onko siihen pakko pistää luottokortti tiedot? jos ei niin kertokaa miten tunnuksen voi luoda ilman niitä.
Vastaukset 4
- 1stMacFinn
Jotkut sanoo, että tuolla Redeem-kohdalla saa tehtyä ilman luottokorttia kun ei sitten pistä sitä lahjakortin koodia.
Mutta mikset voisi laittaa sitä luottokorttia? Ei se mitään maksa, jos et mitään osta. Ja turvassa se siellä on.- lll
kiitoksia
- jokuvaanvarmaan
ei toiminut
- 1stMacFinn
jokuvaanvarmaan kirjoitti:
ei toiminut
Tuo vuoden 2008 ohje ei ehkä toimi. Mutta jos menet iTunes Storen tuonne App Store puolelle, ostat sieltä jonkun ilmaisen pelin Touchille, sitä kautta pääsee luomaan tilin jossa ei tarvita kortin tietoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911487
- 831022
- 67917
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su361861Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t170835- 92773
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61605- 63556
- 33501
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta128497