Hurt
Erittäin hyvä! Riipasee syvältä sydämestä.
http://www.youtube.com/watch?v=SmVAWKfJ4Go
Johnny Cash
5
696
Vastaukset
- MarkiisiDeFuckingÅmÅl
Tämä on enemmän kuin hyvä... biisi jo sinänsä on hieno, mutta vielä tuo video jossa Cashistä on nuoruuden kuvia ja sitten vanhana gubbena heittämässä tätä kappaletta... June Carter edelleen vierellään (monivuotinen vaimo, jos joku ei tiedä). Kyllä tämä saa kyyneleen silmään.
- 123456789
Juu ihan hyvä biisi, mutta harmi vaan kun on cover. Itse en ole mikään cover-biisien ystävä, mutta biisi sopii hienosti Cashille. Mies tulkitsee kappaleen loistavasti ja tekee sen paremmin mitä Nine Inch Nails.
- Ihmeen
123456789 kirjoitti:
Juu ihan hyvä biisi, mutta harmi vaan kun on cover. Itse en ole mikään cover-biisien ystävä, mutta biisi sopii hienosti Cashille. Mies tulkitsee kappaleen loistavasti ja tekee sen paremmin mitä Nine Inch Nails.
Harmia niissä Covereissa on???????????
Erittäin hieno Biisi!!! - June Carter
oli tämän kappaleen levytyksen aikaan jo siirtynyt pilven reunalle. Lisätty vaan digitaalisesti tähän musavideoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.703287Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91881Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241269- 1291068
- 991002
- 60954
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67936Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6895- 84879
- 34810