Äkkiä pois täältä

ikiuneen

Ymmärsin viimein, ettei tunne ole lainkaan molemminpuolinen, vaan ilmeisesti jopa välttelet minua. Eräässä tilanteessa minulle heräsi myös epäilys, että harmittelit minun läsnäoloani tutullesi, sillä eräs toinen henkilö katsoi minuun todella pitkään yllättynyt katse silmissään. Luulin, ettet tiennyt sitä, että olen ihastunut sinuun, sillä olen tehnyt parhaani peittääkseni tunteeni sinua kohtaan. Se tilanne vain tuntui niin pahalta ja tunsin itseni nöyryytetyksi. Olet niin komea ja ihana ja suorastaan täydellinen, kun taas itse olen hyvinkin vajavainen. Olet minua vanhempi ja uneksin aina siitä, että saisin olla vain sinun sylissäsi kuin lapsi - olet niin vahva ja miehekäs ja lähelläsi olisi niin hyvä ja turvallinen olo. Sinulle olen vain mitätön ja epämiellyttävä naisriepu, joka olisi parasta siivota pois maailmasta.

Ajatukset ja unelmat sinusta olivat todella tärkeitä minulle - ne olivat kuin se toivonkipinä, joka on pitänyt minua hengissä ja antanut iloa ja turvaa. Nyt se toivo on mennyttä - on vain tyhjyys. Noin varttitunti sitten olin metrin päässä kuolemasta, mutta en valinnut sitä tietä vielä. Elämä tuntuu nyt kuitenkin niin toivottomalta, että se askel houkuttaa todella suuresti...ehkä toteutan sen pian. Pilkkaamisellasi et varmaan edes ymmärrä, mikä merkitys sillä voi olla toiselle osapuolelle. Onko sinulla niin paljon ihailijoita, että suhtaudut sen vuoksi niin negatiivisesti? Enhän ole edes katsellut sinua juurikaan, käännän yleensä katseeni pois, jos vahingossa olet katsonut sinuun päin. En ole ikinä lähettänyt sinulle mitään viestejä emmekä ole jutelleet. Miksi rakkauteni silti häiritsi sinua? :´(

8

1128

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joku sivullinen

Älä nyt vain tee mitään peruuttamatonta,
      Voihan siis olla,että olet ensiksikin ymmärtänyt väärin tilanteen ja jos et niin tosiaankaan ei kannata elämäänsä jättää jonkin ilkiön takia!!

Usko pois,että vaikka tulisi vaikea aika,niin sitä seuraa parempi.

Nuku vaikka,syö,juo,puuhaa hassuja,ole sairaslomalla,mutta usko että parempi aika tulee
      jos on itkettävä,itke
      aina usko huomiseen,jos ei ihan huomiseen,ainakin ylihuomiseen.
      Kyllä sinä selviät!

• Kyllä sinä vielä löydät sen elämäsi suuren rakkauden vaikka kirjoituksesta päätellen karahti nyt kiville.Minulle tuli surullinen olo kun luin tuon kirjoituksen, miten paljon hukkaan heitettyjä tunteita ja jos toinen oikeasti pilkkaa sitä, että olet ihastunut juuri häneen.Jos minusta tuo ei tuntunut hyvältä niin voin vain kuvitella mitä sinun sisälläsi myllertää tällä hetkellä ja pistä sivuun ne kuolemisen ajatukset, olet arvokkaampi elävänä!

• Nyt...

Aivan varma, ettet ole käsittänyt jotain väärin?? Kuka pilkkaa ja miten??

• se on mahdollista

...mutta kaikki merkit kyllä tukevat hypoteesiani vahvasti. :( Itselleni tuli erittäin vahvasti sellainen vaikutelma, että hän oli huomannut sen tilanteen ja pahoitteli sitä ääneen jollekin toiselle (en kuullut itse, mitä puhuivat), jolloin eräs kolmas henkilö kuuli sen ja katsoi hieman epäuskoisesti minua hyvin pitkään epäuskoinen ilme kasvoillaan. Silloin huomasin kauhukseni, että salaisuuteni oli huomattu ja ettei ihastukseni lainkaan tykännyt tilanteesta. Harmittaa vain se, kun olen tarkoituksella yrittänyt välttää kaikkea, jonka hän voisi kokea kiusalliseksi, mutta silti käy näin. :´( En halunnut hänelle mitään pahaa tms. ja yritin parhaani mukaan peittää tunteeni. Voihan olla niinkin, että hän komeana naisten suosikkina on tottunut hätistelemään niitä rumimpia ympäriltään, joten kaltaiseeni herkempään yksilöön se sattuukin sitten kipeämmin.

