fani ole. Jos totta puhutaan niin emmä edes katsonu koko finaalia :D - zisel
gek-ko kirjoitti:
ja sen ääni on liikaa kurkussa,
Sitä mieltä minä oon :(
Tosin enmä kauhea Koop-fani ole. Jos totta puhutaan niin emmä edes katsonu koko finaalia :Dgek-ko kävit piruuttas kiusaamassa!
- gek-ko
zisel kirjoitti:
gek-ko kävit piruuttas kiusaamassa!
mutta ennemmin Koop kuin Anna.
- zisel
gek-ko kirjoitti:
mutta ennemmin Koop kuin Anna.
sanonut Koop niin sä sanoisit Anna!
Sun mielipidettä ei nyt rekisteröidä koska et kattonut koko ohjelmaa. Niin. - gek-ko
zisel kirjoitti:
sanonut Koop niin sä sanoisit Anna!
Sun mielipidettä ei nyt rekisteröidä koska et kattonut koko ohjelmaa. Niin.ja olen kannattanut Koopia jo ennen kuin Pete putosi.
Finaalin ajan oli muuta tekemistä. - zisel
gek-ko kirjoitti:
ja olen kannattanut Koopia jo ennen kuin Pete putosi.
Finaalin ajan oli muuta tekemistä.laulun osaajista mitään :P
- gek-ko
zisel kirjoitti:
laulun osaajista mitään :P
sanotaan etten tiedä musiikista yhtään mitään.
- Serpico
Jääskeläinen ei tullut esille missään vaiheessa, kun taas mulle, joka olen katsonut vain muutamia kertoja Idolsia, jäi Koop mieleen jo koelauluista. Mun vaatimaton mielipiteeni.
- hopi hopi
tärkeämpien asioiden pariin ja osallistumaan joulupataan palstan kurittomat pikkutytöt.
Ihan sama joku Idols. nyt sentään. Jääskeläisen kautena oli surkea taso, sen jälkeen kun se Agnes putosi, vaikka oli paras. Katri Ylander nyt oli aika heikko kuitenkin (Jääskeläisestä puhumattakaan) näihin kahteen; Koopiin ja Annaan verrattuna. Miks muuten se Anna oli stailattu Katri Ylanderiksi? Sen alkuperäinen oma tyyli oli niiin parempi:O
No, Annalle parempi näin; saa jatkaa omana itsenään.pienempää jakaumaa.
Noin 50 % ero saa aikaan kuvitelman, että jotkut on lähettänyt useamman äänen, eikä se mitenkään ole kielletty.
Olisi tietysti ollut kiva tietää kuinka moni äänesti.
Petestä todennäköisesti tulee suosituin, kuten aikanaan Antti Tuiskusta... josta muuten ei vähään aikaan ole kuultu mitään.
Sanoisin, että Koop menee likipitäen samaan tasoon mitä Meurman.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell3156817Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss693906- 2073106
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa242807- 741932
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2101682- 1461682
Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1201528Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1631521- 891408