Ajattelin että

palaisin palstalle 2009 brunettena ja miehenä. Mitä mieltä?

18

537

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Serpico

      Meinaatko tosissas? Olisko se luontevampaa sulle? No jos mä sit rupean yksinkertaiseksi blondiksi ellei joku muu ehdi ennen.

      • Olen kyllästynyt yksinkertaiseen blondiin.Se on tylsimys. Olisitkohan sä parempi blondi?


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Olen kyllästynyt yksinkertaiseen blondiin.Se on tylsimys. Olisitkohan sä parempi blondi?

        Blondina todella vakuuttava ja ilmoitan sen tässä ihan vain siltä varalta, että eräs utelias saisi siitä vihiä tutkimuksiinsa.


      • Serpico
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Olen kyllästynyt yksinkertaiseen blondiin.Se on tylsimys. Olisitkohan sä parempi blondi?

        mukava hahmo, olkoon sitten vaikka tylsä. Vaikka ei se mun mielestä ole tylsä.

        Voi kyllä olla että mä olisin surkea blondi. Vaikea sanoa, kokemusta ei ole. Mut vaaditaanko sitä?


      • buddy-love kirjoitti:

        Blondina todella vakuuttava ja ilmoitan sen tässä ihan vain siltä varalta, että eräs utelias saisi siitä vihiä tutkimuksiinsa.

        sen:) Tutkimuksiin?


      • Serpico kirjoitti:

        mukava hahmo, olkoon sitten vaikka tylsä. Vaikka ei se mun mielestä ole tylsä.

        Voi kyllä olla että mä olisin surkea blondi. Vaikea sanoa, kokemusta ei ole. Mut vaaditaanko sitä?

        tarvitse kokemusta, sisäinen blondius ratkaisee:) Unohtamatta yksinkertaisuutta.

        Olisi kiva kokeilla jotain uutta. Monimutkainen tummaverikkö...


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        sen:) Tutkimuksiin?

        Olen kuulemma oikeasti sivupersoona.


      • buddy-love kirjoitti:

        Olen kuulemma oikeasti sivupersoona.

        Minäkin olen. Henkilön nimeltä-------------:)


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Minäkin olen. Henkilön nimeltä-------------:)

        Ai säkin olet sama kuin mä.
        Miks mulle kerrotaan aina viimeisenä ja oon aina ihan sekaisin noissa meidän sivupersoonoissamme.


      • buddy-love kirjoitti:

        Ai säkin olet sama kuin mä.
        Miks mulle kerrotaan aina viimeisenä ja oon aina ihan sekaisin noissa meidän sivupersoonoissamme.

        mulla on ihan muut sivupersoonat, jotka jyllää;)Emmä jaksa täällä palstalla olla kuin tää blondi ja siihenkin on iskenyt kyllästyminen:I Ajattelin jos palais tänne jonain supermiehenä tai -naisena:)


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        mulla on ihan muut sivupersoonat, jotka jyllää;)Emmä jaksa täällä palstalla olla kuin tää blondi ja siihenkin on iskenyt kyllästyminen:I Ajattelin jos palais tänne jonain supermiehenä tai -naisena:)

        Nimittää sut Galaktisten Sankarien koejäseneks. Mutta meillä on raskaita velvollisuuksia ja ne paljastetaan vain jos on valmis kestämään ankaria olosuhteita ja toimimaan yksin suuria pahantekijöitä vastaan.

        Onko niin että kestäisit nuo velvollisuudet?


      • Serpico
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        tarvitse kokemusta, sisäinen blondius ratkaisee:) Unohtamatta yksinkertaisuutta.

        Olisi kiva kokeilla jotain uutta. Monimutkainen tummaverikkö...

        Kun ei ole niin ei ole. Sitä sisäistä blondia. Siks mä pidän blondeista, vähän kontrastia itselle. Tylsyyttä kyllä löytyis, onhan mua sanottu S24:n mattivanhaseksi...


      • Serpico kirjoitti:

        Kun ei ole niin ei ole. Sitä sisäistä blondia. Siks mä pidän blondeista, vähän kontrastia itselle. Tylsyyttä kyllä löytyis, onhan mua sanottu S24:n mattivanhaseksi...

        sä olet niin kaukana matti vanhasesta (onneksi) että mä tyydyn sit kai olemaan tää blondi, toistaiseksi, kun ei tuuraajaa löydy:)


    • Täällä..

      saa olla ihan mitä tahtoo.

      Jotkut ovat useita yhtä aikaa :)

    • gek-ko

      kuulostaa hyvältä

      • yksinkertaisen

        vastakohta EI ole älykäs.


    • dayum

      Mut vain sillä ehdolla että laitat galleriaan sen toisenlaisen kuvan. Joo?

    • ???????

      Kuka nikki olit?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      131
      2875
    2. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      463
      2001
    3. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      126
      1903
    4. Nyt pärähtää - Uusi lavatanssiohjelma starttaa tv:ssä!

      Oletko toivonut lavatanssiohjelmaa televisioon? Puoli seiskan kesäilta tuo lavatanssit suomalaisiin koteihin. Juontajin
      Tv-sarjat
      36
      1715
    5. Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

      Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja mis
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1569
    6. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      102
      1530
    7. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      367
      1476
    8. Ääripersu puukotti taas.

      Kamalaksi on mennyt. Persut ammuskelee ja puukko heiluu..
      Oulu
      208
      1249
    9. Miten ihmeessä

      on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
      Ikävä
      53
      1179
    10. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      227
      1116
    Aihe