Ihastuin Saksassa käydessäni New Yorker -vaateliikkeen vaatteisiin, tosi hyvännäköisiä ja edullisia! Kävin nettisivuilla ja huomasin, että Tukholmassa ja Tallinnassakin on kyseisen ketjun liikkeet! Nyt Tukholmaan lähdössä vuoden alussa, onko muita jotka käyneet NY:n liikkeessä siellä?
New Yorker
8
4961
Vastaukset
- Käynyt
Kävin Kööpenhaminan New Yorkerissa aikaisemminsyksyllä. Tosi kivoja vaatteita ja aika iso pino sieltä mukaan tarttui :)
- RPT
Latviassa Riikassa oli myös ko. ketjun liike ja jätti hyvän kuvan läjän vaatteita. Nyt lähdössä Tukholmaan mutta en jostain syystä löydä netistä infoa tästä liikkeestä. Olisko jollain kertoa osoitetta???
- mehhie
Tallinnassa päälee rocca al maren kauppakeskukseen ilmaisella bussilla ja sieltä löytyy :)
- Anonyymi
Ihan suomestakin löytyy liikeitä, esim.myllystä.
Kävin eilen, ostin farkut, t-paita ja kolme toppia 40€ vain maksoi, eli todella vähän! En lähtisi viroon asti, vaan menisin ihan myllyyn! Hyviä vaatteita, matsaa vähän mutta ei hirveän hyvä laatu. Suosittelen ostamaan kun liikkeitäkin löytyy!- Anonyymi
Ei kannata!!! Ite ostin ja en uudestaan osta. Halpaa kuraa ja kun miettii vaatteiden alkuperää niin ei tee mieli ostaa!! Lapsityövoimalla köyhissä olosuhteissa. Kuraa, sanon minä!!!
- Anonyymi
Mul on ainakin ollu hyvä laatu:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kannata!!! Ite ostin ja en uudestaan osta. Halpaa kuraa ja kun miettii vaatteiden alkuperää niin ei tee mieli ostaa!! Lapsityövoimalla köyhissä olosuhteissa. Kuraa, sanon minä!!!
Se riippuu siitä mitä ostat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä ostat vaattees? H&m, kuule samaa lapsityövoimaa sekin. Ehkä jonku gantin ja raplh laurenin kivat vaatteet on valmistettu amerikoissa eikä kauheesti missään intiassa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848485
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264588- 504158
- 543632
- 513156
- 502910
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382394
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292056