Bravissimo

PöRRih

Heissan!:)

Onko kukaan tilannut alusvaatteita Bravissimon nettikaupasta www.bravissimo.com? Itse harkitsen tilaavani sieltä. Kauniita alusasuja myös rintavammille. Pelkkään kuitenkin, että miten tuotteiden vaihtaminen ja palautus sujuu käytännössä. Itsellä hieman huono tuo englanti. Haluaisin kuulla kokemuksistanne!

7

3340

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tissineiti

      Huomenia vaan! En nyt ehdi aamukiireissäni sen pidempiä tarinoita rustaamaan, mutta ajattelin vinkata, että kannattaa kokeilla tuota hakutoimintoa ja hakea näistä keskusteluista ihan tuolla sanalla Bravissimo :) Kyseisestä kaupasta on keskusteltu tällä palstalla ennenkin ja PALJON! :) Toiv. löytyy apua, jos jokin jää viel askarruttaa, laitetaan toki lisää infoa paremmalla ajalla... :)

    • 75E

      Tilattu on. Tilasin itse Fantasiet, joita minulla oli jo ennestään, joten sain oikein kokoisetkin heti ekalla kerralla. Paketti tuli viikossa, joten onnistuisi varmaan se vaihtokin aika sutjakkaasti :)

      • PöRRih

        Kiitti molemmille vastauksistanne. Lähden tutkailemaan keskustelupalstoja tarkemmin!:)


      • Patepatukka

        Mä olen ostanut bravissimosta jo monet vuodet. Tosin tutustuin siihen jo asuessani englannissa. Mä tilaan tutut liivit joista tiedän oikeat koot. Toki vaihtaminenkin onnistuu ihan ok.sti. se ei vaan ole niin helppoo aina säädellä ja löytää oikeeta kokoa jos ei ihan tiedä miten se tapahtuu. Loistavia tuotteita kun löytää oikeet mallit itselleen ja koot.


    • Niips

      Itse olen tilannut Bravissimolta kerran ja hyvin onnistui. Toimitus oli nopea ja vaihtokin onnistui ilman mitään ongelmia. Tosin postikulut täytyy maksaa itse palautettaessakin.
      Suosittelen! Itse en ole enempää tilannut, koska pidän kokotuetuista kupeista ja niitä ei bravissimolla valtavasti ole, lisäksi hinnat ovat korkeahkot. Toki laatu maksaa, mutta ehkä olisi hyvä tietää etukäteen vähän mikä merkki sopii itselle.
      Toinen hyvä ja edullinen paikka (ei postikuluja) on www.undercoverexperience.co.uk. Sieltä tilasin viimeksi Gossardin liivejä alennuksella. Tosin toiset ei olleet kovin hyvät päällä, mutta eipä ollut hintaakaan... Toiset sopi hyvin, toimitus oli myös nopea.

    • Hiuz

      Ostan nykyään Bravissimosta kaikki liivini. Osa merkeistä samoja kuin suomen erikoisliikkeissä mutta vaikka punta on arvoltaan päälle euron, silti saa halvemmalla kuin suomesta ainakin toistaiseksi. Vaihtaminen ja palautus sujuu kätevästi kun siinä tilauksen mukana tulee tosi selkeä lomake sitä varten. Sit lähettäminen ja loota postista on yhteesä vähä alle 5€. (ainakin kun 2 liivit mahtuu pienimpään lootaan) Tuotteet täytyy vaihtaa tai palauttaa 28 päivän aikana sen suomen 14 päivän sijaan.

      Itselläni on myös todella huono englanti ja kerran ne vahingossa jotain höselsi miun visa electronin numeroiden kanssa niin että jouduin soittamaan sinne. Turhaan kyllä pelkäsin. Mukava ja selkeä naisääni siellä puhui :D

      Vähän myöhässä taisin kirjustella kun kuukaus sitten jo kyselit mut voipa jollekin olla apua.

      • PöRRih

        Heissan ja kiitos vastauksesta!:D En ole vielä tilannut liivejä Bravissimosta, mutta kuvaston tuotteita olen kovasti ihaillut. Et siis ollut myöhässä:D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      147
      10762
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3053
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      207
      2871
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2147
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1888
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1719
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1666
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1607
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1553
    10. 83
      1516
    Aihe