hoppari vai ei

jage

Mitä mieltä te olette siitä jos käyttää lökäreitä mutta ei ole aatteeltaan hoppari?

23

1183

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Silenth

      Kerranki joku muu keskustelu tääl ku "hopparit on perseest" jne. ;]

      Mun mielestä, se on jotenki "feikkiä", mutta saahan ihmiset pukeutua miten haluaa. Oon ite aatteeltani hoppari, mut käytän vaan sellasia löysiä housuja, jotka ei kuitenkaa roiku ihan polvissa ( vielä;p )
      Yleensä aatteeltaan hopparit tunnistaa kadulta, kuin nää hoppairt, jotka pukeutuu hoppeihin vaa, kun "monella muullakin on sellaset" (En kuitenkaan väitä, et kaikki hopparit puokeutuu tuolla perusteilla hoppeihin..)

    • pannulappu.

      kyllä se vähän sumentaa tätä hommaa..
      jos tulee joku sellanen tyyppi vastaan esim. kadulla jolla on löysät housut jalassa ja muutenkin tyyliltään näyttäis siltä että se edustais hiphoppia, niin kuitenkin sen päässä liikkuu jotain ihan muuta.. se myös mustamaalaa tätä kulttuuria sen verran kun osa niistäkin ihmisistä on täysiä kusipäitä ja niiden ajattelutapa sotii täydellisesti hiphoppia vastaan.. oon puhunu ihmisten kanssa joilla on tosi huonoja muistoja hoppareista just sen takia että niillä ei tosiaan ole ollut mitään tekemistä kulttuurin kanssa vaan ulkoisesti on näyttäneet siltä..
      ja niin, kun koittaa löytää samanhenkistä ihmistä niin se helpottais kummasti jos jokainen lökäpöksy tosiaan olis hoppari.. :P

      • Jigo

        Niin meiänkin koulussa on seiskalla poika jolla housut roikkuu aivan polvissa ja sit jonain päivänä sillä on Wu Tangin iso paita ja toisena taas KORNIN paita... Niin vähän menee jo yli...


      • Silenth

        pannulappu puhuu asiaa! :)
        ..siinä on tosiaan se mustamaalauskin, ois parempi jos hiphop-kulttuurin sais pidettyä puhtaana, mut muoti tulee ja menee, jos muoti siirtys seuraavaks "feikki-hoppari" puolelta "feikki-hevari" puolelle.. :p

        "ja niin, kun koittaa löytää samanhenkistä ihmistä niin se helpottais kummasti jos jokainen lökäpöksy tosiaan olis hoppari.. :P "

        Just tuo on joskus ongelma, luulee et joku kuuntelee hoppii ja silleen, mut sit se onki joku disko musiikin vannottu fani..O_o


      • ..ja housut roikkuu...

        Mä itse pukeudun lötjöihin, kuuntelen jonki verran rappii.. mut en mä oikeen luokittelis itteeni hoppariks. Mä käytän isoja vaatteita koska ne on musta hienoja. Ja kuuntelen rappii koska mä pidän siitä. En niinkää ollakseni hoppari.

        Pitäähän kusipäidenki pukeutuu jollaintavalla. Ja aina on samankaltasesti pukeutuvia joita se 'mustamaalaa'. Mustavalkoisesti ajattelee se jonka mielestä lökäpöksyt on kusipäitä jos yks tai kaks kusipäätä on lökäreitä. Kusipään synti on kusipäisyys eikä pukeutumistyyli.


      • mie vaan kauempaa pääkaupun...
        ..ja housut roikkuu... kirjoitti:

        Mä itse pukeudun lötjöihin, kuuntelen jonki verran rappii.. mut en mä oikeen luokittelis itteeni hoppariks. Mä käytän isoja vaatteita koska ne on musta hienoja. Ja kuuntelen rappii koska mä pidän siitä. En niinkää ollakseni hoppari.

        Pitäähän kusipäidenki pukeutuu jollaintavalla. Ja aina on samankaltasesti pukeutuvia joita se 'mustamaalaa'. Mustavalkoisesti ajattelee se jonka mielestä lökäpöksyt on kusipäitä jos yks tai kaks kusipäätä on lökäreitä. Kusipään synti on kusipäisyys eikä pukeutumistyyli.

        Halusin vaan ilmaista oman kantani asiaan... siis kuuntelen ihan kaikenlaista musiikkia, päivästä riippuen, ja myös pukeudun sen mukaan, mikä tuntuu milloinkin hyvältä. Tykkään kulkea löysissä vaatteissa, m utta myös kireissä farkuissa... joten musta koko keskustelunaihe on aika turha. En pidä itteäni hopparina, vaikka paljon sitä musaa kuuntelenkin, en myöskään rokkarina tai hevarina, vaikka myös niihin oon perehtynyt. Oonko ihan friikki vai onko teitä muitakin?

        Joskus kyllä tuntuu, että se ei ole pelkästään mun oma asiani, miten pukeudun... siis että mä muka "mustamaalaan" hiphop-kulttuuria neljine elementteineen (jotka kyllä hyvin tiedän, kiitos) kävellessäni kaupungilla eräänä päivänä lökäreissä ja hupparissa ja seuraavana samoiss paikoissa kireet jalassa. Hmh. Ite yritän vaan olla omanlaiseni likka, eli tavallinen ... jos se on sallittua tässä maassa enää

        kommentoikaa... jos haluutte, kiitos!


      • pannulappu.
        mie vaan kauempaa pääkaupun... kirjoitti:

        Halusin vaan ilmaista oman kantani asiaan... siis kuuntelen ihan kaikenlaista musiikkia, päivästä riippuen, ja myös pukeudun sen mukaan, mikä tuntuu milloinkin hyvältä. Tykkään kulkea löysissä vaatteissa, m utta myös kireissä farkuissa... joten musta koko keskustelunaihe on aika turha. En pidä itteäni hopparina, vaikka paljon sitä musaa kuuntelenkin, en myöskään rokkarina tai hevarina, vaikka myös niihin oon perehtynyt. Oonko ihan friikki vai onko teitä muitakin?

        Joskus kyllä tuntuu, että se ei ole pelkästään mun oma asiani, miten pukeudun... siis että mä muka "mustamaalaan" hiphop-kulttuuria neljine elementteineen (jotka kyllä hyvin tiedän, kiitos) kävellessäni kaupungilla eräänä päivänä lökäreissä ja hupparissa ja seuraavana samoiss paikoissa kireet jalassa. Hmh. Ite yritän vaan olla omanlaiseni likka, eli tavallinen ... jos se on sallittua tässä maassa enää

        kommentoikaa... jos haluutte, kiitos!

        kun puhuin mustamaalaamisesta niin mä en tarkottanut teitä "tavallisia" ihmisiä.

        ajattelin vaan oikasta jos otit itsees.


      • mie vaan kauempaa pääkaupun...
        pannulappu. kirjoitti:

        kun puhuin mustamaalaamisesta niin mä en tarkottanut teitä "tavallisia" ihmisiä.

        ajattelin vaan oikasta jos otit itsees.

        Pannulappu.
        (mahtava nimimerkki, oikeasti, btw)

        Huh, pelästyin jo, että eletään jotakin hiphop-kulttuurin puhdistuksen aikaa Suomessa... no ei sentään onneks... enkä pahastunut oikeastaan, ihmettelin vaan, että mihin maailma ois menossa, jos luuloni olisivat osuneet oikeaan...

        Mä vaan tykkään kaikenlaisesta musasta, ja oon kyllä perehtynyt oikeestaan aika hyvin kaikkeen (sillä ajalla, mitä ihmisellä on), mutten siltikään toivo että mua pidetään minkään kultuurin edustajana. tai ehkä haluan edustaa kaikkia, en minä tiedä... mutten mustamaalaa ketään... joten kaikki on hyvin!
        Eipä muuta tähän...


      • pannulappu.
        mie vaan kauempaa pääkaupun... kirjoitti:

        Pannulappu.
        (mahtava nimimerkki, oikeasti, btw)

        Huh, pelästyin jo, että eletään jotakin hiphop-kulttuurin puhdistuksen aikaa Suomessa... no ei sentään onneks... enkä pahastunut oikeastaan, ihmettelin vaan, että mihin maailma ois menossa, jos luuloni olisivat osuneet oikeaan...

        Mä vaan tykkään kaikenlaisesta musasta, ja oon kyllä perehtynyt oikeestaan aika hyvin kaikkeen (sillä ajalla, mitä ihmisellä on), mutten siltikään toivo että mua pidetään minkään kultuurin edustajana. tai ehkä haluan edustaa kaikkia, en minä tiedä... mutten mustamaalaa ketään... joten kaikki on hyvin!
        Eipä muuta tähän...

        pitää vielä vähän jauhaa :P

        tuli vaan mieleen että itsekkin olen ihmeellisen avoin kaikelle, siis jos nyt puhutaan "nuorisokulttuureista".. eikä munkaan musiikki maku todellakaan rajotu pelkästään rappiin, nyt olen löytänyt esim. punkin elämästäni jne :P

        mä tahtoisin oppia enemmän esim. gooteista, punkkareista etc. ja siinä sivussa suurimmasta osasta maailman uskonnoista jne.

        ja en mä usko että suomen maassa koskaan mitään puhdistusliikettä hiphopin keskuudessa kehkeytyy, sehän menis jo vähän sairaaksi.. tai ainakin miten mä sen ajattelen.

        ja kiitoksia kun pidät mun nikistä :P


    • eiei

      Onko niillä vaatteilla loppujenlopuksi mitään väliä..?

      Saako tiukkahousuiset tyypit kuunnella rappia?

      Entä jos ei oo housuja ollenkaan? Jos ne on vaikka pesussa kaikki, saako silloin olla "hoppari"?

      Omituinen käsite..

      • Hehhelo

        Olen kuunnellut hiphoppia nyt lähemmäs kymmenen vuotta ja seurannut luonnollisesti ilmiötä ja aatteita....

