Olisiko jollain tietoa mistä saisin vanhojentanssipuvun (Helsingistä) "melko" halvalla eli olisiko jossain liikkeessä esim. juuri nyt ale tms.
Kiitokset etukäteen!
Vanhojentanssipuku
3
1586
Vastaukset
- ?D?D?D
Mulla ois nimittäin nätti teetetty puku myytävänä/vuokrattavana. Kokoni xs-s ja olen 162cm pitkä. Jos on kiinnostusta enemmän niin kerro
- vaan
Sori mutta toi on liian pieni, mutta ajattelin omaksi kyllä tai jos saisi "huokealla" hinnalla niin kelpaisi kyllä vuokrakin.
- Pukuja
vaan kirjoitti:
Sori mutta toi on liian pieni, mutta ajattelin omaksi kyllä tai jos saisi "huokealla" hinnalla niin kelpaisi kyllä vuokrakin.
Hei,
Minulla olisi pukuja 2 kpl koossa 36 ja 38. Sininen ja lohenpunainen. Voin lähettää kuvat sähköpostilla ja tarkemmat mitat. Sininen maksaa 95 euroa vanvealushameen kanssa. Puvut ovat Espoossa. Sähköpostiosoitteni on [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad731279- 42911
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että360748- 118696
- 53683
- 51648
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38615- 76602
- 56584