ovat:
1. Sanaleikit (*vajoaa maan alle häpeästä*)
2. Seksismi (niin, miksi ihmeessä hyviksi ja toimiviksi havaitut roolimallit pitikään kyseenalaistaa?)
3. Musiikki (kuulemma haastaa kuulijansa...)
http://www.youtube.com/watch?v=BQ0-iw9nXiU&feature=related
"Mielipiteitä ei tarvitse perustella"
MarttyyriMallari-TTt
Suosituimpia aiheita palstalla,
11
536
Vastaukset
- aiheiden
analysointi
5. palstalaiset - uk-ko
mietin, että mitä vikaa leikkimisessä on? Semmosessa puhtaassa leikissä, missä ei ole mitään muuta kuin leikimisen ilo
Ei kai jollakulla ole jotain itsetunto-/ itsetärkeyskysymyksiä selvittämärttä mielessään? kenen arvolle silkka leikki ei sovi?
"Luettele E:llä alkavia palsta-aiheita, joissa ei ole yli neljää tavua".- ottaa.......
vaan päähän, kun se ei turhantärkeytensä vuoksi itse pääse osallistumaan niihin leikkeihin, joita ei leikitä hänen omissa ketjuissaan.
- kysynpähän vaan
leikkimieltä pitää olla ja nim.merk gekko, sekä uk-ko oivaltaa asian. Varmaan moni muukin, mutta esimerkkinä mainitakseni.
- Michiko_
ottaa....... kirjoitti:
vaan päähän, kun se ei turhantärkeytensä vuoksi itse pääse osallistumaan niihin leikkeihin, joita ei leikitä hänen omissa ketjuissaan.
Nyt alkoi kuulostaa tosi pahalta...
- sininen_sitruuna
... salaa kuitenkin osallistut niihin sanaleikkeihin. :)
Ja tosiaan unohdit täysin palstalaisia koskevat aloitukset! :) - cookos
no vaikka palstaparit, kallupit ja tube-musiikki.
- kysynpähän vaan
miettineeksi sitäkin, että miksi joku aloitus kiinnostaa enempi kuin toinen, eli kannanottoja mielenkiintoisessa aiheessa on n. 50 ja lukijoita n.1000.
En tiedä mistä johtuu, mutta jos teen aloituksen vaikka pässin kiveksistä, niin suosio on jostain syystä aina sitä luokkaa, että mun juttuja lukee vähintään tuhat.
Esimerkiksi tein jonnen joutavan aloituksen siitä mitä saat aikaiseksi 500g jauhelihasta, niin moinen aihe kiinnosti monia.
Mielestäni mielenkiintoisiksi aiheiksi kelpaa aivan tavalliset aiheet joihin törmätään päivittäin, eikä mitkään tärkeilyt tai josta muut ei ymmärrä kuin aloittaja.
- myytikki
Sillä aikuinen on terve kun se leikkii...
- Läppomada
Turhaa draamaa.
Noh, joillekin ehkä ei.
http://www.youtube.com/watch?v=tHVpJGXZ21o saatte laulaa ihan itse
Artist: Huonot Don
Song: Seireeni
mä en tahdo mitään X 24
raja on veteen piirretty viiva hiiva jolla taikina turvottaa
kurkottaa niin pitkälle kun jaksaa
maksaa velat tyhmyydestään
raja on hermoon isketty kiila
viila jolla kalterit katkaista
ratkaista onnen kaava
vaaka jolla veri punnita
mä en vihaa mitään X 6...niin kuin sinua
hei seireeni rivo enkeli, syli kuin sana palava pääkallotulipallo
yli vihan ja kivun hämärien lakien karuille loruille liekkiä hakien
hei seireeni siro demoni, syli kuin riimi sointuva aurinkosadetanssi
yli nautinnon ja himon kuivuneiden metsien rujoille runoille ravintoa etsien
mä en tahdo mitään X 8
raja on sodassa valkoinen liina
miinaharava välissä korvien
normien ja himon taisto
vaisto jolla selvitä hengissä
raja on koukkuun sidottu siima
kiima joka järkeä verottaa
erottaa pojasta miehen
tiehen hioo syväturat
mä en tahdo mitään X 6...niin kuin sinua
hei seireeni rivo enkeli, syli kuin sana palava pääkallotulipallo
yli vihan ja kivun hämärien lakien karuille loruille liekkiä hakien
hei seireeni siro demoni, syli kuin riimi sointuva aurinkosadetanssi
yli nautinnon ja himon kuivuneiden metsien rujoille runoille ravintoa etsien
mä en vihaa mitään X 16
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1639606Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde493060Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja422841- 612649
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2012055- 1061964
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251893Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä531450Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121286- 281241