Rakkausbiisejä (rap)

miiiiiiiiiiiii

Eli siis kaipailisin rakkaudesta kertovia rap biiesjä. Sellaseita lässynlässynlää, tyyliin SLFM-Kaks sydäntä vain, DaSuunta - Se tunne.
Jotain ton tyylisii. Saa olla minkä tahansa kielisii, mut mieluiten suomee :)
Tänks jo etukäteen.

22

13097

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sokerikuorrutus

      Ambassa:Rakastan sua niin, Pyhimys:Enkeli, Vertikaali:Poika ja tyttö.. Ja Mc Manella on paljon paljon paljon semmosia nyyhky/rakkaus biisejä, saa ladata ilmaiseks mikseri.netistä.

    • ronzon

      joo ja Kemmurun Unohtunut on aika timmi,myösin Uus ja parempi...ja Junon Kaunein päällä maan, siin on kans yks :o

    • qwerty1

      Rew - Rakkaudella minä
      Tode - Pala sielua
      Jouggis - Rakastan
      Lord est - Sun vieres on lämmin
      Ekstaasi - Rakastan sua
      Rockin da north - Sun kanssa
      Skandaali - Rakas markiisi

      Tuos nyt jotain mitä tuli tällee äkkiseltä mielee. ;)

    • on tässä

      julma-henri - minä rakastan sinua

      • lepran ämmii

        hito hyvä heitto tähä välii. sitä rakkautta on aika vaikee oikeasti löytää..
        "panesitäpanesitäpanesitaäpanesitä -sitten ko se on ohi, ei polteta röökiä vaa mietitää miten se saadaan ulos.."


    • lisää

      Avain - 5 päivää 5 yötä
      Kontti - Yössä Yksin (Featuring Matsoni)

      Tuossa kaksi itselläni mieleen tullutta ensinmäisenä. Oikeastaan enpäs tiedä onko noi ihan sellaisia rakkauskappaleita kun kaipailet mutta hiukkasen siihen suuntaan kuitenkin. Kauniita molemat kuitenkin.

    • Hiphiblaa

      Edorf- Hetki vain aikaa
      Edorf- Lähettämättömät

    • bb32

      korpilaki_multaa ja muutama lyhty

    • juulimuuli

      Lord Est- Sun vieres on lämmin.
      Kymppilinja- Kauneinta

      :)

    • Mc Mane

      mc mane - tahdon olla sun , jajajaja mc manella on paljon tuon tyyppisiä biisejä :)

    • julliajajaaa

      mikene - käsi kädes

      • julliajajaaa

        ja tässähän piti lukea mikeone :D


    • öööööö

      eldis - sun kaa

    • unelma

      Kodols - vastaus mun unelmiin

    • rakas <3

      zamius - karoliinalle
      vanha , mut tää vaa on nii ihana

    • JOKUSEKSI

      Voitteks laitaa linkkii noihi?

      • Jeesust

        Mikset googlaa? -.-


    • Laitappas One'Love vaikkapa sellanen biisi silt ku ''Kaunis uni'' One'Love on yks Tamperelainen n. kolmikymppine rappari mut vissiin lopettanu jo biisien teon

    • Enskaaaaaa
    • Stenkka1

      Steen1-se tunne jolla ei ole nimeä

    • kaapeli12

      melusaastetta öliseviä mölyapinoita.hyi vittu mitä paskaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      164
      1551
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe