tähtimallisia, vai niitä puolikuita
oljista vai imupilleistä
kinkku, kalkkuna vai lipeäkala
peruna-, lanttu-, vai porkkanalaatikko
rusina- vai sekahedelmäkiisseli
ohra- vai riisipuuro
sinapin makeus ja väkevyysaste
suklaata vai vihreitä kuulia
onko Samusirkka jo liian tuttu
katsoitko joulukalenteria televisiosta
ostitko partiolaisten joulukalenterin
onko jo kaikki siivottu
onko jo riidelty
muovi- vai luonnonkuusi
minkä maalainen kuusi
kynttilöitä haudoille
joulukirkkoon
lumilyhty vai jäälyhty
onko palovaroittimen patteri tarkistettu
miten steariini poistetaan pöytäliinasta
omituisin jouluperinne
ensimmäinen joulumuisto
koska joulupukkihämäys paljastui
hölmöin lahja ikinä
paras lahja ikinä
vieläkö lahjat ovat hyvä ajatus
kuinka pian joulusta toipuu
_Joulu_GALLUP_
11
391
Vastaukset
tähtimallisia, vai niitä puolikuita Tähti
oljista vai imupilleistä Olki
kinkku, kalkkuna vai lipeäkala Kinkku
peruna-, lanttu-, vai porkkanalaatikko Peruna
rusina- vai sekahedelmäkiisseli rusina
ohra- vai riisipuuro Riisi
sinapin makeus ja väkevyysaste Dijon
suklaata vai vihreitä kuulia Ei kumpikaan
onko Samusirkka jo liian tuttu On
katsoitko joulukalenteria televisiosta En
ostitko partiolaisten joulukalenterin En
onko jo kaikki siivottu Ei
onko jo riidelty Ei
muovi- vai luonnonkuusi Luonnon
minkä maalainen kuusi Hain itse metsästä
kynttilöitä haudoille Ei
joulukirkkoon Ei
lumilyhty vai jäälyhty Jää
onko palovaroittimen patteri tarkistettu On
miten steariini poistetaan pöytäliinasta Jäädyttämällä
omituisin jouluperinne ???
ensimmäinen joulumuisto ???
koska joulupukkihämäys paljastui 4 vuotiaana
hölmöin lahja ikinä Purukaluston kehitin
paras lahja ikinä Flipperi
vieläkö lahjat ovat hyvä ajatus Ei
kuinka pian joulusta toipuu 27.päivä- vastauksii,
tähtimallisia, vai niitä puolikuita TÄHTI
oljista vai imupilleistä OLJIST
kinkku, kalkkuna vai lipeäkala KINKKU
peruna-, lanttu-, vai porkkanalaatikko KAIKKI
rusina- vai sekahedelmäkiisseli SEKA
ohra- vai riisipuuro RIISI
sinapin makeus ja väkevyysaste VIHREÄ AURA
suklaata vai vihreitä kuulia SUKLAA
onko Samusirkka jo liian tuttu EI,LEGENDA
katsoitko joulukalenteria televisiosta EN
ostitko partiolaisten joulukalenterin EN
onko jo kaikki siivottu EI
onko jo riidelty EI
muovi- vai luonnonkuusi MUOVI
minkä maalainen kuusi KIINALAINEN?
kynttilöitä haudoille JOO
joulukirkkoon EI
lumilyhty vai jäälyhty JÄÄ
onko palovaroittimen patteri tarkistettu ON
miten steariini poistetaan pöytäliinasta SILITYSRAUDALLA?
omituisin jouluperinne SELLAISTA OLE
ensimmäinen joulumuisto MUKSUNA
koska joulupukkihämäys paljastui MITEN NIIN?
hölmöin lahja ikinä ???
paras lahja ikinä ???
