Bravissimo

PöRRih

Heissan!:)

Onko kukaan tilannut alusvaatteita Bravissimon nettikaupasta www.bravissimo.com? Itse harkitsen tilaavani sieltä. Kauniita alusasuja myös rintavammille. Pelkkään kuitenkin, että miten tuotteiden vaihtaminen ja palautus sujuu käytännössä. Itsellä hieman huono tuo englanti. Haluaisin kuulla kokemuksistanne!

7

3755

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tissineiti

Huomenia vaan! En nyt ehdi aamukiireissäni sen pidempiä tarinoita rustaamaan, mutta ajattelin vinkata, että kannattaa kokeilla tuota hakutoimintoa ja hakea näistä keskusteluista ihan tuolla sanalla Bravissimo :) Kyseisestä kaupasta on keskusteltu tällä palstalla ennenkin ja PALJON! :) Toiv. löytyy apua, jos jokin jää viel askarruttaa, laitetaan toki lisää infoa paremmalla ajalla... :)

• 75E

Tilattu on. Tilasin itse Fantasiet, joita minulla oli jo ennestään, joten sain oikein kokoisetkin heti ekalla kerralla. Paketti tuli viikossa, joten onnistuisi varmaan se vaihtokin aika sutjakkaasti :)

• PöRRih

Kiitti molemmille vastauksistanne. Lähden tutkailemaan keskustelupalstoja tarkemmin!:)

• Patepatukka

Mä olen ostanut bravissimosta jo monet vuodet. Tosin tutustuin siihen jo asuessani englannissa. Mä tilaan tutut liivit joista tiedän oikeat koot. Toki vaihtaminenkin onnistuu ihan ok.sti. se ei vaan ole niin helppoo aina säädellä ja löytää oikeeta kokoa jos ei ihan tiedä miten se tapahtuu. Loistavia tuotteita kun löytää oikeet mallit itselleen ja koot.

• Niips

Itse olen tilannut Bravissimolta kerran ja hyvin onnistui. Toimitus oli nopea ja vaihtokin onnistui ilman mitään ongelmia. Tosin postikulut täytyy maksaa itse palautettaessakin.
      Suosittelen! Itse en ole enempää tilannut, koska pidän kokotuetuista kupeista ja niitä ei bravissimolla valtavasti ole, lisäksi hinnat ovat korkeahkot. Toki laatu maksaa, mutta ehkä olisi hyvä tietää etukäteen vähän mikä merkki sopii itselle.
      Toinen hyvä ja edullinen paikka (ei postikuluja) on www.undercoverexperience.co.uk. Sieltä tilasin viimeksi Gossardin liivejä alennuksella. Tosin toiset ei olleet kovin hyvät päällä, mutta eipä ollut hintaakaan... Toiset sopi hyvin, toimitus oli myös nopea.

• Hiuz

Ostan nykyään Bravissimosta kaikki liivini. Osa merkeistä samoja kuin suomen erikoisliikkeissä mutta vaikka punta on arvoltaan päälle euron, silti saa halvemmalla kuin suomesta ainakin toistaiseksi. Vaihtaminen ja palautus sujuu kätevästi kun siinä tilauksen mukana tulee tosi selkeä lomake sitä varten. Sit lähettäminen ja loota postista on yhteesä vähä alle 5€. (ainakin kun 2 liivit mahtuu pienimpään lootaan) Tuotteet täytyy vaihtaa tai palauttaa 28 päivän aikana sen suomen 14 päivän sijaan.

Itselläni on myös todella huono englanti ja kerran ne vahingossa jotain höselsi miun visa electronin numeroiden kanssa niin että jouduin soittamaan sinne. Turhaan kyllä pelkäsin. Mukava ja selkeä naisääni siellä puhui :D

Vähän myöhässä taisin kirjustella kun kuukaus sitten jo kyselit mut voipa jollekin olla apua.

• PöRRih

Heissan ja kiitos vastauksesta!:D En ole vielä tilannut liivejä Bravissimosta, mutta kuvaston tuotteita olen kovasti ihaillut. Et siis ollut myöhässä:D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      191
      1350
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      138
      903
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      85
      852
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      758
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      51
      750
    6. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      253
      637
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      312
      601
    8. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      589
    9. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      7
      585
    10. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      584
    Aihe