Eli siis kaipailisin rakkaudesta kertovia rap biiesjä. Sellaseita lässynlässynlää, tyyliin SLFM-Kaks sydäntä vain, DaSuunta - Se tunne.
Jotain ton tyylisii. Saa olla minkä tahansa kielisii, mut mieluiten suomee :)
Tänks jo etukäteen.
Rakkausbiisejä (rap)
22
13097
Vastaukset
- sokerikuorrutus
Ambassa:Rakastan sua niin, Pyhimys:Enkeli, Vertikaali:Poika ja tyttö.. Ja Mc Manella on paljon paljon paljon semmosia nyyhky/rakkaus biisejä, saa ladata ilmaiseks mikseri.netistä.
- ronzon
joo ja Kemmurun Unohtunut on aika timmi,myösin Uus ja parempi...ja Junon Kaunein päällä maan, siin on kans yks :o
- qwerty1
Rew - Rakkaudella minä
Tode - Pala sielua
Jouggis - Rakastan
Lord est - Sun vieres on lämmin
Ekstaasi - Rakastan sua
Rockin da north - Sun kanssa
Skandaali - Rakas markiisi
Tuos nyt jotain mitä tuli tällee äkkiseltä mielee. ;) - on tässä
julma-henri - minä rakastan sinua
- lepran ämmii
hito hyvä heitto tähä välii. sitä rakkautta on aika vaikee oikeasti löytää..
"panesitäpanesitäpanesitaäpanesitä -sitten ko se on ohi, ei polteta röökiä vaa mietitää miten se saadaan ulos.."
- lisää
Avain - 5 päivää 5 yötä
Kontti - Yössä Yksin (Featuring Matsoni)
Tuossa kaksi itselläni mieleen tullutta ensinmäisenä. Oikeastaan enpäs tiedä onko noi ihan sellaisia rakkauskappaleita kun kaipailet mutta hiukkasen siihen suuntaan kuitenkin. Kauniita molemat kuitenkin. - Hiphiblaa
Edorf- Hetki vain aikaa
Edorf- Lähettämättömät - bb32
korpilaki_multaa ja muutama lyhty
- juulimuuli
Lord Est- Sun vieres on lämmin.
Kymppilinja- Kauneinta
:) - Mc Mane
mc mane - tahdon olla sun , jajajaja mc manella on paljon tuon tyyppisiä biisejä :)
- julliajajaaa
mikene - käsi kädes
- julliajajaaa
ja tässähän piti lukea mikeone :D
- öööööö
eldis - sun kaa
- unelma
Kodols - vastaus mun unelmiin
- rakas <3
zamius - karoliinalle
vanha , mut tää vaa on nii ihana - JOKUSEKSI
Voitteks laitaa linkkii noihi?
- Jeesust
Mikset googlaa? -.-
Laitappas One'Love vaikkapa sellanen biisi silt ku ''Kaunis uni'' One'Love on yks Tamperelainen n. kolmikymppine rappari mut vissiin lopettanu jo biisien teon
- Enskaaaaaa
https://www.youtube.com/watch?v=pYewxBr5vCI
Mc Mane - Kuole huora kuole lyrics - Stenkka1
Steen1-se tunne jolla ei ole nimeä
- kaapeli12
melusaastetta öliseviä mölyapinoita.hyi vittu mitä paskaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1641551
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16595ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40527Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45478Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412