palaisin palstalle 2009 brunettena ja miehenä. Mitä mieltä?
Ajattelin että
18
584
Vastaukset
- Serpico
Meinaatko tosissas? Olisko se luontevampaa sulle? No jos mä sit rupean yksinkertaiseksi blondiksi ellei joku muu ehdi ennen.
Olen kyllästynyt yksinkertaiseen blondiin.Se on tylsimys. Olisitkohan sä parempi blondi?
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
Olen kyllästynyt yksinkertaiseen blondiin.Se on tylsimys. Olisitkohan sä parempi blondi?
Blondina todella vakuuttava ja ilmoitan sen tässä ihan vain siltä varalta, että eräs utelias saisi siitä vihiä tutkimuksiinsa.
- Serpico
mukava hahmo, olkoon sitten vaikka tylsä. Vaikka ei se mun mielestä ole tylsä.
Voi kyllä olla että mä olisin surkea blondi. Vaikea sanoa, kokemusta ei ole. Mut vaaditaanko sitä? buddy-love kirjoitti:
Blondina todella vakuuttava ja ilmoitan sen tässä ihan vain siltä varalta, että eräs utelias saisi siitä vihiä tutkimuksiinsa.
sen:) Tutkimuksiin?
Serpico kirjoitti:
mukava hahmo, olkoon sitten vaikka tylsä. Vaikka ei se mun mielestä ole tylsä.
Voi kyllä olla että mä olisin surkea blondi. Vaikea sanoa, kokemusta ei ole. Mut vaaditaanko sitä?tarvitse kokemusta, sisäinen blondius ratkaisee:) Unohtamatta yksinkertaisuutta.
Olisi kiva kokeilla jotain uutta. Monimutkainen tummaverikkö...buddy-love kirjoitti:
Olen kuulemma oikeasti sivupersoona.
Minäkin olen. Henkilön nimeltä-------------:)
Minäkin olen. Henkilön nimeltä-------------:)
Ai säkin olet sama kuin mä.
Miks mulle kerrotaan aina viimeisenä ja oon aina ihan sekaisin noissa meidän sivupersoonoissamme.buddy-love kirjoitti:
Ai säkin olet sama kuin mä.
Miks mulle kerrotaan aina viimeisenä ja oon aina ihan sekaisin noissa meidän sivupersoonoissamme.mulla on ihan muut sivupersoonat, jotka jyllää;)Emmä jaksa täällä palstalla olla kuin tää blondi ja siihenkin on iskenyt kyllästyminen:I Ajattelin jos palais tänne jonain supermiehenä tai -naisena:)
mulla on ihan muut sivupersoonat, jotka jyllää;)Emmä jaksa täällä palstalla olla kuin tää blondi ja siihenkin on iskenyt kyllästyminen:I Ajattelin jos palais tänne jonain supermiehenä tai -naisena:)
Nimittää sut Galaktisten Sankarien koejäseneks. Mutta meillä on raskaita velvollisuuksia ja ne paljastetaan vain jos on valmis kestämään ankaria olosuhteita ja toimimaan yksin suuria pahantekijöitä vastaan.
Onko niin että kestäisit nuo velvollisuudet?- Serpico
tarvitse kokemusta, sisäinen blondius ratkaisee:) Unohtamatta yksinkertaisuutta.
Olisi kiva kokeilla jotain uutta. Monimutkainen tummaverikkö...Kun ei ole niin ei ole. Sitä sisäistä blondia. Siks mä pidän blondeista, vähän kontrastia itselle. Tylsyyttä kyllä löytyis, onhan mua sanottu S24:n mattivanhaseksi...
Serpico kirjoitti:
Kun ei ole niin ei ole. Sitä sisäistä blondia. Siks mä pidän blondeista, vähän kontrastia itselle. Tylsyyttä kyllä löytyis, onhan mua sanottu S24:n mattivanhaseksi...
sä olet niin kaukana matti vanhasesta (onneksi) että mä tyydyn sit kai olemaan tää blondi, toistaiseksi, kun ei tuuraajaa löydy:)
- Täällä..
saa olla ihan mitä tahtoo.
Jotkut ovat useita yhtä aikaa :) - gek-ko
kuulostaa hyvältä
- yksinkertaisen
vastakohta EI ole älykäs.
- dayum
Mut vain sillä ehdolla että laitat galleriaan sen toisenlaisen kuvan. Joo?
- ???????
Kuka nikki olit?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1076904- 954431
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista483806Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483502- 513498
- 1883445
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242949- 672654
- 462491
- 131854