vieläkö lahjat ovat hyvä ajatus JOO
kuinka pian joulusta toipuu SEURAAVAAN JOULUUN MENNESSÄ - gek-ko
tähtimallisia, vai niitä puolikuita NIIN MITÄ
oljista vai imupilleistä OLJISTA
kinkku, kalkkuna vai lipeäkala KALKKUNA (KOIRILLE)
peruna-, lanttu-, vai porkkanalaatikko KAIKKI
rusina- vai sekahedelmäkiisseli EI KIITOS
ohra- vai riisipuuro RIISI
sinapin makeus ja väkevyysaste EN TARTTE
suklaata vai vihreitä kuulia OTAN MOLEMPIA, KIITOS KOVASTI
onko Samusirkka jo liian tuttu EI
katsoitko joulukalenteria televisiosta EN, MUTTA HISTAMIINIA KATSOIN
ostitko partiolaisten joulukalenterin EN, EIVÄTKÄ YRITTÄNEET EDES MYYDÄ
onko jo kaikki siivottu EN...PÄ SANOISI
onko jo riidelty EI!
muovi- vai luonnonkuusi KÄYN HUOMENISSA SAHAN KANSSA VÄHÄN JALOITTELEMASSA LUONNON HELMASSA :)
minkä maalainen kuusi SUOMALAINEN
kynttilöitä haudoille EI
joulukirkkoon EI
lumilyhty vai jäälyhty EI
onko palovaroittimen patteri tarkistettu ITSEASIASSA KOKO HÄLYTIN PUTOSI ALAS JA SE PITÄISI, JONKUN PITÄISI LAITTAA SE KUNNOLLA PAIKOILLEEN
miten steariini poistetaan pöytäliinasta VEITSELLÄ
omituisin jouluperinne SE KUN HM:N KATALOGI PUTOAA 27. PÄIVÄ LUUKUSTA JA ALAN LAITTAA SIIHEN PUHEKUPLIA
ensimmäinen joulumuisto SE ON SELLANEN ETTÄ SIINÄ ON JOULU
koska joulupukkihämäys paljastui EN MUISTA
hölmöin lahja ikinä LIUKUESTESUKAT
paras lahja ikinä HM
vieläkö lahjat ovat hyvä ajatus EI
kuinka pian joulusta toipuu EI PIAN tähtimallisia, vai niitä puolikuita
oljista vai imupilleistä
-himmelitkö? oljista tähtimallisia
kinkku, kalkkuna vai lipeäkala
-kinkku
peruna-, lanttu-, vai porkkanalaatikko
-porkkana
rusina- vai sekahedelmäkiisseli
-seka
ohra- vai riisipuuro
-ohra
sinapin makeus ja väkevyysaste
-punainen
suklaata vai vihreitä kuulia
-suklaa
onko Samusirkka jo liian tuttu
-aivan likypsä
katsoitko joulukalenteria televisiosta
-en
ostitko partiolaisten joulukalenterin
-en
onko jo kaikki siivottu
-ei
onko jo riidelty
-ei
muovi- vai luonnonkuusi
-ei kumpikaan
minkä maalainen kuusi
-pihalla vapaasti kasvava
kynttilöitä haudoille
-ei
joulukirkkoon
-ei
lumilyhty vai jäälyhty
-molemmat
onko palovaroittimen patteri tarkistettu
-ei, kiitos muistutuksesta... toimii
miten steariini poistetaan pöytäliinasta
-ei välttämättä mitenkään, joissain tapauksissa auttaa sanomalehti ja silitysrauta...
ei välttämättä kankaaseen
omituisin jouluperinne
-perseet olalle ryyppääminen
ensimmäinen joulumuisto
-vuodelta 1961
koska joulupukkihämäys paljastui
-samana jouluna
hölmöin lahja ikinä
-ei ole ollut
paras lahja ikinä
-Harley-Davidson Electra Glide Classic FLHT
http://www.hogs4sale.com/images/6902b.jpg
(muuten sama, mutta beige)
Camaro Iroc Z oli myös kiva saada
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/a/a5/Chevrolet.camaro.IROC-Z-red.front.view-sstvwf.JPG
(etumaski hieman eri mitä kuvassa)
vieläkö lahjat ovat hyvä ajatus
-on
kuinka pian joulusta toipuu
-ähkyn hellitettyä.tähtimallisia, vai niitä puolikuita - Puolikuut (?)
oljista vai imupilleistä - Oljet
kinkku, kalkkuna vai lipeäkala - KINKKU
peruna-, lanttu-, vai porkkanalaatikko - Perunalaatikko
rusina- vai sekahedelmäkiisseli - Sekahedelmäkiisseli
ohra- vai riisipuuro - Riisipuuro
sinapin makeus ja väkevyysaste - Sinappia mietona :P
suklaata vai vihreitä kuulia - SUKLAATA
onko Samusirkka jo liian tuttu - ON
katsoitko joulukalenteria televisiosta - hä? En. Siis meinaatko sitä The Joulukalenteri? katsoin viime vuonna sitä taas ..
