Musiikki video:
http://www.youtube.com/watch?v=kp2K7YQFGvA
Klamydia- Ma haluan pilluu lyric :
Sooon frais sfieeld..
Ma haluan pillu,ma haluan pillu,badabbadappa billu nuole mun kyrpa
Ma haluan pillu,ma haluan pillu,badabbadappa billu nuole mun kyrpa
punaperse paviaani ma rakastan sinua,punaperse paviaani ma rakastan sinua
aaaaaaaaa,anna pillua.
Juo minun sperma,juo minun sperma,badabbadappa,juo minun sperma,juo minun sperma,ma olen paska,badabbadappa,juo minun sperma.
Kiimainen tytto ma rakastan sinua,juo minun sperma ma rakastan sinua,kiimainen tytto ma rakastan sinua.
aaaAaaaa...anna pillua! annapillua! ja yksi pilluleipa,annapillua! ja yksi pilluleipa,annapillua! ja yksi pilluleipa,annapillua! ja yksi pilluleipaaaaa...kasvaa finish
Klamydia- Ma haluan pilluu
C0KlS
4
3688
Vastaukset 4
- tylsää tylsää
Klamydia on ikäloppujen äijien tekopunkkia. Kammottava yhtye.
- ui welo
No ensinnäkään toi video ei oo Klamydiaa vaan jotain amisnatsien huonoa pelleilypaskaa. Eikä klamydian heput ole vielä kuin 40n nurkilla eli nuoria miehiä parhaassa punk-iässä!
- jaspi mäkky
ui welo kirjoitti:
No ensinnäkään toi video ei oo Klamydiaa vaan jotain amisnatsien huonoa pelleilypaskaa. Eikä klamydian heput ole vielä kuin 40n nurkilla eli nuoria miehiä parhaassa punk-iässä!
kappaleen esittää die lokal matadore...löytyy klamydia ja kyseisen yhtyeen yhteislevyltä
- <Rudeboy>
Klamydia menee tsekkaan www.pillua.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j771118- 42804
Pisa-tulokset.....
Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden234684Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga50545Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.34532- 45528
Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️75511- 23478
- 23442
Ihan pikku vinkki
Kannattaa tallentaa kaikki mitä sen naisen kanssa puhuu ettei tule hankaluuksia myöhemmin52429