Huvittaa..

Danzigi

Oon tuossa pistäny merkille ettei täällä pahemmin asiallista keskustelua ole. Ainoastaan tyyppejä jotka haukkuvat lähes kaikkea gootteihin lukeutuvaa. Ja tähän korjatakseni, itse en koe olevani mitään näistä ns.alakultturin edustajista. En hevari, en metallisti, en punk, enkä mitään muutakaan. Oon mitä oon ja sillä selvä. Huvittaa tämä lokerointi.

Mihin on kadonnut kunnioitus toisia kohtaan? Mihin ennakkoluulottomuus?
Katsellaan vaan ulkokuorta ja vedetään siitä johtopäätös millainen ihminen on? Näitä ulkonäkörasisteja(rasisteja yleensäkkin)mä en tule koskaan ymmärtämään. Tuntuu olevan suomen maassa näitä ihan joka lävessä.

14

858

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Satanicca

      oon huomannu saman asian. Todella rasittava edes lukea täällä keskusteluja koska niissä ei ole mitään järkeä haukuntaa vaan. Muutenkin kaikkien ihmisten pitäs antaa olla semmoisia,kun ovat ei kaikkia voi miellyttää jos ei kelpaa antaa olla.

    • Niin ja useimmiten ne haukkujat eivät tiedä mitä se gootti oikeastaan tarkoittaa.

    • Dampyre

      Itsekkään en viitsi mit keskustelua aloittaa täällä ku aina tulee joku aukomaan nuppia jostain ja sit yritän korjata ja ymmärtää ja sit joku huutaa "ei gootit oo tollasii ja tälläsii ja sä et vitun ämmä tajuu mistää mitää" no sori :'D
      mut ihan oikees oot muuten :) mä jätän keskustelun muille ku itse en saa ku huonon fiiliksen vaa.

    • FrozenCorpse

      Kauheeta taistelua siitä mikä on ja mikä ei.
      Ei eroteta metallisteja ja gootteja toisistaa ja haukutaa mistää mitää tietämättä pystyyn.

      • Joopajoo..

        Ja sinä, FrozenCorpse olet paras esimerkki juuri tästä. En sano pahalla, mutta tajuat varmasti itsekkin kun hetken mietit..


      • Danzigi

        Lähinnä mua ihmetyttää tuo kaikenlainen haukkuminen ja kaikki tuo provo paska mitä jotkut viisaudessaan harrastaa. Eikä siinä mitään mut tehkää se edes tyylillä.


    • MarkiisiDeFuckingÅmÅl

      Esim minua ei paljon kukaan hyväksy... metallistit eivät hyväksy, koska kuuntelen myös rockabillyä, ja rockabilistit ei hyväksy, koska en pukeudu kuin James Dean... Minä kun tykkään MUSIIKISTA, tyylistä riippumatta... klassisesta lähtien jazzin kautta punkkiin ja rockabillyyn. Kantrikin menee.

      • Danzigi

        Joo aina on jotain vikaa :D Hyvähän se vaan on mun mielestä jos pystyy laajaskaalaisesti nauttimaan monesta erityylilajin omaavasta musiikista.


    • typerät kootit

      Sen siitä saa ku pukeutuu variksenpelättimeksi ja pakkeloi naamaa kaikilla litkuilla sekä vetää naulaimella jotain vitun lävistyksiä!

      Sitten vielä näiden rekisteröityjen koottien nimimerkit...voi vittu että ovat naurettavia...Satanica, hohhoijaaa! Ei ihme että teille nauretaan, nää "mies"-gootit ovat riisikeppejä ja ämmät läskejä joiden läskit pursuavat verkkosukista niinkuin jauhelihaa tekis...suurin osa näistä kooteista on "taiteilijoita" eli sossupummeja/työttömiä idiootteja.

      Tässäpä oli lyhyesti tosifaktaa gooteista!

      • Danzigi

        Henkilökohtaisesti en tunne yhtäkään työtöntä gootahtavaa ihmistä. Enkä myöskään lihavia tahi riisitikkuja. Samaan syssyyn voisin myös sanoa etteikö näitä, lihavia, riisitikkuja, työttömiä, pummeja yms. oo ihan kaikkialla?

        Tosin täytyy kyllä myöntää et joskus näkee ylilyöntejä. Näillä tarkoitan esim. festareilla näkyviä tukevia nais ihmisiä jotka on juurikin tunkeneet päällensä ne liian pienet hameensa, sukkiksena, korsettinsa yms.. Ei todellakaan näytä hyvältä.
        Jotenka kyllä oon siinä samaa mieltä et pitäis olla jokin tyylitaju sentään ettei ihan mitä tahansa pistäis päällensä.

        Tässäpä lyhyesti oma näkemykseni asian tiimoilta.

        Ja kyllä. Tiedän että tämäkin on taas provoa. Ei vaan voi olla sanomatta sanaakaan.


      • goottiuuno
        Danzigi kirjoitti:

        Henkilökohtaisesti en tunne yhtäkään työtöntä gootahtavaa ihmistä. Enkä myöskään lihavia tahi riisitikkuja. Samaan syssyyn voisin myös sanoa etteikö näitä, lihavia, riisitikkuja, työttömiä, pummeja yms. oo ihan kaikkialla?

        Tosin täytyy kyllä myöntää et joskus näkee ylilyöntejä. Näillä tarkoitan esim. festareilla näkyviä tukevia nais ihmisiä jotka on juurikin tunkeneet päällensä ne liian pienet hameensa, sukkiksena, korsettinsa yms.. Ei todellakaan näytä hyvältä.
        Jotenka kyllä oon siinä samaa mieltä et pitäis olla jokin tyylitaju sentään ettei ihan mitä tahansa pistäis päällensä.

        Tässäpä lyhyesti oma näkemykseni asian tiimoilta.

        Ja kyllä. Tiedän että tämäkin on taas provoa. Ei vaan voi olla sanomatta sanaakaan.

        tyylitaju on kova sana. Tyylitajuiset ihmiset on kauniita. Oli sitten gootteja, punkeja, hippejä, billyjä, hevareita, naisia, miehiä, homoja, heteroita, lesboja, ...

        Paitsi natsit ja skinit on rumia. Ne on jo sisäisesti niin tyhmiä ja rumia, että ne ei voi olla tyylitajuisia.

        Jotkut juntit on kans aika hm. mauttomia. Mutta se on heidän valintansa.


    • QueenChaos

      ...ei yllä hieman erottuvammin pukeutuviin ja käyttäytyviin ihmisiin. Vaan auta armias jos erehtyy aiheesta kritisoimaan vaikkapa maahanmuuttajia...

      • mammu

        haukutko turkkilaisia??? haluatko saada kebapvartaasta päähäs häh??


    • punkroy was here

      Kirjoititpa asian ytimeen. Olen täysin samaa mieltä kanssasi. Mitä se muille kuuluu miten pukeudun. Eikä se tee minusta goottia vaikka ostaisin viimesimmän päälle muodikkaat goottihepenet. Eikä se tee minusta vähemmän goottia vaikka kulkisin alasti.
      Muistakaa nyt ihmiset, että ei elämä ole niin vakava asia että koko ajan pitäis murjottaa tai näyttää hapanta naamaa. Hauskuus kuuluu elämään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe