Eli siis kaipailisin rakkaudesta kertovia rap biiesjä. Sellaseita lässynlässynlää, tyyliin SLFM-Kaks sydäntä vain, DaSuunta - Se tunne.
Jotain ton tyylisii. Saa olla minkä tahansa kielisii, mut mieluiten suomee :)
Tänks jo etukäteen.
Rakkausbiisejä (rap)
22
13097
Vastaukset
- sokerikuorrutus
Ambassa:Rakastan sua niin, Pyhimys:Enkeli, Vertikaali:Poika ja tyttö.. Ja Mc Manella on paljon paljon paljon semmosia nyyhky/rakkaus biisejä, saa ladata ilmaiseks mikseri.netistä.
- ronzon
joo ja Kemmurun Unohtunut on aika timmi,myösin Uus ja parempi...ja Junon Kaunein päällä maan, siin on kans yks :o
- qwerty1
Rew - Rakkaudella minä
Tode - Pala sielua
Jouggis - Rakastan
Lord est - Sun vieres on lämmin
Ekstaasi - Rakastan sua
Rockin da north - Sun kanssa
Skandaali - Rakas markiisi
Tuos nyt jotain mitä tuli tällee äkkiseltä mielee. ;) - on tässä
julma-henri - minä rakastan sinua
- lepran ämmii
hito hyvä heitto tähä välii. sitä rakkautta on aika vaikee oikeasti löytää..
"panesitäpanesitäpanesitaäpanesitä -sitten ko se on ohi, ei polteta röökiä vaa mietitää miten se saadaan ulos.."
- lisää
Avain - 5 päivää 5 yötä
Kontti - Yössä Yksin (Featuring Matsoni)
Tuossa kaksi itselläni mieleen tullutta ensinmäisenä. Oikeastaan enpäs tiedä onko noi ihan sellaisia rakkauskappaleita kun kaipailet mutta hiukkasen siihen suuntaan kuitenkin. Kauniita molemat kuitenkin. - Hiphiblaa
Edorf- Hetki vain aikaa
Edorf- Lähettämättömät - bb32
korpilaki_multaa ja muutama lyhty
- juulimuuli
Lord Est- Sun vieres on lämmin.
Kymppilinja- Kauneinta
:) - Mc Mane
mc mane - tahdon olla sun , jajajaja mc manella on paljon tuon tyyppisiä biisejä :)
- julliajajaaa
mikene - käsi kädes
- julliajajaaa
ja tässähän piti lukea mikeone :D
- öööööö
eldis - sun kaa
- unelma
Kodols - vastaus mun unelmiin
- rakas <3
zamius - karoliinalle
vanha , mut tää vaa on nii ihana - JOKUSEKSI
Voitteks laitaa linkkii noihi?
- Jeesust
Mikset googlaa? -.-
Laitappas One'Love vaikkapa sellanen biisi silt ku ''Kaunis uni'' One'Love on yks Tamperelainen n. kolmikymppine rappari mut vissiin lopettanu jo biisien teon
- Enskaaaaaa
https://www.youtube.com/watch?v=pYewxBr5vCI
Mc Mane - Kuole huora kuole lyrics - Stenkka1
Steen1-se tunne jolla ei ole nimeä
- kaapeli12
melusaastetta öliseviä mölyapinoita.hyi vittu mitä paskaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201301
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221163Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä481133- 1381013
- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592