ostitko partiolaisten joulukalenterin - ei oo partiolaisia näkyny.. enkä usko joulukalenteriin :D
onko jo kaikki siivottu - Joo, kämpil ainaki, viel kotona pitää alottaa (huoh)
onko jo riidelty - pöh, ei minun läsnäollessa saa riidellä
muovi- vai luonnonkuusi - luonnonkuusi :P
minkä maalainen kuusi - suomalinen :P
kynttilöitä haudoille - ehkä, ei pakollista, sytytän muistoille kotona kynttilät ja hyvää ja mieltä ja matkaa sieluille.
joulukirkkoon - eeähh..
lumilyhty vai jäälyhty - No nyt voisin mennä lumilyhtyjä vääntämään kun lunta kerranki on, jäälyhdyt ei taida onnistua :P
onko palovaroittimen patteri tarkistettu - toimii se, ei oo kauaa viime leipomisesta :D
miten steariini poistetaan pöytäliinasta - muovisesta rapsutetaan vaa, jäähä siit läntti mut sou vat xD
omituisin jouluperinne - ei tuu mieleen..
ensimmäinen joulumuisto - hmm.. taitaapi olla leipominen vanhassa talossa edesmenneen mummun kanssa, opetti pyörittään pullia :D
koska joulupukkihämäys paljastui - en varmaan koskaan uskonut siihen :P tai sitte vanhempani ovat olleet fiksuja eivätkä koskaan uskotelleet minulle että sellainen olisi oikeasti olemassa. Sehän olisi valehtelua.
hölmöin lahja ikinä - ei oo tullu
paras lahja ikinä - se on niin hyvä ettei sitä saa sanoo :D
vieläkö lahjat ovat hyvä ajatus - ei mulle saa antaa mitää kun ei ole rahaa takasi antaa lahjaa :(
kuinka pian joulusta toipuu - heti kun kuusi lähtee tuvasta :P- KoppavaHoro
tähtimallisia, vai niitä puolikuita
- en oikein välitä kummastakaan. Sanotaan puolikuut.
oljista vai imupilleistä
- oljista
kinkku, kalkkuna vai lipeäkala
- noista kolmesta lipeäkala, vaikka ei kyllä sitäkään
peruna-, lanttu-, vai porkkanalaatikko
- lanttu. Kaksi ensimmäistä ovatkin juuri tulossa.
rusina- vai sekahedelmäkiisseli
- yök.
ohra- vai riisipuuro
- ei kumpikaan, ainakaan jouluna.
sinapin makeus ja väkevyysaste
- molemmat tapissa.
suklaata vai vihreitä kuulia
- molempia pitää olla, vaikka en edes tykkää kummastakaan mitenkään erityisesti.
onko Samusirkka jo liian tuttu
- ei ikinä.
katsoitko joulukalenteria televisiosta
- en tänä vuonna
ostitko partiolaisten joulukalenterin
- saan yleensä nimpparilahjaksi
onko jo kaikki siivottu
- on, aina on.
onko jo riidelty
- kenen kanssa?
muovi- vai luonnonkuusi
- luonnonkuusi vissiinkin
minkä maalainen kuusi
- en minä tiedä, isä ostaa
kynttilöitä haudoille
- jep
joulukirkkoon
- ei
lumilyhty vai jäälyhty
- jää-
onko palovaroittimen patteri tarkistettu
- itse asiassa ei
miten steariini poistetaan pöytäliinasta
- silitysraudalla ja talouspaperilla
omituisin jouluperinne
- pubissa käyminen
ensimmäinen joulumuisto
- pitkä ja hoikka pukki
koska joulupukkihämäys paljastui
- kun pukilla oli sedän ääni ja ukin nimikoidut huopikkaat
hölmöin lahja ikinä
- en ole sellaista saanut
paras lahja ikinä
- kaikki ovat parhaita
vieläkö lahjat ovat hyvä ajatus
- jos on hyvä ajatus, niin sitten on hyvä lahja. Lahja ilman ajatusta ei ole hyvä ajatus :)
kuinka pian joulusta toipuu
- joulupäivänä viimeistään - väliaika
tähtimallisia, vai niitä puolikuita - Tähti, puolikuissa on liikaa tomusokeria yleensä.
