Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

PASKA ESIMIES

NYT RITTÄÄ

Olen tässä viime viikkoina huomannu että ihmiset jotka pääsevät esimies asemaan muuttuvat usein kaikki tietäviksi täysiksi kusipäiksi. " se mikä ei ole housussa on ilmeisesti päässä :) ". Nämä niin sanotut kusipäät sitten maksatuttavat omat virheensä työntekijöillä, syyttämällä ja syyllistämällä ja nostamalla itseään lisää muiden yläpuolelle. Näillä kusipää raukoilla ei myöskään ole rohkeutta ja selkärankaa myöntää omia virheitä vaan nekin laitetaan työntekijän niskaan. Sitten kun sattuukin löytymään tarpeeksi vahva persoona työntekijöistä joka asettuu vastaan ja ei hyväksy sellaista, hänet mustamaalataan ja aletaan syrjimään ja sanotaan vaikeaksi ihmiseksi. Suomenlakiin pitäisi laittaa lisäys että : silmä silmästä ja hammas hampaasta eli pitäisi laittaa nämä kyseiset kusipäät kokeilemaan pari kuukautta omaa herkkua.

14

4764

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oikeassa kuin

      Olet kyllä niin oikeassa kuin olla ja voi. Tuollaisia esimiehiä on käsittämättömän paljon. Olen havainnut, että tällaisilla esimiehillä on yleensä huono(hko) itsetunto, jota he joutuvat pönkittämään kaiken maailman kukkoilulla suun muulla. Kun tuollaista esimiestä ei kukaan kunnioita, niin heidän kukkoilunsa ja k...yytensä sen kun vain lisääntyvät. Virheitä he eivät tee, ja jos tekevätkin, niin osaavat kääntää ne jonkun alaisen virheeksi alta aikayksikön.

      Kun on joskus päässyt tekemään töitä erinomaisen esimiehen kanssa, niin kontrasti on huikea niin motivaation kuin tulostenkin suhteen.

    • Kelju Kojootti

      Olen huomannut, että joka työpaikasta löytyy ns. hankala työntekijä, jonka elämäntehtävä on hyppiä esimiesten silmille ja leikkiä esimiestä, vaikka siihen ei pätevyys eikä osaaminen riitä. En ole esimies, vaan asiantuntija, ja joskus kolleegoiden käytös hämmästyttää. Hämmästytti jo perusteollisuuden parissa työskennellessä.

    • joskus ehkä

      Kun duunarista tulee esimies, hän joutuu kateuden kohteeksi. Mitä itse tekisitte jos saisitte tilaisuuden edetä urallanne? Ihmeellistä kateutta, seläntakana puhumista, kykyjen arvostelemista. Jos minä joudun joskus esimieheksi, tota.... Nimittäin laiskojen, työtä välttelevien kanssa toimeen tuleminen tulee olemaan hankalaa. Nimittäin sellaiset työntekijät, jotka ei ole oma-aloitteisia, jotka jättävät tarkoituksella tietyt työt tekemättä, tulevat ja lähtevät miten sattuvat, venyttävät taukoja, eivät välitä jos jonkun muun työpanos kärsii koska ei hoida omaa työtään... Miten sellaisten kanssa pitäisi toimia?

      • omat alaiseni

        Olen ollut monenlaisissa työpaikoissa, mutta en ole törmännyt kuvaamasikaltaisiin työntekijöihin muistaakseni missään.

        Omat alaiseni ovat olleet erittäin professionaalisia niin asenteiltaan kuin osaamiseltaankin. Toki toiset ovat saaneet aikaiseksi parempia tuloksia kuin toiset, mutta pääosin kaikki ovat onnistuneet vähintäänkin hyvin.


      • seurannut sivusta

        jos saa tehdä useamman professionaalin hommat yhden duunarin parin donan palkalla, kuunella v..t ja olla psykoterapeutti, kuunella kuinka h..tin huono duunari olet.

        Esimies senkun surisee m..kku tanassa puolet itseään nuorempaan gimuun osaamatta tehdä yksinkertaisintakaan päätöstä töiden suhteen, käsitellään alaisiaan epäoikeudenmukaisesti, keskustellaan ns pikku pomojen kanssa kuuluvaa käytäväkeskustelua, niin kuvatunlainen tilanne tulee ennenpitkää työyhteisöön.

