katkeraa joulua

nuori nainen

Olen vihjaillut avomiehelleni jo pitemmän aikaa että suostuisin jos hän kosisi minua. Olemme puhuneet millaisista sormuksista pidämme ym. Tänään mies kävi kaverinsa kanssa jouluostoksilla ja he kiusoittelivat minua takaisin tullessaan siitä kuinka kamalan kalliita sormukset ovat... Minä tietysti innostuin ja olin onneni kukkuloilla. Mutta... Satuinpa näkemään mitä hän oli minulle oikeasti ostanut. Jotain ihan muuta... Suihkusaippuaa ja pesusienen. Voitte vain kuvitella ilmeeni jouluaattona kun yritän väkertää tekohymyä.

252

82896

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ylläri...

olis tosiaan joulukosinta. Toi pesusieni ja saippua osoittaa kyllä jo jonkin sortin "urpoutta"... Toivottavasti mies yllättää sut jollain muulla sen lisäks - vaikkei mitään kallista hankkiskaan, toi on tosiaan aikas surkea lahja!

• nuori nainen

Niin no ei se lahja tässä oikeastaan häiritse vaan se kiusaaminen... Eikö miehet tiedä että jos naiselle mainitsee jotain sormuksesta toiveet ovat katossa alle nanosekunnissa.

• pliis.
        nuori nainen kirjoitti:

Niin no ei se lahja tässä oikeastaan häiritse vaan se kiusaaminen... Eikö miehet tiedä että jos naiselle mainitsee jotain sormuksesta toiveet ovat katossa alle nanosekunnissa.

No MIKSIKÄS sinne naimisiin on "pakko" päästä kiireenvilkkaa?

Tienaako se (avo)siippasi hyvinkin...?

• nuori nainen
        pliis. kirjoitti:

No MIKSIKÄS sinne naimisiin on "pakko" päästä kiireenvilkkaa?

Tienaako se (avo)siippasi hyvinkin...?

Minä nyt vaan satun rakastamaan häntä niin paljon, että haluan hänen kanssaan naimisiin. Olemme opiskelijoita kumpikin joten rahan perässä en tässä juokse.

• Eronnut mies

Kun lukee noita avioero - ja avioehto- yms palstoja,
        niin todellakin se saippua on turvallisin vaihtoehto.
        Minulla ainakin on sen verran kokemusta suomalaisista naisista etten kuuna kullan valkeani sekaannu heihin muutakuin hupimielessä.
        Jos vaimon vielä otan, niin hän on joku ulkomaalainen, ehkä Venäjältä.

• tepasteliiiiia
        nuori nainen kirjoitti:

Minä nyt vaan satun rakastamaan häntä niin paljon, että haluan hänen kanssaan naimisiin. Olemme opiskelijoita kumpikin joten rahan perässä en tässä juokse.

Itse en oletakaan että mies sormuksen ostaisi ja kosisi, meille se on vain päätös, ei mikään hurjan romanttinen hetki.
        On ihanaa kun saa rakastaa toista myötä ja vastoinkäymisissä, joten miksei sitten sinetöisi sitä, hieno ajatus.
        Mutta miksei itse ostaisi (opiskelijabudjettiin sopivaa) sormusta ja kosisi? Se voisi olla miehellesi jännittävää, ei kait sen aina tartte olla mies joka kosii.
        Tai menkää yhdessä vaikka sormusliikkeeseen katselemaan sinkuloita sormiinne, jos mies uskaltaisi kosia siinä, tai jos ei ala tapahtua, kosi itse. Kaikesta huolimatta toivotan onnea ja menestystä, ja hyvää joulua :)

• Nimetön
        nuori nainen kirjoitti:

Mutta jospa hän yllättääkin sinut ja kosii uutenavuotena!

• ja välttäisin jo nyt

menemästä naimisiin tuon miehen kanssa. seraavina jouluina saat varmaan villa sukkaiset tai jotain....t joun jatkoja sinulle ja koeta kestää..

• vamaankin
        Eronnut mies kirjoitti:

Minulla ainakin on sen verran kokemusta suomalaisista naisista etten kuuna kullan valkeani sekaannu heihin muutakuin hupimielessä.

juuri eronut tai siis jätetty, kun noin katkeraa tekstiä vuodatat. Onnea sinne naisrintamalle Venakko sopiikin sulle hyvin.

• kadut vuosien päästä
        nuori nainen kirjoitti:

valintaasi,jos nyt meet naimisiin,sinusta tulee lopulta,petetty,katkeroitunut yksinhuoltaja-äiti,lapset otetaan isälleen,makaat kaikkien kanssa näin on,...

• Kalkkisko
        nuori nainen kirjoitti:

Jos teidät on todella tarkoitettu yhteen, niin teistä tulee joskus pariskunta: Elä jokainen päivä ja katso mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Odota, että miehesikin on siihen valmis.
        (Olen se typerä kalkkis, joka luulee tietävänsä kaiken:-))

• Särkynyt Kati
        ja välttäisin jo nyt kirjoitti:

menemästä naimisiin tuon miehen kanssa. seraavina jouluina saat varmaan villa sukkaiset tai jotain....t joun jatkoja sinulle ja koeta kestää..

Pahinta kaikessa on ,että pidän hänestä vielä mutta aika parantaa haavat ja toivon ,että voisin täysin hänet unohtaa.

• Nuori mies
        nuori nainen kirjoitti:

Toivon sydämestäni teille mitä parahinta onnea tulevaisuudessa. Oletko varma ettei kosi esimerkiksi Uutena vuonna. Älä heitä toivoa ajatuksesta!

Itse en voi kun uneksia rakkaudesta, josko elämä sen oikean neitosen eteeni suo. Onnea teille!

t. nuori, mutta yksinäinen mies

• Nainen44hki
        kadut vuosien päästä kirjoitti:

valintaasi,jos nyt meet naimisiin,sinusta tulee lopulta,petetty,katkeroitunut yksinhuoltaja-äiti,lapset otetaan isälleen,makaat kaikkien kanssa näin on,...

Ehkä petetyksi tulee,sattuu, katkeroituu, mutta ei se tarkoita sitä ettei voisi olla yhteishuoltajuus, lapset vuoroin molempien luona tasapuolisesti, on sellaisiakin pareja jotka erottuaan ovat ihan hyvissä väleissä. Itse kyllä olen yksinhuoltaja mutta ei se minusta patjaa kenellekkään tee, tarkoitan noita mainitsemisia sänkyyn kaikkien kanssa, toi taas oli miehen kirjoitus, selkeesti huomas ja provosoi vielä, että pitää olla tyhmiä ihmisiä joskus oikein hävettää mitä jotkut ihmiset suustaan päästää saati tänne kirjoittelee.Niin ja vielä noista lapsista ei niitä noin vaan oteta isälleen kyllä siinä tarvii jo paljon tapahtua ennen kuin ne otetaan.Tiedän sellaisiakin äitejä jotka ovat päättäneet jättää lapset isälleen, elämä on niin valinnoista kiinni jokainen toteuttaa omaansa. Annetaan nyt tämän nuoren tytön toteuttaa unelmaansa ja odottaa sormustaan, kosintaansa. Miksi maalata pirua seinälle, ei kaikilla ole onneton avioliitto vaikka nuorena ovat siihen menneet, joka suhteessa tulee karikoita kesti ne sitten vuoden tai 50 vuotta. Hyvää ja Onnellista uutta vuotta kaikille.

• Yksinäinen MiES
        Särkynyt Kati kirjoitti:

Pahinta kaikessa on ,että pidän hänestä vielä mutta aika parantaa haavat ja toivon ,että voisin täysin hänet unohtaa.

Ihmettelen ,että vielä jossain on sinunlainen nainen. Olitpa lähelläni ja minun ystäväni,osaisin olla sinulle HÄN, Tuo kaveri on aivan tollo kun ei ymmärrä mitä menettää!

• kunniaan
        Eronnut mies kirjoitti:

on hienoa nähdä että löytyy ainakin toinen fiksu mies lisäkseni.Suomi naiset isosti OUT...suosittelen venäläistä naista,tuttavuus pohjalta paljon kokemuksia,ovat aivan eri luokkaa kuin suomalaiset baarikärpäs,yhteishyvä"naiset".

• Otanosaa
        Eronnut mies kirjoitti:

Just joo. Otahan vaimo venäjältä tai vaikka thaimaasta. Ovat sinulle ihan omiaa ja näet sitten, että miten rehellisiä he ovatkaan ja mitkä ovat todelliset motiivit alkaa suomalaiselle miehelle vaimoksi. He kyllä tietävät mitä miehet ajaa takaa ja osaavat kyllä toimia juuri sen mukaisesti. Mutta silloinhan kummankin tahto täytyy. Sinä saat sitä mihin naista tarvit ja siinä sivussa pikku elätin, ja nainen saa maksajan kun vaan älyää kauniisti hymyillä ja silloin tällöin rääpiä kanssasi sängyssä. Lycka Till.

• Nimetön
        Eronnut mies kirjoitti:

Joo..sinäkin kuulut samanlaisiin saippuatyyppeihin...hyi hel....Ensimmäisellä koneella vaan Venäjälle.Onpahan yksi vähemmän kaltaisiasi Suomessa.

• on jo muuteskin
        Eronnut mies kirjoitti:

tukka takana, kaljamaha peittää pikkupilisi,ettei suomalainen nainen normijärjellä varustettuna suhun vilkaisiskaan :D

• Jaa niinkin päin
        Eronnut mies kirjoitti:

Minulla taas on samantapaisia ajatuksia miehistä. Se on harmi että tuntuu että ne jotka oikeesti etsisivät aitoa ihmissuhdetta eivät tunnu kohtaavan. semmoista se on vain.

• uuteen vuoteen
        Nimetön kirjoitti:

Silloin voi olla että kosii. Ei pidä hermostua ennen aikoja!

• minävaintäällä
        nuori nainen kirjoitti:

jos sä rakastat sitä niin kovasti, niin mitä väliä sillä silloin on jos ootte naimisissa tai asutte "vaan" yhdessä? ei kai se sormus niin kauheesti siihen lisää tuo...se on vaan rengas kuitenkin, loppujen lopuksi. kait.