• aivan varma?
        se on mahdollista kirjoitti:

...mutta kaikki merkit kyllä tukevat hypoteesiani vahvasti. :( Itselleni tuli erittäin vahvasti sellainen vaikutelma, että hän oli huomannut sen tilanteen ja pahoitteli sitä ääneen jollekin toiselle (en kuullut itse, mitä puhuivat), jolloin eräs kolmas henkilö kuuli sen ja katsoi hieman epäuskoisesti minua hyvin pitkään epäuskoinen ilme kasvoillaan. Silloin huomasin kauhukseni, että salaisuuteni oli huomattu ja ettei ihastukseni lainkaan tykännyt tilanteesta. Harmittaa vain se, kun olen tarkoituksella yrittänyt välttää kaikkea, jonka hän voisi kokea kiusalliseksi, mutta silti käy näin. :´( En halunnut hänelle mitään pahaa tms. ja yritin parhaani mukaan peittää tunteeni. Voihan olla niinkin, että hän komeana naisten suosikkina on tottunut hätistelemään niitä rumimpia ympäriltään, joten kaltaiseeni herkempään yksilöön se sattuukin sitten kipeämmin.

Ettet kuvittele?

Jos ihminen on fiksu ja kypsä hän ei naura toisten ihastumisille tai "juorua" niistä. Jos ite olet kovasti tunteet pinnassa saatat lukea näitä tilanteita väärin tms. Jos ne vaikka puhuivat päivän säästä tai kuinka paljon naapurin jaska laittoi rahaa muksujen joululahjoihin ja siksi epäuskoisia ilmeitä joiden kohteeksi nyt vain sinä satuit.

• että...
        aivan varma? kirjoitti:

Ettet kuvittele?

Jos ihminen on fiksu ja kypsä hän ei naura toisten ihastumisille tai "juorua" niistä. Jos ite olet kovasti tunteet pinnassa saatat lukea näitä tilanteita väärin tms. Jos ne vaikka puhuivat päivän säästä tai kuinka paljon naapurin jaska laittoi rahaa muksujen joululahjoihin ja siksi epäuskoisia ilmeitä joiden kohteeksi nyt vain sinä satuit.

Olen saanut sellaisen vaikutelman, että komeat miehet (samoin kuin kauniit naisetkin) ovat niin tottuneita ja jopa paatuneita ihailuun, että saattavat olla melko ilkeitä ihailijoilleen siitäkin huolimatta, että ikää mittarissa olisi jo enemmän (jolloin voisi ajatella olevan myös enemmän elämänkokemustakin ja -viisautta). Voin ehkä olla väärässäkin, mutta tässä tapauksessa on kyseessä sosiaalinen, suosittu ja komea itseäni arviolta noin kymmenen-viisitoista vuotta vanhempi mies. Itse olen ujo ja hieman yksinäinen ulkonäöllisesti keskiverto nuorehko nainen.

Olen kyllä alkanut onneksi ajatella siten, että ehkä tätä kyseistä kaikin puolin ylivertaista miestä ei vain ole tarkoitettu huomattavasti alempitasoiselle naiselle, joten tunteeni ovat vain tehneet tepposet ihastuttuani häneen. :(

• kaikki kotona ole

jos itsaria ajatteletkaan saatika toteutat ihmisen takia, jota et edes tunne, HALOO !!!

• selvänäkijä turusta

Et sinä kuolemalla ongelmia ratko, sitten ne ongelmasi vasta alkavatkin ja ne ovat paljon suuremmat kuin ne ongelmat mitä sinulla on maan päällä!

Elä, nosta pää pystyyn ja ymmärrä, et oikeasti rakasta häntä, jos et ole valmis antamaan hänelle onnea. Jos hän ei ole onnellinen sinun kanssasi, pitää sinun suoda hänelle onni jonkun muun kanssa. Sanot että hän on komea? Ethän voi ajatella noin pinnallisesti, mitä sitten kun hän ei enää ole komea? Heittäisitkö hänet pihalle ja vaihtaisit uuteen?

Sinun pitää vielä kasvaa ihmisenä - anteeksi arvosteluni, niin meidän monen pitäisi, minunkin, mutta yhden asian olen todella ymmärtänyt. Jos jotakuta oikeasti todella rakastaa, suo hänelle onnen vaikka jonkun toisen kanssa. Toivoo hänen parastaan eikä surkuttele sitä ettei hän tahdo olla juuri sinun kanssasi.

Ehkä hän välittääkin sinusta, ehkä hän juuri siksi vältteleekin, ehkä hän on jo varattu? Suurimmalla osasta varattuja miehiä ei käytä sormusta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      139
      7820
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      41
      2009
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1940
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1653
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1585
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1040
    7. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      989
    8. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      50
      945
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      830
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      34
      822
    Aihe