oljista vai imupilleistä - Oljista jos jostain.
kinkku, kalkkuna vai lipeäkala - Kinkku.
peruna-, lanttu-, vai porkkanalaatikko - Vaikea. Peruna tai porkkana. Otan kummatkin.
rusina- vai sekahedelmäkiisseli - Ei helvetissä.
ohra- vai riisipuuro - Riisi.
sinapin makeus ja väkevyysaste - Makea ja vahva.
suklaata vai vihreitä kuulia - Kumpia tahansa, mutta kohtuudella.
onko Samusirkka jo liian tuttu - Ei.
katsoitko joulukalenteria televisiosta - En.
ostitko partiolaisten joulukalenterin - En.
onko jo kaikki siivottu - Kaikki? Maailma on aina kesken.
onko jo riidelty - Ei.
muovi- vai luonnonkuusi - Luomu kiitos.
minkä maalainen kuusi - suomalainen
kynttilöitä haudoille - Ajatus ja toimittaja.
joulukirkkoon - Ei.
lumilyhty vai jäälyhty - Jää.
onko palovaroittimen patteri tarkistettu - Eikös sen pitäis varottaa, jos patteri on loppumassa?
miten steariini poistetaan pöytäliinasta - Pakkaseen ja sitten pöytäveitsellä avustaen. Pesussa lähtee loput.
omituisin jouluperinne - Lipeäkala.
ensimmäinen joulumuisto - En muista.
koska joulupukkihämäys paljastui - Muistan tapauksen, en ikää. Olisko 5v.
hölmöin lahja ikinä - En muista.
paras lahja ikinä - En muista. En ole ilmeisesti kovin hyvin lahjottavissa.
vieläkö lahjat ovat hyvä ajatus - Joo. Lehmät ja vuohet.
kuinka pian joulusta toipuu - Heti. Ei aiheuta suurempaa ressiä. - uk-ko
tähtimallisia, vai niitä puolikuita - tähti
oljista vai imupilleistä - olki
kinkku, kalkkuna vai lipeäkala - kinkku
peruna-, lanttu-, vai porkkanalaatikko - peruna- ja lanttu-
rusina- vai sekahedelmäkiisseli - sekameteli
ohra- vai riisipuuro - riisi
sinapin makeus ja väkevyysaste - Turun vihreä
suklaata vai vihreitä kuulia - suklaa
onko Samusirkka jo liian tuttu - en oo kattonut kuin lapsena, sikäli ei, mutta en meinaa katella nytkään. Onko tällä jotain tekemistä joulun kanssa?
katsoitko joulukalenteria televisiosta - eip
ostitko partiolaisten joulukalenterin - eip
onko jo kaikki siivottu - eip...
onko jo riidelty - eip
muovi- vai luonnonkuusi - luonnonkuusi
minkä maalainen kuusi - kotimainen
kynttilöitä haudoille - en vie. Ei ole ketään tuttuja vainajia nurkilla.
joulukirkkoon - en mene
lumilyhty vai jäälyhty - näkis nyt edes jompaa kumpaa...
onko palovaroittimen patteri tarkistettu - ei ole
miten steariini poistetaan pöytäliinasta - käännetään pöytäliina nurinpäin
omituisin jouluperinne - lihapiirakkaa lihaliemessä?
ensimmäinen joulumuisto - siitä on niin kauan, etten enää muista. Oikeesti. Kaikki lapsuuden joulujen muistot on sekoittuneet yhdeksi joulupuuroksi.
koska joulupukkihämäys paljastui - 7-vuotiaana?
hölmöin lahja ikinä - ei sijoitu jouluun. Äitee on loistava antamaan hölmöjä lahjoja, mutta todelliset limbot se on onnistunut sijoittamaan muualle kuin jouluun.
paras lahja ikinä - en osaa arvottaa noin.
vieläkö lahjat ovat hyvä ajatus - Mulle ne ovat
kuinka pian joulusta toipuu - Ei mulla ole koskaan ollut toipumisen tarvetta. - Enrique_Lister
tähtimallisia, vai niitä puolikuita
-kai se menee niihin tähtiin vaik vois tehä piruuttaan pari kolmiota
oljista vai imupilleistä
-oljista
kinkku, kalkkuna vai lipeäkala
-kinkku
peruna-, lanttu-, vai porkkanalaatikko
-perunalaatikko
rusina- vai sekahedelmäkiisseli
-sekahedelmä
ohra- vai riisipuuro
-riisi
sinapin makeus ja väkevyysaste
-väkevää
suklaata vai vihreitä kuulia
-onks pakko valita?
onko Samusirkka jo liian tuttu
-ei koskaan
katsoitko joulukalenteria televisiosta
-en ol muistanu :(
ostitko partiolaisten joulukalenterin
-en
onko jo kaikki siivottu
-ei viel
onko jo riidelty
-ei, en harrasta
muovi- vai luonnonkuusi
-luonnon
minkä maalainen kuusi
-suomalainen
kynttilöitä haudoille
-iskä käy heittääs
joulukirkkoon
-ei
lumilyhty vai jäälyhty
-taitaa olla ettei saa kumpaakaan vaik lumilyhdyn vois tehdä pitkäst aikaa
onko palovaroittimen patteri tarkistettu
-palovaroitin? mikä se on ;)
miten steariini poistetaan pöytäliinasta
-pakkaseen?
omituisin jouluperinne
--
ensimmäinen joulumuisto
-tais olla suvun kanssa tuol meidän tilan vanhassa päärakennuksessa
koska joulupukkihämäys paljastui
-en muista
hölmöin lahja ikinä
-kaikki tarpeeton
paras lahja ikinä
-mmm
vieläkö lahjat ovat hyvä ajatus
-no joo
kuinka pian joulusta toipuu
-loppiaisena - orpana-67
tähtimallisia, vai niitä puolikuita- hyi, ei kumpiakaan.
oljista vai imupilleistä- oljesta
kinkku, kalkkuna vai lipeäkala- kinkku
peruna-, lanttu-, vai porkkanalaatikko- just tuossa järjestyksessä kiitos!
rusina- vai sekahedelmäkiisseli- passaan molemmat.
ohra- vai riisipuuro- riisipuuro on ihanaa!
sinapin makeus ja väkevyysaste- turun vihree on hyvää.
suklaata vai vihreitä kuulia- vihreet kuulat on hirveitä, joten suklaata kiitos!
onko Samusirkka jo liian tuttu- ei. Sen viehätysvoima puree miuhun uudestaan ja uudestaan.
katsoitko joulukalenteria televisiosta- en. Viime jouluna katoin The Joulukalenterin.
ostitko partiolaisten joulukalenterin- en
onko jo kaikki siivottu- no ei todellakaan!
onko jo riidelty- ei pahemmin.
muovi- vai luonnonkuusi- pakko hyväksyä muovi :(
minkä maalainen kuusi
kynttilöitä haudoille- ehdottomasti.
joulukirkkoon- kauneimmat joululaulut korkeintaan.
lumilyhty vai jäälyhty- molemmat ihania. Tänään tehtiin lumilyhtyjä.
onko palovaroittimen patteri tarkistettu- ei mit. hajua
miten steariini poistetaan pöytäliinasta- heitetään liina pakastimeen ja sit...jotain?
omituisin jouluperinne- jouluperinteissä ei oo mitään omituista.
ensimmäinen joulumuisto- olin n. 5v kun äiti laittoi miut soittamaan radion engl.kieliseen laulutoivekonserttiin. Jonotin linjoilla varmaan yli tunnin ja kun tuli miun vuoro puhua radiossa, suljin luurin. Äiti tykkäs.
koska joulupukkihämäys paljastui- mikä hämäys?
hölmöin lahja ikinä- muovinen jätti-iso peniksen mallinen piparimuotti.
paras lahja ikinä- lahjat on ihania
vieläkö lahjat ovat hyvä ajatus- on :)
kuinka pian joulusta toipuu- ei siitä tarvii toipua. Harmittaa kun se menee niin äkkiä ohi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä631852- 1231354
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1281308- 1401064
- 101917
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten340854Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82744Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50663Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67644