• yh äiti x3
        Eronnut mies kirjoitti:

Olenpa kerrankin samaa mieltä ;=)
        Sitä kun on eronnut x2 niin todellakin on mennyt niin varovaiseksi miesten suhteen että ei ole helppoa solmia uutta suhdetta
        Sinulla eronnut mies on sentään usko vielä ulkomaalaiseen naiseen, mutta minulla ei ole sitäkään enään koska toinen mieheni oli ulkomaalainen ja ensimmäinen oli suomalainen joten enään en uskalla uskoa siihen vaihtoehtoon mihin sinä uskot
        Tällä hetkellä en jaksa uskoa muuhun kun siihen että jaksan viedä katrastani eteenpäin ja odottaa aikaa jolloin lapsilla omat siivet kantaa maailmalla
        Sormus ei ole todellakaan tae onnesta lopun elämän
        Hyvää joulua kaikille

• aergaerg
        nuori nainen kirjoitti:

minä taas en voi käsittää miksi kaikki nuoret naiset hinkuaa niin pirusti sinne naimisiin!! en voi käsittää... mikä naimisissaolossa on erilaista kuin avoliitto?? onko se joku "omistusasia" sitten mies on varmasti teidän.. nyt on 2000-luku, ei 1800-luku....
        t. 23 vuotias sinkkuopiskelija

• KOSINTA
        Nimetön kirjoitti:

Sanoin miesyställeni karkausvuonna 2004, että minä kosin Sinua, jos Sinä et tee sitä. Seuraavana päivänä tuli sormus 3.2.2004. Olin onneni kukkuloilla - sanoin, että virallistetaan tämä asia sitten viimeinen päivä ja minä ostan kanssa sormuksen Hänelle. Näin ei päässyt käymään. Miesystäväni kuoli syliini 7.2.2004 yöllä. Onnellinen yhteiselo loppui siihen, mutta onneksi kauniit muistot aina pysyvät. Oppikaa puhumaan asioista niin miehet kuin naisetkin. Se on suhteet pääasia.

• Ylöjärven Ykä
        Yksinäinen MiES kirjoitti:

Ihmettelen ,että vielä jossain on sinunlainen nainen. Olitpa lähelläni ja minun ystäväni,osaisin olla sinulle HÄN, Tuo kaveri on aivan tollo kun ei ymmärrä mitä menettää!

Persettäni kutiaa AIVAN helevatasti! Sitä saippuaa nyt tänne ja HETI!!

• Löydän sinut
        Särkynyt Kati kirjoitti:

Älä välitä ystävä hyvä, on aivan oikein sille miehelle ,joka menettää sinut ihanan ihmisen.kuule hänelle "mitä taakseen jättää ,sen edestään löytää". Vielä jätkä katuu kun ei enään saa sinuun yhteyttä.

• höpön..

ei niitä lapsia niin tehdä vaan että että ollaan mahdollisimman puhdas avioon mennessä ja lapset ei saa tsuteja ja ei ole mikään saavutus koheltaa kaikkien kanssa ennen kuin löytää sopivan ja sitä paitsi avioliitossa on se juuri sitä että silloin kumpikin tietää että nyt yrietetään yhdessä!

• taasen..
        aergaerg kirjoitti:

minä taas en voi käsittää miksi kaikki nuoret naiset hinkuaa niin pirusti sinne naimisiin!! en voi käsittää... mikä naimisissaolossa on erilaista kuin avoliitto?? onko se joku "omistusasia" sitten mies on varmasti teidän.. nyt on 2000-luku, ei 1800-luku....
        t. 23 vuotias sinkkuopiskelija

eräs tyhmä joka ei tiedä että juuri se kertoo muille että tässä yritetään oikeasti yhdessä ja ettei tämä kaadu tähän...kuten avosuhteet on hataralla pohjalla...ja avioliitto on turvasatama molemmille...nykyisin on tiertysti niitä koheltajian ja typeriä jotka ei edes tiedä mitä se on! ja he yrittävät vesittää myös muiden yritykset elää normaalia elämää kun eivät osaa elää!!!

• on...
        Eronnut mies kirjoitti:

sillä mieshän ei tarvitse muuta kuin huoran ja panopuun, joten onkin hyvä ettet tunteellisesti sekoita muita joilla on niitä...sillä kykenemätön sellaiseen vain tekee onnettomaksi muut...joten pysy vain huorissa jatkossakin..;)

• uskotteko

Tosissanne näihin viestiketjuihin,siellä suomi 24 tehdään tällainen provosoiva alku ja hölmöt uskoo. Ajatelkaa kuka nämä keskustelut aloittaa, montako olet aloittanut.

• huorat...
        kunniaan kirjoitti:

on hienoa nähdä että löytyy ainakin toinen fiksu mies lisäkseni.Suomi naiset isosti OUT...suosittelen venäläistä naista,tuttavuus pohjalta paljon kokemuksia,ovat aivan eri luokkaa kuin suomalaiset baarikärpäs,yhteishyvä"naiset".

on omaa luokkaansa eihän niitä voi verratakaan tunteellisiin rehteihin suomalaisnaisiin!!!!

• totta...
        Nimetön kirjoitti:

Joo..sinäkin kuulut samanlaisiin saippuatyyppeihin...hyi hel....Ensimmäisellä koneella vaan Venäjälle.Onpahan yksi vähemmän kaltaisiasi Suomessa.

siellä heille onkin ostettava saippuaa sillä edellisen perman jäljet on pesdtävä pois...;)

• AKKA jaUKKO
        uskotteko kirjoitti:

Tosissanne näihin viestiketjuihin,siellä suomi 24 tehdään tällainen provosoiva alku ja hölmöt uskoo. Ajatelkaa kuka nämä keskustelut aloittaa, montako olet aloittanut.

Löysin löysin ruplan rahan...

• Särkynyt Kati
        Löydän sinut kirjoitti:

Älä välitä ystävä hyvä, on aivan oikein sille miehelle ,joka menettää sinut ihanan ihmisen.kuule hänelle "mitä taakseen jättää ,sen edestään löytää". Vielä jätkä katuu kun ei enään saa sinuun yhteyttä.

Olet ihanne mieheni - tästä alkaa yhteinen onnemme!!!

• se vallan vaativaa
        Eronnut mies kirjoitti:

kun aviopuoliso on kumppani ja sosiaalisettaidot on jäänyt kehittymätttä.

• marsus_ppoi
        minävaintäällä kirjoitti:

jos sä rakastat sitä niin kovasti, niin mitä väliä sillä silloin on jos ootte naimisissa tai asutte "vaan" yhdessä? ei kai se sormus niin kauheesti siihen lisää tuo...se on vaan rengas kuitenkin, loppujen lopuksi. kait.

No jos "se on vaan rengas kuitenkin" miksi sitä ei saa "vaan" antaa....!!!

• bubu

Jos sinulle on noin käynyt, ei se tarkoita sitä, että kaikilla muilla olisi sama kohtalo..

• ..naisille
        tepasteliiiiia kirjoitti:

Itse en oletakaan että mies sormuksen ostaisi ja kosisi, meille se on vain päätös, ei mikään hurjan romanttinen hetki.
        On ihanaa kun saa rakastaa toista myötä ja vastoinkäymisissä, joten miksei sitten sinetöisi sitä, hieno ajatus.
        Mutta miksei itse ostaisi (opiskelijabudjettiin sopivaa) sormusta ja kosisi? Se voisi olla miehellesi jännittävää, ei kait sen aina tartte olla mies joka kosii.
        Tai menkää yhdessä vaikka sormusliikkeeseen katselemaan sinkuloita sormiinne, jos mies uskaltaisi kosia siinä, tai jos ei ala tapahtua, kosi itse. Kaikesta huolimatta toivotan onnea ja menestystä, ja hyvää joulua :)

http://www.julkkikset.fi/forum/index.php?threadid=1666

• naisille..

• Gugugu

Voihan se silleenki tehä et luulet et se osti noi sulle mut sit ostaaki tai ostiki jo sormuksen? ;)

• aiwan

ite olin yhtä tyytyväine jolulahjoihini :(

• en viitsi

• Olipa ajattelematonta ja typerää, jos miehellä tosiaan ei oikeasti ole sulle sitä sormusta noiden pesutarvikkeiden lisäksi. Mies ei ilmeisesti tajua ollenkaan, miten paljon kosinta sulle merkitsisi.

MUTTA sinäkin voit kosia.. Mitä jos ostaisitkin miehellesi sormuksen jouluylläriksi? Tulisi selväksi sekin, aikooko hän virallisesti sitoutua sinuun vai ei!

• unelmoidaan

joulukosinnasta, tuskin tulee. pidetään yhdessä katkerien akkojen joulujuhlat! ;)

• fjghdf

ois tosi kikaba

• <3 <3

..kumminkin osti sormuksen ja haluaa sen olevan yllätys?

• tyttönentylleröinen

Luulenpa...tai siis mulle tuli kans mielee, et näinköhän tuo vaan halus kiusata sua ja on kuiteskin menny sormuksen hankkimaan. On vähän niinku tahallaan ostanut saippuaa ja sienen, että sä luulisit sen ostavan vaan ne. Elikkäs toivon ainakin kovasti sun puolesta, että mies oliskin ostanut sulle sormuksen ja halus vaa pitää sen salaisuutena.

Toivotaan että asia on näin...ainakin se kovasti siltä minusta haiskahtaa. ;)

• jos haluu

Huono tapa tuo naisten tekemä vihjailu asiassa kuin asiassa. Varsinkin kosinnan suhteen olen itse sellainen, että jos siitä vihjaillaan en varmana kosi. Ihan periaatteesta. Jos nainen haluaa naimisiin niin kiihkeästi, naisen on kosittava itse. Muuten pitäköön turvansa tukossa!

• hallelujah!

pitäisi tukossa - turvansako ? Se olisi todellakin viisas teko, mutta valitettavasti uskon että tarkoitit ilmaisua "turpansa tukossa" ! hyvää joulua vaan sullekkin

• oppeliini

Miksi et itse voi ehdottaa että nyt on aika laillistaa yhdessäolo?

Eihän tuo nyt niin paljoa vaadi. Jos mies rupeaa selittemää niitä näitä miksi se ei nyt tällkertaa hänelle sovi, tiedätpähän missä mennään.

Seuraava lauseesi onkin että ensi toukokuun 12 päivänä me kipitämme maistraattiin ja laillistamme tämän shown. Ilman mitään "häitä" ja valkoisia huntuja tai vihkipukuja tai niiden kanssa.

• mietinpä vaan

Sie taijjat olla asioiden eellä...?
      Miulle jäi sellanen kuva kirjotuksestais että siun mielest on menny tietty aika ja pittäis mennä kihloihin...
      Naiset tuppaa aina kiirehtimään nuissa asioissa..
      Aattelen ite jotta jos "pääsee"kihloihin iliman vihjailuja ja kärttämistä sillon se toinenkin osapuol on täysin valmis siihen..
      Vanhanaikanen kun olen niin se sormus on lupaus naimisiinmenosta.
      Ei sellasta piä mennä tekemään jollei oo valmis kun esittelemään toisille saavutustaan.Kiitos ja anteeksi.

• näytä....

Heips
      Älä näytä jouluaattona pettymystä lahjaasi.
      Osta sensijaan itse miehellesi joku lahja, josta tiedät hänen todella pitävän. Ehkä huomaa siinä oman lapsellisuutensa.

