Kertokaapa minulle kaikki tietämänne reqqae bändit,että voin sitten imuttaa niitä ja kuunnella ja tanssia,ottaa rennosti...KIITOS!!!
Bob Marley ja Paul Sean on jo tutuksi tulleet.
Bändejä
5
526
Vastaukset
- GDP
Sen mitä oon kuullu The Gladiatorsin musaa, niin se on mun mielestä parempaa ku Bob Marley. Marleyllä on ehkä vähän enemmän asennetta tai jotain, mutt kyll The Gladiators on aivan mahtava! No sitt tietysti Burning Spear ja Black Uhuru jotka on klassikoita. Kokeile myös Peter Toshin ja Bunny Wailerin soolojuttuja. Barrington Levy on kans melko mahtava!
Mutta mitäpä jos myös ostaisit jonkun levyn? Vai onko sinusta niin, että ei ole mitään järkeä ostaa ruokaa kun sitä voi varastaakin? Kannattaa tukea niitä artisteja, jotka sen ansaitsee! Mene divaariin ni saat levyjä suhteellisen halvalla. En mäkään osta levyjä uutena kuin todella harvoin, ei niihin riitä raha!- kiitoksia
Kyllähän minä tukisin ja ostaisin,mutta minulla ei ole varaa ostaa edes divarista ikäväkyllä... tuen kuitenkin siinä määrin,että pidän lähipiirini tietoisena mitä hienoimmasta musiikista. En varasta kaupasta=)
Kiitos kuitenkin kun vastasit,vaikka taisi olla hiukan vastaan periaatteitasi...KIITOS!!! - Bwana
kiitoksia kirjoitti:
Kyllähän minä tukisin ja ostaisin,mutta minulla ei ole varaa ostaa edes divarista ikäväkyllä... tuen kuitenkin siinä määrin,että pidän lähipiirini tietoisena mitä hienoimmasta musiikista. En varasta kaupasta=)
Kiitos kuitenkin kun vastasit,vaikka taisi olla hiukan vastaan periaatteitasi...KIITOS!!!Toustaajista U-Roy, Tappa(Tapper)Zukie, ja ehkä kaikkein paras reggae artisti ever, edesmennyt PRINCE FAR-I.
Yks legenda Augustus Pablo kantsii tsekata, instrumentaali reggaeta, melodican mestari ja tuottanut kans paljon.
Laulajista ainakin Prince Allah
Aplha Blondy, Ethiopians, Abyssinians, Tetrack, Ras Michael, Dillinger, Rico, Earl Sixteen, Ijahman, Big Youth, Lee 'Scratch' Perry, GREGORY ISAACS (tosi hyvää Lovers-kamaa).
Hae Adrian Sherwoodia Googlella tai jollain, englantilainen tuottaja(white), sen saitilta saa downloudata uudempaa ja industrial-tyylistä kamaa.
Myös Yabby-U, Michale Prophet kantsii tsekata.
Ehdottomasti myös brittireggaen legenda Linton Kwesi Johnson tulee tietää. Tosi tukevaa riimiä.
Twinkle Brothers on myös heittänyt jotain genern klassikkoja.
Nää kaikki on vähän vanhempaa stuffii, 7-8kyt luvun kulta-ajan juttuja, jos haluat laajentaa näkemystä Shaggyn ja Sean Paulin ulkopuolelle. - Bwana Dik
Bwana kirjoitti:
Toustaajista U-Roy, Tappa(Tapper)Zukie, ja ehkä kaikkein paras reggae artisti ever, edesmennyt PRINCE FAR-I.
Yks legenda Augustus Pablo kantsii tsekata, instrumentaali reggaeta, melodican mestari ja tuottanut kans paljon.
Laulajista ainakin Prince Allah
Aplha Blondy, Ethiopians, Abyssinians, Tetrack, Ras Michael, Dillinger, Rico, Earl Sixteen, Ijahman, Big Youth, Lee 'Scratch' Perry, GREGORY ISAACS (tosi hyvää Lovers-kamaa).
Hae Adrian Sherwoodia Googlella tai jollain, englantilainen tuottaja(white), sen saitilta saa downloudata uudempaa ja industrial-tyylistä kamaa.
Myös Yabby-U, Michale Prophet kantsii tsekata.
Ehdottomasti myös brittireggaen legenda Linton Kwesi Johnson tulee tietää. Tosi tukevaa riimiä.
Twinkle Brothers on myös heittänyt jotain genern klassikkoja.
Nää kaikki on vähän vanhempaa stuffii, 7-8kyt luvun kulta-ajan juttuja, jos haluat laajentaa näkemystä Shaggyn ja Sean Paulin ulkopuolelle.Hnohtui yks hyvä DJ/toustaaja Prince Jazzbo, rankkaa kulta-ajan rydimiä. Myös yksi tosi hyvä on Misty-In-Rootsin "Live at Counter Eurovision '79"-levy, se herättää kuolleista.
I petty the fools, who haven't heard Prince Far I. - King Tubby.
Bwana Dik kirjoitti:
Hnohtui yks hyvä DJ/toustaaja Prince Jazzbo, rankkaa kulta-ajan rydimiä. Myös yksi tosi hyvä on Misty-In-Rootsin "Live at Counter Eurovision '79"-levy, se herättää kuolleista.
I petty the fools, who haven't heard Prince Far I.King Tubby on ehkä dubbi puolelle menevää jumitusta mut KANTSII TSEKATATATA! Ja kaikki sen ihme sekoilu projektit esim Augustus pablon ja scientistin kanssa...Long beach dub all stars
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3177424Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662146- 1751827
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161362- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91231Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691210RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541146Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019