tyttö ei oo sopiva hoppari muitten mielest..?

-tyttö hoppari-

mun mielest jokainen saa tehä sitä mitä haluu..
mä oon harrastanu hiphoppii pienest asti..
mut se jäikin siihen..

5

745

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mari

voi vitun leikkineekeri!!!!

• hiphopgirl

musta pitäis olla enemmän tyttöjä jotka on hoppareita
      mä ite oon tyttö ja hoppari..
      ja mä arvostan kaikkia aitoja hoppareita oli ne sit tyttöjä tai poikia...

• ei se en ollu minä!!

niimpä munkin mielest hopparit voi olla tyttöjä tai poikia!!JA en mä ainakaan lopettais hiphopin kuuntelemista/tekemistä vaan sen takii et joku sanoo mulle et tytöt ei voi kuunnella hiphoppii!!
        MÄ oon käyttäny hoppari vaatteita 5 vuotta ja kuunnellu räppii sitäki kauenmi!!Joskus ku mä tulin yläasteelle ni jokku haukku mua mut ei se mua vittu haitannu!! MÄ oon mä!!ja mun mielestä hoppareil on siisti tyyli ja ne kaikki ihanat tanssist!!MUT mä sanon tän kaikmille tyttö hoppareille!!ÄLkää välittäkö!!Enste ne pilkka sit ne kehuu ja ylistää ja haluu olla ku sä!

• moemoemoe

mä oon tyttöhoppari ja oon niin vitun ylpee siitä!!, koska mä oon just sellanen ku mä haluun olla! jotkut valittaa, mut antaa niitten valittaa, ku ei niillä varmaan parempaakaan tekemistä ole! mä arvostan hopparipoikia ja -tyttöjä, mutta mun mielestä ei ole mitään pahaa olla esim. hevari. mun mielest jokanen saa olla sellanen kun haluaa. mut se on mun mielipide... :'D

joten, antaa palaa!!!! ei kukaan voi määrätä sua!! tää on vapaa maa!!! (ainakin melkein :'D...kai)

• -Hoppari Poika-

Anna mennä vaan!
      Kyll mull ki on välil vaikeeta ku kaikki metrosexuaaliset fruidet dissaa.
      Hopparitytöt on HOT!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      91
      2551
    2. Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin

Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww
      Maailman menoa
      87
      1483
    3. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      67
      1475
    4. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      13
      1208
    5. Miks me oikein

Rakastuttiin vaikka kaikki on mahdotonta?
      Ikävä
      81
      953
    6. Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä

Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi
      Kuhmo
      16
      930
    7. Miehet trikoissaan

On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe
      Suomussalmi
      39
      838
    8. Ratikka Turkuun

Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta
      Turku
      111
      832
    9. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      54
      793
    10. Rakastan sinua

Yhä.
      Ikävä
      30
      726
    Aihe