Elikkäs kyse olisi Avon tuotteista. Elikkäs miten noiden ostaminen edes toimii. Kotisivuilta (www.avon.fi) en saa yhtään selvää, että pitääkö tuotteet tilata sitä kautta ja miten sitten laskutus ja tuotteiden tuleminen toimii. Tuleeko kotiovelle vai täytyykö hakea jostain. Ja myös se, että onko Avon:illa mitään myymälöitä olemassa?
Kysymys
2
1419
Vastaukset
- avonfriikki
Avon tuotteita saa tilattua postimyyntituotteiden tavoin nettisivuilta kunhan vain ensin sinut on kirjattu järjestelmään tilaajaksi. Kirjautuminen edellyttää henkilötietojen antamista, mutta ei sido enempiin ostoihin kuin mitä itse hauat tehdä. Tämän jälkeen saat sähköisen laskun samaisille nettisivuille ja saat tuotteet maksettua. Tuotteet saat postista tai jopa kotiin toimitettuna. Jos teet yli 80,- oston saat 25% alennusta.
Mikäli et kuitenkaan voi kirjautua: olet alle 18-v, täytä nettisivuilla oleva yhteydenottolomake ja sinut ohjataan lähimmälle tuotteita myyvälle edustajalle, joka auttaa sinua saamaan tuotteesi.
Toki voit ottaa minuunkin yhteyttä niin autan sinua. - ilmiselvä mainos,
joka ei herätä luottamusta kyseisiä tuotteita saati niiden edustajia kohtaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 245172
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34617- 1031402
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361360Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211024viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168885En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61843- 37799