En nyt oikein tiedä olenko oikealla palstalla kirjoittaesani tätä avausta.Sillä olen vain tälläinen kuusikyppinen hörhö,joka on elänyt hippi kauden nuoruudessaan ja ihanan kuusi-seitsenänkymmenluvun muutoksen ihanuuden maailamssa ,jolloin kaikki oli vielä uutta ja pehmeää ja kaikkille nuortille oli itsessään selvyys ja voima mahdollistaa ja muuttaa maailmaa ja ihmisen ajattelutapaa parempaan.
Silloin meillä oli maailma omistuksessa ja me myös muutimme sen perustuksiaan myöten.Myös minä kapinoin,olin vaatimassa luokka yhteiskunnan poistoa ja ymmärrystä nuorison tarpeisiin,jotka eivät voineet enään periytyä sodasta eikä sen tuomasta ahdingosta.
Jos voidaan ajatella henkilöä joka käänsi sivun ihmiskunnan niin lyhyessä historiassa,niin haluan tähdentää,että John Lenon oli se vapahtaja,joka mursi vanhat muurit ja toi esiin uuden ja loistavan mahdollisuuden,mikä oli jokaisen saavutettvissa.
Jos nyt ajattelen uskontoa ja jumalaa niin voin helposti verrata Jonhn Lennonia vapahtajaan,joka tahtoin paljon hyvää ihmiskunnalle,mutta ihmiskunta ei ollut valmis ottamaan laupeutta vastaan,vaan kapinoi ja menetti esikuutensa.
John Lennon
Jekku Konttori.
1
311
Vastaukset
- siinähän
oli läksynsä oppineen tekstiä,john elää. back to sixties.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512