        Kyseinen kusipää menetti kaiken. Vaimonsa, aikuiset lapset ei ole missään tekemisessä. Kollegat virnistelee selän takana eikä ota pappaa tosissaan ja henkilöstö kaikkonnut eikä kunnioitustakaan ennää ole. Voi voi


        Henkilökohtainen vuorovaikutus ja työtiimin yhteiset vapaamuotoiset palaverit. Oikeudenmukaisuus alaisiin nähden, jos yhdelle suodaan vapauksia suotakoot ne myös muille jäsenille.
        Esimiehen työ on myös siinä työyhteisössä, joten pim...rallit jääkööt omaan vapaanaikaan eikä niitä tuoda töihin.


      • kävi kerran

        viikossa työpaikalla v-tuilemassa. Kuinka sellainen ihminen voi olla esimerkkinä toisille.


      • Yana
        kävi kerran kirjoitti:

        viikossa työpaikalla v-tuilemassa. Kuinka sellainen ihminen voi olla esimerkkinä toisille.

        Voi miten oikeassa olet paskan esimiehen suhteen. Vei vuosia korjata tilanne jonka tälläinen paska aiheutti. Kun esimies ei ymmärrä mitä pitäis tehdä, matkii muita ja ottaa kunnian itselleen. Ja mollaa minkä kerkee. Onneks tälle paskalle näytettiin ovea. En vain silloin tajunnut miten saan itseni normaalille olotilalle, kun esimies arvosteli minua itseäni. Ei työstä ollut puhtetta, siitä hän ei tiennyt mitään. Olin aivan ihmeissäni, että miksi esimies haukkuu minua. Paska osasi olla ilkeä ja pyysi piilottamaan tilanteen. Joten tiimikokuksessa hän elvisteli, kuin hyvä hän oli. Todellisuus oli että paskasa vain levisi ja pam. onneksi joku muukin huomasi että tää paskajätkä ei tehnyt töitä. palaverin aihe oli vain hänen uusi auto. mieletöntä. tää paskamies ei oikein jätä ajatuksia, ajoi paskaset työtapansa mulla ja arvot aivan sekaisin miten tehdä töitä. no selvisi se, että hänellä oli myös mielenterveys ongelmia. kenen vastuu kun on hullu esimiehenä ?


      • Hullu o
        Yana kirjoitti:

        Voi miten oikeassa olet paskan esimiehen suhteen. Vei vuosia korjata tilanne jonka tälläinen paska aiheutti. Kun esimies ei ymmärrä mitä pitäis tehdä, matkii muita ja ottaa kunnian itselleen. Ja mollaa minkä kerkee. Onneks tälle paskalle näytettiin ovea. En vain silloin tajunnut miten saan itseni normaalille olotilalle, kun esimies arvosteli minua itseäni. Ei työstä ollut puhtetta, siitä hän ei tiennyt mitään. Olin aivan ihmeissäni, että miksi esimies haukkuu minua. Paska osasi olla ilkeä ja pyysi piilottamaan tilanteen. Joten tiimikokuksessa hän elvisteli, kuin hyvä hän oli. Todellisuus oli että paskasa vain levisi ja pam. onneksi joku muukin huomasi että tää paskajätkä ei tehnyt töitä. palaverin aihe oli vain hänen uusi auto. mieletöntä. tää paskamies ei oikein jätä ajatuksia, ajoi paskaset työtapansa mulla ja arvot aivan sekaisin miten tehdä töitä. no selvisi se, että hänellä oli myös mielenterveys ongelmia. kenen vastuu kun on hullu esimiehenä ?

        No sulla kyllä paska esimies oli. Tuollaisesta pitää vaan valittaa "ylemmälle tasolle", jos ne ei tutki asiaa, niin sitten vaan työlaki pöytään. Vastuu varmaan teillä on ilmoittaa "hullusta esimiehestä", jos ylempi johto ei reagoi, niin sitten työlaki pöytään ja liiton tms. kautta asia ilmi!