Kurjaa, että teillä vaan menee jouluntunnelma tuon takia. Tee kuitenkin teille mukava ja lämmin joulu, tuosta huolimatta. Ehkä se on paras tapa näyttää miehellesi, että välität ja ehkä häntä sen jälkeen nolottaa tuo oma tekonsa.

Jätä nyt vähäksi aikaa nuo vihjailut, koska avomiehesi ei selvästikkään ole vielä valmis sitoutumaan. Kaverit näyttää olevan hänelle vielä aika tärkeitä, niin kuin monille muillekkin miehille.

• mies24v.

Lämmöstä ja rakkaudesta seuraa hyvää. Painostus, pienikin, sen sijaan on myrkkyä tällaisissa asioissa.

• sulle.....

sitä saa mitä tilaa.

Vihjailemalla saatat pilata suhteesi...

Olihan tämä provo, eihän aikuinen ihminen välitä mistään joululahjoista.

• mulle;)))))

No tottakai aikuisetkin välittävät joululahjoista!!!!=) Ja nimenomaan oman miehen. Lahjan rahallisella arvolla ei ole tosin väliä vaan sillä, että hän on sen juuri minua varten hommanut. Itsekin tykkään ostaa kaikista läheisimmilleni ihmisille jouluna lahjan ja juuri heidänlaisensa lahjan. Joku voi sanoa sitä lapselliseksi, mutta tietynlainen lapsenmielisyys on hyvä säilyä läpi elämän;) Uskoisin, että naisille toi lahjajuttu on tärkeämpi kuin miehille.

• kun luulin.....
        mulle;))))) kirjoitti:

No tottakai aikuisetkin välittävät joululahjoista!!!!=) Ja nimenomaan oman miehen. Lahjan rahallisella arvolla ei ole tosin väliä vaan sillä, että hän on sen juuri minua varten hommanut. Itsekin tykkään ostaa kaikista läheisimmilleni ihmisille jouluna lahjan ja juuri heidänlaisensa lahjan. Joku voi sanoa sitä lapselliseksi, mutta tietynlainen lapsenmielisyys on hyvä säilyä läpi elämän;) Uskoisin, että naisille toi lahjajuttu on tärkeämpi kuin miehille.

Että joululahjat on vain lasten juttu...

Ei mitenkään tottakai, puhu vaan omasta puolestasi.

Ehkä se on naisten juttu, joista meidän miesten tulee pysytellä kaukana...

• nuori nainen

No mulle nyt on yks hailee mitä lahjaksi saan, mutta se kosinta jää uupumaan... Vaikka se tapahtuisi 2e sormuksella olisin maailman onnellisin nainen.

• vika.....

Kihlaus ja avioliitto on vakava asia, ei siihen pidä sotkea mitään lapsellisia joululahjatoivoeita...

• ** Ruusunen 24**

että ehkä se sun miehes ei halua sitoutua vielä? Kauanko olette olleet edes yhdessä?

Minä olen sitä mieltä, että parempi oottaa useempi vuosi nii sitten ku se alku huuma haihtuu siitä suhteesta voi paremmin tsiikailla sitä suhdetta ja omia tunteita. Valitettavan usein olen nähnyt niitä jotka alkuhuumassa menevät kihloihin kauhiaa vauhtia ja sitte ku suhde arkipäiväistyy nii ero tulee ja sormukset heitetää nurkkaan.Siksi kun ei ole enää nii ihanaa! Ei hyvä! Nuorilla tuntuu olevan erityisesti tämä idioottimainen villitys. Se on nykyää muotia hemmetti ku on kihloissa O_o. Siskoni on ollut jo 19 vuotta miehensä kanssa yhdessä ja eivät oo ees kihloissa. Siinä sulle vähä esimakua siitä,että ilman kosimisiakin voi elää yhdessä.

• Nuori mies

Sinulla on hyvä asenne, hyvä sydän. Ei se suhde tai liitto sen sormuksen hinnasta ole kiinni. Se ajatushan siinä tärkeintä on. Kaikkea hyvää teille!

Yksinäinen nuori mies

• justiina

Todella lahjan arvo ei oo tärkeetä, mutta törkeetä on antaa saippua ja pesusieni sillä sehän viittaa huonoon hygieeniaasi. Mä loukkaantuisin todella tuollasesta lahjasta mikäli se ois aiheetonta? Oisko se vihjailua sulle? Pese itses useammin?

• Käytännöllinen
        justiina kirjoitti:

Todella lahjan arvo ei oo tärkeetä, mutta törkeetä on antaa saippua ja pesusieni sillä sehän viittaa huonoon hygieeniaasi. Mä loukkaantuisin todella tuollasesta lahjasta mikäli se ois aiheetonta? Oisko se vihjailua sulle? Pese itses useammin?

Ei tuo saippuan ja pesusienen osto lahjaksi mitää huonoon hygieniaan viittaavaa ole... monihan sellaista joululahjaksi ostaa. Ehkä vähän mielikuvituksen puutetta ehkä osoittaa, mutta ei varmasti sillä hygienian puutteeseen viittaa. Säästeliäisyydestäkin voi olla kysymys tms. Meitä on niin moneksi meitä lahjan ostajiakin. :)

• on...
        ** Ruusunen 24** kirjoitti:

että ehkä se sun miehes ei halua sitoutua vielä? Kauanko olette olleet edes yhdessä?

Minä olen sitä mieltä, että parempi oottaa useempi vuosi nii sitten ku se alku huuma haihtuu siitä suhteesta voi paremmin tsiikailla sitä suhdetta ja omia tunteita. Valitettavan usein olen nähnyt niitä jotka alkuhuumassa menevät kihloihin kauhiaa vauhtia ja sitte ku suhde arkipäiväistyy nii ero tulee ja sormukset heitetää nurkkaan.Siksi kun ei ole enää nii ihanaa! Ei hyvä! Nuorilla tuntuu olevan erityisesti tämä idioottimainen villitys. Se on nykyää muotia hemmetti ku on kihloissa O_o. Siskoni on ollut jo 19 vuotta miehensä kanssa yhdessä ja eivät oo ees kihloissa. Siinä sulle vähä esimakua siitä,että ilman kosimisiakin voi elää yhdessä.

tyhmä kun on suostunut olemaan jonkun panopuuna 20 vuotta...huh...totta kai jokaiselle ukolle kelpaa jos ilmaiseksi tyrkyttää itseään ja et näytä itsekään olevan mikään välkky joten et ymmärrä yhtään mitään tunteista ja siitä miten toiselle voi tehdä hyvän olon ja tuohon miten nuoret on kiireellisiä höpön höpön...olet vain ilmaisen panojen suhteen oikeassa...nuoret on fiksumpia kuin sinä ja siskosi yhteensä ja olen vanhempi ihminen!

• mun mielestä

Onko kosinnalla enää mitään arvoa, jos itse painostat toista siihen ja vihjailet siitä jatkuvasti ja oikein odotat, että toinen tekee sen tiettynä päivänä? Aika kaukana siitä romanttisesta ajatuksesta, että mies vilpittömästi omasta tahdostaan sun kanssa tahtois naimisiin?

Anna miehesi kosia ihan omasta aloitteestaan silloin, kun hänestä siltä tuntuu, lopeta tommonen ruinaaminen, jos haluat tietää haluaako miehesi OIKEASTI viettää sen loppuelämänsä sun kanssa.

• Jennifer *

TÄYSIN SAMAA MIELTÄ KANSSASI !
        Toisen painostaminen kosintaan on lähinnä itserakkautta. Kyllä kosinta ja kihloihin meno tulee tulla sydämestä, aidosti ja oma-aloitteisesti.
        Itsekin haluaisin oikeastaan jo kihloihin ja on tuo miesystäväni kosinutkin jo kaksi kertaa, vähän leikisti ehkä, enkä ole ottanut tosissaan. Ehkä pitäisi ottaa kunhan vaan vielä kerran kosisi !

• Peretsa

Kosinta ei kuulu jouluun, vaan juhannukseen tai johonkin muuhun vuodenaikaan.

Itse kosin juhannus aattona ja meidät myös vihittiin juhannus aattona ja voin sanoa, on vuoden paras aika siihen touhuun.

Maailma on tosin sen jälkeen kyllä muuttunut, kun siitä kosimisestani on jo 38 vuotta ja 37 vuotta, kun meidät vihittiin.

• Nainen _-

Meillä on hääpäivä myös juhannusaattona ja yhteiseloa tulee ensi vuonna 39 vuotta.

• lahjaton1

nuo olikn hämäys lahja ja sait sen sormuksen kerro kävikö niin itse en saanut mitään.

• Särkynyt Kati

"Miesystäväni"? Onnistuit kostamaan minulle pahan olosi! Olen kaikin puolin ollut sinulle "mielin kielin", ruokkinut jne. Kun viimein väsyin sinun jatkuvaan moittimiseesi,ja uskalsin puolustaa itseäni ja läheisiäni, niin eikös ollakaan sinä se suutuit. En ollut edes joulun terveisten "väärtti". Joululahjasi odottaa täällä paketissa, joita olin sinua varten varannut - no olkoon kait niille jokin paikka löytyy. Hyvää Joulua silti sinulle ,toivottavasti joskus tunnet éttä myös sinä olet väärässä ja loukkaat syvästi ,tosi ystävääsi - joita sinulla ei monta ole.

• ...

en saa selityksistäs mitään selkoa

• Olisimpa kaverisi

Tuo kaveri on ns. tunne vammainen, sellainen puhuu ja esiintyy vain omaan napaansa tuijottaen, eivät koskaan asetu toisen ihmisen tasolle ,että heidän puheensa ei ole oikeutettua puhua toiselle kaikkea mitä ajattelee päin naamaa.
        Kiität vielä kohtaloa kun pääset hänestä irti. toivon sinulle uuden ystävän löytyvän!

• Saman kokenut

Olet kokenut saman kuin minä vuosia sitten. Olimme seurustelleet kaverin kanssa monet vuodet ,välillä erossa ja taas yhdessä. Kaveri vain oli aina oikeassa jamoitti milloin mistäkin asiasta. jos puolustin nousi kaamea riita. Kaveri ei kuitenkaan itse maksanut esim. tv:n lupamaksuja,ajeli autolla ,jolla ei olisi saanut ajaa mutta hän oli oikeudenmukainen vain jos se koski toisten asioita, omista ei edes saanut puhua. Viimei erosimme ja olen ollut senjälkeen kuin eri ihminen, onnellinen uuden kaverin kansa!

• En minä

Olet pitänyt väärästä "ystävästä", hae itsellesi fiksu kaveri ,joka antaa arvoa tunteellesi ja sinulle ihmisenä.

• liukaste

Mieshän on selvästi kaukaa viisas kun ostaa ensin saippuaa jos sattuu ostamaan liian pienen sormuksen niin saa sen pois.Taas haukutaan miestä turhaan.Ja päälle tulee vielä selänpesu uudella sienellä.

