Samaan sarjaan meni

zisel

tääkin Idols- voitto kuin aikoinaan Ilkka Jääskeläisen voitto Idolsissa.... :(

Ai kuka Jääskeläinen? Aivan, just sitä tarkotinkin.

18

574

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on ihana

      ja karismaattinen. Uskon, et siitä kuullaan just niin kauan kuin se itse haluaa.:)

      • zisel

        mitäänsanomaton tapetti musiikkimaailmassa. Millasen levyn sekin tekee että se musiikki tosiaan ON hyvää...


    • Revolveri

      ota liian vakavasti. ;) Turhanpäiväsiä kisoja tulee aina lisää.

      Mikälie Koopille kumminkin onnea.

      • zisel

        mitenkään vakavasti ota. Mitä nyt revin täällä verkkareitani ja pistelen neuloilla Koopin kuvia :D


      • Revolveri
        zisel kirjoitti:

        mitenkään vakavasti ota. Mitä nyt revin täällä verkkareitani ja pistelen neuloilla Koopin kuvia :D

        sitä pitää. Noin rauhallinen käytös on kunniaksi sinulle. ;D


    • gek-ko

      ei sillä lailla voiteta, oikein meni.

      Sitä mieltä minä oon :D

      • zisel

        nenäänsä mutta Koop tais laulaa. Anna osas improvisoida ja oli paljon lahjakkaampi kuin joku britti-Koop :'''(


      • gek-ko
        zisel kirjoitti:

        nenäänsä mutta Koop tais laulaa. Anna osas improvisoida ja oli paljon lahjakkaampi kuin joku britti-Koop :'''(

        ja sen ääni on liikaa kurkussa,

        Sitä mieltä minä oon :(

        Tosin enmä kauhea Koop-fani ole. Jos totta puhutaan niin emmä edes katsonu koko finaalia :D


      • zisel
        gek-ko kirjoitti:

        ja sen ääni on liikaa kurkussa,

        Sitä mieltä minä oon :(

        Tosin enmä kauhea Koop-fani ole. Jos totta puhutaan niin emmä edes katsonu koko finaalia :D

        gek-ko kävit piruuttas kiusaamassa!


      • gek-ko
        zisel kirjoitti:

        gek-ko kävit piruuttas kiusaamassa!

        mutta ennemmin Koop kuin Anna.


      • zisel
        gek-ko kirjoitti:

        mutta ennemmin Koop kuin Anna.

        sanonut Koop niin sä sanoisit Anna!

        Sun mielipidettä ei nyt rekisteröidä koska et kattonut koko ohjelmaa. Niin.


      • gek-ko
        zisel kirjoitti:

        sanonut Koop niin sä sanoisit Anna!

        Sun mielipidettä ei nyt rekisteröidä koska et kattonut koko ohjelmaa. Niin.

        ja olen kannattanut Koopia jo ennen kuin Pete putosi.

        Finaalin ajan oli muuta tekemistä.


      • zisel
        gek-ko kirjoitti:

        ja olen kannattanut Koopia jo ennen kuin Pete putosi.

        Finaalin ajan oli muuta tekemistä.

        laulun osaajista mitään :P


      • gek-ko
        zisel kirjoitti:

        laulun osaajista mitään :P

        sanotaan etten tiedä musiikista yhtään mitään.


    • Serpico

      Jääskeläinen ei tullut esille missään vaiheessa, kun taas mulle, joka olen katsonut vain muutamia kertoja Idolsia, jäi Koop mieleen jo koelauluista. Mun vaatimaton mielipiteeni.

    • hopi hopi

      tärkeämpien asioiden pariin ja osallistumaan joulupataan palstan kurittomat pikkutytöt.

      Ihan sama joku Idols.

    • nyt sentään. Jääskeläisen kautena oli surkea taso, sen jälkeen kun se Agnes putosi, vaikka oli paras. Katri Ylander nyt oli aika heikko kuitenkin (Jääskeläisestä puhumattakaan) näihin kahteen; Koopiin ja Annaan verrattuna. Miks muuten se Anna oli stailattu Katri Ylanderiksi? Sen alkuperäinen oma tyyli oli niiin parempi:O
      No, Annalle parempi näin; saa jatkaa omana itsenään.

    • pienempää jakaumaa.

      Noin 50 % ero saa aikaan kuvitelman, että jotkut on lähettänyt useamman äänen, eikä se mitenkään ole kielletty.

      Olisi tietysti ollut kiva tietää kuinka moni äänesti.

      Petestä todennäköisesti tulee suosituin, kuten aikanaan Antti Tuiskusta... josta muuten ei vähään aikaan ole kuultu mitään.

      Sanoisin, että Koop menee likipitäen samaan tasoon mitä Meurman.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      640
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe