Hellou! Olen kiinnostunu jenkeistä ja haaveena olis joskus ostaa semmonen. En oo koskaan ajatellu asiaa, mutta miten nopeusmittari näyttää, maileina vai kilometreinä? Kumpi mittari niissä on vai onko kumpiakin?
Maili vai kilometrimittari???
4
665
Vastaukset
- SC90
mulla on nykyisessä Thunderbirdissä molemmat, mailit pienemmällä kilometrien vieressä vai oliko se päinvastoin. Capricessa oli kilsamittari, mutta niitä taidettiin tuoda mailimittareillakin. Chevrolet Berettassa oli digimittari, joten ajotietokoneen näytön sai vaihtoehtoisesti näyttämään maileina tai kilometreinä. ja mailihan on 1,609 kilsaa muistaakseni.
- ABC
Kiitti tiedosta! Ajattelinkin jo että jos vaikka olis mailimittari autossa ja tiellä 80Km/h rajoitus, niin miten sitä osais ajaa oikeeta nopeutta....
- Pitu
ABC kirjoitti:
Kiitti tiedosta! Ajattelinkin jo että jos vaikka olis mailimittari autossa ja tiellä 80Km/h rajoitus, niin miten sitä osais ajaa oikeeta nopeutta....
Kyllähän sen taajamaliikenteessä huomaa, jos yrittää ajaa 80MPH. Ei voi erehtyä..
Virallisten maahantuojien kautta tulleissa on yleensä kilometrimittarit ja itsetuoduissa riippuen tuontipaikasta.
Joissakin on taulussa molemmat. (mulla ainakin on näin ollut vanhoissa Buickissa ja Jeepissä, molemat olivat kai -83:sia. Matkamittarit olivat mailimittareita. Ja ainakin Buickki tuotu 90-luvun alussa jenkeistä.) - SC90
Pitu kirjoitti:
Kyllähän sen taajamaliikenteessä huomaa, jos yrittää ajaa 80MPH. Ei voi erehtyä..
Virallisten maahantuojien kautta tulleissa on yleensä kilometrimittarit ja itsetuoduissa riippuen tuontipaikasta.
Joissakin on taulussa molemmat. (mulla ainakin on näin ollut vanhoissa Buickissa ja Jeepissä, molemat olivat kai -83:sia. Matkamittarit olivat mailimittareita. Ja ainakin Buickki tuotu 90-luvun alussa jenkeistä.)huomattua: kaikenlaisissa papereissa ilmoitetaan usein kilometrien paikalla tylysti maililukema sen kummemmin muuntelematta. autoliikkeet ilmoittavat myös usein mailit kilometreinä ilmoituksissa. samaan tapaanhan vanhat hevosvoimat pannaan sellaisenaan rekisteriotteen kW-sarakkeeseen, mullakin on Linnussa huimat 210 kilowattia rekisteriotteen mukaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921321Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 48864
- 70860
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667