• Vaan

Hahahaa

• ateistikusipää

vastataan nyt jotain järjellistä..... tarvitaanko rakkauden tunnustukseen todella rahaa..? tätäkö nyk. "sivistysyhteiskunta" on..? kaivakaa pää perseestänne ja koittakaa tajuta, ettei 2 -ihmisen välinen suhde kaipaa muuta, kuin rakkautta molemmin puolin... ei materiaa, ei perinteitä, ei hallitusta, ei kirkkoa, ei turhiahelyjäjotkakaivetaankongonlaittomissakaivoksissa,aivan,ettekovinmonitaidaedestietää,mistätimantittulevat,niillärahoitetaanparamilitaariryhmittymiä...

• Hupaisaa...

Oletko sinäkin saanut saippuaa joululahjaksi kun noin vaahtoat? :P

Kerroppas minulle, kun en tiedä, että mistä ne timantit tulevat?

• Sandrastiina31

Kyllä sormusta jaksaa odottaa, ei sen saaminen tänä päivänä ole sama asia kuin ennen. Nauti joulunajasta avopuolisosi kanssa ja ajattele että sinulla on sellainen mies jonka kanssa haluat olla, ja ole onnellinen. Kyllä miehesi sen sormuksen ostaa, kun aika on oikea. Kärsivällisyys palkitaan.

• -aa-

no jos se on piilottanu saippuan sisälle sen sormuksen:)

• Paulassssss

akka valitat oikeen!!!Mä en saanut edes sitä suihkusaippuaa mieheltäni

• Takila M

lienee insinööri -- niillähän ei tunnetusti ole lahjoja

ja ainahan voit vaihtaa hänet todelliseen mieheen , sellaiseen joka tietää ja osaa ja vielää uskaltaa kosia ha vaihtaa vaippoja

• dippelispippelis

mitäs täällä parut.. luulex et tääl on jotain ammattiauttajia... luusereita nää kaikki on

• Pala saippuaa

Mies kertoo että katseli sormuksia mutta voi kun ne ovatkin kalliita nykyään joten toivot sitä sormusta mutta aattona saat suihkusaippuaa ja pesusienen joten VOI olla myös että miehelläsi on se sormus ja odottaa vain hyvää hetkeä antaa sormus ja kertoa miksi osti saippuaa joten odottaa et oot vihanen saippuasta ja sit antaa sormuken :D voi olla näinkin tai toisessa tapauksessa miehesi on persläpi

• 45.v ja Mies

jaahas,no johan on täällä aiheet näin joulunaikaan,että sekös tekee miehestä persläven jos ei ostakaan sormusta silloin kun vastapuoli sitä haluaa.mä taidan olla sitten oikein iso persläpi,kun en niitä sormuksia osta,mutta silti mulla on rakastava nainen vierelläni.ei ne sormukset vaan ne tunteet ja rakkauden osoitukset.

• että miekkonen

yritti aivan tosissaan vihjaista (hienotunteisesti) että hänellä ei ole varaa ostaa sormusta, koska ne ovat niin kalliita nykyään.

• lemair33

No hyvänen aika aikuinen ihminen lahjojen perään. Lahjat on lapsille luulis että sormukset ym. voi ostaa ilman joulua. Et varmaankaan ole kärsinyt niukkuudesta kun noin itket kun sait vain saippuaa. Aikuistu ensin niin ehkä sinua sitten kositaan.

• Sanna P

Toden totta nykyään pitää olla onnellinen jo kun saa viettää jonkun kanssa joulun. En itse ole katkera vaikka naapurin emäntä varasti "salaa" meiltä joulunvieton saapumalla tunneiksi istumaan ja syömään samaan pöytäämme. Yllätyimme hiukka, mutta kaipa hän on yksinäinen.

• tajunnut?

Että se oli selvä vinkki että et ole pessyt toosaasi kunnolla, kuka sellaista kosii jonka römpsä haisee kuin viikon käynyt mäski? Siinä naimahalut lähtee, ukkos joutuu varmaan vieraissa kulkemaan.

• eräskin

jos sen toosan menee pesemään saippualla, niin sitten se vasta haiseekin-- limakalvot kun kuivattaa saippualla ja tuhoaa normaalin bakteerikannan, niin saa kyllä koko varmasti tujummat pöpöt tilalle

• Peretsa

Ottakaa esimerkkiä Tanja Karpelasta ja silloin kaikki menee hyvin! Älkää marisko tyhjiä, Rakkaus on sisäistä kutinaa, jota ei voi raapia, vaikka minkälaisella "kepillä" yrittää raapia.

• öaiheäÖW

jospa sunkin olis parasta tulla ensi täysi-ikäiseksi ja sitten harkita uudestaan niitä sormuksia. elä nyt vaan sitä lapsuuttasi vielä ihan rauhassa.

• Viking-lotosta päävoitto

mutta sain vain kenosta omani takaisin.Oli se katkeraa!

• En usko

Et saanut edes kenosta mitään, kuten en minäkään. Toivotaan ens kerralla parempaa säkää.

• samoin
        En usko kirjoitti:

Et saanut edes kenosta mitään, kuten en minäkään. Toivotaan ens kerralla parempaa säkää.

onnea sinulle lotoissa ja kenoissa.
        Toivon,että saisimme lottopotin jaettavakai kahdestaa,sillä siitä riitäsi suolarahaa molemmille ;)

• JuhaO

Hei nuori nainen!

Kaikennäköisiä vastauksia olet saanut tuohon kirjoitukseesi. Tässä minun mielipiteeni. Minä vanhana äijänä kuulun siihen wanhanaikaiseen romanttiseen jengiin joka tietää ja tuntee sormuksen tärkeyden sekä antajalle että saajalle. Mielestäni kunnon kosinta on ihana alku lopun elämän onnelliselle parisuhteelle.

Toivottavasti miehesi on sopivasti romantikko ja ymmärtää näitä asioita ja Sinun elämäsi etenee onnellisten tähtien alla.

- Juha -

• Onnellinen N

Ihme kyllä, näyttää vielä tältä mantereelta löytyvän fiksuja miehiä, jotka taitaa kosinnan salat.

• 18-vuotta naimisissa

Oli ihan pakko vastata tohon sormus-viestiin. Oikeassa elämässä sormuksella tossa vasemmassa nimettömässä ei ole mitään merkitystä. On pariskuntia, jotka ovat aivan onnellisesti naimisissa, eivätkä kumpikaan käytä sormusta. Esimerkiksi sellaisen työn takia, ettei sormusta voi käyttää. Ja kyllä se sitten on ihan korvien välissä, käyttääkö sormusta esim. ravintolassa ollessa vai ei. Pettää voi sormuksen kanssa tai ilman!!! Hyvät ihmiset, kasvakaa aikuisiksi.

• en malta odottaa tässä jänn...

No ?

Saitko saippuan lisäksi sen sormuksen ?

Ymmärsikö edes kosia ?

Ei saa jättää juttua kesken, pitää kertoa mitä tapahtui.

• putipuhtinen

oli sulle vihjaus et pesisit "torttus" välillä :) ?,

• vastaamassa

Kuten huomaat niin, niin 90% vastaajista on Suomi24:ssä on pelkkiä viisastelijoita ja ilkeämielisiä ihmisiä. Täällä on suht turhaa saada mitään kovin järkevää keskustelua aikaiseksi.

Toivon, että se sormus vielä ilmestyy sormeesi, hyvää Joulun jatkoa !

• Sormus

Hei tuohesta kultaisen sormuksen tein ja se sormus kestää vain yhden illan kerrallaan. Kuten pika rakkaudetkin.

• ...malttamaton!

kohan leikillään kiusoittelee sinua...hän kyllä varmaan osti sen sormuksenkin ja antaa sopivan ajan kuluttua...malta odottaa!

• De Lilah*

Mitäs nyt,kun avomiehesi avaa tietokoneen ja oikein etusivulla on otsikko,mikä johdattaa pakosti lukemaan tän jutun ? Hän varmaan tunnistaa siitä Sinut ja itsensä.Kosiiko hetimiten....vai ei ikinä....tai sitten on jo kosinut.

• leikkii tunteillasi

Etkö jo voi puhua kumppanisi kanssa suoraan toiveistasi. Avoliitto tosi kevyt olotila. Mies saa vaan turvapaikan-no samoin tietty nainenkin. Oikea rakkaus on valmis myös sitoutumaan suhteeseen loppuiäksi.

Mietippä 2 kertasa..haluatko vaan näyttää että kelpaat ihan sormukseen asti vai miksi se olet sinä joka anelet sormusta-kahden kauppahan kihlaus..tai sormushan voi olla ilman kihlaustakin lahja..

• Wihjeillen

Saippua ja shampoo oli vihje avomieheltäsi, että voisit pitää paremmin huolta hygieniastasi. Erotiikkanne on kärsinyt. Toisaalta oletpa nirppaturpa kun et voi olla kiitollinen edes siitä, että sinut on huomioitu. Sinulle ei olisi pitänyt ostaa mitään lahjaa.

• joku?:?

sain itse yhden lahjan villapaidan ja olen tyytyväinen,ja iloisen mielen päälle siitä.. otsikon aloittajan pitäisi tutkiskella itseä.

• 45.v ja Mies

että on likalla murheet.opetteleppa ensin näyttämään ne tunteesi ja äläkä painosta.ei se jos jatkuvasti vihjailee,että olis kiva mennä naimisiin,niin ei sillä mitään saa ja jos niin mikä estää sinua kosimasta miestäsi vai pelkäätkö että saat rukkaset.hmm.eläkää ja nauttikaa toisistanne.kyllä se naimisiinkin menon aika koittaa,nauttikaa joulusta.on paljon perheitä joissa ei jaeta lainkaan lahjoja,vaan täytetään turva- ym.kodit.eli nauti siitä lahjasta minkä saat ja muut sitten aikanaan.

• sormuksen omistaja

Hei!miehesi ei voi olla ajtustenlukija!sano suoraan,että haluat naimisiin ja haluat sormuksen!JOs et silloin sitä saa,niin sitten tiedät ainakin hänen tunteensa!miehet eivät ymmärrä "vihjailuja",itse sanoin,että haluan sen ja sen sormuksen ja sain sen.(maksoin kyllä itse puolet,mutta silti.)Suoruutta peliin,niin uskon,että saat sen kaipaamasi sormuksen!Ei lahja ole pääasia jouluna,vaan ajatus yleensäkkin!toivon kaikkea hyvää sinulle ja muista: suora puhe,niin viesti menee varmasti perille!!!!!TSEMPPIÄ!

• yksinkertaisia!!!

Neljä vuotta sit sain sormuksen. Nyt sain vedenkeittimen kun se on kuulema tarpeellinen... Onhan se. En ole korujen perään, joten olen tyytyväinen... kait.

• Likka 28

Minun rakkaani on hyvin kekseliäs persoona ja nautin hänestä suunnattomasti, myös ilman lahjojen saamista. Kerran hän yllätti minut kesämökillä timanttisormuksella, joka oli laitettu samppakaljalasiin. Arvasin mistä oli kysymys kun näin lasin pohjalla sormuksen, vaikka en osannut silloin edes odottaa sitä.

Rakastakaa naiset kunnolla ja älkää odottako miehiltä mitään, sillä silloin he vasta antavatkin omaan tahtiinsa mitä sitten antavatkin. Jokaisen naisen kannattaa tietty opiskella sitä omaa kultaa niin ettei hän huomaa. Tunteet on näytettävä kunnolla. Noilla eväillä minä saan paljon rakkautta häneltä ja monessa muodossa.

• MLPO

...että sait yksinkertaiselta mieheltäsi juuri sellaisen lahjan kuin mitä ansaitsitkin.

• yksinkertainen vätys
        MLPO kirjoitti:

...että sait yksinkertaiselta mieheltäsi juuri sellaisen lahjan kuin mitä ansaitsitkin.

mut yleensäkään on ihme et tää tyyppi ostelee mitään.. ei kuulu sen tapoihin. vaan mitäpä sillä krääsällä tekee. yks sormus on jo, ja toista en ottas vaikka tyrkyttäis joskus. ei kiitos naimisiin asti enää, muutaman vuoden kokemus kertoo ettei kannata. liian väljähtynyttä jo. ei mitään yllätyksiä ikinä. tylsää. elkää kiirehtikö ikinä, yllätykset voi olla sellasia sit mitä ei toivois... eli: tyytykäämme siihen mitä saadaan. parhaat vuodet oli 10 vuotta sit, parikymppisenä. uskottava se on. jätin silloiseni elämäni rakkauden, kun halusin olla vapaa. erehdykset maksaa.

• jos haluat naimisiin niin miksi et itse kosi avomiestäsi?
      jos avomiehesi ei ole asialla niin tee sinä jotain ja kosi häntä.
      aivan yhtä hyvin nainen voi kosia miestä kuin mies naista!

• se...

todellakaan ole sama asia jos itse kosii...siitä jää sellainen maku että tässäkö tämä kaikki nyt sitten olikin saan tästä lähtien olla vätyksen vetäjä ja se ei taatusti lähde kulumallakaan pois ja olen nähnyt ettei tuollaiset liitot kestä ja nainen saa elättää sitä nyhvelö miestäkin!

• miksi miehen pitäisi

kosia sitä naista, todella moukkamaista ja junttimaista ajattelua että miehen pitäisi kosia naista, nainen voi ihan samanlain kosia miestä jos tarvetta siihen on.

• joku?:?

lama tuntuu ja kuuluu..

• LK-P

Jospa se sormus on siellä pesuaine purkissa tai sienen sisällä :)

Tai jospa miehesi haluaa sinusta ensiksi puhtisen naisen...

• kaijuli

miks pitää vihjailla ko asiasta? eikö aikuiset ihmiset voi puhua suoraan asiasta ku asiasta?varsinkin jos LUULEE toista rakastavansa.en oikeen ymmärrä!

• Cittie**

Meikäläinen penäsi aikansa sormusta mieheltä, mutta kun vasta puoltoista vuotta täs on oltu, niin ehtii sitä naimisissa olla vielä ja tiuskia äijälle siitä, ettei se koskaan tiskaa oma-aloitteisesti =) Huumori on sallittua.
      Itse olin onneni kukkuloilla, kun sain mieheltä sähkövatkaimen - olinhan koko vuoden puhunut, miten kätevä se on, kun täytyisi vatkata kermavaahtoa käsin puoli tuntia.. ja mulle on tärkeämpää, että pikku hiljaa rakennetaan yhteistä pesää, mies on tehnyt selväksi että tahtoo sitoutua yhteen naiseen eikä haihatella vieraissa. Kumpikin on oppinut luottamaan toiseen ja sitä rataa, suhde on hyvällä pohjalla :)
      Kyllä se ukkosi vielä kosii sua, jos niikseen tulee. Tää vihjaus sormusten kalleudesta on vain miesten tyypillistä juttua. Tosin on aika paukku varmaan ollut avata se suihkusaippuapaketti, kun odottaa sormusta, mutta mikä niissä loppujen lopuksi viehättää? Lupaus sitoutumisesta voidaan tehdä ilman jalometallia nimettömän ympärillä. Voihan olla että mies tahtoo yllättää sut uutena vuotena, kun on ensin "pettänyt" sun luottamuksen jouluna ja sitten yllätyt kahta iloisemmin uutena vuotena kun et osaa kosintaa odottaakaan.
      Joulua!

• on nuorelle

erittäin hyvä lahja. Nuoret pitävät omasta hygienistaan aivan liian vähän huolta.

Nykyajan nuoret ovat unohtaneet perushygienian, haisevay hielle ja käyvät harvoin pesulla. Vaatteet likaisia varsinkin alusvaatteet ja ne haisevat!

Kaikkea muuta "tököttiä" tungetaan iholle ja päähän mutta sitten ei osata puhdistaa itseään.

Hyvä ja sopiva lahja ja ehkä vihjaus päivittäiseen hygieniaan!

Mitä sillä sormuksella tekee jos sekin pelkkää rihkamaa ja niidenkin pitäminen vaatii puhdistamista:

• odottaa

ehkäpä avomiehesi odottaa että sinä kosit häntä??
      tai hän ei ole vielä halukas naimisiin ja on onnellinen avoliitossa.
      kuinka vakavasti edes olette puhuneet naimisiinmenosta?
      kaikesta huolimatta: kosi sinä häntä ja kuuntele, mitä hän vastaa!

• ajattelenyt

Miksi ihmeessä pitäisi naimisiin mennä. Koko instituutio on jäänne vanhoilta ajoilta ja tarkoitettu vain ihmisten hallintaan ja alistamiseen. Keskittyisit mieluummin miehesi rakastamiseen kuin pilvilinnojen rakenteluun. Rakkaus tekee pariskunnan, ei papin aamen :-)

• nuori nainem

Olen niin onnellinen! sain kosinnan ja sormuksen!
      Se oli siellä saippuassa!

• Piilokivaa

Onnea teille ja hyvää joulun jatkoa :)

• Iloinen puolestanne

Paljon onnea teille kummallekin! Kertokaa juhannuksen tienoilla, miten on mennyt ja joko ens jouluna on ristiäiset!

• Nimetön

luin vasta nyt tätä juttua ja oli alusta pakko mennä loppuun suoraan kun arvasin vähän miten tässä käy..miehet on hyviä keksiä kaikenlaisia ylläreitä..onnea ihanan miehen olet saanut kun jaksaa nähdä vaivaa kuinka sinut yllättää!

• sinkku

Onnea ja tahtoa teille!

• vaimoveitikka

voi miten ihanaa... miehesi osasi yllättää sinut ihan oikeasti! Onnea teille ja tahtoa pysyä yhdessä elämän eri käänteissä

• Virya

No sähän jouduit sitten oikein urakalla pyykkäämään ittees että löysit sen?

• Ol Playa

Mä jotenkin arvasin, että se saippua liittyis jotenkin siihen kosintaan... eihän kukaan oikeasti viitsisi ostaa tollasta lahjaa muuta kuin hämäysmielessä. Loistava idea!

• olet huijari

Ei kannata uskoa kaikkia kirjoituksia, ei ennen kuin "nuori nainen" vastaa jotakin.

• ...
        olet huijari kirjoitti:

Ei kannata uskoa kaikkia kirjoituksia, ei ennen kuin "nuori nainen" vastaa jotakin.

Kirjoitusvirhe?? Kuka tahansa voisi muutenkin kirjoittaa nimimerkillä 'nuori nainen' ihan mitä tahansa...

• ja....

hyvää Joulua teille molemmille!!!

• Nimetön

EI VOI OLLA TOTTA!!SAIPPUASSA!!HEHHEEEEE...ONNEKSI ET LOUKKAANTUNUT JA PAISKANNUT SAIPPUAA WC:STÄ ALAS....MUTTA:SYLINTÄYDELTÄ ONNEA TEILLE KUMMALLEKKIN!tv.49v edelleen etsien.....Suomi24.fi:ssä

• Daadaadaa

En vaan jaksa uskoa tuota.

• nuori kundi!!!

Kerkisit aloittaan miesten haukkumis viestien tulvan! SORI nyt vaan, mut kyllä miehilläkin on ideoita ja mielikuvitusta!!! :)

• JuhaO

Parhaimmat onnitteluni!

Tällekin tarinalle tuli niin ihanan jouluisesti onnellinen loppu. Onnea ja rakkautta teidän elämäänne ja kaikille muillekin,

- Juha -

• Paljon onnea

ja onnea teille tulevaan 3>

• harmillista

Ekan viestin perusteella et ole kyllä tuota ansainnut.

• Nimetön

Nythän sä saat sen sormuksen pois oikein saippuan ja sienen kanssa,kuitenkin se ostaa liian pienen,kun hintojakin katsoo....

• sinkku

Ootko ihan kahjo. jos on opiskelia, niin pitää katsoo hintojakin!

• sulla

Jos ette ole kovin köyhiä, tuntuu suihkugeeli ja pesusieni todella hölmöltä lahjalta naiselle. Olisi ostanut edes jonkun muun korun kuin sormuksen. Halvallakin niitä saa: kullatutu korvikset 35e esimerkiksi...!
        Ja toiseksi: jos minulle antaisi mies peseytymisvälineitä, voisi tulla väärinkäsityksiä..:o
        Jätä tuollainen tumpelo mies, mutta kerro ensin hänelle tästä joululahja-asiasta!
        Joulumieltä kuitenki!

Toivoo Mumsa

• Onnea!
        sulla kirjoitti:

Jos ette ole kovin köyhiä, tuntuu suihkugeeli ja pesusieni todella hölmöltä lahjalta naiselle. Olisi ostanut edes jonkun muun korun kuin sormuksen. Halvallakin niitä saa: kullatutu korvikset 35e esimerkiksi...!
        Ja toiseksi: jos minulle antaisi mies peseytymisvälineitä, voisi tulla väärinkäsityksiä..:o
        Jätä tuollainen tumpelo mies, mutta kerro ensin hänelle tästä joululahja-asiasta!
        Joulumieltä kuitenki!

Toivoo Mumsa

Olen niiiin ikoinen puolestasi!!! Pettymys vaihtui onneen! Jatkukoon se ikuisesti!

Mumsa

• joulukakkaaaaaaaaaa

Jospas se olikin vihje sinulle että pitäis useammin käydä pesulla. hahahaaaa

• Likka 28

Olisi vaan pitänyt sinulla olla malttia sen odotuksen kanssa. Onnea teille kuitenkin ja rakkauden täyteistä polkua!!

• tytteli_24

Ootko varma ettei siin saippuas oo sitä sormusta?;)

• Järkevämpi

Hoh hoijaa...

Joululahjoissa on tärkeintä ajatus ja toisen muistaminen, ei se, että on aina pakko toteuttaa toisen toiveet. Saahan sitä haluta vaikka mitä. Jos on kihlasormuksesta kyse, kihlauksen on parempi olla yllätys eikä tiedossa jo etukäteen...

• eikä varsinkaan hankkia lapsia

ei kannata mennä naimisiin eikä varsinkaan hankkia lapsia.

• ukko 56

Naisen odotuksia on melkein mahdotonta tulkita.Naimisissa on oltu noin komekymmentä vuotta ,lahjojen osto joulu tai merkkipäivä, aina sama tilanne olen ostanut niitä pieniä timantti korvakoruja,lojuvat jossakin kaapinkätköissä kun pitäisi tehdä reijät korviin.Kaikkea muutakin mukavaa hepenettä, kattilaa keitintä,mutta jouluksi ostin tuoksu pakkauksen katsotaan tuleeko käytetyksi,toivoisi pientä huomiota vaikka halausta!

• Peretsa
        ukko 56 kirjoitti:

Naisen odotuksia on melkein mahdotonta tulkita.Naimisissa on oltu noin komekymmentä vuotta ,lahjojen osto joulu tai merkkipäivä, aina sama tilanne olen ostanut niitä pieniä timantti korvakoruja,lojuvat jossakin kaapinkätköissä kun pitäisi tehdä reijät korviin.Kaikkea muutakin mukavaa hepenettä, kattilaa keitintä,mutta jouluksi ostin tuoksu pakkauksen katsotaan tuleeko käytetyksi,toivoisi pientä huomiota vaikka halausta!

Toivossa on hyvä elää, sano lapamato ja eli Toivossa monta vuotta.

Sama juttu, mutta olen jo halauksen toiveenkin jo haudannut, ei sitä kuitenkaan tule ja kyllä sen kiitoksen saa muutenkn kuin halauksella. Iloinen ja kiitollinen ilme riittää minulle ja sen olen aina saanut.

Naimisissa on oltu jo noin 37 vuotta.

• Sormus jo sormessa

olipas teko,en muuta sano,

• hygieniaasi

ehkä sinä haiset ja miehesi haluaa hienovaraisesti vihjaista. Ota vihje onkeesi.

• jouluna kaikki on toisin

parenpi sanoa suoraan että haiset vanha tamma hevoselle.

• tietäjä koiranpieru

onko miehelläsi iso kikkeli

• Juu näin kävi, eli joulu meni nappiin

• polkupyörään

hyvä näinkin

• perhonen

et itse kosi?

• Siivetön-Enkuli

Ole onnellinen edes siitä suihkusaippuasta, minä en saanut mitää.

Siivetön

• jfksjfhkkk

Mut hei, ehkä se on vaan vinkki et kävisit useammin suihkussa......

• Tyttönen ____

Tuolla lukee puolessavälissä ketjua, että hän on saanut sen sormuksen.

• Järjen ääni

Kasvakaa aikuisiksi ja menkää vasta sitten naimisiin. Ei jumalauta mitä pelleilyä.

• blondeistablondein72hki

ettet saa miestä väkisin naimisiin kanssasi vain koska sä sitä haluat.

vai vielä pallo jalkaan,no on sullakin unelmat mutta onnea kuitenkin että miehes ne kahleet sulle pian hommaa tai sitten kosi sinä ja osta sormus.

• Plääh.

Kylläpäs on paljo katkeria ämmiä näin jouluna kirjoittelemassa kateellisina,kuinka ei kannata mennä naimisiin eikä sitä sormusta pitäisi painostaa ostamaan yms.
        Olkaa onnellisia toisten puolesta jotka iloa vielä kokevat elkääkä pihiskö kiukusta kun itselle ei tapahdu enää mitään kivaa.

Onnea paljon sormuksen löytymisestä ja kihlautumisesta, toivottavasti stoorista tulee pitkä ja kaunis (:

• Onnea !!!

Onnea vain kilhatuille !! Onpa täällä paljon kateellisia ja varmaan yksinäisiä tai ainakin huonossa parisuhteessa eläviä NOLIFE -ihmisiä. Ihanaa , kun jotkut menee kihloihin . Kaikkea Hyvää ja Onnellista Uutta vuotta

• Nimetön

Hei! Avomiehesi on käyttäytynyt erittäin loukkaavasti Sinua kohtaan...nähtävästi ei anna Sinulle mitään arvoa.Joten älä anna tämän masentaa itseäsi,vaan jätä avomiehesi...et ole ansainnut tuollaista tyyppiä.100% on olemassa KUNNON miehiä,jotka eivät tahallaan nolaa ja loukkaa toista osapuolta,joka kaikesta huolimatta rakastaa...Olet ansainnut hellän ja huolehtivan miehen itsellesi.Et tuollaista.tv.Raakapurje

• Odottelua

Voi itku, voin melkein kuvitella miten pahalle tuo tuntuu. Ellei siellä pesusienessä sitten ole yllätystä =). Sellainen tuli kyllä mieleeni heti.
      Minäkin olen jo hyvän aikaa vihjaillut että tahtoisin sormuksen, siis kihlasormuksen, mutta... Pukki yllätti ja toi minulle kyllä kaikke kivaa kumppaniltani, myös sormuksen, mutta... vain sellaisen koruksi tarkoitetun, ei kihlasormusta. Pitäisi kait olla otettu, mutta silti mietityttää, että onko tämä vain lohdutus ja epäsuora viesti siitä, että kihlasormusta ei tule.
      Mutta sillä mennään mitä on. Ainakin jonkin aikaa. Ellei hän ymmärrä asiaa, niin ehkäpä joku muu vielä sen oivaltaa.

• weskuu

...älä nyt alsitu leikkimään naista vaikka nainen oletkin ja mistä sä tiedät ,vaikka uutenavuotena klo 24.00 kun raketit singahtaa taivaalle ,niin pappa menee polvilleen ja nykii sua polvipusseista kissanpennun ilme kasvoilla : )
      Saippua ja vamppukin on tarpeen ja toisil sekään ei riitä.Joulu on jeesuksen syntymäjuhlaa ,mut kosinnat voi suorittaa koska vaan......ja turhat rutinat pois tai pappa menee puihin totaalisesti ja ottaa naaputin Ingridin sun sijaan : )

• joopajoo0

Hei,
        kumma on jos miehesi ei tajua mitä haluat, ei edes sitä, että varmasti joku muu tajuaa. toivottavasti heräisi ja ymmärtäisi pitää sinusta kiinni, ennenkuin on liian myöhäistä.

tosin eihän mikään kiellä sinua itseäsi ehdottamaan kihlausta. ei sen tarvitse aina olla mies joka kosii, näin tasa-arvon maassa. jos asia on sinulle niin tärkeä, ota asia puheeksi tai yllätä hänet ja pyydä kihloihin. näin minäkin olen suunnitellut tekeväni... =)

• Olen tosi pahoillani,että sinulle kävi noin.
      Minä olen onnellisesti naimisissa ja sain mieheltäni 2 kultaista ranneketjua.
      En halua kehua ,mutta sinuna miettisin teidän suhdetta

• jkl

Hei, haloo!

Ei parisuhde ole yksistä koruista kiinni. Jos ei satu saamaan rannerengasta tai sormusta, suhteen ei pitäisi olla niin pinnallisista asioista kiinni. Kyllä tunne ja uskollisuus, hyvä olo toisen kanssa on niitä tärkeimpiä asioita. Mukava lisähän se toisen muistaminen on, mutta tärkein ajatus häviää jonnekin sinne oman toiveen alle. Kun toivot jotain, petyt, jos toinen ei käyttäydykään niin kuin olet itse toivonut toisen käyttäytyvän. Tälläisella ajattelulla ei pääse pitkälle, pettymys vain tulee. Kannattaa katsoa itseään peiliin, ja todeta ettei toisen rakastaminen tarkoita tavarapaljoutta ympärille.
        Voihan olla, että tämä mies kiusoittelee nuorta naista ja kosii sitten jonkun ajan päästä.

• taruska123

noh.... kyllä se varmaankin joku kaunis päivä kun sitä vähiten osaat odottaa niin sulle sanoo... JOO arvaappa että mitä mä sain mun mieheltäni joululahjaks.... talvihanskat...ja patalapun.... että näin....

• hjkhkjhj

Viestisi on kirjoitettu 21.12. Miten voit tietää mitä tulet saamaan? Tuliko se sormus vai ei?

• juåilishahaha

no ompa kamalaa! mitäköhän itse olet ostanut hänelle, jonkun suklaa rasian, aina miehin muka täytuu olla täydellinen

• vermeet rules

ollaan jo sen verran "vanhoja" että eroottiset (lue porno pukimet) antaa potkua. Vanha sanonta: Kännissä ja kihloissa on kivaa. Nauttikaa toisistanne, ei ole kiire edes hautaan!!??

• exä häiritsi

Halusin viettää jouluni lasten kanssa ihan omassa rauhassa, mutta exä ei jättänyt ilkeilyllään rauhaan. Jouluaattoillan hyvä fiilis oli poissa sen jälkeen...

• nupponen

toivoin dikiboksia sain 57tuuman taulutelkkarin. Ei minulla ole tuurin tynkääkään, voi itku.

• -LOL-

LOL

• Koiranpää

Paska tsägä! hahahahahahaaa! Oletko likainen, kun hän sinulle saippuaa osti, sormuksen sijaan? hahahahahahahahahahahaha!

• nuori nainen

Täällä joku kävi pilailemas, en saanut kuin saippuan :(

• nainen tku

Ei miehet tahallaan kiusi ja jos kiusii niin aina voi vastalahjaksi antaa penispumpun.

• kyllä odottaminen
        nuori nainen kirjoitti:

vielä palkitaan!! :)

• Hyvä rakkaalla on..

EI OLE "nysäk....", vaan Euroopan paras hänellä ja osaa vielä käyttää hyvin työkaluaan. En ole käynyt Tikkurilassa, mutta asuinpaikan voi aina ite valita ja ostaa oskkeen/ talon muualta.

• JuhaO
        nuori nainen kirjoitti:

No voi pikkuista, ehkäpä se miehesi haluaa todella yllättää Sinut. Hän ei ollut vielä valmis mutta ehkäpä piankin ...

- Juha -

• nähnyt kaiken, ikävä kyllä
        nuori nainen kirjoitti:

Toivotan rohkeutta ja sisua kasvaa itsenäiseksi naiseksi tässä karussa ja sydämettömässä maailmassa, joissa nuorille naisille tuputetaan romanttisia kuvitelmia parisuhteista jollaisia ei oikeasti ole. Sellaisia ei ole kuin aniharvassa ja jos on, pilvilinnoista liidellään kovaa alas myös ennemmin tai myöhemmin. Miehet tulevat valloittavat ja unohtavat, se on paljon lähempänä totuutta. Me naiset kannetaan vain jäljelle jäävä vastuu. Onnea ensimmäisestä erästä pettymysten sarjaa selviytymiselle. Jos nimittäin toivot tiivistä ja julkisesti virallista parisuhdetta.

• nuori nainem
        nuori nainen kirjoitti:

pistin vähän huumorin säilällä arvostettuja lukijoita, en niinkään sinua.
        Tässä oli moderni tarina siitä; kuinka sokea ohjaa sokeita,,,
        Mielestäni pahempi puoliskosi teki oikein, kun ei antanut sormusta joululahjaksi, eihän se mikään lahja ole.
        Vastaavasti minun elämässäni oli päinvastainen tilanne, menevä entinen vaimoni halusi antaa eropaperit joululahjaksi,,,joskaan onnistumatta.
        Josko olen liian tyhmä tai älykäs, sillä haastemies ei tavoittanut minua mistään, ei edes puhelimitse,,,jäi pukki tulematta tänä jouluna.

• voi nielaista

saippuaakaan ei voi syödä, minä sain suklaata peruna chipsejä justoa viiniä vaahtokarkkeja ruisleipää, really!

• entäs uusvuos

mitä jos hän kosiikin viikon päästä ja sinä oot kerenny häntä viikon morkata onnettomasta joululahjasta, et kyllä ansaitse mitään sormusta.. turhan päivästä vinkumista.

• Hienhaju

miksi se osti sulle saippuaa ja pesusienen.

• jouyy

ole tyytyväinen sait sentää olla rakastamasi ihmisen kanssa mä olin yksin

• Rakastunut nainen

Jos todella toista rakastaa, ei se kaipaa vakuudeksi sormusta tai mitään muutakaan, riittää, että toinen osaa puhua ja näyttää teoin rakkautensa.

Toinen mikä pistää silmään on, kun jossain viestissä kehuttiin venäläistä tai vastaavaa ulkomaalaista naista paremmaksi. Totuushan on, että kyseiset miehet, jotka ulkomailta naista hakevat ovat pettyneet rakkaudessa, joko toisen tai jopa omalla käyttäytymisellään, mutta kannattaisi varmaan mennä peilin eteen katsomaan itseään ja miettiä mitä sieltä näkyy.

Jokainenhan saa ottaa eukon itselleen Thaimaasta, Kiinasta, Venäjältä tai mistaä tahansa, mutta kokemuksella voin sanoa, että ei kaikki ole sitä mitä halutaan uskotella.
      Ne katseet kadulla kävellessä, kun kyseinen kaveri vieressä kävelee, ei ne toisten katseet kateutta ole vaan sääliä, jota tuntevat näitä suomalaisia miehiä kohtaan.
      Luulevat saavansa kultaa hakiessaan naista ulkomailta, mutta saavat sen mitä toiset eivät ole huolineet ja kuinka monen miehen kadulle laittamia ovat jo siihen saakka.

Kiitän ja kumarran suomalaiselle miehelle, joka todella löytää sen kumppanin Suomesta eikä sorru toisten jättämiin elintasonaisiin.

• myös...

totta ettei he edes esittele sitä naista vaan pitävät jossakin maalla lukkojen takana ja käyvät vain paneskelemassa...sillä he häpeää häntä ja tämä nainen ei ole onnellinen yksinäinen ja juttelin erään naisen kaa joka pyysi apuani päästä pois tukalasta tilastaan, mies oli tehnyt jopa lapsen hänen kanssaan ja siirtänyt eri huoneeseen ettei se heidän seksiä häiritse tätä vauvaa ei saanut yöllä hoitaa vain päivällä...joten onneksi hän pääsi pois mutta lapsen kyllä menetti ja sanoi ettei ikinä halua nähdäkään tätä ukkoa oli todella kuvottava, perverssi....

• -------

olisit edes saanu kunnon tiskiainetta tms. kun muija on miehelleen ensisijaisesti maksuton siivooja.

älykäs nainen ei miestä tarvitse, mutta tyhmä nainen ei sitä tajua.

• Joulumuori 1965

..on se ettei miehet ole parhaita lahjojen ostajia. Heillä kun on ne 'putkiaivot' niin yleensä kaikki tekemiset ovat sen näköistäkin... Silti naisilla on kyky rakastaa noita 'putkiaivoja' ja ymmärtää heidän 'aivoituksiaan'. Toki poikkeuksillisia miehiäkin löytyy mutta ne ovat harvinaisuuksia. Voisi sanoa että katoava luonnonvara jotka ei näytä uusiutuvan...=) Joka tapauksessa yrittäkäämme ymmärtää toisiamme ja kertokaamme hienovaraisesti mitä mielessämme pyörii. Mukavaa ja leppoisaa Joulun aikaa!

• keijo-

...miehellesi?

• pippurisekoitusta

siaan saippuaa,ehkä se on hämäystä.......

• saitko sormuksen

Saitkos sormuksen tai kosinnan aattona?

Mulla aikoinaan sama tilanne 19 vuotiaana kun mentiin kihloihin ei mies halunnut kertoa äidilleen kihlauksesta.no mentiin sitten miehen sukulaisten luo kylään ja siellä paikalliseen ja siellä tietysti häät!Paljastin asian siidereissäni että kihloissa ollaan!Pilallehan se ilta kaikilta meni ja purettin kihlaus.

Vuosi siitä mentiin uudestaan ja uudella sormuksella johon anoppi totesi et saat v.mäisen anopin ja nappasin kakun käsistäni nakaten kaappiin ilman kihlajais kahvia. siitä pari kk erottiin lopullisesti!

Että näin kävi mulle ja nyt 38 vuotiaana ajattelen että olipas raukka mieheksi kun laittoi rakkauden edelle sukunsa joten joutikin mennä!

• totanoin

mikset itse kosisi miestäsi sen sijaan että odottaisit hänen tekevän sen?

• tindeliiiiii

itse en toivonut mitään, sain kaulakorun ja korvikset :) osaa ne miehetkin yllättää

• ................

koskaan ei kannata toivoa tai odottaa mitään,sillon just yllättyy ilosesti ku saakin yllärinä enemmän kuin toivoi:)

• eräs nainen

Mies jopa kertoi ostaneensa itselleenkin joululahjan. Minä en saanut mitään. Hän sain minulta useitakin.

• tsimmpoeli

Mitä turhaan vihjailet. Kysy suoraan. Luultvasti avokkisi ei halua kihloihin, kun selvästi ymmärtää vihjaukset.

• pankiiri

Älä valita sun kaveris haluaa ajatella taloudellisesti,puhtaus on puoliruokaa, opiskeliat tiukoilla.

• Joopa joo

.. sait sen sormuksen.

Muistanet kuinka kävi uteliaalle kissalle.. saati suhteelle, josta puuttui luottamus.

• on ...

maailman palkka! :D

• Juup......

Jos vaikka hän haluaa kosia muulloin kun jouluna?

• ehkäpä??

Jo kihloissa,onhann sekin jo sopimus yhteiseloon ja ehkäpä tulevaisuudessa myös menette naimisiin.Älä yritä pakottaa toista vihkipallille, miehet saa panikin jos nainen tuputtaa koko ajan asiasta.Jos olette nuoria ja vasta vähän aikaa seurustelleet,älkää ihmeessä menkö vielä naimisiin.Parempi katsoa kuin katua.

• flophew

Ehkäpä hän on oikeasti ostanut sormuksen ja kosiikin sinua uutenavuotena. :)

... Kerro kuinka käy/kävi (en jaksanut seuloa kaikkia viestejä). :)

• katkera joulupukki

Jees.. Ktkeraa tilitystä on varmaan aika monella jouluilusta.. ihan biisiksi astikin, kuten vaikka se Nylon Beatin Harmaa joulu, tai Leevien Jouluaattona kännissä.

Joulupaksasta on tehty jopa joulunjälkeisbiisi mikä kyllä aivottoman juhlinnan ja suklaakonvehti-yliannostuksen jälkeisissä tunnelmissa on ihan mukavaa kuultavaa. Tällä nyt viittaan tähän kappaleeseen: http://www.youtube.com/watch?v=egu7L_xNxEM

• Onnellinen.....

Mä sain sormuksen:) toivottavasti sinäkin..

• HA HA HA

UKOLLAS ON TAKA-AJATUKSIA, HE HE

• Oletko laiminlyönyt pesun?

Voisi olla suora vinkki.. mietippä koska olet viimeksi käynyt illoin aamuin pesulla-ennen ja jälkeen aktinkin..
      Puhtaus on puoliruokaa parisuhteessakin..

• järkeä

tai sit oon vain täys kyrpä joka ei osaa arvostaa saatua lahjaa.

• myyntihitti

Hammastahnassa sorkus olisi jo vaikeampaa. Onnea.. hyvä kun avosi ymmärsi yskän..miten on vieläkö murjotat?? Suosittelen silti pesuakin!

• Nimetön

Aina ei voi saada kaikkea mitä haluaa..

• Jarijarre1967

itse olet kiirehtimässä asioiden edelle liian nopeaan. Koeta vaan malttaa odottaa, asioilla tapana järjestyä kun oikea aika on. Uskoitko itse niin asioiden menevän "prikulleen" kuten ajattelit.
      Ei todellakaan parisuhteessa asiat niin mene. Ja älä ole kiittämätön kun lahjn saat, oli se mitä tahansa.

• anis

ajattele miten ihanaa,kun kaveris sinut saippuoi, seksikästä,siitä seuraa liukas lähtö,jollekin.

• lahjatonttu

No ole onnellinen että sait edes lahjan, eipä tuolta ukolta tullut mitään.... Eikä muutenkaan ole muistanut edes niin että olisi vaikka ruoan tehnyt...kunhan vain tollistelee ja hänellä ja lapsilla on valmis ruoka nenän edessä ihme kun ei tarte syöttää sitä.

• kukapa mies sitä..

ihan oikeasti nykypäivänä edes uskaltaa kosia, kun asiaan kuulumattomia ulkopuolisia paineita on luotu riittävästi. Mutta näin se menee:

"Ja perkele enää en turhia oottele. Lähdepä matkaani,niin menoa takaan loppuelämäksi.Wienervalssia Wienissä huhtikuussa, torvisoittoa ja marssia Saksassa bierfestivalien aikaan, eukonkantoa Sonkajärvellä heinäkuussa, Isla de Marquesia tammikuussa, Kaamosjazzia Saariselällä marraskuussa, hyttysiä Keski-Suomessa Juhannuksena ja marjojen keräystä yhdessä elokuussa.

Ai niin, oli ihan unohtua. Pimeän syksyinen lokakuu - rakastan Sinua 12 times in a year. - tai sitten ei. - No jos kerran ei, niin mene vain sen tulisilmäisen italiaanon kanssa Napoliin, jos kerran niin kovin sinne haluat. Mafiasotahan siellä odottaa, mutta omapahan on valintasi. Hasteellista Uutta vuotta jokatapauksessa.

• bubastis.tmi

Joulupukki kosi minua aattona.

• onko viisasta?

ajattele nyt järjellä tyttö-kulta!!
      mikä ihmeen kiire sulla on naimisiin?
      nauti elämästäsi,kun olet nuori!!!!
      eihän ne sormukset mitään todista,niitähän
      voit vaikka itse ostaa,jos niin kamala
      hinku on, älä poikaa rääkkää!

• t:¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

• -.-

et voi olla tosissasi
      EIKÖ SINULLE KELPAA MIKÄÄN!

• bubu

Pieleen meni tässäkin osoitteessa.. pienillä vinkeillä mies antoi kyllä olettaa, että sormus ostoksille olisi menossa, vaan ei.. Ehkä ensi jouluna...?

• tosi katkeraa..

Sinun mielihalujesi mukaanko miehen pitäisi elämäänsä rakentaa? Jos ei mies halua vielä kosia, niin sitten ei kosi. Opettele ottamaan muutkin huomioon, äläkä tuijota aina sitä omaa napaa.

• ei toimi

Kauanko se kestää, kun nainen huomaa,, että vihjailu ei toimi suhteessa? Minut saa avioon vain olemalla uskollinen,antelias ja kirjoitamalla nimen aviehtoon. -mies-

• Vihjeet sikseen

Useimpia miehiä pitää lyödä lekalla päähän kun eivät vähemmästä vinkistä älyä, mutta mitä vingut?
      Et "satuit näkemään"? Ihan vahingossa törmäsit pesusieneen jossa nimes luki?
      Sormukset yleensä kai OTETAAN yhteisestä päätöksestä ilman paketoimista.

• sainkin ladan

Mutta olen siihenkin tyytyväinen

• millaboona,aikuinen nainen

helou kyllä siihen avioelämän arkeen tylsyyteen? rientaan? kerkiät,,miehet ovat suurin osa itsekästä porukkaa,,tekee just ko ite halua,,, älä välitä moisesta, tee itselle päätös,,sinähän et kerjää,,anna miehen mennä,,,ole kuin et huomaiskaan aina välillä,,, niin jo tule hoppu miehelle,,usko vanhempaa ja viisaampa,,, terveiset vahvoille naisille:))))) me pärjätään aina ja osataan rakastella ja rakastaaaaa,,,, siin se kiitos seisoooo,,,Mukava ja parempaa v.09

• sä kirjoittaa

? (millaboona,aikuinen nainen)

• sormuksen saanut on
        sä kirjoittaa kirjoitti:

? (millaboona,aikuinen nainen)

typy ! hohoi = kuuluuko ?

• naisenalku..
        sormuksen saanut on kirjoitti:

typy ! hohoi = kuuluuko ?

no...ainakin sait saippuaa... :) Itse juuri vein miehelle mitä tapaillut puoli vuotta lahjan ja hän sanoi että ikävä kyllä hän ei ole ostanut mitään minulle.... Että sellaista.

• RENGASTETTU

Eräs vuosi 1.1-xxxx puolenyön jälkeen kaivoin tuttavien luona sormuksen taskusta ja kysyin silloiselta tyttöystävältäni että kelpaako ja kukaan muu ei tiennyt asiasta mitää etukäteen.Taisi kelvata olemme nykyään naimisissa.

• puhdasta tuloo

Mitä tuossa valittamaan muuta kuin yhdessä suihkuun tai vannaan vaan.

• elämää kokenut

Olisipa kiva tietää,kun joulu on ohi,oliko sormus kenties kätketty samaan pakettiin...ehkäpä joskus asioita ei kannata liikaa miettiä,murehtia,stressata...miehille painostaminen on yhtä kuin karkuun juokseminen...kaikelle on oikea aikansa :)

• Heh

hehhhehehehee! Hehh...hehehhehhehee! Hehahahehehee! xD hehhhehehehe! Suihkusaippuaa ja pesusieni hahahahaha! Hehhhehhehee! Heh... *hengittää tuskissaan* HEHHHEHEHEHE HEHHE HEHEHEE! HEHEHEHE! xD vuosipäivänä kai vessapaperia! Hhhhehhhhehehehehe! Hehahahaha! Hehheh hehehe ei saatana... *tippuu tuolilta* aisaatana.. hehhehehe! Hehehehehe! Hehhehee! *pyörii lattialla* hehheheh ei... hehhehehehe! Voivoivoi...voi voi.. hehehehe!!! XD *sydänkohtaus*

• tahditon kaveri

kun tietää -luulisin että on hoksannut- että sinä olisit kiinnostunut saamaan sormuksen ihan tosissasi ja sitten "pilailee" asian kustannuksella herättelemällä toiveita asiasta. Mielestäni jos ei kerran ole aikeita sormusta ostaa, mutta näkee että toinen sitä kovasti haluaa, ei todellakaan pitäisi asiasta tuolla tavalla vitsailla, eikä vahingossakaan antaa väärää kuvaa, sehän voi loukata toista pahasti.

• Juoni hukassa

Onko sinulla tapana lukea vain otsake?? Juttuhan on muuttunut ajat sitten-eli saippuan sisällä olikin sormus-eli kaikki hyvin.
        Sinunkaltaiselle voidaan lyödä eteen vaikka mikä paperi jos luet vaan otsikon. Varo velkapapereita ym-aina kannattaa lukea minne jatkaa ja mitä!!

Pian taas ihan oikea aprillipäiväkin! Hauskaa Uutta Vuotta ! Onnea sormuksen saaneelle!

• Menkää himaan

kasvakaa aikuisiksi. Jos jotain saa lahjaksi, ei siitä tule valittaa. Mitäs toivot jotain ferraria tai huvipurtta, oma on ahneutes. Multa saisit vaan hakaneulan, käytetyn. Mokoma haaska lepakko.

• Kiltimpi

Älä välitä ! saippualla voi pestä pois huonot puolensa. Ehkä jo ensi jouluna ?

• naiset tajuu

erittäin hyvä lahja...mut täällä ei kukaan tajuu miks naiselle ostetaan saippua ja sieni,tää on vanha juttu

• vihj ehk

Ehka se on vihje henkilokohtaisesta hygieniasta.

Nythan on kumminkin lama.

• iloinen n

Sait siis sormuksen mahtavaa! :) Kuinka syvällä se oli saippuassa kun et huomannut? Ja miten se selvisi sitten että sormus oli siellä? Oli sen verran hyvä kosinta että kateeksi käy. ;) Varmaan joku unelmien mies sinulla. =) Onneksi on onnellisia "loppuja" siis paremminkin alkuja.

• Onnellinen N

Ihana mies kun noin jännästi piilotti tosiaan sen sormuksen. Rakkautta on hiukka kiusii toista, vaikkakin sormuksen piilottamisella saippuaan. Varmaan se on ollut nestesaippua, muuten sitä olisi ollut vaikea kovertaa palasaippuaan.

Rakastakaa kumppania, se poikii aina takaisin!!

• RisaTune

Sain aviomieheni vapaaehtoisen vihkisormuksen ostoon vasta oltuamme 6v 4kk: tta yhdessä vakkareina. Sain ruusukvartsikiven erillisessä simpukkakotelossa ( viininpunaista samettia), sekä 300 € n lahjakortin samaiseen kiven
      - myynti kultaliikkeeseen. olen happy, mutta pakottaa ei saa!

Miehet on hitaita, jospa viimeisin pyyntösi, jonka hän muisti oli , kuinka ihanaa sinusta olisi pestä kunnon sienellä itseäsi.Mieheillä, jos keillä etenee elämänsä naisen pyynnöt kerrallaan! Voithan tilata esim. www.korpikangas-siemen.fi : ltä siemeniä oikeiden pesusienikurkkujen kasvattamiseen ja syventää suhdettanne, kunnes sormuksen paikka on kotonasi.

• asijahan on niin jotta

Kalliita kihla- tai naimasormustimmii ei kannata hankkia. (Kauniita ne suavat tok olla.) Iha muita dimangisormuksia kyllä kannattaa toevoella. Ne "muut" on tavanomaissii lahjoja, joita ei tarvihe palautella, saati romukultana kaapitella, jos männöö sauvakävelysauvat pahemman kerran ristiin:)

• tullu
        asijahan on niin jotta kirjoitti:

Kalliita kihla- tai naimasormustimmii ei kannata hankkia. (Kauniita ne suavat tok olla.) Iha muita dimangisormuksia kyllä kannattaa toevoella. Ne "muut" on tavanomaissii lahjoja, joita ei tarvihe palautella, saati romukultana kaapitella, jos männöö sauvakävelysauvat pahemman kerran ristiin:)

Siis ilmeisesti tää nuori nainen ei saanut sormusta. Joku toinen vain pilaili välissä. Lukekaa aikasempia viestejä.

• ....
        tullu kirjoitti:

Siis ilmeisesti tää nuori nainen ei saanut sormusta. Joku toinen vain pilaili välissä. Lukekaa aikasempia viestejä.

Onko sormus vai ei????

• minusta tuntuu

että sinua käytetään vain hyväksi.En halua loukata mutta moni mies haluaa vain varman ns. panopuun.Täytyy myöntää että olen itsekin harrastanut sellaista.Siksi juuri haluan varoittaa sinua tällaisilta miehiltä.Etenkin jos olet todella rakastunut.Omia oireitani.
      -Pitkittää lupauksia.
      -Lupaa kaikkea mutta kiertelee jotenkin niistä ulos.
      -Tärkeintä on aina seksi
      -Sitten kun on saanut seksiä mielenkiinto loppuu.

• Diamonds are best f-s

out of it. Ota rikas rakastaja. Jos 2, niin hommaa hyvä kalenteri ja koodita miekot.

• Nimetön

Vaikka pääsisitkin naimisiin, jatkuisi lupaukset mutta kohteet vain muuttuisi. Ei se elämäntyyli siitä muutu.

• jouluun ladata
        Nimetön kirjoitti:

Vaikka pääsisitkin naimisiin, jatkuisi lupaukset mutta kohteet vain muuttuisi. Ei se elämäntyyli siitä muutu.

mitään lahjatoiveita. Lapsille se on sallittua.
        Toivottavasti jokainen lahjan ANTAJA sen sijaan antaa lahjoja vain ilosta, ei velvollisuudesta.

Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      328
      7121
    2. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      71
      4338
    3. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      208
      3165
    4. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      24
      2967
    5. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      74
      1952
    6. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      149
      1800
    7. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      212
      1746
    8. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      166
      1577
    9. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      120
      1548
    10. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      89
      1438
    Aihe