Olen avoliitossa elävä nuori nainen ja baarissa ollessani kerron olevani varattu kun mies tulee pokaamaan. Koskaan tähän mennessä mies ei ole suosiolla luovuttanut vaan jatkaa sinnikkäästi joko asenteella "niin minäkin olen, jutellaan vaan" ja silti yrittää saada minua yöksi. Tai sitten sanoo "ei se haittaa" ja jatkaa yrittämistä mm.imartelemalla/kehumalla jne.
On mukava tutustua uusiin ihmisiin ja keskustelussa ei ole mitään vikaa mutta muistan huomauttaa miehelle moneen kertaan etten ole lähdössä jatkoille, että kannattaisi siirtyä sinkkunaisiin jos sitä etsii. En haluaisi olla tyly mutta jossain vaiheessa on pakko sanoa jo vihaiseen sävyyn.
Nyt kiinnostaakin tietää miehet: lähteekö varatut naiset useinkin mukaanne jatkoille ja lisääkö se vain saalistusviettiänne vai miksi jatkatte varatun naisen pokaamista?
Nämä miehet eivät ole mitään "epätoivoisen näköisiä" vaan enemmänkin pelureita.
Miksi varattu nainen houkuttelee?
22
6378
Vastaukset
- oikeasti-
Miksi ihmeessä varattu nainen käy baareissa? Eikö kavereitaan voisi tavata ns. fiksummissakin paikoissa? Lisäksi voit aiheuttaa turhia toiveita sinkkumiehille ja viedä mahiksia miestä etsiviltä sinkkunaisilta. Jos itselläni olisi oma mies, olisin kotona ja kokkaisin ja lepertelisin hänelle kaikki illat.
- n_!
Et voi olla tosissasi??? Olen seurustellut 4 vuotta ja minun pitäisi nuorena avovaimona istua ainoastaan miehen kanssa kotona? Kaikki synttärit/kavereiden juhlat/ vaput?!! Kyllä sitä alkuhuuman jälkeen tekee mieli jo ihmistenilmoille sieltä miehen kainalosta. Kyllä mä varattunakin osaan pitää hauskaa ystävieni kanssa baarissa pari kertaa kuussa, loput ajat kerkeää möllöttää miehen kanssa.
Vastaus kysymykseesi: pidän varattuna naisen ahauskaa baareissa ystävieni kanssa: tanssin, kuuntelen hyvää musaa, maistelen alkoholia, katselen ihmisiä ja baariin on kiva vähän laittautuakkin. Eikai kaikki ole baareissa vaan pokaamassa yöseuraa, ei todellakaan. - tosissasi???
Et ilmeisesti ikinä ole seurustellut? Ainakaan kovin vakavasti.
Kyllähän sitä alkuhuumassa haluaa olla sen oman rakkaan kanssa 24/7, mutta kyllä sitä sitten kun asuu yhdessä, haluaa sitä omaakin aikaa välillä. Ja nauttiihan siitä toisen seurasta aivan erilailla, jos ei vuorokauden jokaista tuntia ole liimattuna toiseen kiinni. Toki sitä omaa aikaa saa muullakin tavalla, baarissa käyminen on vain yksi tapa niistä.
Ja miksi käydä baarissa? No, eikös sinne yleensä mennä tuulettumaan, juomaan alkoholia ja pitämään hauskaa. Minkä ihmeen takia varatulla naisella ei oikeus ole tähän huvitukseen?
Minä olen 23 ja elän avoliitossa ja käyn yksin baarissa, samaten ukko käy joskus. Ja muina kertoina sitten käydään yhdessä.
Vai oletko tosiaan sitä mieltä, että seurustelevan pitäisi vain istua kotona? Joo, ei kiitos. Ei minulle baarit nyt mikään elämän tarkoitus ole, mutta kyllä, toisinaan sielläkin on mukava piipahtaa, mennä vähän ihmisten ilmoille pitämään hauskaa yöelämään.
Ja mitä vitun turhia toiveita? Jos heti kättelyssä ilmoittaa olevansa varattu, jos toinen on selvästi iskupuuhissa, niin kyllä se sen miehen vika on, jos edelleen jää pokaamaan.
Mutta ehkä se oman ajan tärkeys sinullekin valkenee sitten jos joskus löydät itsellesi kumppanin. - myös..
ettet ole seurustellut, tai ainakaan asunut yhdessä, saati naimisissa ollut. Mä olen asunut mieheni kanssa 8 vuotta, ja kyllä siinä ajassa jo välillä haluaa itsekseen liikkua. (Olisihan se tietty ihanteellista jos pari olisi läpi elämän niin rakastunut, että haluaisi aina vain olla keskenänsä. Ehkä tuo on joillakin mahdollista, en tiedä??)
