Eli siis kaipailisin rakkaudesta kertovia rap biiesjä. Sellaseita lässynlässynlää, tyyliin SLFM-Kaks sydäntä vain, DaSuunta - Se tunne.
Jotain ton tyylisii. Saa olla minkä tahansa kielisii, mut mieluiten suomee :)
Tänks jo etukäteen.
Rakkausbiisejä (rap)
22
11134
Vastaukset
- sokerikuorrutus
Ambassa:Rakastan sua niin, Pyhimys:Enkeli, Vertikaali:Poika ja tyttö.. Ja Mc Manella on paljon paljon paljon semmosia nyyhky/rakkaus biisejä, saa ladata ilmaiseks mikseri.netistä.
- ronzon
joo ja Kemmurun Unohtunut on aika timmi,myösin Uus ja parempi...ja Junon Kaunein päällä maan, siin on kans yks :o
- qwerty1
Rew - Rakkaudella minä
Tode - Pala sielua
Jouggis - Rakastan
Lord est - Sun vieres on lämmin
Ekstaasi - Rakastan sua
Rockin da north - Sun kanssa
Skandaali - Rakas markiisi
Tuos nyt jotain mitä tuli tällee äkkiseltä mielee. ;) - on tässä
julma-henri - minä rakastan sinua
- lepran ämmii
hito hyvä heitto tähä välii. sitä rakkautta on aika vaikee oikeasti löytää..
"panesitäpanesitäpanesitaäpanesitä -sitten ko se on ohi, ei polteta röökiä vaa mietitää miten se saadaan ulos.."
- lisää
Avain - 5 päivää 5 yötä
Kontti - Yössä Yksin (Featuring Matsoni)
Tuossa kaksi itselläni mieleen tullutta ensinmäisenä. Oikeastaan enpäs tiedä onko noi ihan sellaisia rakkauskappaleita kun kaipailet mutta hiukkasen siihen suuntaan kuitenkin. Kauniita molemat kuitenkin. - Hiphiblaa
Edorf- Hetki vain aikaa
Edorf- Lähettämättömät - bb32
korpilaki_multaa ja muutama lyhty
- juulimuuli
Lord Est- Sun vieres on lämmin.
Kymppilinja- Kauneinta
:) - Mc Mane
mc mane - tahdon olla sun , jajajaja mc manella on paljon tuon tyyppisiä biisejä :)
- julliajajaaa
mikene - käsi kädes
- julliajajaaa
ja tässähän piti lukea mikeone :D
- öööööö
eldis - sun kaa
- unelma
Kodols - vastaus mun unelmiin
- rakas <3
zamius - karoliinalle
vanha , mut tää vaa on nii ihana - JOKUSEKSI
Voitteks laitaa linkkii noihi?
- Jeesust
Mikset googlaa? -.-
Laitappas One'Love vaikkapa sellanen biisi silt ku ''Kaunis uni'' One'Love on yks Tamperelainen n. kolmikymppine rappari mut vissiin lopettanu jo biisien teon
- Enskaaaaaa
https://www.youtube.com/watch?v=pYewxBr5vCI
Mc Mane - Kuole huora kuole lyrics - Stenkka1
Steen1-se tunne jolla ei ole nimeä
- kaapeli12
melusaastetta öliseviä mölyapinoita.hyi vittu mitä paskaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3197544Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1771843
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161382- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91251Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701221RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551171Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019