E pillerien lopetus ja iho

...Kyselisin sitä että minulla ei koskaan ole ollut sen kummempia iho ongelmia, sanotaan että n.14-15v otsanihoon ilmestyi muutamia häiritseviä finnejä mutta ei muuta. Kysyisinkin että kun nyt olen lopettanut e-pillerien käytön n.3kk sitten. (Menkat on olleet alusta asti ihan säännölliset eli kierto ei ole sekoittunut) niin kuinka nopeasti tälläinen ihon aknemainen oireilu alkaisi jos olisi alkaakseen? olen 18 vuotias nuorinainen. Kiitos etukäteen vastauksistanne!
0277
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset

Vanhimmat

Ei vielä vastauksia

Aloittaja odottaa vastauksia. Kerro oma näkemyksesi ensimmäisenä.

Kommentoi aloitusta


sissyy kirjoitti:

...Kyselisin sitä että minulla ei koskaan ole ollut sen kummempia iho ongelmia, sanotaan että n.14-15v otsanihoon ilmestyi muutamia häiritseviä finnejä mutta ei muuta. Kysyisinkin että kun nyt olen lopettanut e-pillerien käytön n.3kk sitten. (Menkat on olleet alusta asti ihan säännölliset eli kierto ei ole sekoittunut) niin kuinka nopeasti tälläinen ihon aknemainen oireilu alkaisi jos olisi alkaakseen? olen 18 vuotias nuorinainen. Kiitos etukäteen vastauksistanne!

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu