Voi paska, että on tämän huumorimusiikki-bändin taso laskenut Haran lähtemisen jälkeen. Uusin levy on jo täyttä paskaa. Sanoituksissa ei minkäänlaista hauskuutta vanhoihin verrattuna. Nokkeluus puuttuu sanoituksista täysin. Eikä kyllä ole uuden laulajan äänikään mitään verrattuna Haran komeaan viskibassoon :)
Turo's Hevi Gee
Jopas jotain
5
629
Vastaukset
- Turon sielu
Olen samaa mieltä. Hara oli bändin ydin. Verbaalisesti lahjakas hemmo.
Eipä oo Turoilla mennyt ihmeemmin Laukkasen jälkeen. Ois mukava kuulla vielä Haran tosiaankin "nokkelia"
sanotuksia, uusista ilmiöistä. Hyvät joulut sulle ja Haralle!- No juu
Näin on, uusissa biiseissä vain muutama hyvä.
- Anonyymi
Miks lähti?
- Anonyymi
Hara takas ja nykyinen laulaja voi laulaa myös mukana?
- Anonyymi
Uudella laulajalla melko samanlainen ääni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh1761067- 791042
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm92845- 69800
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81755- 119734
- 109685
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante114593- 47570
- 18538