Mutta siis, ihan onnellinen mä olen mieheni kanssa. Ja tässä syitä miksi käyn myös baareissa naiskavereiden kanssa: mulla on melko yksinäinen työ, jossa en tapaa juurikaan ihmisiä. Lisäksi olen sellainen "yöeläjä", iltaihminen, eli uni eil tule ennen puolta yötä vaikka kotona olisin.
Kavereilla on myös aikaa tavata yleensä vain viikonloppuiltaisin, ja baari on silloin luonteva paikka minne mennä. - hgjgkjgukgj
ihan tajuttomia heittelet sieltä!!!!
- KSAA
Mä olen kanssa samaa miettinyt ja tullut siihen tulokseen, että varattu nainen on suuremmalla todennäköisyydellä puhdas! Eli tänä "tautien aikana" varatun naisen kanssa peuhastelu on turvallisempaa.
- Baareissa kulkija (m)
Eli se vastaus: Varatut naiset eivät jää roikkumaan, eivätkä taatusti huutele kadulla vastaan tullessa perään. Sinkkunaiset voivat aiheuttaa hankalia tilanteita kun on vaimon kanssa liikkeellä. En ole koskaan pitänyt tilastoa, mutta sanoisin n. 80 prosentilla yhdenyön hoidoistani olleen sormuksen. Sanoisin, että paskapuhetta tuo "tuulettumaan pitää päästä". Miksei sitä tuuletuta yhdessä sen ihanan miehen kanssa :D
- n_!
Eli usein varattu nainen sitten lähtee mukaan jos kerran kannattaa yrittää koko ilta?
Itse en ole koskaan lähtenyt enkä lähde ja silti jaksavat yrittää.
Täytyy sitä välillä päästä tuulettumaan ilman miestäkin ;)
- jää roikkumaan
siksi he ovat pelimiehelle siistejä pokia. Lisäksi yllättävän moni varattu nainen elää puutteessa (seksin, hellyyden, korvan...). Tämän puutteen pelimies selvittää hetkessä ja huomaatta ja sovittaa juttunsa sen mukaan hauskasti, fiksusti ja empaattisesti. Joka toinen varattu lähtee näillä eväillä mukaan :)
- havaintomies
Koska varatut naiset ovat paremman näköisiä. Siksi ovat varattuja ja siksi miehet ovat kiinnostuneet näistä.
- ilmeisesti on
pohdittu tätä kysymystä ankarasti.
Kun minusta ne varatut naiset on kuluneen näköisiä. Varatut miehet ei niinkään. - n_!
ilmeisesti on kirjoitti:
pohdittu tätä kysymystä ankarasti.
Kun minusta ne varatut naiset on kuluneen näköisiä. Varatut miehet ei niinkään.Kuluneen näköisiä?!! :D voisitko hieman tarkentaa kantaasi? Kyllä on melkoista yleistämistä.
- kyllä sitä,
miten niin varatut naiset ovat muka kuluneemman näköisiä? Ei sinkkunaiset.
- siinä..
mielenkiintoinen teoria.. huh huh.
- Buhahahah
niiin vi-vi-vitun-tun-tun-tun happa-pa-pa-mia noi pi-pi-pi-pi-pihlajanma-ma-ma-ma-marjat.
- m_!
Tätä asiaa olen itsekin miettinyt paljon ja vastauksia on myös löytynyt. Ottaisitko alkuperäinen kirjoittaja minuun yhteyttä ([email protected]), jos haluat kirjoitella, en viitsi täällä toisten henkilökohtaisuuksia julkisesti kertoilla..
- n_!
lähti...
- parhaita
Varatut on parhaita jos haluat vain seksiä.
Eivät jää roikkumaan ja niiden kanssa voi päästä puhtaaseen panosuhteeseen ilman että toinen kuvittelisi jotain muuta - j
Elän juuri avioliitossani kriisiä ja mietin tätä ilmiötä senkin takia. Hieman toisesta näkökulmasta tosin.
Vaimoni tunteet minuun ovat hiipuneet, olemme asiasta raa'an avoimesti puhuneet, mutta lohduttomalta näyttää. Kaikki mitä vaimoni on sanonut puoltaa sitä, ettei hän halua minun kanssa enää olla, eikä todennäköisesti jatkossakaan. Mutta ei siltä halua vielä erota. Osin käytännön syistä, pieni lapsi, kämppä ja yhteinen arki jne. Ei siis vielä uskalla erota.
