Bravissimo

PöRRih

Heissan!:)

Onko kukaan tilannut alusvaatteita Bravissimon nettikaupasta www.bravissimo.com? Itse harkitsen tilaavani sieltä. Kauniita alusasuja myös rintavammille. Pelkkään kuitenkin, että miten tuotteiden vaihtaminen ja palautus sujuu käytännössä. Itsellä hieman huono tuo englanti. Haluaisin kuulla kokemuksistanne!

7

3493

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tissineiti

Huomenia vaan! En nyt ehdi aamukiireissäni sen pidempiä tarinoita rustaamaan, mutta ajattelin vinkata, että kannattaa kokeilla tuota hakutoimintoa ja hakea näistä keskusteluista ihan tuolla sanalla Bravissimo :) Kyseisestä kaupasta on keskusteltu tällä palstalla ennenkin ja PALJON! :) Toiv. löytyy apua, jos jokin jää viel askarruttaa, laitetaan toki lisää infoa paremmalla ajalla... :)

• 75E

Tilattu on. Tilasin itse Fantasiet, joita minulla oli jo ennestään, joten sain oikein kokoisetkin heti ekalla kerralla. Paketti tuli viikossa, joten onnistuisi varmaan se vaihtokin aika sutjakkaasti :)

• PöRRih

Kiitti molemmille vastauksistanne. Lähden tutkailemaan keskustelupalstoja tarkemmin!:)

• Patepatukka

Mä olen ostanut bravissimosta jo monet vuodet. Tosin tutustuin siihen jo asuessani englannissa. Mä tilaan tutut liivit joista tiedän oikeat koot. Toki vaihtaminenkin onnistuu ihan ok.sti. se ei vaan ole niin helppoo aina säädellä ja löytää oikeeta kokoa jos ei ihan tiedä miten se tapahtuu. Loistavia tuotteita kun löytää oikeet mallit itselleen ja koot.

• Niips

Itse olen tilannut Bravissimolta kerran ja hyvin onnistui. Toimitus oli nopea ja vaihtokin onnistui ilman mitään ongelmia. Tosin postikulut täytyy maksaa itse palautettaessakin.
      Suosittelen! Itse en ole enempää tilannut, koska pidän kokotuetuista kupeista ja niitä ei bravissimolla valtavasti ole, lisäksi hinnat ovat korkeahkot. Toki laatu maksaa, mutta ehkä olisi hyvä tietää etukäteen vähän mikä merkki sopii itselle.
      Toinen hyvä ja edullinen paikka (ei postikuluja) on www.undercoverexperience.co.uk. Sieltä tilasin viimeksi Gossardin liivejä alennuksella. Tosin toiset ei olleet kovin hyvät päällä, mutta eipä ollut hintaakaan... Toiset sopi hyvin, toimitus oli myös nopea.

• Hiuz

Ostan nykyään Bravissimosta kaikki liivini. Osa merkeistä samoja kuin suomen erikoisliikkeissä mutta vaikka punta on arvoltaan päälle euron, silti saa halvemmalla kuin suomesta ainakin toistaiseksi. Vaihtaminen ja palautus sujuu kätevästi kun siinä tilauksen mukana tulee tosi selkeä lomake sitä varten. Sit lähettäminen ja loota postista on yhteesä vähä alle 5€. (ainakin kun 2 liivit mahtuu pienimpään lootaan) Tuotteet täytyy vaihtaa tai palauttaa 28 päivän aikana sen suomen 14 päivän sijaan.

Itselläni on myös todella huono englanti ja kerran ne vahingossa jotain höselsi miun visa electronin numeroiden kanssa niin että jouduin soittamaan sinne. Turhaan kyllä pelkäsin. Mukava ja selkeä naisääni siellä puhui :D

Vähän myöhässä taisin kirjustella kun kuukaus sitten jo kyselit mut voipa jollekin olla apua.

• PöRRih

Heissan ja kiitos vastauksesta!:D En ole vielä tilannut liivejä Bravissimosta, mutta kuvaston tuotteita olen kovasti ihaillut. Et siis ollut myöhässä:D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      106
      4858
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      140
      3233
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3155
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      415
      2276
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      237
      1402
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1233
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1217
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      71
      1166
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      31
      1138
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      121
      1042
    Aihe