        Mulle on kyllä aivan sama miten joku pukeutuu. Jos sattuu tykkäämään hiphop tyylisistä vaatteista ja kuuntelee kornia tai vaikka heviä, niin omahan on makunsa.

        Joskus nää vaate jutut oli mullekki tärkeitä, mutta ei nykyään niinkään enää. En pukeudu yleensä itsekkään hirveän hiphop henkisesti.


      • hehhelä
        Hehhelo kirjoitti:

        Olen kuunnellut hiphoppia nyt lähemmäs kymmenen vuotta ja seurannut luonnollisesti ilmiötä ja aatteita....

        Mulle on kyllä aivan sama miten joku pukeutuu. Jos sattuu tykkäämään hiphop tyylisistä vaatteista ja kuuntelee kornia tai vaikka heviä, niin omahan on makunsa.

        Joskus nää vaate jutut oli mullekki tärkeitä, mutta ei nykyään niinkään enää. En pukeudu yleensä itsekkään hirveän hiphop henkisesti.

        Toi kulttuurin "puhtaana pito" on muutenkin vähän tommonen elitistinen juttu. Ei ole edes koskaan onnistunut, vaikka historia kertoo monesta yrityksestä. utopistinen idea.

        Niin heh, missä pitäs muuten sitten mennä raja, että saa pitää hiphop vaatteita ? :D Pitääks tietää KRS-One:in kengän numero vai tuntee jokaisen Mos Deffin biisin sanat....


      • kaukasus
        hehhelä kirjoitti:

        Toi kulttuurin "puhtaana pito" on muutenkin vähän tommonen elitistinen juttu. Ei ole edes koskaan onnistunut, vaikka historia kertoo monesta yrityksestä. utopistinen idea.

        Niin heh, missä pitäs muuten sitten mennä raja, että saa pitää hiphop vaatteita ? :D Pitääks tietää KRS-One:in kengän numero vai tuntee jokaisen Mos Deffin biisin sanat....

        Ei siin mitää rajaa mee, et sais pitää hoppeja..
        Mut kyllä sen kaikki osaa sanoo ite onko aito hoppari vai ei.. tai no.. eihän kyllä "aitoo hopparii" oo olemas, kun meitänkin on aiken laisia.. ;)
        mut ei se mua pahemmin haittaa vaikka joka toisella on hopparit.. silmän ruokaa vaa ;))


      • Erno

        Saahan tiukkahousuisetki kuunnella hoppii! Tietty! Esim allekirjoittanut tykkää välillä vetää päälleen muitakin kuin hoppari kledjuja, mutta se rakkaus hoppii ei todellakaa riipu pelkästää siit mitä o yllä, vaa siit mitä on nupissa..


    • -Mentalisti-

      saahan sitä käyttää lökäreitä, mut jos paskat välittää muuten hopist nii on se vähä tyhmää käyttää sitte sen kulttuurin mukasii vaatteita

    • nana

      yks hailee.
      hoppari, skeittari vai snoukkari, kaikki näyttää ihan samalle, oonko tyhmä vai mikä siin on?
      en nyt tiiä miten noi kaks muuta tähän liittyy mutta kun vaatteista kerran puhutaan..

    • monipuolisuus

      joo no tota miks kysyt tollast... tavallaa vaatteist ei saa kattoo mitä aatetta edustaa... sanotaanko näin et jos sul on rento löysis nii mikäs siinä... ja esim. olipa kerra 2pac sharur niminen räppäri kuten ehkä tiedät nii se äijä käytti iha tava rytkyi ja räppäs et vaatteet ei oo aatteet...

    • hiphopgirl

      se on aatteet vaatteet ei vaatteet aatteet..
      eli aateet on tärkeempiä kuin vaatteet ja jokainen aito hoppari tietää ton..

    • Erno

      Mun mielest ei mistää kotosi! Eihän siin oo ees mitää järkee! Mieti nyt jos joku hoppari ois aatteeltaa vaik natsi ja rasisti.. Se mustamaalais kaikki hopparit, koska hip hop kulttuurihan just on rasismin vastainen. Ei nyt tarvii täydellä ghetto-meiningillä vetää, mut mun mielest kyl pitäis esim.kuunnella hoppii tai R&Btä, en tarkota et ainoastaan, mut kyl se kuuluu osana siihen pukeutumis-tyyliin. Vaikkakaan en kyllä usko, että kukaan natsi vetäisi päälleen lökäreitä, mutta silti.

    • gfdsa

      Gay.

    • kaapeli12

      melusaastetta öliseviä mölyapinoita, housut lököttää kuin ois 7 tonnia paskaa sisällä. noh se mölinä PASKAA JA HOUSUISSA PASKAA.

    • Heebo
    • moivaamoivaa

      Vaatteita ei yleensä voi liittää aatteeseen/luonteeseen. Voit pukeutua lökäreihin ja tanssia balettia, sillä ei ole mitään väliä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2530
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1940
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1479
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1018
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      66
      893
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      871
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      850
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      51
      826
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      755
    Aihe