Vaimoni on nyt syksyn aikana käynyt ystäviensä kanssa baarissa, normaaliin tapaan kuten koko parisuhteen ajan. Välillä oltu yhdessä, välillä erikseen. Nyt enemmän erikseen, lapsen hoidon takia. Vaimo on myöntänyt, että nauttiin miesten huomiosta. Hänellä on kai hieman huono itsetunto ehkä vartalonsa takia, ja siksi ottaa kyllä kaiken huomion mielellään vastaan. Otollista maaperää siis pelimiesten kohteeksi. Useasti vaimoni ystävät illan aikana lähtevät kotiin, osa vaihtaa baaria jne, ja vaimoni saattaa jäädä yksin baariin. Tai siis ei tietenkään yksin, vaan juttelemaan ihmisten kanssa. Siis miesten, ei ole koskaan tuntemattomien naisten kanssa varmaan paljon jutellut. Aina, siis lähes poikkeuksetta menee tappiin asti, joskus tuli puoli 7 aikaan aamulla kotiin. Ja aina tukevasti humalassa. En usko, että on minua pettänyt, koska omaa jonkinlaista moraalisti selkärankaa ja periaatetta. Mutta.....
Olenko nyt vainoharhainen, epäreilu kusipää, jos aamulla kyselen onko mitään tapahtunut, ja mitä vaimoni teki yöllä? Ja jos kerron hänelle, että minuun sattuu, kun tiedän millainen hän on kännissä ja kuinka nauttii miesten huomiosta jne. Kuvittelenko liikoja jos oletan sen häneen vaikutttavan ja sen myötä muuttavan käyttäytymistään?
Hän on luvannut olla tekemättä mitään niin kauan kun asutaan saman katon alla. Kertokaa minulle, olenko suvaitsematon kusipää, jos suutun hänelle siitä, että ei ole lähtenyt kotiin ajoissa vaan jäänyt haahuilemaan yksin baariin? Vaadinko liikaa, jos pyydän häntä ottamaan minun tunteet huomioon, ja pidätellä käyttäytymistään baarissa. Ja olemaan juomatta niin paljon. En vaadi mitään ihmeitä, en oleta että vaimoni lopettaa baarissa käymisin tai ei saisi jutella miehille, en tietenkään vaadi sellaista. Mutta onko liioiteltua pyytää häntä tulemaan kotiin ajoissa ja edes vähän vähemmän kännissä? Luotan häneen kun hän on selvinpäin, mutta en tiedä voinko luottaa häneen kun hän on kännissä.
Tietysti reaktioni tilanteeseen johtuu huonosta itsetunnosta, joten siihen liittyvät kommentit voi jättää väliin. Tai kommentit tyyliin, mitä siinä iniset, lähde baariin ja anna samalla mitalla. No kun en halua, ei satu kiinnostamaan irtokarkit. Ekan kerran elämässä ei kiinnosta. Enkä aio hänestä erota, olen hänelle sanonut, että hänellä itsellään pitää olla pokkaa erota minusta, eikä odottaa että minä teen sen aloitteen.- miehenä
sanoisin että onpas niin tutunkuuloista naisen käytöstä.Ja sanoisinko että jos ei jo ole mennyt rajojen yli,niin vain ajankysymys milloin menee.Ja katso vain niin saat paskaa niskaan..Jos sanot jotain niin olet kusipää ja jos et sano olet munaton nössö.Et välitä yms,,paskaa.Ja jos tekee itse samoin kuin hän..
Välimaasto aivan mahdoton saavuttaa.
Kyllä se vaan on oikeasti niin ettei hänen korvienvälissä olevat vikasi ole sinun puutteitasi!
Vähemmällä pääsisit kun laitat oveen uudet lukot baarireissun aikana.vaikkei se nyt mikään huippuratkaisu,mutta milloinpa näistä jutuista mitään hyvää seuraa. - mies olen
Mitkään vaatimukset eivät ole liikaa. Voit aivan omien tunteidesi mukaan valita ehdot, joilla tulevan eksäsi kanssa elät. Ilmeisesti haluat tietää, jos hän on uskoton. Hän tuskin kertoo totuutta, joten älä ole naivi ja luota liikoja. Nainen valehtelee aika helposti tuollaisessa tilanteessa. Kaikki vaatimuksesi ovat kuitenkin turhia, ellei sinulla ole mitään sanktioita käytettävissä. Nämä ovat pelin säännöt.
- ???
ei todellakaan kiinnosta varattu nainen.
jotain moraalia hei!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937748
- 403722
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241160
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321013Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28973Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31772Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60739TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o268703