      • Paska eemeli
        seurannut sivusta kirjoitti:

        jos saa tehdä useamman professionaalin hommat yhden duunarin parin donan palkalla, kuunella v..t ja olla psykoterapeutti, kuunella kuinka h..tin huono duunari olet.

        Esimies senkun surisee m..kku tanassa puolet itseään nuorempaan gimuun osaamatta tehdä yksinkertaisintakaan päätöstä töiden suhteen, käsitellään alaisiaan epäoikeudenmukaisesti, keskustellaan ns pikku pomojen kanssa kuuluvaa käytäväkeskustelua, niin kuvatunlainen tilanne tulee ennenpitkää työyhteisöön.

        Kyseinen kusipää menetti kaiken. Vaimonsa, aikuiset lapset ei ole missään tekemisessä. Kollegat virnistelee selän takana eikä ota pappaa tosissaan ja henkilöstö kaikkonnut eikä kunnioitustakaan ennää ole. Voi voi


        Henkilökohtainen vuorovaikutus ja työtiimin yhteiset vapaamuotoiset palaverit. Oikeudenmukaisuus alaisiin nähden, jos yhdelle suodaan vapauksia suotakoot ne myös muille jäsenille.
        Esimiehen työ on myös siinä työyhteisössä, joten pim...rallit jääkööt omaan vapaanaikaan eikä niitä tuoda töihin.

        Juu, tuossa oli oikeasti huono esimies... ainakin tästä tekstistä päätellen....


    • sams432

      aloituskommennti oli aika loistava...kättä päivää antasin jos tuntisin...tykkään!!!!

    • Vituttaa tuo marina

      Jos mentäisiin "silmä silmästä ja hammas hampaasta" menolla, niin duunarit siinä lopulta kärsis, kun toiset hommista luistaa :) Esimies yleensä on se, joka selittelee näiden duunareiden virheet ja sitte duunarit ottavat itseensä, kun eivät alunperinkään ole ohjeita kuunnelleet "kun säästy minuutti, kun tehtiin väärin/näin ollaan aina tehty, kun on helppoo" periaatteella. Liksaa tietty pitää saada miljoona, mutta töitä ei tarttis silti tehdä. Nuo vahvat persoonat on yleensä "luottamushenkilöitä" jotka hyvin usein ajattelee omaa napaansa ja yhteisön etu jää hyvin pieneksi (kokoemusta on). Lisäksi "vahvat persoonat" ovat yleensä huonoimpia tekijöitä, kun aika menee marisemiseen ja varsinaiset työt jaa tekemättä (tai kasautuu niiden oikeiden työntekijöiden harteille, jotka ei valita kun ei halua pilata "kollegoidensa" mainetta). Miettikää itse kenen muroihin kusette.

    • mies_onjoo_

      Ettekö ole vielä ymmärtäneet että kun tekee työnsä niin että tilastot näyttää hyvältä niin firmalla ei ole mitään mihin vedota irtisanomistilanteissa. Tilastoja nyt saa melko helpostikin vääristettyä.

    • Anonyymi

      Joka firmassa joko paska pomo kuin ahdasmielinen pomo aika siivous firmassa

    • Anonyymi

      Meidän firman pomolla on Isot Munat, hän haluaa näyttää ne kaikille. Meillä on firmassa joka päivä kusi kilpailu kellään on isoin Munat ja kenen kusi lentää kauaksi. Pomolla on isoin Munat ja kusi lentää 5metriä..pienimunaiset miehet nauretaan pystyyn ja saavat paskimmat työt, eivät saa palkkaa. Pomo ei tykkää pienimunaiset miehet. Saunassa pomo esittelee Isot Munat kaikille. Pomo nussii kaikki firman naiset. Saunassa pomo kusee lauteille ja jos jollain on pienet Munat pomo kusee hänen päälle. Firman saunaan on pakko mennä että nähdään millaiset Munat miehelle on. Minä tykkään meidän firma olla töissä,kaikissa työpaikoissa pitäs olla samanlainen kuin meidän firmassa. Mulla on Isot Munat ja pomo näki että minä olen mies joka tekee töitä eikä juokse kusella. Pomo kusee joskus jokaisen työntekijän päälle koska hänellä on Isot Munat

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2237
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2063
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1678
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1496
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe