Me riidellään Gek-kon kanssa jostain, mutta ei vielä tiedetä mistä. Esittäkää aiheita ja miltä kantilta kumpikin riitelee.
Hus hus ehdottelemaan tai riidellään molemmat kaikkia muita vastaan ja sitä te ette kestä.
PikaÄÄNESTYS
39
626
Vastaukset
- gek-ko
ja olen kaivanut viemäreitä. Kaikki on paskassa ja kaikki on paskaa, ja joku sika on sotkenut mun kämpässä ja olen hieman pahantuulinen :D
Sinä kiroat kärrynsä keskelle käytävää jättäviä mammoja Sitimarketissa ja Gekko puolustaa niitä.
- Papeete1
Tää on loistava ehdotus :)
- gek-ko
vetokasseja, monenkohan yli tänäänkin kiipesin perkele tämä käpykylä on täynnä senioreita ja kaikilla on ne vetokassit ja ne menee niiden kanssa seisomaan aina käytävän päähän ihmettelemään.
Minä olen sitä mieltä että että niitä vetokasseja varten olisi oltava jokin kortti, samalla lailla kuin on ajokortti. Nämä vähä-älyiset puutarhatontut roudaavat niitä perässään, mutta eivät hahmota sitä tilaa minkä se vitun kassi vie. Eikö ne voi työntää niitä, jos ne ei muuten muista, että jonkun tiellähän ne taas on perrrrkele gek-ko kirjoitti:
vetokasseja, monenkohan yli tänäänkin kiipesin perkele tämä käpykylä on täynnä senioreita ja kaikilla on ne vetokassit ja ne menee niiden kanssa seisomaan aina käytävän päähän ihmettelemään.
Minä olen sitä mieltä että että niitä vetokasseja varten olisi oltava jokin kortti, samalla lailla kuin on ajokortti. Nämä vähä-älyiset puutarhatontut roudaavat niitä perässään, mutta eivät hahmota sitä tilaa minkä se vitun kassi vie. Eikö ne voi työntää niitä, jos ne ei muuten muista, että jonkun tiellähän ne taas on perrrrkeleSunhan piti ton ehdotuksen mukaan puolustaa niitä.
Jos haukutaankin molemmat niitä ja kaikki muut saa puolustaa?- gek-ko
Papeete1 kirjoitti:
Tää on loistava ehdotus :)
minä ennemmin ite käyn hakemassa kaupassa niille mitä ne vetokassi-ihmiset haluaa, mulla menee hermot. Ja kun väestö ikääntyy niin niitä kasseja tulee vaan lisää ja lisää 8'O
gek-ko kirjoitti:
vetokasseja, monenkohan yli tänäänkin kiipesin perkele tämä käpykylä on täynnä senioreita ja kaikilla on ne vetokassit ja ne menee niiden kanssa seisomaan aina käytävän päähän ihmettelemään.
Minä olen sitä mieltä että että niitä vetokasseja varten olisi oltava jokin kortti, samalla lailla kuin on ajokortti. Nämä vähä-älyiset puutarhatontut roudaavat niitä perässään, mutta eivät hahmota sitä tilaa minkä se vitun kassi vie. Eikö ne voi työntää niitä, jos ne ei muuten muista, että jonkun tiellähän ne taas on perrrrkeleTaitaa olla vähän tulehtunut ilmapiiri?
Mutta lisää ehdotuksia. Buddy voisi väittää, että PMS on vain naisten tekosyy, jolla oikeuttaa viheliäiset tunteenpurkaukset. Sinä kimpoilet takaisin.gek-ko kirjoitti:
minä ennemmin ite käyn hakemassa kaupassa niille mitä ne vetokassi-ihmiset haluaa, mulla menee hermot. Ja kun väestö ikääntyy niin niitä kasseja tulee vaan lisää ja lisää 8'O
Ongelma pahenee kun mummoskootterit täyttävät joka paikan.
- gek-ko
Ratikkakuski kirjoitti:
Taitaa olla vähän tulehtunut ilmapiiri?
Mutta lisää ehdotuksia. Buddy voisi väittää, että PMS on vain naisten tekosyy, jolla oikeuttaa viheliäiset tunteenpurkaukset. Sinä kimpoilet takaisin.pelkästään iso finni kaulassa. Voisiko joku selittää sen miksi, noh, antaa olla.
Ratikkakuski kirjoitti:
Taitaa olla vähän tulehtunut ilmapiiri?
Mutta lisää ehdotuksia. Buddy voisi väittää, että PMS on vain naisten tekosyy, jolla oikeuttaa viheliäiset tunteenpurkaukset. Sinä kimpoilet takaisin.Täysin totta. Lisäksi migreeni on opittua käytöstä ja skitsofrenia johtuu äidin vaikutuksesta.
Ääh, ei pysty.gek-ko kirjoitti:
pelkästään iso finni kaulassa. Voisiko joku selittää sen miksi, noh, antaa olla.
Voithan sinäkin väittää, että PMS on urbaanilegendaa ja Buddy väittää niiden olevan totisinta totta.
- Papeete1
buddy-love kirjoitti:
Ilmeisesti säilyit terveenä?
Kipeenä ollaan edelleen. Olen vaan nukkunu jostain 14-15.00 lähtien. heräsin jossain vaiheessa mutten muista teinko mitään ja aloin uudestaan nukkuun. Nyt yritän tässä keikkua edes pari tuntia :)
- gek-ko
buddy-love kirjoitti:
Täysin totta. Lisäksi migreeni on opittua käytöstä ja skitsofrenia johtuu äidin vaikutuksesta.
Ääh, ei pysty.voisitteko lopettaa jo ton mahtisonnikisan ja karvantuotannon, alkaa kyllästyttää näin tieteen aikakaudella tollaset huuhaajutut.
Ja sitte partakoneita muka tarvitaan. Papeete1 kirjoitti:
Kipeenä ollaan edelleen. Olen vaan nukkunu jostain 14-15.00 lähtien. heräsin jossain vaiheessa mutten muista teinko mitään ja aloin uudestaan nukkuun. Nyt yritän tässä keikkua edes pari tuntia :)
Apteekissa sanoivat että nyt on kaikki taudit liikkeellä ja tosi moni sairastaa. Itse alan olla taas kunnossa ja ilmeisesti pääsin helpolla, sillä sanovat että tämä kestää monilla tosi kauan (tai ei sitä vielä tiedä, sillä keuhkoputkissa riipii).
Nuku vaan paljon. Kunnollisella levolla voi selvitä paljon vähemmällä.- gek-ko
Ratikkakuski kirjoitti:
Voithan sinäkin väittää, että PMS on urbaanilegendaa ja Buddy väittää niiden olevan totisinta totta.
kato buddy, mun naamassa on kaks isoo paukamaa, mä oon yhtä lauhkee kuin aina, oon vähän lihonu ja turvoksissa mut mitä vittua se sulle kuuluu ei oo ees mitään todisteita
buddy-love kirjoitti:
Apteekissa sanoivat että nyt on kaikki taudit liikkeellä ja tosi moni sairastaa. Itse alan olla taas kunnossa ja ilmeisesti pääsin helpolla, sillä sanovat että tämä kestää monilla tosi kauan (tai ei sitä vielä tiedä, sillä keuhkoputkissa riipii).
Nuku vaan paljon. Kunnollisella levolla voi selvitä paljon vähemmällä.Työsuojelupäällikkö väitti, että jokainen firmamme työntekijä on keskimäärin pari viikkoa vuodessa sairaana. Minä en ole ollut kohta vuosikymmeneen. Kehityskeskustelussa yritin vaihtaa kiintiösairaslomani vihkotunneiksi, mutta se ei sopinut pomolleni.
Niin että minäkin vaadin saada jonkun taudin ja sairaslomaa. ...kele!- Papeete1
buddy-love kirjoitti:
Apteekissa sanoivat että nyt on kaikki taudit liikkeellä ja tosi moni sairastaa. Itse alan olla taas kunnossa ja ilmeisesti pääsin helpolla, sillä sanovat että tämä kestää monilla tosi kauan (tai ei sitä vielä tiedä, sillä keuhkoputkissa riipii).
Nuku vaan paljon. Kunnollisella levolla voi selvitä paljon vähemmällä.On se etten oikein liiku missään eikä muhun helpolla taudit tartu. Nikotiini ja zeropitoinen ruokavalio ei ilmeisesti houkuta bakteereja ja viiruksia tarpeeksi :)
Tänään en ole enää oksentanut, että jos tuohon yhteen yöhön jäi, niin ihan hyvin.
Aina kaikki taudit on tässä vaiheessa ärhäkkäänä, kun keli on mitä on, eikä pakkaset pääse tappaan taudinaiheuttajia. Ratikkakuski kirjoitti:
Työsuojelupäällikkö väitti, että jokainen firmamme työntekijä on keskimäärin pari viikkoa vuodessa sairaana. Minä en ole ollut kohta vuosikymmeneen. Kehityskeskustelussa yritin vaihtaa kiintiösairaslomani vihkotunneiksi, mutta se ei sopinut pomolleni.
Niin että minäkin vaadin saada jonkun taudin ja sairaslomaa. ...kele!olisin niin mielelläni antanut menneen kuumeettoman keuhkokuumeeni aivan vapaaehtoisesti jollekulle.
Tulehdusarvot oli toissaviikon torstaina yli 140 ja viime torstaina alle 20.
Sinulla on liian hyvä peruskunto mikä torjuu pienet flunssan alut.
Sairasloman toivossa ei tosin kannata luopua hyvästä kunnosta.gek-ko kirjoitti:
voisitteko lopettaa jo ton mahtisonnikisan ja karvantuotannon, alkaa kyllästyttää näin tieteen aikakaudella tollaset huuhaajutut.
Ja sitte partakoneita muka tarvitaan.Se on gilletten salajuoni ja ne ovat laittaneet armeijassa kiisseliin parrankasvua lisäävää ainetta.
gek-ko kirjoitti:
kato buddy, mun naamassa on kaks isoo paukamaa, mä oon yhtä lauhkee kuin aina, oon vähän lihonu ja turvoksissa mut mitä vittua se sulle kuuluu ei oo ees mitään todisteita
Negatiivinen PMS, eli olen laihtunut ja suhteellisen hyvällä päällä.
runontaja kirjoitti:
olisin niin mielelläni antanut menneen kuumeettoman keuhkokuumeeni aivan vapaaehtoisesti jollekulle.
Tulehdusarvot oli toissaviikon torstaina yli 140 ja viime torstaina alle 20.
Sinulla on liian hyvä peruskunto mikä torjuu pienet flunssan alut.
Sairasloman toivossa ei tosin kannata luopua hyvästä kunnosta.Lääkärille ja pyydät rokotteen Pneumovax.
Uusit sen n. 5v välein.Papeete1 kirjoitti:
On se etten oikein liiku missään eikä muhun helpolla taudit tartu. Nikotiini ja zeropitoinen ruokavalio ei ilmeisesti houkuta bakteereja ja viiruksia tarpeeksi :)
Tänään en ole enää oksentanut, että jos tuohon yhteen yöhön jäi, niin ihan hyvin.
Aina kaikki taudit on tässä vaiheessa ärhäkkäänä, kun keli on mitä on, eikä pakkaset pääse tappaan taudinaiheuttajia.Salaatin, juuresten tms. mukana. Epäilen siis norovirusta ja se kestää yleensä pari päivää ja on aika teho-oksettava. Itselläni ollut pariin kertaan, eikä ollut kivaa.
buddy-love kirjoitti:
Lääkärille ja pyydät rokotteen Pneumovax.
Uusit sen n. 5v välein.Sitten työterveyshoitaja houkutteli ottamaan flunssarokotteen. Vaikka olenkin pistoskammoinen, kysyin, että miten pian pistoksesta se flunssa vihdoin iskee. Hoitsu meni ihan omituisen näköiseksi eikä vastannut mitään. Jäi sitten piikki ottamatta.
Ratikkakuski kirjoitti:
Sitten työterveyshoitaja houkutteli ottamaan flunssarokotteen. Vaikka olenkin pistoskammoinen, kysyin, että miten pian pistoksesta se flunssa vihdoin iskee. Hoitsu meni ihan omituisen näköiseksi eikä vastannut mitään. Jäi sitten piikki ottamatta.
Keuhkokuumerokotus. Tepsii useimpiin bekteeriperäisiin keuhkokuumeisiin.
Tietysti jos sinulla oli kyseessä virus, niin silloin et ehkä kaipaa sitä, mutta jossain vaiheessa ikää se on kuitenkin rokote, joka jokaisen kannattaa ottaa.
Jaa, niin. Kuumeeton? Onko varma ettei ollut ornitoosi ja mitkä lääkkeet sait (siihen tepsii vain sulfa).buddy-love kirjoitti:
Keuhkokuumerokotus. Tepsii useimpiin bekteeriperäisiin keuhkokuumeisiin.
Tietysti jos sinulla oli kyseessä virus, niin silloin et ehkä kaipaa sitä, mutta jossain vaiheessa ikää se on kuitenkin rokote, joka jokaisen kannattaa ottaa.
Jaa, niin. Kuumeeton? Onko varma ettei ollut ornitoosi ja mitkä lääkkeet sait (siihen tepsii vain sulfa).Vaikka flunssa onkin jo melkein poissa, niin tavauskyky silti näköjään kärsii, eli tietysti bakteeriperäinen.
- Papeete1
buddy-love kirjoitti:
Salaatin, juuresten tms. mukana. Epäilen siis norovirusta ja se kestää yleensä pari päivää ja on aika teho-oksettava. Itselläni ollut pariin kertaan, eikä ollut kivaa.
Syö noin epäterveellisiä ruokia :)
En ole viimeaikoina syönyt oikein mitään. Noh, ei se haittaa mikä on kunhan vaan häipyy yhtä nopeasti kuin tulikin. Papeete1 kirjoitti:
Syö noin epäterveellisiä ruokia :)
En ole viimeaikoina syönyt oikein mitään. Noh, ei se haittaa mikä on kunhan vaan häipyy yhtä nopeasti kuin tulikin.Sulla on rekkamiesten sapuskat :)
Voi se tulla muustakin, sillä ne virukset siirtyvät näppärästi sapuskasta toiseen. Riittää kun kaupassa joku koskettelee niitä ristiin rastiin.
Onneksi se menee sitten aika äkkiä ohi.buddy-love kirjoitti:
Keuhkokuumerokotus. Tepsii useimpiin bekteeriperäisiin keuhkokuumeisiin.
Tietysti jos sinulla oli kyseessä virus, niin silloin et ehkä kaipaa sitä, mutta jossain vaiheessa ikää se on kuitenkin rokote, joka jokaisen kannattaa ottaa.
Jaa, niin. Kuumeeton? Onko varma ettei ollut ornitoosi ja mitkä lääkkeet sait (siihen tepsii vain sulfa).ollut tuota kuumeetonta keuhkokuumetta, vaan minulla.
Reseptissä ainakin luki 'keuhkokuumeeseen'.
Lääkkeen nimi oli Ketek 400 mg, sisältäen telitromysiiniä.runontaja kirjoitti:
ollut tuota kuumeetonta keuhkokuumetta, vaan minulla.
Reseptissä ainakin luki 'keuhkokuumeeseen'.
Lääkkeen nimi oli Ketek 400 mg, sisältäen telitromysiiniä.On jo tullut mainittua, ei tarkkaavaisuus ole nyt kovin häävi.
Selvä: bakteeriperäiseen tulehdukseen tuo on määrätty, eli ehkä rokotus olisi paikallaan.- Papeete1
buddy-love kirjoitti:
Sulla on rekkamiesten sapuskat :)
Voi se tulla muustakin, sillä ne virukset siirtyvät näppärästi sapuskasta toiseen. Riittää kun kaupassa joku koskettelee niitä ristiin rastiin.
Onneksi se menee sitten aika äkkiä ohi.Olenhan mä seukannutkin vuoden rekkamiehen kanssa, että tarttuhan sitä moni asia siinä sivussa. Se kyllä söi monipuolisemmin kuin minä :D
Papeete1 kirjoitti:
Olenhan mä seukannutkin vuoden rekkamiehen kanssa, että tarttuhan sitä moni asia siinä sivussa. Se kyllä söi monipuolisemmin kuin minä :D
Olen muuten vakuuttunut että ruokavalio on isolta osalta genetiikan määräämää. Missähän kohtaa muuten mahtaa olla se, joka määrää minut syömään kaikki nuo lastit suklaata.
buddy-love kirjoitti:
On jo tullut mainittua, ei tarkkaavaisuus ole nyt kovin häävi.
Selvä: bakteeriperäiseen tulehdukseen tuo on määrätty, eli ehkä rokotus olisi paikallaan.ohitse.
- Papeete1
Toi Ratikan vastausta on erittäin hyvä.. kuinkakohan Gekkon käy :)
Mä ehdottaisin myös tuohon liittyvää eli sitä kun ne tientukot hyppää dösästä/junasta metrin päähän, ja juuttuu siihen pakkaileen laukkujaan tms. Sitten ne seilaa mahdollisimman leveinä kävelytietä pysähdellen vähän väliä.
Sä voisit taas hermostua tuosta, ja Gekko puolustaa tuota käytäntöä. Niin päin vois tulla parempi riita :)
Mä muuten hermostuin tänään viimeksi Prismassa niihin vauhkoihin ääliöihin. Hitto, että sekin toimisi miljoonaan kertaan paremmin jos imbesillit pitäisi edes muutaman kanssa ihmisiä kunniottavan säännön mielessä.. mutta ei.. eihän nykyajan sairaan itserakkailta ihmisiltä mitään huomaavaisuutta tarvi odottaa. Ne kuvittelee, että kaikki on juuri heitä varten.
Mä en _tajua_ että mitä vaikeaa on mennä käytävän sivuun, jos pysähtyy?? Tänään jopa 4 hengen porukka pysähtyi turiseen n.metrin päähän ovesta, kun sisään pääsi. Keskelle sitä helkkarin oviaukkoa tuulikaapissa, ja porukka yrittää kiertää. Noita esimerkkejä on tsiljoona.On lähinnä haaste ja niitä on mielenkiintoista väistellä vauhdissa. Kävelen supervauhdilla, niin noita hitaampia riittää edessä jatkuvasti.
Vähän kuin väistöt miekkailussa tai nyrkkeilyssä.- gek-ko
ryhdyn neuvottelemaan ostoksista heti kun ollaan päästy sisälle lämpimään. Vittu porukka yrittää samaan puljuun ku mekin, just sillon ku me ollaan täällä. Vittu oma ongelma. Ja naama on norsunvitulla, ottakaa hei pirkan monivitamiinia niin piristytte vähä, hei lihoin muuten taas lisää ja seison neljän muun satakakskytkilosen kans tässä juoruamassa, no sori saatte kiertää hehheh
- Revolveri
Hankkikaa elämä. Virtuaali riitely on pöntöille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921125
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116938- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 76668
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483
